Ik schep bij het avondeten altijd wel veel op zeggen sommige mensen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Voer is niet alleen bedoeld om van aan te komen of af te vallen. Je hebt het ook nodig om de noodzakeliujke processen in je lichaam te laten plaatsvinden. Als je niet genoeg spul binnenkrijgt, gaat je lichaam het ergens anders vandaan halen, nl uit wat er voorhanden is. En die reserves heeft je EDS-lijf helaas niet in overvloed.
Ik vind het niet heel gezond om na een vakantie met veel beweging, een dieet van rijst en gastro-enteritische probleempjes een heul klein maatje te (kunnen) kopen en die vervolgens als maatstaf te nemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel. Sinds thuiskomst de teugels teveel laten vieren met als gevolg dat m'n nieuwe jeans dus echt knelt. En dat vind ik niet leuk.
quote:
Eens!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoera voor Mo's vakantie! En voor DaD's high teaLekker
![]()
En boe voor XM's lijstje / strenger doenIk zeg: geen wijntjes / koekjes, wel brood en yoghurt en groenten, en daar dan lekker veel van
Meer strengheid heb je niet nodig, met je brave sportpraktijken
![]()
Ik wil ook vakantieMaarja, dit is pas de 3e week dat ik 4 dagen in de week werk, en dat duurt de hele zomer
Al heb ik wel vrije uurtjes om op te maken
En van jezelf houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Afvallen is niet het enige in het leven, er is ook nog zoiets als gewoon jezelf gezond houden
Volgens mij niet.....quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij niet.....
Maar wat tof om te horen
Hoe leuk?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eens!
ook met de rest trouwens,inclusief vakantie willen![]()
Had ik al gezegd dat mijn date leuk was?
Al 2,5 jaar bij dezelfdequote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb jij nou nog datzelfde vriendje, of was dat uit?
ik weet t niet meer
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.quote:
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed inquote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah van elkaar ben ik dan weer niet zo goed in
Tof!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
leuk genoeg om er wat mij betreft een vervolg aan te geven.
Ah oke,das best lang!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar bij dezelfde
Nog steeds erg verliefd maar verhalen over 1e dates van anderen zijn zo leuk om te horen
Ik vergeet ook nog het huzarenslaatje van 150 gramquote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Koel, klinkt gezellig!!
[..]
Ik schat dat jij tussen de 1500 en 1600 zit. Beetje afhankelijk van hoeveel aardappelen en vleesch.
Ja Mo, doe er wat aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en van elkaar
wat een heerlijk zoetsappig topic is dit toch
Het was juist de laatste tijd even helemaal niks, op die koppelpoging van een vriendin na, maar daar heb ik alleen 1x mee gegeten en 1x wat gedronken en toen vertelde ik 'm dat t niks ging worden. (en das dezelfde avond geweest dat ik deze tegenkwamquote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat je de laatste tijd goed af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |