Dat is dus wat ik bedoelquote:
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.quote:
quote:
quote:
Faalhazenquote:
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland isquote:
Ja?quote:
yeah klose mag ook niet meer koppen. vorige keer kopte hij, bleef de bal aan zijn hoofd hangenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.
Ik weet het wel zeker, zeker nog 1tje van Özil.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland is
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.
verdediging zag er niet lekker uit iddquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland is
Ik zie hier iedereen lopen haten op het goal van Duitsland, ja.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah klose mag ook niet meer koppen. vorige keer kopte hij, bleef de bal aan zijn hoofd hangen
waren de hoorntjes die door zijn haardos kwamen
Ja ik denk zelfs 4-2quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, zeker nog 1tje van Özil.
Nou en? We mogen toch wel voor Engeland zijn?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie hier iedereen lopen haten op het goal van Duitsland, ja.
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
Zijn Benny en ik de enige Duitsland-aanhangers hier?
nee blijkbaar niet ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou en? We mogen toch wel voor Engeland zijn?
4-2 is wel heel vele maar er zal waarschijnlijk best wat gescoord worden met Neuer tegenover James.quote:
Lees zijn onderschrift, het is een troll. Unsuccesfull troll tho.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je ook iets anders zeggen dan nietszeggende smiley plaatsen?
Jazeker maar bij jouw verhaaltje wasquote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je ook iets anders zeggen dan nietszeggende smiley plaatsen?
Nee, ik ben geen trollquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lees zijn onderschrift, het is een troll. Unsuccesfull troll tho.
De engelsen voetballen allemaal in engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef D. het volgende:
Zijn er ook Engelsen die in Duitsland voetballen, of omgekeerd?
1e doelpunt was er snel, kan zo maar vaker gebeurenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4-2 is wel heel vele maar er zal waarschijnlijk best wat gescoord worden met Neuer tegenover James.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
Kom op wat onder je naam staat zegt genoegquote:
sprak de zelfbenoemde profeet ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jazeker maar bij jouw verhaaltje wasde enige toepasselijke reactie.
Dat leek voordehandliggend, maar vroeg het toch maarquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De engelsen voetballen allemaal in engeland
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
luister eens naar een mooi liedje, ms goed voor de 1-1quote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef Cee het volgende:
Ik was op het moment van scoren naar een heel lelijk liedje aan het luisteren, ik ga dat maar weer eens doen, misschien helpt het.
Wat is dat echt voor bullshit zeg, een onderschrift zegt toch verder niets over iemandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom op wat onder je naam staat zegt genoeg!
en de duitsers voetballen allemaal in duitslandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek voordehandliggend, maar vroeg het toch maar
JA IK WAS EVEN BOODSCHAPPEN DOEN. Sorryquote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij waren er meer, maar die zijn er blijkbaar niet (meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |