Ik ben helemaal duizelig en verdwaasd. Gadver.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.
Jij was toch die van de ranja? Ziet er al beter uit zo. Aardbeienyoghurt als in yoghurt met verse aardbeitjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
O: 1 beschuitje met kaas, beker yoghurtdrank
T: kopje thee met volkorenkoekje
L: 2 volkoren crackers met kaas en tomaat, 1 snee met pasta, 1 snee met pindakaas, kopje thee
T: Festini aardbeien ijsje
T: appel
D: spinazie, aardappelen, stukje beenham + bakje aardbeien yoghurt.
S: Les 13 evy hardlopen
T: kopje thee, volkoren koekje.
Ja, ik was die van de ranjaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij was toch die van de ranja? Ziet er al beter uit zo. Aardbeienyoghurt als in yoghurt met verse aardbeitjes?
Dan help ik je even door te bedenken dat je het laken kunt vastknopen aan balkon van de bovenburen. Beetje water aan jezelf toevoegen, word je ook lekkerder van.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben helemaal duizelig en verdwaasd. Gadver.
Nee van de hele dag lopen op platte schoenen en daarvoor die week weinig of op hakken.quote:
Het scheelt hequote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Terug van weekendje Groningen.
Het is daar zoveel koeler dan hier in Arnhem, scheelt wel een graad of zes, zeven.
Heerlijk dus.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
Ik ook zegquote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Noukjee het volgende:
DaD, Gefeliciteeeeeeeeerd![]()
P.F. ik ken het, heb hetzelfde! BAH. Voel me zo vies en warm en bleeeeerrgh!
Ook zo slecht geslapen vanacht. Dikke wallen nu.. maarja,
nu lekker douchen!
Dat vind ik wel echt een goed ideequote:Op maandag 28 juni 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Nat wit laken voor je raam hangen. Reflectie tegen de zon en verdamping houdt het koel. Geen dank.
Ja ik sluit me ook aan! Ik heb het gevoel alsof ik een onmeunig grote kater heb: misselijk, hoofdpijn en een duf hoofdje. En ik moet tot 16.00 op kantoor blijven en dat suckt best wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef neen het volgende:
Ik ook zegnou ja als ik straks maar een beetje wakker ben, even kofie zetten
Verjaardag! Wanneer is die? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja ik sluit me ook aan! Ik heb het gevoel alsof ik een onmeunig grote kater heb: misselijk, hoofdpijn en een duf hoofdje. En ik moet tot 16.00 op kantoor blijven en dat suckt best wel.
Verder vind ik het weer wel heel fijn en ben ik gister nog eens heel erg verwend door vriendinnetjes en familie die mijn verjaardag kwamen vieren
Goed plan, je lever zal je dankbaar zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verjaardag! Wanneer is die? Gefeliciteerd!
En een onmeunige katerBlijft een leuk woord
Ik zit ook met een duf hoofd op de bank, nu weet ik zeker dat ik een alcoholvrije week ga doenDe lambrusco dronk veel te makkelijk weg gisteren....
sommige twentse woorden weet ik niet eens van dat het twents is, en gebruik ik ook gewoon in het nederlands. Goed te pas, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed plan, je lever zal je dankbaar zijn![]()
Ja het is mijn favo Twentse woord. En ik vraag geregeld aan mijn vriendje of hij goed te pas isen dat hij henig an moet doen, haha.
De verjaardag was afgelopen dinsdag, maar dank je wel!
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef AKnynke het volgende:
T: paar kersjes (de sneopjes, niet het fruit)
En wat heb je verder dan gegeten XM?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net broodje kroket afgeslagen! *stoer kijkt
Slank #1076 - zonder leggingquote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En wat heb je verder dan gegeten XM?
*streng kijkt
Het komt denk ik neer op een brak gevoel in je maag, maar hij kan het ook niet precies vertalenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef Blurred86 het volgende:
sloerig in de rakker klinkt leuk!![]()
maar wat betekent het?
Hoera! Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net een mailtje met het cijfer voor m'n scriptie (7), maar het is een beetje onwerkelijk.
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u blijft onder de 1000 kcals. vandaag. Gaston, wat heeft zij gewonnen?
Als energiebesparingsdeskundige moet je het wel erg interessant vinden wat XM voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.
Nogmaals streng kijkt![]()
Loopt dat broodje kroket nog ergens rond?
Snel afvallen moet je niet willen, duurzaam afvallen is de kunst. Door je eetpatroon aan te passen aan je sportritme kun je spiergroei stimuleren of vetverbranding bevorderen. Zo is een AA'tje na het sporten in de meeste gevallen onzin.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef versteegrob het volgende:
Vraagje, ben nu sinds ruim een maandje aardig fanatiek aan het squashen. Doe het altijd minimaal 3 keer in de week en soms zelfs 6 keer in de week. Verder let ik aardig op wat ik eet/drink maar hoe snel kan ik nu afvallen. Merk namelijk weinig van
Ben 1.80
24 jaar
85 kilo, wil zeker 5 tot 10 kilo afvallen
Hoe tel je dat zo snel?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u blijft onder de 1000 kcals. vandaag. Gaston, wat heeft zij gewonnen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
O: 1 beschuitje met kaas, beker yoghurtdrank
T: kopje thee met volkorenkoekje
L: 2 volkoren crackers met kaas en tomaat, 1 snee met pasta, 1 snee met pindakaas, kopje thee
T: Festini aardbeien ijsje
T: appel
D: spinazie, aardappelen, stukje beenham + bakje aardbeien yoghurt.
S: Les 13 evy hardlopen
T: kopje thee, volkoren koekje.
In dezelfde categorie zegt mijn vader altijd: "Ik ben zo min als pudding"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het komt denk ik neer op een brak gevoel in je maag, maar hij kan het ook niet precies vertalen
quote:
Nee, die is al voorbij. Ik paste m'n nieuwe spijkerbroek al niet meer, dus moet even streng.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor. En na RPM op iets van 400 kcal vandaag.
Nogmaals streng kijkt![]()
Loopt dat broodje kroket nog ergens rond?
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, die is al voorbij. Ik paste m'n nieuwe spijkerbroek al niet meer, dus moet even streng.
Jaa, dáár is ook niks mis mee, maar je had het verkeerd geschreven!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he, zeg, ik heb me de tering gewerkt!ik heb 't verdiend
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
nooit niet teveel zou suggereren dat ze altijd teveel eet
Koel, klinkt gezellig!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendinnetje kwam net geheel toevallig even langs en die neemt me vanmiddag mee naar een high tea op een terras..
Nu eerst maar even douchen..
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe tel je dat zo snel?Ik zit toch wel rond de 2000 he?
![]()
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Je eet echt (nooit) niet teveel
Ik schep bij het avondeten altijd wel veel op zeggen sommige mensen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.
Ik vind het niet heel gezond om na een vakantie met veel beweging, een dieet van rijst en gastro-enteritische probleempjes een heul klein maatje te (kunnen) kopen en die vervolgens als maatstaf te nemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
quote:
Eens!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoera voor Mo's vakantie! En voor DaD's high teaLekker
![]()
En boe voor XM's lijstje / strenger doenIk zeg: geen wijntjes / koekjes, wel brood en yoghurt en groenten, en daar dan lekker veel van
Meer strengheid heb je niet nodig, met je brave sportpraktijken
![]()
Ik wil ook vakantieMaarja, dit is pas de 3e week dat ik 4 dagen in de week werk, en dat duurt de hele zomer
Al heb ik wel vrije uurtjes om op te maken
En van jezelf houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houden
Volgens mij niet.....quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij niet.....
Maar wat tof om te horen
Hoe leuk?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eens!
ook met de rest trouwens,inclusief vakantie willen![]()
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Al 2,5 jaar bij dezelfdequote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?
ik weet t niet meer
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.quote:
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed inquote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed in
Tof!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.
Ah oke,das best lang!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar bij dezelfde
Nog steeds erg verliefd maar verhalen over 1e dates van anderen zijn zo leuk om te horen
Ik vergeet ook nog het huzarenslaatje van 150 gramquote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Ja Mo, doe er wat aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
Het was juist de laatste tijd even helemaal niks, op die koppelpoging van een vriendin na, maar daar heb ik alleen 1x mee gegeten en 1x wat gedronken en toen vertelde ik 'm dat t niks ging worden. (en das dezelfde avond geweest dat ik deze tegenkwamquote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat je de laatste tijd goed af![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
details willen we..quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja....maar het kán dus wel... en dus wil ik hetquote:Op maandag 28 juni 2010 12:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel gezond om na een vakantie met veel beweging, een dieet van rijst en gastro-enteritische probleempjes een heul klein maatje te (kunnen) kopen en die vervolgens als maatstaf te nemen.
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja....maar het kán dus wel... en dus wil ik het
volgens mij weet jij net zo goed als wij dat je niet gezond bezig bent...Kom, zet die knop op en ga goed voor jezelf zorgen. Je moet nog heel lang met dat brakke lichaam van je, dus hoe beter je ervoor zorgt hoe fijner!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet ik, drink altijd 1/2 liter tijdens een uur squashenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel afvallen moet je niet willen, duurzaam afvallen is de kunst. Door je eetpatroon aan te passen aan je sportritme kun je spiergroei stimuleren of vetverbranding bevorderen. Zo is een AA'tje na het sporten in de meeste gevallen onzin.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Jij vindt dat daar bitterballen bij horen?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef neen het volgende:
Dat hele WK is ook niet goed voor de lijn, zeker niet als je bijna alle wedstrijden kijkt
Straks NL
Ik begrijp het wel hoor. Altijd als ik een fikse buikgriep heb overleefd zit er een verleidelijk stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "als je nu door blijft gaan met weinig eten, dan blijf je gewoon 66-67 en heb je een buik die bijna doorschijnend is!"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Lieverd, volgens mij zijn je hersenen aangetast.
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eens. Gooi die k*tbroek toch lekker wegGa ik ook straks doen met een broek van Esprit waar mijn buik overheen rolt. Was bij het kopen al wat aan de krappe kant en als ik 'm aantrek nu word ik al sjaggo
Weg ermee, heb genoeg broeken die wel gewoon goed zitten.
Ohjaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje hoor, broeken die ik aan KON, wil ik ook weer aan. Liefst nu. Dus ze liggen er ook nogIk ga ze alleen niet passen, waarschijnlijk nooit meer en ze blijven gewoon in de kast liggen voor God weet wat
En nu ga ik weer een uurtje zweten
Dat ook. Al vrees ik dat dát ijdele hoop isquote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
Heb een hoop lingerie liggen waarvan ik hoop dat ik er binnenkort weer in pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |