Beter in de mond van een lekkere chiciquote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter in ze eigen mond dan in de mijne
deze meneer ookquote:Op zondag 27 juni 2010 18:19 schreef Potloodvis het volgende:
Deze meneer heeft vandaag een kleur gekregen vanjewelste .
Duitsland moet natuurlijk wel winnen, de finale moet immers wel Nederland - Duitsland worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef WillFerrell het volgende:
Deze was gewoon even van toepassing op Duitsland, ware het niet dat Nederland gewoon kampioen gaat worden.
juichenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zouden jullie doen als dat gebeurd?
En vast ook in de treinquote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Lamon. het volgende:
Was er voetbal, ja?
..morgen weer lekker stil op straat iig...
hahahahaha, dat zeggen alleen lelijke, dikke mensen zonder vrienden.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
Dat warme weer doet mij niet zoveel, hoor. Veel te benauwd, ik blijf gewoon lekker binnen
.
Om eerlijk te zijn kots ik op al die paupertjes die met z'n allen zwetend op het strand zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha, dat zeggen alleen lelijke, dikke mensen zonder vrienden.
Goed voor elkaar Chrisjequote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kots ik op al die paupertjes die met z'n allen zwetend op het strand zitten. Ik word tenminste lekker koel gehouden door de fan van mijn PC
.
Gisteren. Mijn billen hadden een kleurtje nodigquote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed voor elkaar Chrisjenog naar het strand geweest de afgelopen dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |