wel fijn plaatje, lekkere 2e kickquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
*luistert nu naar:
Climax klinkt zo lekker als je hem goed hard zet
Coone, heldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef de_huig het volgende:
hahahahah
sowieso is het een superhit..maar het gaat me vooral om de eerste 7 seconden van de clip, rechts in beeld..
onze belgische vriend coone, met een glansrol
mwoah, ik mis toch een fijne climaxquote:
Die is er voor mij als die hoge tune erin komt.... klinkt zeer aangenaamquote:
Ik heb 'm opstaan.quote:
Dat is de Pavelow remixquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb 'm opstaan.
Vette remix van No Time To Waste gek.
Iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die is er voor mij als die hoge tune erin komt.... klinkt zeer aangenaam
Ik denk dat Deepack hem op IQ heeft gedraaid. Volgens mij draaide ze die ook op Intentsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef NLS04 het volgende:
Plaat komt me vaag een beetje bekend voor maar zie nu dat er een dikke kans is dat ie op alcatrazz en/of IQ al eens is langsgekomen. Ben benieuwd of dit nieuwe pareltje van de heren wel eens een release gaat krijgen..
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vooral Industrial en Terror heb ik nog bijna nooit gehoord dus ben benieuwd
Industrial is heerlijlk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..
Mij gaat het allebei te ver. Tymon is af en toe nog wel leuk al vind ik dat niet altijd onder Industrial vallen (,kan ook aan mij liggen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Industrial is heerlijlk!![]()
![]()
Terror daarentegen is dom doorbeuken (Al kan ik dat van tijd tot tijd ook nog wel waarderen)
Tymon is niet echt Industrial nee, hooguit net wat donkere/hardere Hardcore net als bijvoorbeeld Day-Marquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Mij gaat het allebei te ver. Tymon is af en toe nog wel leuk al vind ik dat niet altijd onder Industrial vallen (,kan ook aan mij liggen).
Gehehe, wou hem ook net posten. Niet mijn ding. Vrolijkheid ten over, maar toch goed geproduceerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:
Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
Low-E vs Alter Egosz is soberzo kermisstyle.quote:
Of we gaan lekker een potje Mario Kartenquote:
Harde Rag kermis?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Low-E vs Alter Egosz is soberzo kermisstyle.
Ophidian is niet in een hokje te stoppen imoquote:Industrial denk ik toch meer aan Outside Agency, Void Settler, Ophidian
Alles is in een hokje te stoppen. Je maakt gewoon een hokje overige/Niet in een hokje te stoppen en daar prop je die mensen inquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ophidian is niet in een hokje te stoppen imo.
Mario Kartongquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of we gaan lekker een potje Mario KartenLeuke achtergrond muziek voor zo'n game
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Levitas het volgende:
Jezus, Josh & Wesz.. Leven die gasten nog? Daar heb ik LANG niks meer van gehoord zeg!
Ophidian is ook niet altijd industrial. Ophidian kan ik dan ook weer wel goed waarderen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tymon is niet echt Industrial nee, hooguit net wat donkere/hardere Hardcore net als bijvoorbeeld Day-Mar
Industrial denk ik toch meer aan Outside Agency, Void Settler, Ophidian
Van Kill Bill, en die break (1 van de 2, er zijn 2 versies?) komt van Pulp Fiction.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier een vrij hard faalfilmpje:
Maar ik post hem, omdat je bij minuut 6.31 de intro van Gangsta hoort. Ik wist niet dat TAT&ZAT dat gekopiëerd hadden. Waar komt het vandaan?
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basementquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..
waar dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef InGebruik het volgende:
Jawel! De full HQ set van CL&MT @ Defqon is er!
Dat is een oude voetgangerstunnel (ook in R'dam) omgebouwd tot clubquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basement( alhoewel de volgende in de Catwalk is ,waar dat ook mag zijn :/ )
O.a. op lsdb en hardtraxx. Mag hier geen linkjes plaatsen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
waar dan?
Heb mn feestfabriek kaartje in de pocket. En als er mensen nog interesse hebben: ik zag er nog meer aangeboden worden voor 30 euro p st.
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?quote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/1484157/6/25#83539086]donderdag 1 juli 2010 17:18[/url] schreef T-Force het volgende:
Pskyo Punkz hebben samen met Noisecontrollers een track gemaakt! Ben benieuwd wat er uit is gekomen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Het zijn lekkere tracks ja, maar ik weet niet of jij ooit muziek gemaakt heb? Ik heb het over productietechnisch, niet over hoe goed je er op los kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Daar ben ik het niet mee eens, Ghostclass, 2 Follow, Overclippin, Rock Ya Attitude, Pull Your Strings 2010, allemaal lekkertjes hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.quote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef ElDani het volgende:
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to followquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef luckass het volgende:
[..]
So every time we try the beats to flow
Bam Bam Bam BAMBAMBAMBAMBAM.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef Neooo het volgende:
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to follow
Godverdomme zeg!!quote:
3 dingen die me opvallen:quote:
Huig Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Huig ik zal je online ook nog eens feliciteren, bij deze dus.
@NLS -> Ik zeg Qlimax of gewoon een XQ geven de beste man
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Je weet maar nooit hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...![]()
@boy: Huig is jarig vandaag..
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Dat laatste is idd wel een beetje realistisch. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef T_Killer het volgende:
Felicitades Huig
[..]
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordt
Een area op Trillogy zou ook leuk zijn voor Zatox (is toch een soort van XQ)
Psyko Punkz @ Q-base 2009quote:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
Het ging over een anthem maken, niet over draaien. Zatox' productiestijl is te hard/rauw voor Qlimax denk ik. Dat hebben we ook al eens gezien bij de A2 in 2006 die destijds een handje zijn geholpen door JDX met het maken van een 'toegankelijk' anthem. Nee laat um maar IQ doen, is toch een 3x vetter feest dan Qlimaxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef InGebruik het volgende:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!
stel dat nederland de finale niet haalt, kans is klein maar theoretisch is het mogelijk, dan zou ik het erg slecht trekken als iedereen in het oranje rondloopt denk ik. Van de andere kant mag dat de pret niet drukken. en ten derde, ik ben er zo goed als zeker toch niet bij dus het zal mij aan mijn h/jarige reet roestenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Nee, gewoon oranje shirtje aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden?
Nee Defqon was eigenlijk de 1e keer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb je dat op ieder feest ofzo aanOf toevallig met DefQon ook
?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Wat kunnen die lui toch altijd heerlijke aftermovies maken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
VETquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef T_Killer het volgende:
Dit is t stukje wat ik met het meest herinner van de Psyko Punkz @ Q-Base 2009
Maar idd sfeertje hoor toen
Wow! Ziet er erg vet uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook niet verkeerd zo'n stage van Wish Outdoor![]()
http://yfrog.com/3oif0rj
like thisquote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wow! Ziet er erg vet uit.
Als ze dat een beetje goed aanpakken met licht van onderaf en lasers op de vleugels en in de ogen heb je ook een grandioos mooi plaatje in de avond!
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, schitterende stage indeed. Kan Q nog 'n puntje aan zuigen.
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef kollie het volgende:
[..]
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.![]()
Ik vind die stage van WiSH ook mooier dan de Defqon.1 mainstage van dit jaar en die van Mysteryland hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |