Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja....maar het kán dus wel... en dus wil ik het
volgens mij weet jij net zo goed als wij dat je niet gezond bezig bent...Kom, zet die knop op en ga goed voor jezelf zorgen. Je moet nog heel lang met dat brakke lichaam van je, dus hoe beter je ervoor zorgt hoe fijner!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet ik, drink altijd 1/2 liter tijdens een uur squashenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel afvallen moet je niet willen, duurzaam afvallen is de kunst. Door je eetpatroon aan te passen aan je sportritme kun je spiergroei stimuleren of vetverbranding bevorderen. Zo is een AA'tje na het sporten in de meeste gevallen onzin.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Jij vindt dat daar bitterballen bij horen?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef neen het volgende:
Dat hele WK is ook niet goed voor de lijn, zeker niet als je bijna alle wedstrijden kijkt
Straks NL
Ik begrijp het wel hoor. Altijd als ik een fikse buikgriep heb overleefd zit er een verleidelijk stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "als je nu door blijft gaan met weinig eten, dan blijf je gewoon 66-67 en heb je een buik die bijna doorschijnend is!"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegGa ik ook straks doen met een broek van Esprit waar mijn buik overheen rolt. Was bij het kopen al wat aan de krappe kant en als ik 'm aantrek nu word ik al sjaggo
Weg ermee, heb genoeg broeken die wel gewoon goed zitten.
Ohjaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogIk ga ze alleen niet passen, waarschijnlijk nooit meer en ze blijven gewoon in de kast liggen voor God weet wat
En nu ga ik weer een uurtje zweten
Dat ook. Al vrees ik dat dát ijdele hoop isquote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb een hoop lingerie liggen waarvan ik hoop dat ik er binnenkort weer in pas.
Hoe maak jij ijsthee?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Zo...er staat een grote pan ijsthee af te koelen op het fornuis, ik eet zo als lunch worteltjessalade en een stukje kip..En vanavond salade met aardbeien en geitenkaas. Ik heb het knopje weer gevonden, geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |