Ik heb toch geen kloons.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer voor een FOK!-kloonontmaskeringsdag. De dag waarop alle te herleiden kloons ontmaskerd worden.
Ik denk dat ik het zelfs als suggestie ga geven bij de adjes.
Ohja.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanne92. Je voordoen als een 18 16-jarige. Is een experiment.
quote:
Ik lag om 2 uur nog in het zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
faka. Mensen die nu aan het uitslapen zijn met dit weer.![]()
Wake up and stay alert.
Mensen die aan de deur komen en zeggen dat ze graag met alle bewoners van de straat een kort gesprekje willen houden over geloofsovertuigingen en daarbij hun dochter meenemen die ze holly hebben genoemdquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die aan de deur komen en zeggen dat ze graag met alle bewoners van de straat een kort gesprekje willen houden over geloofsovertuigingen en daarbij hun dochter meenemen die ze holly hebben genoemd![]()
Jaartje of 18-20?quote:
Zij was waarschijnlijk aan het leren/slapen. Ik zat op een examenfeest (met zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet met haar?
Wat houd je tegen, je leeft maar 1 keer! Carpe Diem enzo!
Meh, wel blond maar meh.quote:
Die mensen vertel ik altijd dat ik atheïst ben, dan kijken ze me raar aan en vragen of ik ook zo'n boekje wil en dan zeg ik dat ik er geen behoefte aan heb en als ze dan vragen waarom niet vertel ik ze dat ik binnen 2 minuten ook geen atheïst meer ben.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu ook een boekje gekregen genaamd "ontwaakt" met waarom roken slecht is en wat je er tegen kan doen. En de laatste pagina heeft de titel "Hoe krijg je een band met God?"![]()
![]()
Ja, geweldig dat. Op lowlands vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 13:08 schreef MouzurX het volgende:
Heb laatst trouwens echt 45 minuten met zo'n man en vrouw aan de deur staan lullen over geloof, na een tijdje stonden ze echt zo van "nou nu wil ik weg"![]()
Vond het toch wel opmerkelijk om zulke enorm gehersenspoelde mensen te spreken.
Moet je doenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
Nou jongons, ik ga Orphan op mijn BlackBerry kijken.Ja, want ik heb geen zin om moeilijk naar dat laptopscherm te staren in de zon.
Nu al?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:12 schreef Salatrel het volgende:
pff na 1,5 uur in de zon gelegen te hebben is het tijd voor een koud biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |