Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!quote:
Damn dies echt heerlijk iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:
Whoo!! Die Dominator remix klinkt wel echt heel hard
HOPPAAA!!! De vetste set van heel Ground Zero![]()
En wat gaat ie toch heerlijk losThera HELD
![]()
Wat een track, dit is pas Hardstyle !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!![]()
Kriebels voor zaterdag beginnen te komen.
Zwaar vette set jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha vet he
luister nu de set van frontliner voor t eerst, moet ook wel aardig vet zijn geweest tijdens defqon
Gas dr op!quote:
Donderdag naar Amsterdam Westerpark voor Marco Borsato (quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:03 schreef 16meter het volgende:
Zaterdag feestfabriek, zondag verjaardag en WK finale (?)![]()
wop wop
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:
HOPPAAA!!! De vetste set van heel Ground Zero![]()
En wat gaat ie toch heerlijk losThera HELD
![]()
lekker filmpjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!![]()
Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Grrommit het volgende:
Vriend van me was gister bij de opbouw van Feestfabriek. Nouja, eerder afbraak van Sensation nog. Hij zei dat er nog niets te zien was en hij was te stom geweest om aan iemand te vragen wat het ging worden. Dus veel wijzer ben ik ook nog niet geworden.
Ja eigenlijk wel maar ik moet toch wat te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel je
Na Feestfabriek wordt het voor mij en maten dus in 1x doortrekken naar weet ik veel waar (ergens waar bier te krijgen valt) en dan lekker NL-DU kijken op museumplein om 20.30! Onvergetelijke dag wordt het. Nu slapen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Grrommit het volgende:
Maar: Nederland in de finale!!!![]()
![]()
![]()
Gaat een heel mooi feestje worden zaterdag in de ArenA met iedereen in 't oranje. Als dit geen goeie sfeer geeft dan weet ik 't ook niet meer.
quote:Hardtraxx Future Stage op The Qontinent camping
Hardtraxx.nl werd gevraagd door Bass Events en Q-dance een “Hardtraxx Future Stage” te hosten op de vooravond van The Qontinent 2010, het grootste weekend-festival van de hardere stijlen. Onze stage bevindt zich op de naastgelegen festivalcamping van The Qontinent.
Vrijdag 13 augustus om 17:00 opent de The Qontinent festivalcamping haar deuren voor het publiek. Op deze vooravond was op voorgaande edities niets gepland, maar dat verandert dit jaar !
Vanaf 18:00 tot 00:00 zal de Hardtraxx Future Stage zorgen voor de nodige basslines om weer een nieuwe editie van The Qontinent in te luiden.
Line-up
De Hardtraxx Future Stage is, zoals de naam al duidelijk maakt, een stage voor de toekomstige opkomende talenten, meerbepaald in hardstyle. De DJ’s die op deze stage zullen draaien houden wij nog even geheim. Hou dus Hardtraxx in de gaten voor meer informatie over onze Hardtraxx Future Stage.
The Qontinent camping
De camping is vanaf vrijdag 13 augustus vanaf 17:00 toegankelijk om je tent op te tuigen. Gedurende het festival weekend zijn er diverse faciliteiten aanwezig zoals : elektriciteit, camping winkel, onbijt mogelijkheden, een BBQ-zone, douches en ga zo maar door. Voor een compleet overzicht verwijzen we jou graag naar de The Qontinent website.
Hardtraxx gaat er uiteraard een knallend weekend van maken, en wij hopen dat jij er ook bij bent!
XQ holland in het kwadraatquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:22 schreef T_Killer het volgende:
Damn, dit weekend kon weleens het hoogtepunt van mijn (prille) leventje worden
Vet hoor! Knap voor elkaar gekregen trouwens.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
The Word is out!! Heel blij dat ik dit aan mag kondigen.
[..]
Nooit meer nuchter!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:40 schreef Koepert het volgende:
IK vind alles best, maar ik ga maximaal bier drinken gek!!!!! dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |