Welke klasse?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vet goed, ze won de wedstrijd!
Feli. En pics van dat vriendinnetje?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vet goed, ze won de wedstrijd!
Stil jij homo.quote:
KANKERZIEKquote:
Nouja ze deed het er zelf om hoor, als ze geen make-up op had gedaan en geen laag shirtje was ze net als elk ander kind van die leeftijd geweestquote:
Ja, vond ik ook ziek. Want ze was toch echt veel te jong om serieus overweegbaar te zijn voor jongens van jullie leeftijd.. Dat was nog redelijk pedofiel geweest.quote:
M'n computer doet dat ook eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik probeer een laptop te maken die niet verder komt dan het blauwe error screen.
wat is dit voor vraag zonder foto'squote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
Laki, C_N en Chriszz.
Zouden jullie die meisjes uit mijn stageklas geven?
Ja, dat deed ik net, maar hij valt halverwege uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n computer doet dat ook eens in de zoveel tijd![]()
Doe systeemherstel.
Ik en Seagal zeggen altijd. "hmm die heeft potentiequote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar 13 gaat wel ver.Maar je kunt dr natuurlijk scouten, en later opnemen in de selectie.
Welke klas?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
Laki, C_N en Chriszz.
Zouden jullie die meisjes uit mijn stageklas geven?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op d'r hyves is ze helemaal niet eens knap, pff tsss.
Doe toch maar linkje.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op d'r hyves is ze helemaal niet eens knap, pff tsss.
Oh wij zeggen altijd iets met scouten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik en Seagal zeggen altijd. "hmm die heeft potentie" als we een veel te jong iemand zien.
WOULD HITquote:
picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |