Een neppe.quote:
Kleine Jayquote:
Dat meer is fucking gevaarlijk om op te schaatsen.quote:
Joah, en hoezo kouder dan op normale stranden? EN HOE WEET JIJ DAT? Alsof je er ooit komt!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar lag je dan, gewoon Den Helder? Daar is het altijd kouder dan op normale stranden.
Ja bahquote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit meertje is nu nog niet zo vies, maar ergens in augustus wordt het wel vies door blauwalg of zo.
Zeequote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bahga komende week met een vriendin naar zo'n plas in Groningen maar daar wil ik eigenlijk ook echt niet in zwemmen
ik ben een zeemeisje.
YEAH!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, best wel naarvandaag moest ik jullie een beetje gelijk geven in jullie jonge-meisjes-fetisj. Ik ging naar een paardrijwedstrijd van m'n zusje
en toen was er ook een vriendinnetje van haar (dus max 13 jaar oud) en die was helemaal gemake-upt en met tieten en al en toen dacht ik: '
ze is nu al bloedmooi.' dus ik begrijp wel dat de meeste mannen van 20 haar vanaf haar 14e achterna zullen lopen
!
Ben er een keertje geweest, moest naar Texel. Vond het koudquote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, en hoezo kouder dan op normale stranden? EN HOE WEET JIJ DAT? Alsof je er ooit komt!
BLOEDMOOI?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, best wel naarvandaag moest ik jullie een beetje gelijk geven in jullie jonge-meisjes-fetisj. Ik ging naar een paardrijwedstrijd van m'n zusje
en toen was er ook een vriendinnetje van haar (dus max 13 jaar oud) en die was helemaal gemake-upt en met tieten en al en toen dacht ik: '
ze is nu al bloedmooi.' dus ik begrijp wel dat de meeste mannen van 20 haar vanaf haar 14e achterna zullen lopen
!
Nou ik niet, want zout dat overal blijft zitten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ZeeDaar heb je tenminste het gevoel bij alsof het schoon is (terwijl het water daar ook gewoon tering smerig is als je bedenkt wat er allemaal in komt
)
Skinny dipquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
!
!
!
Hij is tof.quote:
Ach, we hebben hier niks anders. Maar het is wel gezellig met veel bekenden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bahga komende week met een vriendin naar zo'n plas in Groningen maar daar wil ik eigenlijk ook echt niet in zwemmen
ik ben een zeemeisje.
Je kunt niet zeggen dat iets altijd zo is als je het één keer hebt meegemaaktquote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben er een keertje geweest, moest naar Texel. Vond het koud
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
BLOEDMOOI?
EEN 13 JARIG SNOLLETJE MET KANKERVEEL MAKEUP EN BHVULLING VAN HIER TOT TOKYO?![]()
![]()
Jaa. Vooral met die megastudiosessie op 101 moest ik echt om 'm lachen, hij wou zo graag.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat iets altijd zo is als je het één keer hebt meegemaakt![]()
[..]
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.
Zielig voor dat meisje.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
!
Kankerziek BT... kankerziek.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze had gewoon echt een mooi gezichtje en door die make-up en tieten leek ze veel ouder. Maar ze was ook niet hoerig gemake-upt ofzo, gewoon mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |