Ja mijne ook maar ze zijn nog steeds witquote:Op zondag 27 juni 2010 19:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gisteren. Mijn billen hadden een kleurtje nodig.
TOEDELOE MOTHAFOCKASSSSSquote:
Pics. Heb ik ook hoor, ik word ook amper bruinquote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook maar ze zijn nog steeds witstomme zon.
Same herequote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics. Heb ik ook hoor, ik word ook amper bruin. Rood worden heb ik dan weer totaal geen problemen mee!
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik was toch op strandju. Dus ik sms mijn meisje of ze ook komt. En 5 min later degene die ik echt leuk vind. Sms'en ze ineens tegelijk dezelfde tekstWaren ze bij elkaar. Ik kon wel huilen
Eetse.quote:
quote:
haha deze persoonquote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik was toch op strandju. Dus ik sms mijn meisje of ze ook komt. En 5 min later degene die ik echt leuk vind. Sms'en ze ineens tegelijk dezelfde tekstWaren ze bij elkaar. Ik kon wel huilen
Hoe kan het niet oke zijn als ik de hele dag niks heb gedaan behalve zonnen en zwemmen?quote:
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kan het niet oke zijn als ik de hele dag niks heb gedaan behalve zonnen en zwemmen?
Zwembad gewoonquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Waar zwemmen jullie allemaal dan? Zee was nog erg koud vond ik.
Vannacht? Veel te koud mangquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja weet niet, het klinkt goed. Mijn dag zag er niet echt anders uit, zelfs vannacht nog gezwommen.
't Hilgelo. Kleine meertje bij mijn ouders in de buurt.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Meertje met een strand in Heerenveen. Was wel chille temperatuurquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |