SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zero SanitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij die laatste ook al eerder ge(r/n)oemd was volgens mij..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een held is The Vision, draait ie gewoon ff Time To Rock.
Ja heel moedig.quote:held de; m,v -en 1 iem die uitblinkt door moed
ook dik droog in die cabine achter de microfoon zittenquote:
Jooow ik ga er heen !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog leute hier die lust haben nach einen bietsj-pahty mit der Isaac, der Ran-D und der Zany?
http://partyflock.nl/party/179050:Beachparty_2010.html
Zo he, sfeertjequote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
zag net dit filmpje via frequencerz' twitter...
moeilijk vet die sitdowns
Goed sfeertje, jammer dat het de verkeerde climax is van het nummer, eigenlijk moet het gewoon dat ragstukje zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
Eens!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Goed sfeertje, jammer dat het de verkeerde climax is van het nummer, eigenlijk moet het gewoon dat ragstukje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In HQ valt Harde Rag eigenlijjk wel mee! Geen topplaat maar wel te doen![]()
Oh mijn god... sitdownsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
Ik ook wel eens wat meer van IO horen. AVIO 5 beviel me wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef 16meter het volgende:
Vind dat goede gevarieerde sets, die AVIO podcasts, ook al kun je niet altijd alle platen vet vinden.
Waarom is Alphaverb zo een beetje de enige die telkens zulke sets aflevert?
Live draait hij helaas ook minder gevarieerd, ik begrijp niet waaromquote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef 16meter het volgende:
Vind dat goede gevarieerde sets, die AVIO podcasts, ook al kun je niet altijd alle platen vet vinden.
Waarom is Alphaverb zo een beetje de enige die telkens zulke sets aflevert?
Dat mag natuurlijk ook wel eens. Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef mstx het volgende:
In #6 van de podcast zitten juist bijna alleen maar nieuwe nummers.
Klopt, behalve dit:quote:Op zondag 27 juni 2010 11:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook wel eens. Klinkt heerlijk.
quote:09. Wildstylez – In & Out (Enya's Sail Away Edit)
Ja ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef mstx het volgende:
In #6 van de podcast zitten juist bijna alleen maar nieuwe nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |