Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij was waarschijnlijk aan het leren/slapen. Ik zat op een examenfeest (met zwembad)
Die heb ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu ook een boekje gekregen genaamd "ontwaakt" met waarom roken slecht is en wat je er tegen kan doen. En de laatste pagina heeft de titel "Hoe krijg je een band met God?"![]()
![]()
Lijkt mij ook niets, maar het was enkel als voorbeeld bedoeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Mozy het volgende:Mensen die relaties krijgen aan de hand van een fobo reactie
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
Neuh, ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?
Kak nou eens een tiefuseind op met die bagger van je.quote:
Lees de OP eens.quote:
Sowieso, Jack parow samen met die heuwels fantasies!quote:
quote:
Ik kan alleen de eerste helft kijken.quote:
Waarom ben je in vredesnaam voor Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Tuurlijk niet soppen. Gewoon heel erg hopen dat Engeland wint.
Waarom alleen eerste helft?
engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Tuurlijk niet soppen. Gewoon heel erg hopen dat Engeland wint.
Waarom alleen eerste helft?
Omdat ik voor elk land ben behalve voor Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ben je in vredesnaam voor Engeland
Omdat ik vanaf 17:00 een borrel bij iemand heb dus dan moet ik in de rust weg.
Die anti-Duitsland shit is altijd zo overdreven, als ze tegen Nederland spelen of een bedreiging voor ons zijn; dan ben ik zeker tegen ze. Maar dit Duitsland zal niet van Nederland winnen en ik gun het onze Oosterburen toch een stuk meer om verder te komen dan die arrogante Engelsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik voor elk land ben behalve voor Duitsland.
Mensen die geen voorkeur hebben voor een land om door te gaan en überhaupt niet kijkenquote:
Dit is een heikel punt in onze e-latie.quote:
Whihi. Jammer alleen dat Nederland er in de kwartfinales uitligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is een heikel punt in onze e-latie.
Ja, ik ben echt doodsbang voor de Brazilianen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi. Jammer alleen dat Nederland er in de kwartfinales uitligt.
Ga huilen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt doodsbang voor de Brazilianen.
Ga vrienden zoeken.quote:
Idd, 1974 was nog voor ik geboren was dus telt niet, portugal daarentegenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:04 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die 'tegen' Duitsland zijn
Die afkeer die al die jongeren nu hebben is meer gericht op de oorlog denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd, 1974 was nog voor ik geboren was dus telt niet, portugal daarentegen![]()
![]()
Al die zuidelijke landen eig
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:16 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Die afkeer die al die jongeren nu hebben is meer gericht op de oorlog denk ik.
Watquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef MouzurX het volgende:
Straks in de zomer weer leuk bij duitsers die:
"du hast was verloren"
was?
"der krieg, zweimal!!@!@!!!!!EINZZ!!!ZWEI!!
grap maken
Waarom zouden jongeren in vredesnaam een afkeer hebben tegen de Duitsers vanwege de oorlog.quote:
Jij zou mij nog een keer pics PMen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
En nu ga ik nog even in de zon liggen en daarna wedstrijd kijken.
Mensen die pleun.rar niet hebbenquote:
Na die gigantische teleurstelling van ijsmeis.rar hoef ik ze niet meer, die .rar's.quote:
Als ik jou op internet tegenkom voel ik me al thuis.quote:
ijsmeis een teleursteling? Ze had best mooie tieten.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Na die gigantische teleurstelling van ijsmeis.rar hoef ik ze niet meer, die .rar's.
Mja, ze zag er op die gewone foto(van een paar jaar later denk ik?) op der fobo beter uit dan in die .rar.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ijsmeis een teleursteling? Ze had best mooie tieten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
En we hebben ook nog aardbeien en rode besjes![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik geloof best dat hij nog leeft trouwens.Gewoon omdat hij te veel druk had of zo dat ie zn eigen dood in scene heeft gezet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah klose mag ook niet meer koppen. vorige keer kopte hij, bleef de bal aan zijn hoofd hangen
waren de hoorntjes die door zijn haardos kwamen
Woenselquote:
hier kwam net een petjesgast in een golfje voorbij rijden die nick & simon aan had staanquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Salatrel het volgende:
had idd gewoon 2-2 moeten staan maar ik klaag niet
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:17 schreef Salatrel het volgende:
mensen die voor 18:00 etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:49 schreef MouzurX het volgende:
Finale nederland duitsland
+ winnen met penalties
Wat zouden jullie doen als dat gebeurd?quote:
overschieten volgens goed gebruik met de jubilaniquote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zouden jullie doen als dat gebeurd?
Mental image, bah.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kwam jizzend in mijn mond klaar bij elke goal zo een beetje.
Beter in de mond van een lekkere chiciquote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter in ze eigen mond dan in de mijne
deze meneer ookquote:Op zondag 27 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
Deze meneer heeft vandaag een kleur gekregen vanjewelste .
Duitsland moet natuurlijk wel winnen, de finale moet immers wel Nederland - Duitsland worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef WillFerrell het volgende:
Deze was gewoon even van toepassing op Duitsland, ware het niet dat Nederland gewoon kampioen gaat worden.
juichenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zouden jullie doen als dat gebeurd?
En vast ook in de treinquote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Lamon. het volgende:
Was er voetbal, ja?
..morgen weer lekker stil op straat iig...
hahahahaha, dat zeggen alleen lelijke, dikke mensen zonder vrienden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
Dat warme weer doet mij niet zoveel, hoor. Veel te benauwd, ik blijf gewoon lekker binnen
.
Om eerlijk te zijn kots ik op al die paupertjes die met z'n allen zwetend op het strand zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha, dat zeggen alleen lelijke, dikke mensen zonder vrienden.
Goed voor elkaar Chrisjequote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kots ik op al die paupertjes die met z'n allen zwetend op het strand zitten. Ik word tenminste lekker koel gehouden door de fan van mijn PC
.
Gisteren. Mijn billen hadden een kleurtje nodigquote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed voor elkaar Chrisjenog naar het strand geweest de afgelopen dagen?
Ja mijne ook maar ze zijn nog steeds witquote:Op zondag 27 juni 2010 19:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gisteren. Mijn billen hadden een kleurtje nodig.
TOEDELOE MOTHAFOCKASSSSSquote:
Pics. Heb ik ook hoor, ik word ook amper bruinquote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook maar ze zijn nog steeds witstomme zon.
Same herequote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics. Heb ik ook hoor, ik word ook amper bruin. Rood worden heb ik dan weer totaal geen problemen mee!
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik was toch op strandju. Dus ik sms mijn meisje of ze ook komt. En 5 min later degene die ik echt leuk vind. Sms'en ze ineens tegelijk dezelfde tekstWaren ze bij elkaar. Ik kon wel huilen
Eetse.quote:
quote:
haha deze persoonquote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik was toch op strandju. Dus ik sms mijn meisje of ze ook komt. En 5 min later degene die ik echt leuk vind. Sms'en ze ineens tegelijk dezelfde tekstWaren ze bij elkaar. Ik kon wel huilen
Hoe kan het niet oke zijn als ik de hele dag niks heb gedaan behalve zonnen en zwemmen?quote:
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kan het niet oke zijn als ik de hele dag niks heb gedaan behalve zonnen en zwemmen?
Zwembad gewoonquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Waar zwemmen jullie allemaal dan? Zee was nog erg koud vond ik.
Vannacht? Veel te koud mangquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.
't Hilgelo. Kleine meertje bij mijn ouders in de buurt.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Meertje met een strand in Heerenveen. Was wel chille temperatuurquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zwembad gewoonGister lokaal strandje, en morgen gaan we naar het echte strand. Hoop dat de zee dan wel beetje opgewarmd is
Naar het echte strand, ohhhhhhquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zwembad gewoonGister lokaal strandje, en morgen gaan we naar het echte strand. Hoop dat de zee dan wel beetje opgewarmd is
Ik denk altijd dat meertjes vies zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
't Hilgelo. Kleine meertje bij mijn ouders in de buurt.
Kankerspange chicks vriend.quote:
Meertje nog meer vriend.quote:
Waar lag je dan, gewoon Den Helder? Daar is het altijd kouder dan op normale stranden.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar het echte strand, ohhhhhh! Ik lag gisteren op het echte strand
maar het water is nog een beetje te koud hoor
je kunt wel een duik nemen als je een echte doorzetter bent, chill zwemmen zit er alleen nog niet in.
Pics.quote:
Dit meertje is nu nog niet zo vies, maar ergens in augustus wordt het wel vies door blauwalg of zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat meertjes vies zijn
Jonge alle chicks van heel Vinna gaan daarheen.quote:
Huh hoe weet je dat?Of heb ik dat ooit eens gepost =$quote:
meertjesquote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat meertjes vies zijn
Nee, Seagal heeft er weleens over verteld.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh hoe weet je dat?Of heb ik dat ooit eens gepost =$
k, wij hebben geen meertje dus chicks kunnen ook niet naar een meertje.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge alle chicks van heel Vinna gaan daarheen.
Zeelandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
meertjes![]()
Meertjes zijn gewoon sad![]()
En ook stranden waar half nederland op zit.
Strand in zeeland![]()
Haha wat een geheugenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, Seagal heeft er weleens over verteld.
Jaloezie, bijna elke dag naar het strand in de zomer ->quote:
Leuk zo'n strand zonder chicks.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jaloezie, bijna elke dag naar het strand in de zomer ->
Dunno, ik niet dit jaar tenminstequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien ligt MiVer wel op het strand.
Met zijn aubergine.
Wat ben jij voor Fries?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno, ik niet dit jaar tenminste
Een neppe.quote:
Kleine Jayquote:
Dat meer is fucking gevaarlijk om op te schaatsen.quote:
Joah, en hoezo kouder dan op normale stranden? EN HOE WEET JIJ DAT? Alsof je er ooit komt!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar lag je dan, gewoon Den Helder? Daar is het altijd kouder dan op normale stranden.
Ja bahquote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit meertje is nu nog niet zo vies, maar ergens in augustus wordt het wel vies door blauwalg of zo.
Zeequote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bahga komende week met een vriendin naar zo'n plas in Groningen maar daar wil ik eigenlijk ook echt niet in zwemmen
ik ben een zeemeisje.
YEAH!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, best wel naarvandaag moest ik jullie een beetje gelijk geven in jullie jonge-meisjes-fetisj. Ik ging naar een paardrijwedstrijd van m'n zusje
en toen was er ook een vriendinnetje van haar (dus max 13 jaar oud) en die was helemaal gemake-upt en met tieten en al en toen dacht ik: '
ze is nu al bloedmooi.' dus ik begrijp wel dat de meeste mannen van 20 haar vanaf haar 14e achterna zullen lopen
!
Ben er een keertje geweest, moest naar Texel. Vond het koudquote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, en hoezo kouder dan op normale stranden? EN HOE WEET JIJ DAT? Alsof je er ooit komt!
BLOEDMOOI?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, best wel naarvandaag moest ik jullie een beetje gelijk geven in jullie jonge-meisjes-fetisj. Ik ging naar een paardrijwedstrijd van m'n zusje
en toen was er ook een vriendinnetje van haar (dus max 13 jaar oud) en die was helemaal gemake-upt en met tieten en al en toen dacht ik: '
ze is nu al bloedmooi.' dus ik begrijp wel dat de meeste mannen van 20 haar vanaf haar 14e achterna zullen lopen
!
Nou ik niet, want zout dat overal blijft zitten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ZeeDaar heb je tenminste het gevoel bij alsof het schoon is (terwijl het water daar ook gewoon tering smerig is als je bedenkt wat er allemaal in komt
)
Skinny dipquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
!
!
!
Hij is tof.quote:
Ach, we hebben hier niks anders. Maar het is wel gezellig met veel bekenden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bahga komende week met een vriendin naar zo'n plas in Groningen maar daar wil ik eigenlijk ook echt niet in zwemmen
ik ben een zeemeisje.
Je kunt niet zeggen dat iets altijd zo is als je het één keer hebt meegemaaktquote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben er een keertje geweest, moest naar Texel. Vond het koud
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
BLOEDMOOI?
EEN 13 JARIG SNOLLETJE MET KANKERVEEL MAKEUP EN BHVULLING VAN HIER TOT TOKYO?![]()
![]()
Jaa. Vooral met die megastudiosessie op 101 moest ik echt om 'm lachen, hij wou zo graag.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat iets altijd zo is als je het één keer hebt meegemaakt![]()
[..]
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.
Zielig voor dat meisje.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
!
Kankerziek BT... kankerziek.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.
Welke klasse?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vet goed, ze won de wedstrijd!
Feli. En pics van dat vriendinnetje?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vet goed, ze won de wedstrijd!
Stil jij homo.quote:
KANKERZIEKquote:
Nouja ze deed het er zelf om hoor, als ze geen make-up op had gedaan en geen laag shirtje was ze net als elk ander kind van die leeftijd geweestquote:
Ja, vond ik ook ziek. Want ze was toch echt veel te jong om serieus overweegbaar te zijn voor jongens van jullie leeftijd.. Dat was nog redelijk pedofiel geweest.quote:
M'n computer doet dat ook eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik probeer een laptop te maken die niet verder komt dan het blauwe error screen.
wat is dit voor vraag zonder foto'squote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
Laki, C_N en Chriszz.
Zouden jullie die meisjes uit mijn stageklas geven?
Ja, dat deed ik net, maar hij valt halverwege uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n computer doet dat ook eens in de zoveel tijd![]()
Doe systeemherstel.
Ik en Seagal zeggen altijd. "hmm die heeft potentiequote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar 13 gaat wel ver.Maar je kunt dr natuurlijk scouten, en later opnemen in de selectie.
Welke klas?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
Laki, C_N en Chriszz.
Zouden jullie die meisjes uit mijn stageklas geven?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op d'r hyves is ze helemaal niet eens knap, pff tsss.
Doe toch maar linkje.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op d'r hyves is ze helemaal niet eens knap, pff tsss.
Oh wij zeggen altijd iets met scouten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik en Seagal zeggen altijd. "hmm die heeft potentie" als we een veel te jong iemand zien.
WOULD HITquote:
picsquote:
Een "talentje" noemen we die hier.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik en Seagal zeggen altijd. "hmm die heeft potentie" als we een veel te jong iemand zien.
dat ook wel jaquote:
Dit klinkt meer alsof iemand van nature echt skills heeft.quote:
Ja dat ook wel. Maar potentie blijft het leukst.quote:
Iddquote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat ook wel. Maar potentie blijft het leukst.
Ik wordt idd emotioneel als ik the hills kijk ... aangezien het zulke crap isquote:Op zondag 27 juni 2010 20:41 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die niet emotioneel worden als ze The Hills kijken.
Windowsquote:Op zondag 27 juni 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Laki als je systeemherstel heb gedaan, duurt het bij jou dan ook fucking lang?
Ja, en hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: na 2de keer kijken ga ik toch twijfelendus met 10 bier op.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Nee =$ Nja weet niet maar die photoshop is gay.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, en hard.Met 10 bier op maakt het je niet uit dat ze 12 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: na 2de keer kijken ga ik toch twijfelendus met 10 bier op.
quote:
Pff, zo noordelijk en ver...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komt uit Groningen, BT, hook me up.
Zij is mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
10 bier en een halve fles sterke drank dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met 10 bier op maakt het je niet uit dat ze 12 is?
Ze is te min voor jou!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
:dquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle meisjes op internet zijn een val.
quote:
LIEVquote:
Ze heeft een raar hoofd, veel te grote neus ofzoquote:
Ja en vissenogen!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze heeft een raar hoofd, veel te grote neus ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |