Netjes! Hoe heb je dat gefixt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
The Word is out!! Heel blij dat ik dit aan mag kondigen.
[..]
Fokking vetquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
The Word is out!! Heel blij dat ik dit aan mag kondigen.
Tja, NL is ook gewoon belangrijk. Finale haal je ook niet iedere dag, dus zo'n probleem vind ik dat nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef Grrommit het volgende:
Je nieuws wordt helaas wel een beetje overschaduwd door de winst van NL
Nee, dat laat ik over aan echte talentenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fokking vetIk ben 100% zeker aanwezig
Mag je zelf ook draaien daar, Daniel?
'love it when a plan comes together'quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef NLS04 het volgende:
Na een heerlijke nacht feest in de ochtend de Arena uitrollen, ff paar uurtjes ergens pitten. Vervolgens naar het [insert plein met groot scherm] toe in de middag. Bier drinken met de mensen die daar ook zijn. Vervolgens voetbal kijken![]()
Tuurlijk is het allemaal koffiedik kijken maar niemand kan ontkennen dat het geen potentie heeft om een geweldig weekend te worden
Inderdaadquote:
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UIquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ] De hardstyle liefhebbers onder ons![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als er dingen aangepast moeten worden, laat het even weten, of maak zelf een account op de wiki![]()
Iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
donequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd
Zou een stuk makkelijker zijn als je UI gewoon [usernr].gif was...
Bij een ander plaatje hoef je het dan nooit te veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Pimmetje, als je hier nog wel ns komtCongratuliere!
[ Bericht 46% gewijzigd door Koepert op 07-07-2010 16:29:36 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:
Oh en TT Feestfabriek
Masters of Ceremony
DV8 & Villain
21:30 - 23:00 Oldstyle Outburst
23:00 - 00: 30 Qlubtempo Parade
00:30 - 02:30 Qlass Elite aka The Partycrew
02:30 - 03:15 Top 25
03:15 - 06:10 Partylab
06:10 - 07:00 De Eindshow
Da's idd die van mij, de Web Icon optie is weggehaald dus ik ben mijn avatar kwijt, via de cache weer gevonden maar ik moet hem nog even verkleinen want hij is op dit moment te groot. Zal daarna de OP meteen updatenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
ZO te zien houden ze de vorm van het podium van Sensation. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..![]()
Kortom het is exact hetzelfde als qlimax of sensation (met de top 25 allertijdenals een soort van megamix)... of ben ik wederom te pessimistisch (net als gisteren gedurende de wedstrijd
)
PS. een opbouwfilmpje:
ik zie een reuzenrad en het Qlimax masker.. ik denk dat het met de show wel goed komt.![]()
Zit er dik inquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Reuzenrad - Defqon 2008
Masker - Qlimax / Mysteryland
Wellicht dat ze verschillende dingen van afgelopen 10 jaar podia terug laten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |