Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij was waarschijnlijk aan het leren/slapen. Ik zat op een examenfeest (met zwembad)
Die heb ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu ook een boekje gekregen genaamd "ontwaakt" met waarom roken slecht is en wat je er tegen kan doen. En de laatste pagina heeft de titel "Hoe krijg je een band met God?"![]()
![]()
Lijkt mij ook niets, maar het was enkel als voorbeeld bedoeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Mozy het volgende:Mensen die relaties krijgen aan de hand van een fobo reactie
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt het te moeilijk. Het is maar I-net, maar IRL werken dingen soms ook zo simpel. Maar even een willekeurige fobo-reactie bij een willekeurige user.
Ik post bij Rockabella even een hele lieve reactie. En in het echt werkt het soms ook zo.
Om een voorbeeldje te laten zien, en dan werkt zoiets of niet en dan maakt het ook niets uit.
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als je maar wat doet.
Neuh, ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je vindt die reactie niet een beetje creepy ofzo?
Kak nou eens een tiefuseind op met die bagger van je.quote:
Lees de OP eens.quote:
Sowieso, Jack parow samen met die heuwels fantasies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |