quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Leuk bedacht voor een keertje, maar om dit nu iedere keer weer te doen. Hiermee sla je zo hard de plank mis, dat je gewoon in de dezelfde catagorie valt; 'een onschuldige strandwandeling met Joran'. Das 1 keer leuk, maar daarna wil je dat ook niet meer
Inderdaad! Vooral ook dat stukje bij de opbouw van Get Hit als Tatanka zelf ook wat in de mic roept... KIppevelquote:
Bij de opbouw van the Punishment is dat geloof ik maar inderdaad kippenvel, die Loop & Things die achter Showtime wordt gedraaid is pas echt lekker zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral ook dat stukje bij de opbouw van Get Hit als Tatanka zelf ook wat in de mic roept... KIppevel![]()
Oeps ik bedoel natuurlijk The Punishment inderdaad, Nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij de opbouw van the Punishment is dat geloof ik maar inderdaad kippenvel, die Loop & Things die achter Showtime wordt gedraaid is pas echt lekker zeg![]()
quote:Vanwege grote veranderingen in de afzetmarkt, zal Fusion voortaan alleen nog maar het digitale medium mp3 of wave verkopen.
Op deze manier, kunnen tracks sneller gereleased worden en zal Fusion dus ook meer tracks gaan releasen.
Er zijn geen aantallen vooraf bepaald welke gereleased zullen gaan worden, doel is om tracks een paar weken na het productieproces te gaan releasen, zodat de tracks nog niet verouderd zijn ten tijde van een release.
De mogelijkheid blijft natuurlijk bestaan dat bepaalde limited edities van vinyl wel geperst blijven worden.
Fusion Records wil alle vinyl-liefhebbers bedanken voor hun support de afgelopen acht jaar en zeventig releases.
jammer dat het vinyl verdwijnt (wel begrijpelijk), maar als dat betekent dat tracks sneller gereleased worden (en er meer gereleased worden) klinkt dat natuurlijk goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fusion stopt met het persen van vinyls:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)rsen-van-vinyls.html
[..]
of zullen er dan meer poepplaten uitkomen? Omdat het toch makkelijker is om te releasen en minder investering ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer dat het vinyl verdwijnt (wel begrijpelijk), maar als dat betekent dat tracks sneller gereleased worden (en er meer gereleased worden) klinkt dat natuurlijk goed
Goede indicatie van het niveau van de gemiddelde hardstyle luisteraar van laatste tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
en het HEEEE-HOOOO roepen is helemaalga dan lekker naar de skihut ofzo.
![]()
Hoe kom je hier aan danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
sowieso is het een superhit..maar het gaat me vooral om de eerste 7 seconden van de clip, rechts in beeld..
onze belgische vriend coone, met een glansrol
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
sowieso is het een superhit..maar het gaat me vooral om de eerste 7 seconden van de clip, rechts in beeld..
onze belgische vriend coone, met een glansrol
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachenquote:
geen dankquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachen
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Fijn dat iemand zoals 16meter op het forum zit die dezelfde mening heeft als ik. Dan hoef ik alleen maar zijn stukkie te copy paste om mijn mening te ventilerenGMTA
[..]
Ik had haar nog nooit gezien, maar het toeval wil dat ik 'Red mij' ook net zag om meer van Manita te horen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben via bartman in contact gekomen met het fenomeen manita (ze heeft meer hits, 'red mij' is mijn favoriet, maar dat terzijde)..maar nu kwam het via psykopunkz twitter en ik moest heel hard lachen
ja, dat is na 2 keer gezien te hebben ook wel leuk geweest...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:Nog zo'n actie; gezien op Emporium & DefQon - Twister spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |