exact datquote:
Sowieso!quote:
Net zitten kijken, leuk om een keer gezien te hebben maar dat Zen gebeuren trekt me niet heel erg.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef de_huig het volgende:
overigens NU op nederland 2, 'zonder wrijving geen glans'..de documentaire van/over charly lownoise
Dat dus! Wat een TT voor de Hardstyle om het NOG maar een keer boven te halenquote:
Deze zit wel degelijk in een nummer hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef T-Force het volgende:
Wel even een vraagje: Waarom heeft de TT geen zin uit een nummer?
quote:
quote:
Kut, ik had m nog in m'n agenda gezet zodat ik t niet zou vergeten... maar ben m toch vergeten. Zal wel op uitzending gemist komen toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef de_huig het volgende:
overigens NU op nederland 2, 'zonder wrijving geen glans'..de documentaire van/over charly lownoise
dat is blijkbaar ook weer een nieuwe hypequote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
zag net dit filmpje via frequencerz' twitter...
moeilijk vet die sitdowns
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens!
AVIO Podcast
heujheujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In HQ valt Harde Rag eigenlijjk wel mee! Geen topplaat maar wel te doen
hier past inderdaad alleen dequote:
die moet ik maar ff terugkijken op Uitzendig Gemistquote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef de_huig het volgende:
overigens NU op nederland 2, 'zonder wrijving geen glans'..de documentaire van/over charly lownoisequote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef T-Force het volgende:
Je zou bijvoorbeeld de zomerhit van dit jaar kunnen pakken (in mijn opzicht dan he) Drum...Bassline...Music...Discorecord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
je leest hem tijdens een goeie sessie op het toilet wel uitquote:Op zondag 27 juni 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet ook nog een x beginnen in zijn boek
Precies ditquote:Op zondag 27 juni 2010 13:59 schreef T_Killer het volgende:
Kut, ik had m nog in m'n agenda gezet zodat ik t niet zou vergeten... maar ben m toch vergeten. Zal wel op uitzending gemist komen toch?
Bohh was weer een topperquote:
laat ff weten wanneer je weer gaat !quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Bohh was weer een topperIsaac was een beetje lafjes, als 2e mocht Zany - wat ik niet verwacht had en Ran-D volgens mij ook niet, weer even met 'm staan praten - toffe vent.
http://player.omroep.nl/?aflID=11119885quote:Op zondag 27 juni 2010 13:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kut, ik had m nog in m'n agenda gezet zodat ik t niet zou vergeten... maar ben m toch vergeten. Zal wel op uitzending gemist komen toch?
AVIO podcast ziet er weer goed uit. straks even luisteren
Op IQ openen met Keep it coming, Die lock and load remix toenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef 16meter het volgende:
Vind dat goede gevarieerde sets, die AVIO podcasts, ook al kun je niet altijd alle platen vet vinden.
Waarom is Alphaverb zo een beetje de enige die telkens zulke sets aflevert?
Om hier even op in te haken, iemand al wat gehoord/gezien van het Activator setje voor de Feestfabriek van afgelopen vrijdag op Q-dance radio?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog wat tips voor chillle-in-de-zon-hardstyle-setjes voor op het balkon?
Ja, mijn set wordt woensdag avond uitgezonden op Hardstationquote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog wat tips voor chillle-in-de-zon-hardstyle-setjes voor op het balkon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Heb hem afgekeken. Ik vind het wel een mooie uitzending, je ziet wel kort wat van zijn leven en de omslag die hij gemaakt heeft. Dat merk je wel terug..quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11119885
Zie hier de uitzendinggemist van Charly
Isse Niiiiceequote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef eQuaL het volgende:
B-Front Euphoria set
Oh shortest day and longest night
Standing still, great sun so bright
Unify our world
Our shoes placed together
In harmony we are one
Rebirth of the sun
Viel me op dat bij Let the bass kick op een fuckin' hoog tempo zit als je het vergelijkt met de cd versie van HHZ. Vind 'm dan eigenlijk niet zo klinken op een hogere pitch.....quote:Op zondag 27 juni 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
Ik zie nu pas dat de set van Bioweapon DefQon.1 ook op LSDB staat
Toffe docu, had het boek ook al gelezen vorig jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb hem afgekeken. Ik vind het wel een mooie uitzending, je ziet wel kort wat van zijn leven en de omslag die hij gemaakt heeft. Dat merk je wel terug..
Al die oude beelden, zou me echt zo ontzettend mooi lijken om zoiets mee te maken.
Mooie aftermovie (mooie ladies), ziet eruit als n leuk feestje.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet helemaal binnen de 'hardstyle' categorie, maar toch...
Mooi begin
Zoizo natuurlijk een super dikke klassieker, maar Tat & Zat hebben hem zeker eer aan gedaanquote:
vet gedaan, die effecten tijdens het beeld van iemand met bekers over z'n oren en artiesten die aan de knoppen van het mengpaneel zittenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet helemaal binnen de 'hardstyle' categorie, maar toch...
Mooi begin
leuk plaatjequote:
hmmm... toch eerst een keer op een feest horen denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef T-Force het volgende:
Verder neem ik alles terug wat ik over Harde Rag heb gezegd...ik vind hem gruwelijk![]()
![]()
X2quote:Op maandag 28 juni 2010 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... toch eerst een keer op een feest horen denk ik
Welk nummer produceert hij op 13 min? klinkt lekkerquote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11119885
Zie hier de uitzendinggemist van Charly
Niet origineel meer.. Maar des te vetterquote:
Begint een beetje te veel te worden moet ik zeggen, om de 10 minuten probeert weer een groepje iets te doen..quote:
Je vind het een 'beetje' te veel worden? Ik vind het zoizo vervelend! Op commando gaan zitten laat ik over aan honden en kleuters die in de kleermakerszit moeten gaan zitten. Ik stond er me op DefQon ook al aan te ergeren (scoorde een mooie twee plaats achter het HOLLAND HOLLAND blijven roepen)...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Begint een beetje te veel te worden moet ik zeggen, om de 10 minuten probeert weer een groepje iets te doen..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Leuk bedacht voor een keertje, maar om dit nu iedere keer weer te doen. Hiermee sla je zo hard de plank mis, dat je gewoon in de dezelfde catagorie valt; 'een onschuldige strandwandeling met Joran'. Das 1 keer leuk, maar daarna wil je dat ook niet meer
Inderdaad! Vooral ook dat stukje bij de opbouw van Get Hit als Tatanka zelf ook wat in de mic roept... KIppevelquote:
Bij de opbouw van the Punishment is dat geloof ik maar inderdaad kippenvel, die Loop & Things die achter Showtime wordt gedraaid is pas echt lekker zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral ook dat stukje bij de opbouw van Get Hit als Tatanka zelf ook wat in de mic roept... KIppevel![]()
Oeps ik bedoel natuurlijk The Punishment inderdaad, Nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij de opbouw van the Punishment is dat geloof ik maar inderdaad kippenvel, die Loop & Things die achter Showtime wordt gedraaid is pas echt lekker zeg![]()
quote:Vanwege grote veranderingen in de afzetmarkt, zal Fusion voortaan alleen nog maar het digitale medium mp3 of wave verkopen.
Op deze manier, kunnen tracks sneller gereleased worden en zal Fusion dus ook meer tracks gaan releasen.
Er zijn geen aantallen vooraf bepaald welke gereleased zullen gaan worden, doel is om tracks een paar weken na het productieproces te gaan releasen, zodat de tracks nog niet verouderd zijn ten tijde van een release.
De mogelijkheid blijft natuurlijk bestaan dat bepaalde limited edities van vinyl wel geperst blijven worden.
Fusion Records wil alle vinyl-liefhebbers bedanken voor hun support de afgelopen acht jaar en zeventig releases.
jammer dat het vinyl verdwijnt (wel begrijpelijk), maar als dat betekent dat tracks sneller gereleased worden (en er meer gereleased worden) klinkt dat natuurlijk goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fusion stopt met het persen van vinyls:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)rsen-van-vinyls.html
[..]
of zullen er dan meer poepplaten uitkomen? Omdat het toch makkelijker is om te releasen en minder investering ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer dat het vinyl verdwijnt (wel begrijpelijk), maar als dat betekent dat tracks sneller gereleased worden (en er meer gereleased worden) klinkt dat natuurlijk goed
Goede indicatie van het niveau van de gemiddelde hardstyle luisteraar van laatste tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
en het HEEEE-HOOOO roepen is helemaalga dan lekker naar de skihut ofzo.
![]()
Hoe kom je hier aan danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
sowieso is het een superhit..maar het gaat me vooral om de eerste 7 seconden van de clip, rechts in beeld..
onze belgische vriend coone, met een glansrol
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
sowieso is het een superhit..maar het gaat me vooral om de eerste 7 seconden van de clip, rechts in beeld..
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachenquote:
geen dankquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachen
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Fijn dat iemand zoals 16meter op het forum zit die dezelfde mening heeft als ik. Dan hoef ik alleen maar zijn stukkie te copy paste om mijn mening te ventilerenGMTA
[..]
Ik had haar nog nooit gezien, maar het toeval wil dat ik 'Red mij' ook net zag om meer van Manita te horen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachen
ja, dat is na 2 keer gezien te hebben ook wel leuk geweest...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:Nog zo'n actie; gezien op Emporium & DefQon - Twister spelen
Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef de_huig het volgende:
waren ze serieus twister aan het spelen ja?
niet gezien..of ik heb het wel gezien en ik ontken het gewoon![]()
Ik denk dat het juist wel goed is als er minder investering is en er dus meer platen uitkomen. Er zal inderdaad een heleboel zooi uitkomen, maar je kan ook makkelijk onbekendere artiesten iets laten uitbrengen of een bootlegje dat wel leuk is maar niet geweldig. Zo lijkt het mij dat er juist meer variatie in setjes komt. ´t Zal alleen wat meer uitzoeken worden wat nou goed is en wat niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
of zullen er dan meer poepplaten uitkomen? Omdat het toch makkelijker is om te releasen en minder investering ofzo.
Verwacht daar maar niet teveel van. Tegenwoordig is het gewoon hitjes achter elkaar plakken zonder enige vorm van mixen. Vooral bij de "echte" LIVE-sets van een half uur is dat dramatisch.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef Grrommit het volgende:
Met minder de focus op het beatmatchen en meer de focus op creatief in en uitmixxen, veel loopen en cue-point juggling.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..
Wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet doen, voor 1 seconde of Fame op internet of TV zeg, te triest voor woorden
ik had het inderdaad al gezien..en ik blijf het ontkennen. wat sneu zegquote:
quote:Hot news: Tomorrow you've got the last change to buy Decibel tickets. 13:00 hrs at http://decibel.tickets.b2s.nl
Niet alleen in de hardstyle scene is het zo vind ik. Ik zat net nog even heerlijk uit het raam te staren en bedacht me eigenlijk dat sinds de happy-hardcore weer een beetje terug begint te komen, ook oude artiesten weer uit de kast worden getrokken om hun oude plaatjes te draaien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Crusty -> Eensch..irritante aandachtszoekerij..
volgens mij weten een hoop hardstyle artiesten niet eens wat al die knopjes voor hun neus doen, op de paar basis dingen zoals de pitch en fader na
De mannen in het filmpje weten dit wel exact
Maar miss hoeven hardstyledj's dit niet te weten omdat er nauwelijks nog kritisch publiek is, als een plaat een beetje redelijk overgemixt wordt is heet al snel goed.
Echt kunnen draaien en "trucjes" zijn dus een pluspunten waarmee je je kunt onderscheiden (zoals bijv vince) jammergenoeg werkt het bij hardstyle zo dat je geboekt wordt doordat je veel releases hebt (of omdat je bij het juiste label zit) en niet op basis van je draaikunsten.
Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Grrommit het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in. De meeste mensen horen het verschil er toch niet in. Ik denk ook niet dat hardstyleplaten zich heel erg lenen om veel trucjes mee uit te halen door de ongelovelijk stijve opbouw en de irritante breaks met tempowisselingen. Maar ja, hopen mag altijd toch?
Nouja ik vind het intro-outro draaien bij hardstyle bar saai. Even beatmatchen, de break en climax niks doen en dan weer eventjes mixxen. Dan is het wel weer zo dat de producers waarschijnlijk niet zijn gaan draaien omdat ze dat het leukste vonden om te doen, maar omdat het een logische stap in hu carriere was. Ze geven dus ook gewoon minder om het draaien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef CrustyClown het volgende:
Zelf zou ik ook zoiets hebben, waarom zou ik me helemaal kapot werken om een perfecte prachtige overgang te creeren, als er bijna niemand het uberhaupt merkt!
Dat bedoelde ik, alleen je verwoord het beterquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef StM het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzo
Welkomquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:
ik meld me ook even bij dit forum, net geregistreerd!
op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn matenquote:
Is morgen pasquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef haakon het volgende:
[..]
fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn maten
Welkom!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:
ik meld me ook even bij dit forum, net geregistreerd!
op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
wel fijn plaatje, lekkere 2e kickquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
*luistert nu naar:
Climax klinkt zo lekker als je hem goed hard zet
Coone, heldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
mwoah, ik mis toch een fijne climaxquote:
Die is er voor mij als die hoge tune erin komt.... klinkt zeer aangenaamquote:
Ik heb 'm opstaan.quote:
Dat is de Pavelow remixquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb 'm opstaan.
Vette remix van No Time To Waste gek.
Iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die is er voor mij als die hoge tune erin komt.... klinkt zeer aangenaam
Ik denk dat Deepack hem op IQ heeft gedraaid. Volgens mij draaide ze die ook op Intentsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef NLS04 het volgende:
Plaat komt me vaag een beetje bekend voor maar zie nu dat er een dikke kans is dat ie op alcatrazz en/of IQ al eens is langsgekomen. Ben benieuwd of dit nieuwe pareltje van de heren wel eens een release gaat krijgen..
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vooral Industrial en Terror heb ik nog bijna nooit gehoord dus ben benieuwd
Industrial is heerlijlk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..
Mij gaat het allebei te ver. Tymon is af en toe nog wel leuk al vind ik dat niet altijd onder Industrial vallen (,kan ook aan mij liggen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Industrial is heerlijlk!![]()
![]()
Terror daarentegen is dom doorbeuken (Al kan ik dat van tijd tot tijd ook nog wel waarderen)
Tymon is niet echt Industrial nee, hooguit net wat donkere/hardere Hardcore net als bijvoorbeeld Day-Marquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Mij gaat het allebei te ver. Tymon is af en toe nog wel leuk al vind ik dat niet altijd onder Industrial vallen (,kan ook aan mij liggen).
Gehehe, wou hem ook net posten. Niet mijn ding. Vrolijkheid ten over, maar toch goed geproduceerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:
Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
Low-E vs Alter Egosz is soberzo kermisstyle.quote:
Of we gaan lekker een potje Mario Kartenquote:
Harde Rag kermis?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Low-E vs Alter Egosz is soberzo kermisstyle.
Ophidian is niet in een hokje te stoppen imoquote:Industrial denk ik toch meer aan Outside Agency, Void Settler, Ophidian
Alles is in een hokje te stoppen. Je maakt gewoon een hokje overige/Niet in een hokje te stoppen en daar prop je die mensen inquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ophidian is niet in een hokje te stoppen imo.
Mario Kartongquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of we gaan lekker een potje Mario KartenLeuke achtergrond muziek voor zo'n game
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Levitas het volgende:
Jezus, Josh & Wesz.. Leven die gasten nog? Daar heb ik LANG niks meer van gehoord zeg!
Ophidian is ook niet altijd industrial. Ophidian kan ik dan ook weer wel goed waarderen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tymon is niet echt Industrial nee, hooguit net wat donkere/hardere Hardcore net als bijvoorbeeld Day-Mar
Industrial denk ik toch meer aan Outside Agency, Void Settler, Ophidian
Van Kill Bill, en die break (1 van de 2, er zijn 2 versies?) komt van Pulp Fiction.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier een vrij hard faalfilmpje:
Maar ik post hem, omdat je bij minuut 6.31 de intro van Gangsta hoort. Ik wist niet dat TAT&ZAT dat gekopiëerd hadden. Waar komt het vandaan?
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basementquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..
waar dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef InGebruik het volgende:
Jawel! De full HQ set van CL&MT @ Defqon is er!
Dat is een oude voetgangerstunnel (ook in R'dam) omgebouwd tot clubquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basement( alhoewel de volgende in de Catwalk is ,waar dat ook mag zijn :/ )
O.a. op lsdb en hardtraxx. Mag hier geen linkjes plaatsen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
waar dan?
Heb mn feestfabriek kaartje in de pocket. En als er mensen nog interesse hebben: ik zag er nog meer aangeboden worden voor 30 euro p st.
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?quote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/1484157/6/25#83539086]donderdag 1 juli 2010 17:18[/url] schreef T-Force het volgende:
Pskyo Punkz hebben samen met Noisecontrollers een track gemaakt! Ben benieuwd wat er uit is gekomen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Het zijn lekkere tracks ja, maar ik weet niet of jij ooit muziek gemaakt heb? Ik heb het over productietechnisch, niet over hoe goed je er op los kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Daar ben ik het niet mee eens, Ghostclass, 2 Follow, Overclippin, Rock Ya Attitude, Pull Your Strings 2010, allemaal lekkertjes hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.quote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef ElDani het volgende:
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to followquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef luckass het volgende:
[..]
So every time we try the beats to flow
Bam Bam Bam BAMBAMBAMBAMBAM.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef Neooo het volgende:
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to follow
Godverdomme zeg!!quote:
3 dingen die me opvallen:quote:
Huig Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Huig ik zal je online ook nog eens feliciteren, bij deze dus.
@NLS -> Ik zeg Qlimax of gewoon een XQ geven de beste man
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Je weet maar nooit hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...![]()
@boy: Huig is jarig vandaag..
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Dat laatste is idd wel een beetje realistisch. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef T_Killer het volgende:
Felicitades Huig
[..]
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordt
Een area op Trillogy zou ook leuk zijn voor Zatox (is toch een soort van XQ)
Psyko Punkz @ Q-base 2009quote:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
Het ging over een anthem maken, niet over draaien. Zatox' productiestijl is te hard/rauw voor Qlimax denk ik. Dat hebben we ook al eens gezien bij de A2 in 2006 die destijds een handje zijn geholpen door JDX met het maken van een 'toegankelijk' anthem. Nee laat um maar IQ doen, is toch een 3x vetter feest dan Qlimaxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef InGebruik het volgende:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!
stel dat nederland de finale niet haalt, kans is klein maar theoretisch is het mogelijk, dan zou ik het erg slecht trekken als iedereen in het oranje rondloopt denk ik. Van de andere kant mag dat de pret niet drukken. en ten derde, ik ben er zo goed als zeker toch niet bij dus het zal mij aan mijn h/jarige reet roestenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Nee, gewoon oranje shirtje aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden?
Nee Defqon was eigenlijk de 1e keer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb je dat op ieder feest ofzo aanOf toevallig met DefQon ook
?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Wat kunnen die lui toch altijd heerlijke aftermovies maken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
VETquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat blikje cola
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef T_Killer het volgende:
Dit is t stukje wat ik met het meest herinner van de Psyko Punkz @ Q-Base 2009
Maar idd sfeertje hoor toen
Wow! Ziet er erg vet uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook niet verkeerd zo'n stage van Wish Outdoor![]()
http://yfrog.com/3oif0rj
like thisquote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wow! Ziet er erg vet uit.
Als ze dat een beetje goed aanpakken met licht van onderaf en lasers op de vleugels en in de ogen heb je ook een grandioos mooi plaatje in de avond!
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, schitterende stage indeed. Kan Q nog 'n puntje aan zuigen.
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef kollie het volgende:
[..]
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.![]()
Ik vind die stage van WiSH ook mooier dan de Defqon.1 mainstage van dit jaar en die van Mysteryland hierboven.
Hij klinkt erg lekker jaquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta
![]()
Ik zat al te wachten op deze vraag.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef rijstwafel het volgende:
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij klinkt erg lekker ja
[..]
Ik zat al te wachten op deze vraag.Duurt sowieso nog een maandje of 2....
Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Ik heb het meer over de mainstages van Defqon afgelopen 2 jaren. Die vond ik gewoon 3x nergens op lijken, zeker niet in vergelijking met die van dit event. En zeker om het gelijk "af zeiken" te noemen, slaat ook nergens op. Q is op meeste punten een prima organisatie.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik hoop niet dat het voor ausies only is, staat er niet bij vermeld. Maar het staat niet op de NL site van Q, alleen op de internationale. Dus ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuke wedstrijdmaar is het niet voor Aussie's only?
Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
Die trackquote:
Waarom niet?quote:
Whehe dat ging inderdaad goed losch!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Psyko Punkz @ Q-base 2009![]()
Wat een sfeer toen daar in die bunker om 5 uur 's morgens bijna niemand die stil stond
Maar Alphaverb daarna in the Lab(?) was nog tikie harderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:22 schreef T-Force het volgende:
Ik weet nog goed....Q-Base 2009! Mijn eerste mogelijkheid om de Psyko Punkz te gaan zien.
Precies om 04.30 stond ik voor de bunker en werden ze aangekondigd. Ik stapte de bunker in voor het eerste nummer, maar het geluid stond zo hard dat het pijn deed aan mijn oren. Op dat moment heb ik besloten dat ik goede oordoppen wou hebben. Ik heb de hele set ongeveer 30 meter achter de bunker in mijn eentje stampend doorgebrachtMaar wat een set
Denk ook wel dat er wat blijft staan. Weet niet of dat ook wel te doen is om een heel podium af te breken en weer neer te zetten in 1 week. Weet iemand trouwens hoe dat was met de stages van Dirty Dutch vs the world? De week na Defqon, ook op almerestrand en ook van ID&Tquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
BOHquote:
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
AVIO live was weer hetzelfde zoals altijd dus daar vond ik weinig aan. En ik kan slecht tegen hyperactieve mensen die agressief kijken achter de draaitafels.
Zie mij gaan jongquote:
Break + Climax zijn prima de luxe maar die mids zijn zo kutquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Wat was dat dan precies?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappiesEcht gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
![]()
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....
ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.
@T-force lekker verslagje
gaan we doenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja man, dit keer wel ff proberen te meeten!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef luckass het volgende:
Volg de nieuwe plaatjes even niet meer zo, maar dit moet ik toch even kwijt:
KARTONG
![]()
(In HQ op de hyves van Low-E)
Wat blijft het jammer dat die mannen niet op de grote feesten staan.
wat een plaat, deze kan ik echt wel waarderenquote:
luistert lekker wegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:
Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
beetje mislukt experiment, als je het mij vraagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
OT:
Nieuwe JDX, die man valt snel en hard van zijn voetstuk![]()
![]()
quote:
quote:
zoals ze vroeger gemaakt werdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:56 schreef RiKe het volgende:
Kom net in de auto weer achter een gouwe ouwe![]()
top gedaan, huldequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat blikje cola
lekker, die TBAquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta
![]()
doet me denken aan dat hardstyle feestje in Boxmeer toenquote:
de heren zijn goed bezig, toffe tracks op de laatste paar pagina's hierquote:
gewoon voor elk (groot) feest een eigen intro maken, hoe vet is dat?!quote:
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dusMet zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan
![]()
Ja was echt top, mensen achter de kassa enzo die hielden het ook niet meer. Die lagen ook continu dubbel van het lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef 16meter het volgende:
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampenJaja, ik had je wel gezien vooraan rechts
BUSTED!!!!!
![]()
Geef maar gewoon toe Bert, het zijn helden. PUNTquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was ook wel te doen hoor, maar niet beter dan de rest van de DJ's die dag.![]()
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
BOH!!! Wat een geweldig lekker intro weer![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind die set van avio anders weer heerlijk,
Vet dat ze Rockin' da place weer eens draaien..
True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerktquote:Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.
AAAAAAAAAAH, daar was hij dus van! Ik stond op dat moment dat die gedraaid werd nog te buurten met iemand en we konden er niet opkomen waar we de melodie van herkendenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herken:
Nee hoor ik moest ook gelijk aan Dr. Erik denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herken:
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar wat bijdraagt aan de vetheid is het feit dat hij anders is dan de andere pitcher platen van de laatste tijd. Rauwer, en dat ligt mij wel zoals jullie wetenquote:True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerkt![]()
PSAITOV27A81L have fun!quote:Eén jaar en één maand na de lancering van de nieuwe website van Dance-Tunes, is er wederom weer een moment voor aandacht.
Afgelopen week heeft Dance-Tunes haar vernieuwde lay-out gelanceerd.
Om dit te vieren wil Dance-Tunes in samenwerking met Partyflock iedereen 3 gratis download credits cadeau doen!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef T-Force het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst gereden in de auto van ons pap en mam, gelijk cdtje van AVIO podcast erin gegooid en ik begrijp ReMcOrE nu met zijn stoplicht-idee! Mensen kijken je inderdaad raar aan![]()
eindelijk erkenningquote:
In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
eindelijk erkenning![]()
jullie voelen nu met me mee
hebben je ouders nog een beetje goed geluid in de auto dan T-Force?
Uhuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef InGebruik het volgende:
[..]
In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!
Geniaalquote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dusMet zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
quote:
quote:Slim Shore Remix.... Nondeju
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:50 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik toch altijd dat Euforie gevoel bij Her Voice (Super Bass Mix)
Rrrrrraatatatataataaaa
Zoveel zin in zaterdagavond nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!quote:
Damn dies echt heerlijk iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:
Whoo!! Die Dominator remix klinkt wel echt heel hard
HOPPAAA!!! De vetste set van heel Ground Zero![]()
En wat gaat ie toch heerlijk losThera HELD
![]()
Wat een track, dit is pas Hardstyle !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!![]()
Kriebels voor zaterdag beginnen te komen.
Zwaar vette set jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha vet he
luister nu de set van frontliner voor t eerst, moet ook wel aardig vet zijn geweest tijdens defqon
Gas dr op!quote:
Donderdag naar Amsterdam Westerpark voor Marco Borsato (quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:03 schreef 16meter het volgende:
Zaterdag feestfabriek, zondag verjaardag en WK finale (?)![]()
wop wop
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:
HOPPAAA!!! De vetste set van heel Ground Zero![]()
En wat gaat ie toch heerlijk losThera HELD
![]()
lekker filmpjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!![]()
Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Grrommit het volgende:
Vriend van me was gister bij de opbouw van Feestfabriek. Nouja, eerder afbraak van Sensation nog. Hij zei dat er nog niets te zien was en hij was te stom geweest om aan iemand te vragen wat het ging worden. Dus veel wijzer ben ik ook nog niet geworden.
Ja eigenlijk wel maar ik moet toch wat te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel je
Na Feestfabriek wordt het voor mij en maten dus in 1x doortrekken naar weet ik veel waar (ergens waar bier te krijgen valt) en dan lekker NL-DU kijken op museumplein om 20.30! Onvergetelijke dag wordt het. Nu slapen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Grrommit het volgende:
Maar: Nederland in de finale!!!![]()
![]()
![]()
Gaat een heel mooi feestje worden zaterdag in de ArenA met iedereen in 't oranje. Als dit geen goeie sfeer geeft dan weet ik 't ook niet meer.
quote:Hardtraxx Future Stage op The Qontinent camping
Hardtraxx.nl werd gevraagd door Bass Events en Q-dance een “Hardtraxx Future Stage” te hosten op de vooravond van The Qontinent 2010, het grootste weekend-festival van de hardere stijlen. Onze stage bevindt zich op de naastgelegen festivalcamping van The Qontinent.
Vrijdag 13 augustus om 17:00 opent de The Qontinent festivalcamping haar deuren voor het publiek. Op deze vooravond was op voorgaande edities niets gepland, maar dat verandert dit jaar !
Vanaf 18:00 tot 00:00 zal de Hardtraxx Future Stage zorgen voor de nodige basslines om weer een nieuwe editie van The Qontinent in te luiden.
Line-up
De Hardtraxx Future Stage is, zoals de naam al duidelijk maakt, een stage voor de toekomstige opkomende talenten, meerbepaald in hardstyle. De DJ’s die op deze stage zullen draaien houden wij nog even geheim. Hou dus Hardtraxx in de gaten voor meer informatie over onze Hardtraxx Future Stage.
The Qontinent camping
De camping is vanaf vrijdag 13 augustus vanaf 17:00 toegankelijk om je tent op te tuigen. Gedurende het festival weekend zijn er diverse faciliteiten aanwezig zoals : elektriciteit, camping winkel, onbijt mogelijkheden, een BBQ-zone, douches en ga zo maar door. Voor een compleet overzicht verwijzen we jou graag naar de The Qontinent website.
Hardtraxx gaat er uiteraard een knallend weekend van maken, en wij hopen dat jij er ook bij bent!
XQ holland in het kwadraatquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:22 schreef T_Killer het volgende:
Damn, dit weekend kon weleens het hoogtepunt van mijn (prille) leventje worden
Vet hoor! Knap voor elkaar gekregen trouwens.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
The Word is out!! Heel blij dat ik dit aan mag kondigen.
[..]
Nooit meer nuchter!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:40 schreef Koepert het volgende:
IK vind alles best, maar ik ga maximaal bier drinken gek!!!!! dus.
Netjes! Hoe heb je dat gefixt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Fokking vetquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
Tja, NL is ook gewoon belangrijk. Finale haal je ook niet iedere dag, dus zo'n probleem vind ik dat nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef Grrommit het volgende:
Je nieuws wordt helaas wel een beetje overschaduwd door de winst van NL
Nee, dat laat ik over aan echte talentenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fokking vetIk ben 100% zeker aanwezig
Mag je zelf ook draaien daar, Daniel?
'love it when a plan comes together'quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef NLS04 het volgende:
Na een heerlijke nacht feest in de ochtend de Arena uitrollen, ff paar uurtjes ergens pitten. Vervolgens naar het [insert plein met groot scherm] toe in de middag. Bier drinken met de mensen die daar ook zijn. Vervolgens voetbal kijken![]()
Tuurlijk is het allemaal koffiedik kijken maar niemand kan ontkennen dat het geen potentie heeft om een geweldig weekend te worden
Inderdaadquote:
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UIquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ] De hardstyle liefhebbers onder ons![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als er dingen aangepast moeten worden, laat het even weten, of maak zelf een account op de wiki![]()
Iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
donequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd
Zou een stuk makkelijker zijn als je UI gewoon [usernr].gif was...
Bij een ander plaatje hoef je het dan nooit te veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Pimmetje, als je hier nog wel ns komtCongratuliere!
[ Bericht 46% gewijzigd door Koepert op 07-07-2010 16:29:36 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:
Oh en TT Feestfabriek
Masters of Ceremony
DV8 & Villain
21:30 - 23:00 Oldstyle Outburst
23:00 - 00: 30 Qlubtempo Parade
00:30 - 02:30 Qlass Elite aka The Partycrew
02:30 - 03:15 Top 25
03:15 - 06:10 Partylab
06:10 - 07:00 De Eindshow
Da's idd die van mij, de Web Icon optie is weggehaald dus ik ben mijn avatar kwijt, via de cache weer gevonden maar ik moet hem nog even verkleinen want hij is op dit moment te groot. Zal daarna de OP meteen updatenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
ZO te zien houden ze de vorm van het podium van Sensation. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..![]()
Kortom het is exact hetzelfde als qlimax of sensation (met de top 25 allertijdenals een soort van megamix)... of ben ik wederom te pessimistisch (net als gisteren gedurende de wedstrijd
)
PS. een opbouwfilmpje:
ik zie een reuzenrad en het Qlimax masker.. ik denk dat het met de show wel goed komt.![]()
Zit er dik inquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Reuzenrad - Defqon 2008
Masker - Qlimax / Mysteryland
Wellicht dat ze verschillende dingen van afgelopen 10 jaar podia terug laten komen?
Ik had het enerzijds wel verwacht maar anderzijds had ik gedacht dat ze toch wel iets uitgebreider stil zouden staan bij de geschiedenis, een beetje heropvoeding van het publiek van tegenwoordig enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef StM het volgende:
Tja dat het zo'n TT zou worden kon ik je van te voren wel vertellen. Ik hoop alleen dat Qlass Elite ook nog veel wat oudere nummertjes draaien; 2004 - 2008 zegmaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |