Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij was waarschijnlijk aan het leren/slapen. Ik zat op een examenfeest (met zwembad)
Die heb ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu ook een boekje gekregen genaamd "ontwaakt" met waarom roken slecht is en wat je er tegen kan doen. En de laatste pagina heeft de titel "Hoe krijg je een band met God?"![]()
![]()
Lijkt mij ook niets, maar het was enkel als voorbeeld bedoeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Mozy het volgende:Mensen die relaties krijgen aan de hand van een fobo reactie
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
Neuh, ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?
Kak nou eens een tiefuseind op met die bagger van je.quote:
Lees de OP eens.quote:
Sowieso, Jack parow samen met die heuwels fantasies!quote:
quote:
Ik kan alleen de eerste helft kijken.quote:
Waarom ben je in vredesnaam voor Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Tuurlijk niet soppen. Gewoon heel erg hopen dat Engeland wint.
Waarom alleen eerste helft?
engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Tuurlijk niet soppen. Gewoon heel erg hopen dat Engeland wint.
Waarom alleen eerste helft?
Omdat ik voor elk land ben behalve voor Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ben je in vredesnaam voor Engeland
Omdat ik vanaf 17:00 een borrel bij iemand heb dus dan moet ik in de rust weg.
Die anti-Duitsland shit is altijd zo overdreven, als ze tegen Nederland spelen of een bedreiging voor ons zijn; dan ben ik zeker tegen ze. Maar dit Duitsland zal niet van Nederland winnen en ik gun het onze Oosterburen toch een stuk meer om verder te komen dan die arrogante Engelsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik voor elk land ben behalve voor Duitsland.
Mensen die geen voorkeur hebben voor een land om door te gaan en überhaupt niet kijkenquote:
Dit is een heikel punt in onze e-latie.quote:
Whihi. Jammer alleen dat Nederland er in de kwartfinales uitligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is een heikel punt in onze e-latie.
Ja, ik ben echt doodsbang voor de Brazilianen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi. Jammer alleen dat Nederland er in de kwartfinales uitligt.
Ga huilen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt doodsbang voor de Brazilianen.
Ga vrienden zoeken.quote:
Idd, 1974 was nog voor ik geboren was dus telt niet, portugal daarentegenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:04 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die 'tegen' Duitsland zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |