Zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zwembad gewoonGister lokaal strandje, en morgen gaan we naar het echte strand. Hoop dat de zee dan wel beetje opgewarmd is
Naar het echte strand, ohhhhhhquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zwembad gewoonGister lokaal strandje, en morgen gaan we naar het echte strand. Hoop dat de zee dan wel beetje opgewarmd is
Ik denk altijd dat meertjes vies zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
't Hilgelo. Kleine meertje bij mijn ouders in de buurt.
Kankerspange chicks vriend.quote:
Meertje nog meer vriend.quote:
Waar lag je dan, gewoon Den Helder? Daar is het altijd kouder dan op normale stranden.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar het echte strand, ohhhhhh! Ik lag gisteren op het echte strand
maar het water is nog een beetje te koud hoor
je kunt wel een duik nemen als je een echte doorzetter bent, chill zwemmen zit er alleen nog niet in.
Pics.quote:
Dit meertje is nu nog niet zo vies, maar ergens in augustus wordt het wel vies door blauwalg of zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat meertjes vies zijn
Jonge alle chicks van heel Vinna gaan daarheen.quote:
Huh hoe weet je dat?Of heb ik dat ooit eens gepost =$quote:
meertjesquote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat meertjes vies zijn
Nee, Seagal heeft er weleens over verteld.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh hoe weet je dat?Of heb ik dat ooit eens gepost =$
k, wij hebben geen meertje dus chicks kunnen ook niet naar een meertje.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge alle chicks van heel Vinna gaan daarheen.
Zeelandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
meertjes![]()
Meertjes zijn gewoon sad![]()
En ook stranden waar half nederland op zit.
Strand in zeeland![]()
Haha wat een geheugenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, Seagal heeft er weleens over verteld.
Jaloezie, bijna elke dag naar het strand in de zomer ->quote:
Leuk zo'n strand zonder chicks.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jaloezie, bijna elke dag naar het strand in de zomer ->
Dunno, ik niet dit jaar tenminstequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien ligt MiVer wel op het strand.
Met zijn aubergine.
Wat ben jij voor Fries?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno, ik niet dit jaar tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |