abonnement Unibet Coolblue
pi_83351510
Iedereen heeft er wel eens last van gehad
Of je nou een film keek
Of je broer/zus liet je schrikken
Iedereen is wel eens van iets geschrokken.

Vertel hier wat jouw ENGSTE moment is!
Ik zal beginnen.

Het was 2 uur 's nachts en ik zat nog even een spannend boek te lezen. Ik wou net gaan stoppen, opeens zag ik iets dus ik keek naar links en toen zat daar een hoofd van een katje.
Normaal zou ik het niet eng hebben gevonden, maar op zo een moment dat je het totaal niet verwacht..... vreselijk.

Nu jullie!
  zondag 27 juni 2010 @ 11:16:17 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83351570
Katjes zijn toch lief
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83351576
Pfff engste moment van me leven... kan ik niet echt meer herinneren... maar laatst lag ik te slapen en werd op een gegeven moment wakker omdat er iets kriebelde bij me voeten. Ik deed het licht aan en er zat een (voor mijn begrippen) een hele grote spin op me voeten, ongeveer 3-4 cm groot schrok me de tering.

Toen ging ik dus met me voeten trappelen en toen plette ik hem tussen me voet en de muur
  zondag 27 juni 2010 @ 11:17:46 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83351597
Ik werkte vroeger bij een bedrijf dat feesten aankleedt en verzorgt.
Moest ik naar het toilet, trek ik de deur open staat daar ineens een beeld van de Blues Brothers.

Niet echt luguber of eng, maar ik schrok me echt de tyfus.
Je moeder is een hamster
pi_83351879
Midden in de nacht begon onze oude gammele kat voor het eerst in z'n leven te miauwen, naast m'n hoofd.

Die miauws klonken echt als death himself, alsof het een normale miauw was vertraagd. Ik herkende het ook totaal niet en ik gilde het hele huis bijelkaar.
pi_83351913
2 jaar geleden (?) was ik in Arnhem. Ik liep nietsvermoedend met mijn zusje naar de stad. In mijn ooghoeken zag ik een beeld zitten op een trap, ik schonk er geen aandacht aan omdat ik dacht dat het een zwarte Piet was.

ik liep dus vrolijk door met mijn zusje, tot het beeld opeens opstond. Het was dus een zwerver ipv een zwarte piet.

Ik schreeuwde het uit en sprong een meter naast me. Dat was en eng, en heel beschamend.
pi_83352094
Kan me nog herinneren dat ik net me haar gewassen had en me haar opgevouwen in een handdoek.
Wilde de handdoek afdoen en op de trap naar boven leggen. Dus ik open de deur naar de trap zit er toch een hele grote, dikke, pikzwarte spin (6-7 cm ofsow) op de muur. Schrik me helemaal dood en gil het hele huis bij elkaar!
  zondag 27 juni 2010 @ 11:48:28 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83352384
Ik liep door een wijk waar toen iemand met een redelijk gevaarlijk uitziende hond buiten stond te praten met iemand.

Toen ik ongeveer een meter of 20 verder was hoorde ik, wat leek op hondenpoten die aan het rennen waren, op me afkomen. Ik draaide verschrikt om, om te zien dat die hond op me afkwam. Gelukkig was het geen hond maar aantal bladeren die door de wind over de grond aan het schuiven was.

Moet er wel raar uitgezien hebben
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_83352653
Haha
Altijd grappig om te horen
Valt me op dat bijna iedereen zijn 'angst-momentje' wel beschamend was.
pi_83352841
Na een avondje uitgaan naar m'n ouders hun huis gegaan om ff te slapen, ik maak de deur open zie ik ineens zo'n zwarte schim hangen meteen na de deuropening, schrok me kapot.. dacht iemand heeft zich opgehangen Maar het bleek zo'n 50 jaar Abraham te zijn die m'n vader aan de kapstok had gehangen voor de buurman
  zondag 27 juni 2010 @ 12:08:32 #11
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_83352964
Ooit mee gedaan op kamp aan een bosspel 's nachts. Het spel ging erom dat je dingetjes moest smokkelen, maar die konden dan van je afgepakt worden door een "spook", om dat te voorkomen kreeg je een toverstafje met muziek en als je dat aanzette dan kwam het spook niet. Maar er liepen ook 2 ruiters op van die friezen rond, die konden dan dat stokje afpakken. Ik liep dus met mijn groepje in het bos, helemaal niemand te zien om ons heen dus we liepen door, hoor ik opeens vlak achter me dat paard trappelen. whoah ik schrok me echt kapot.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:23:48 #12
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_83353387
Hm, ik was 15 of 16 ofzo en was met m'n broer en wat vrienden van hem naar een Scream aan 't kijken. Ik heb het totaal niet op dat soort films, maar was wel benieuwd wat het nou in hield. Dus wij kijken, ik zat op de grond, leunend tegen de fauteuil waar mijn broer in zat. Woonkamer was donker, iedereen natuurlijk doodstil en helemaal in de film, ik ook. Vervolgens kijk ik eventjes naar rechts, schiet dat witte Scream-masker opeens voor me, al schreeuwend en schuddend. Ik schrok me we-zen-loos en heb uit automatisme een klap gegeven, haha.

Blijkt dat m'n broer een Scream-masker had geregeld via z'n vriendjes en dat ding gewoon op het juiste moment op had gezet. Ah nu weet ik iig dat ik ga meppen als ik écht schrik.
pi_83353927
Ik las een keer 's avonds in Pet Sematary toen ik in mijn ooghoeken wat zag bewegen. Ik keek naar de deuropening en zag daar ineens een kat staan. Terwijl we helemaal geen kat hebben. Bleek dat de kat van de buren via het dakraam naar binnen was gekropen. Gelet op de inhoud van het boek schrok ik me helemaal kapot. Echt beangstigend.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:40:30 #14
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83355693
Kan ik mij niet echt herinneren volgens mij. Soms kan ik wel keihard wakker schrikken, na zo'n val-gevoel in je droom.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:35:08 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_83357723
Na een werkdag op de bank helemaal weggedut, nog net tv kijken met 1 open oog. Gewoon even superrelaxt liggen
Hangt mijn broertje ineens boven me en schreeuwt WE GAAN ETEN. ik schrik me de tyfus, draai me spastish om op de bank en geef 'm een knal voor zijn harses.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:44:42 #17
167595 mirved
Infobesitas
pi_83358035
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Oneself het volgende:
Hm, ik was 15 of 16 ofzo en was met m'n broer en wat vrienden van hem naar een Scream aan 't kijken. Ik heb het totaal niet op dat soort films, maar was wel benieuwd wat het nou in hield. Dus wij kijken, ik zat op de grond, leunend tegen de fauteuil waar mijn broer in zat. Woonkamer was donker, iedereen natuurlijk doodstil en helemaal in de film, ik ook. Vervolgens kijk ik eventjes naar rechts, schiet dat witte Scream-masker opeens voor me, al schreeuwend en schuddend. Ik schrok me we-zen-loos en heb uit automatisme een klap gegeven, haha.

Blijkt dat m'n broer een Scream-masker had geregeld via z'n vriendjes en dat ding gewoon op het juiste moment op had gezet. Ah nu weet ik iig dat ik ga meppen als ik écht schrik.
Mijne was ook met een scream masker

Ik was op tenniskamp en oudere jongens hadden scream maskers + zwarte gewaden en nep messen bij zich toen we 's nachts waren rond aan het lopen over het terrein kwamen ze opeens aan rennen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_83358066
Mijn moeder zorgt voor de grootste schrikmomenten bij mij. Ga ik bijv. midden in de nacht naar de wc, kom ik weer uit het hokje, staat zij ineens achter de deur en roept "BOE!" Dat is niet zo tof als je nog half in je slaap zit
Ook slaat ze wel eens voor de grap 's nachts op m'n slaapkamerdeur.

Ik denk dat ik me al minstens dertig keer half dood ben geschrokken door zulke praktijken Ik ga ook niet meer 's nachts naar de wc, tenzij ik echt heel nodig moet
  zondag 27 juni 2010 @ 15:11:54 #19
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_83358933
dat was toen ik ging douchen na een wedstrijd voetbal. Ik had douchegel in me ogen gekregen en stond dus hard in me ogen te wrijven om het uit te spoelen, compleet verblind dus. Precies op dat moment hadden 2 jongens per ongeluk het licht van de kleedkamer uitgezet omdat ze daar tegen waren gestoten toen ze aan het stoeien waren. IK deed vervolgens me ogen open en zag dus nog steeds donker omdat het licht uit was Het eerste wat ik dacht was: IK BEN BLIND! want me ogen waren open, dat voelde ik, maar ik zag alleen maar zwart
Ik begon te schreeuwen maar even later werd het licht aangezet en had ik door dat het licht uit was geweest.
brrr dat was best freaky
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  zondag 27 juni 2010 @ 15:17:27 #20
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_83359092
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:11 schreef SeeNoEvil het volgende:
dat was toen ik ging douchen na een wedstrijd voetbal. Ik had douchegel in me ogen gekregen en stond dus hard in me ogen te wrijven om het uit te spoelen, compleet verblind dus. Precies op dat moment hadden 2 jongens per ongeluk het licht van de kleedkamer uitgezet omdat ze daar tegen waren gestoten toen ze aan het stoeien waren. IK deed vervolgens me ogen open en zag dus nog steeds donker omdat het licht uit was Het eerste wat ik dacht was: IK BEN BLIND! want me ogen waren open, dat voelde ik, maar ik zag alleen maar zwart
Ik begon te schreeuwen maar even later werd het licht aangezet en had ik door dat het licht uit was geweest.
brrr dat was best freaky
Leuk in combinatie met je FOK!-naam
pi_83359666
Ik was eens post aan het rondbrengen met de brommer en bij het aangeven van de post stormt er opeens een rottweiler op mij af en die beet me vervolgens vol in mijn arm. Enigszins geschrokken en met een bont en blauwe arm ging ik uiteindelijk toch verder met de ronde. Aan het eind van mijn ronde wil ik net wegrijden toen er opeens zonder waarschuwing een rottweiler uit een heg komt springen richting mijn been. Met de adrenaline van de vorige aanval nog in me bloed schrok ik me nu echt helemaal de tering en gaf vol gas met de hond nog een tiental meter naast me. Pas ver uit zicht durfde ik te stoppen. Een kwartier later had ik nog shakende handen. Kutbeesten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Westsidee op 27-06-2010 15:45:08 ]
pi_83359961
Ik schrik nooit, ik ben stoer.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  zondag 27 juni 2010 @ 16:44:52 #23
167595 mirved
Infobesitas
pi_83362660
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:44 schreef Kimsywimsy het volgende:
Ik schrik nooit, ik ben stoer.
ah je hebt dus geen spiegel thuis.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_83362807
Was een keer toen ik met een paar vrienden s'nachts door het bos liep. Dan lijken alle bomen en takken ineens mensen enzo te worden, dus wij een beetje grappen. Toen hoorde we geritsel maar het was veel harder en echter dan wat we al eerder hoorde. Wij stilstaan en niks zeggen, bleek het een man te zijn die zijn hond uitliet
  zondag 27 juni 2010 @ 17:21:16 #25
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_83364167
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Mijn moeder zorgt voor de grootste schrikmomenten bij mij. Ga ik bijv. midden in de nacht naar de wc, kom ik weer uit het hokje, staat zij ineens achter de deur en roept "BOE!" Dat is niet zo tof als je nog half in je slaap zit
Ook slaat ze wel eens voor de grap 's nachts op m'n slaapkamerdeur.

Ik denk dat ik me al minstens dertig keer half dood ben geschrokken door zulke praktijken Ik ga ook niet meer 's nachts naar de wc, tenzij ik echt heel nodig moet
haha leuke moeder heb jij
pi_83365182
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:21 schreef silent_scream1 het volgende:

[..]

haha leuke moeder heb jij
Ja dat vond ik ook al
pi_83367507
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:11 schreef SeeNoEvil het volgende:
dat was toen ik ging douchen na een wedstrijd voetbal. Ik had douchegel in me ogen gekregen en stond dus hard in me ogen te wrijven om het uit te spoelen, compleet verblind dus. Precies op dat moment hadden 2 jongens per ongeluk het licht van de kleedkamer uitgezet omdat ze daar tegen waren gestoten toen ze aan het stoeien waren. IK deed vervolgens me ogen open en zag dus nog steeds donker omdat het licht uit was Het eerste wat ik dacht was: IK BEN BLIND! want me ogen waren open, dat voelde ik, maar ik zag alleen maar zwart
Ik begon te schreeuwen maar even later werd het licht aangezet en had ik door dat het licht uit was geweest.
brrr dat was best freaky
hahha
  zondag 27 juni 2010 @ 18:55:00 #28
289235 MeMyselfAnd
Ik, mezelf en
pi_83367925
Iemand dat filmpje van zn neger die schrikt, omdat er zn verklede gast uit zn prullenbak springt en neger die hem dan recht op zn gezicht slaat?
Ait,,..
pi_83368032
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:55 schreef MeMyselfAnd het volgende:
Iemand dat filmpje van zn neger die schrikt, omdat er zn verklede gast uit zn prullenbak springt en neger die hem dan recht op zn gezicht slaat?
  zondag 27 juni 2010 @ 18:59:21 #30
289235 MeMyselfAnd
Ik, mezelf en
pi_83368047
Dan ben je wel baas als je zn reflex hebt.
Ait,,..
  maandag 28 juni 2010 @ 09:53:08 #31
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83389022
offtopic verwijderd.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83389571
Jullie gaan dit niet geloven, maar het is toch echt gebeurd.
Om een lang verhaal kort te houden:

Ik was weer eens duchtig op stap geweest en lag helemaal te draaien in m'n bed omdat ik teveel gezopen had. Diezelfde avond was mijn moeder naar een feest geweest en tijdens het dansen door haar enkel gegaan.
Om 03:00 snachts was ik aan het toppunt van mijn misselijkheid en moest naar het toilet om te kotsen. Op datzelfde moment moest mijn moeder ook naar het toilet en, omdat ze niet kon lopen, kroop ze op handen en voeten door de gang naar het toilet.
Dus ik doe mijn kamerdeur open, zie daar een hijgend gestalte over de grond kruipen, schrik me helemaal de tering en begin te schreeuwen. M'n moeder schrikt zich ook naar en begint te krijsen.
Tot overmaat van ramp val ik van schrik op de grond en kots over m'n buik heen....
En om het geheel compleet te maken komt mijn vader zijn kamer uitrennen met een golfclub in zijn rechterhand.

Dat was misschien wel het meest hellse moment van m'n leven; uiteindelijk vind ik het wel jammer dat het niet gefilmt is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 28 juni 2010 @ 10:15:55 #33
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83389685
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef Wootism het volgende:
Jullie gaan dit niet geloven, maar het is toch echt gebeurd.
Om een lang verhaal kort te houden:

Ik was weer eens duchtig op stap geweest en lag helemaal te draaien in m'n bed omdat ik teveel gezopen had. Diezelfde avond was mijn moeder naar een feest geweest en tijdens het dansen door haar enkel gegaan.
Om 03:00 snachts was ik aan het toppunt van mijn misselijkheid en moest naar het toilet om te kotsen. Op datzelfde moment moest mijn moeder ook naar het toilet en, omdat ze niet kon lopen, kroop ze op handen en voeten door de gang naar het toilet.
Dus ik doe mijn kamerdeur open, zie daar een hijgend gestalte over de grond kruipen, schrik me helemaal de tering en begin te schreeuwen. M'n moeder schrikt zich ook naar en begint te krijsen.
Tot overmaat van ramp val ik van schrik op de grond en kots over m'n buik heen....
En om het geheel compleet te maken komt mijn vader zijn kamer uitrennen met een golfclub in zijn rechterhand.

Dat was misschien wel het meest hellse moment van m'n leven; uiteindelijk vind ik het wel jammer dat het niet gefilmt is.


En je pa dan? Staat ie daar met z'n golfclub, liggen vrouw en ondergekotste zoon op de grond...
Daar zou ik me ook dood van schrikken.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 juni 2010 @ 10:16:17 #34
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_83389701
Ik was aan het babysitten (was 13 ofzo) en hoorde iets in de tuin..
ik deed de lamellen opzij en een zwarte kat blies naar me.
Ik heb me nog nooit zo erg verschrokken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_83391633
ik ben me een keer dood geschrokken toen ik in mijn auto op weg was naar school, en het was mooi weer en er lagen nog regenplassen op de grond en de weg glinsterd ook door de zon en het natte wegdek en ik had dus niet helemaal in de gaten dat de auto voor mij remde om af te slaan, gelukkig zag ik het nog net op tijd en kon ik nog remmen, maar de schrik sloeg mij wel even om het hart.
heb ook ooit zo iets op de snelweg gehad, dat een auto ging remmen en de auto's er achter remden ook dus ik ook remmen. telkens remden ze harder een paar auto's weken al uit naar de vluchtstrook en ik kon gelukkig ook nog p tijd stoppen of goed afremmen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83392099
In Noorwegen, toen ik 10 was, keihard fietsen op zo'n gehuurde mountainbike. Leuk om een berg mee op en af te fietsen. Maar de remmen waren niet goed en ik ging recht op een U-bocht af. Ik weet niet precies meer hoe ik 't gedaan heb maar op dat moment schrok ik zo erg...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83393100
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ben me een keer dood geschrokken toen ik in mijn auto op weg was naar school, en het was mooi weer en er lagen nog regenplassen op de grond en de weg glinsterd ook door de zon en het natte wegdek en ik had dus niet helemaal in de gaten dat de auto voor mij remde om af te slaan, gelukkig zag ik het nog net op tijd en kon ik nog remmen, maar de schrik sloeg mij wel even om het hart.
heb ook ooit zo iets op de snelweg gehad, dat een auto ging remmen en de auto's er achter remden ook dus ik ook remmen. telkens remden ze harder een paar auto's weken al uit naar de vluchtstrook en ik kon gelukkig ook nog p tijd stoppen of goed afremmen.
Schrik momenten op de (snel)weg zijn helaas een vaak voorkomend iets.

Veroorzaak zelf nooit ongelukken gelukkig, maar 1 keer had ik mezelf bijna met 100 km/u tegen een blok aan gereden...
Na een lange nacht sochtends op pad naar een klant, en al weg zakkend in de stoel (bijna in slaap) bevond ik me ineens op een uitvoegstrook waar ik een seconde daarvoor nog netjes op de weg reed.
Deze afslag liep echter een stuk omhoog, waardoor er een soort vangrail tussen de weg en uitvoegstrook zat.

Sindsdien ben ik nooit meer half slapend op de weg te bevinden...
  maandag 28 juni 2010 @ 12:04:04 #38
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_83394105
Vroeger toen ik nog op de middelbare zat hadden we een film avond gehad, nou allemaal leuk en aardig en de film 'The ring' gekeken.
Filmavond voorbij en ik fiets naar huis gewoon nog na te denken over die film.
Toen viel me opeens op dat er een lamp aan was bij een huis, dus ik fietste gewoon voorbij en keek naar binnen en daar stond een klein meisje in een witte lange jurk en natte lange hare half voor der gezicht. Nou ik had 't niet meer.
Ze stond ook gewoon stil en naar buiten te kijken, echt te freaky.
Snap ook nog steeds niet hoe het uberhaupt kan, want het was toch al wel 1 uur 's nachts denk ik en ze was nog niet zo heel oud...

Nou hartaanval niet normaal, schijt films ook
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_83394984
vannacht nog een wtf-moment, om half 3 's nachts. Wij hebben van die rieten eettafelstoelen, en door warmte en kou van de ventilator gaat dat soms een beetje kraken door het uitzetten (net als mijn tv-tafeltje). Dus het is superstil, opeens kraken de stoelen ik denk wtf, doe de lichten uit en m'n faptopje dicht, ga m'n bed in. Lig ik net 3 minuten, kraakt m'n tv-tafeltje. !!1!

Altijd leuk om je *wanneer die beschikbaar is* vriendin te vertellen dat het spookt in huis! verder hebben wij een duivenFOK!er als buurman, en die vliegen soms langs mijn raam. Nou, als ik m'n gordijnen en lamellen dicht hou tegen de warmte (altijd mooi, de hele dag zon in je kamer t_t ) zie je soms opeens een schaduw over je vloer voorbij racen.

Wel grappig dat mijn grammarnazi duivenFOK!er als bestaand woord ziet



[ Bericht 0% gewijzigd door Rick_dB op 28-06-2010 12:38:13 ]
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83395255
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Rick_dB het volgende:
vannacht nog een wtf-moment, om half 3 's nachts. Wij hebben van die rieten eettafelstoelen, en door warmte en kou van de ventilator gaat dat soms een beetje kraken door het uitzetten (net als mijn tv-tafeltje). Dus het is superstil, opeens kraken de stoelen ik denk wtf, doe de lichten uit en m'n faptopje dicht, ga m'n bed in. Lig ik net 3 minuten, kraakt m'n tv-tafeltje. !!1!

Altijd leuk om je *wanneer die beschikbaar is* vriendin te vertellen dat het spookt in huis! verder hebben wij een duivenFok!er als buurman, en die vliegen soms langs mijn raam. Nou, als ik m'n gordijnen en lamellen dicht hou tegen de warmte (altijd mooi, de hele dag zon in je kamer t_t ) zie je soms opeens een schaduw over je vloer voorbij racen.

Wel grappig dat mijn grammarnazi duivenFok!er als bestaand woord ziet

[ afbeelding ]

Gekraak is altijd grappig Het is trouwens duivenFOK!ker
pi_83395328
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef j95 het volgende:

[..]


Gekraak is altijd grappig Het is trouwens duivenFOK!ker
ik wou het editten... maar drukte 2 keer in het plaatje
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83395695
Ik had mp3 speler op, wat ik eigenlijk zelden heb, ik veronderstelde op 1 richtingsverkeer weg te lopen, dus niet het idee dat er iets van achter kon komen, net toen ik weg opliep kwam er vrachtwagen aan die ternauwernood kon remmen. 1 seconde later, en ik had er onder gelegen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_83396002
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef raptorix het volgende:
Ik had mp3 speler op, wat ik eigenlijk zelden heb, ik veronderstelde op 1 richtingsverkeer weg te lopen, dus niet het idee dat er iets van achter kon komen, net toen ik weg opliep kwam er vrachtwagen aan die ternauwernood kon remmen. 1 seconde later, en ik had er onder gelegen.
moet je maar opletten en om je heen kijken.. zelfs als het een richting is
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:59:35 #44
304926 Anthurium
Strawberrycat!
pi_83396141
Mijn vriendin schrikt eigenlijk overal van. Een tijdje terug zaten we een enge film te kijken. Ze wilde graag wat drinken halen, maar durfde eigenlijk niet zo goed meer de keuken in. Dus lief als ik ben haal een een biertje voor dr! Toen ik in de keuken was heb ik het op een gillen gezet. Toen ik terug kwam lag mijn vriendin huilend op de grond.
pi_83396718
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:59 schreef Anthurium het volgende:
Mijn vriendin schrikt eigenlijk overal van. Een tijdje terug zaten we een enge film te kijken. Ze wilde graag wat drinken halen, maar durfde eigenlijk niet zo goed meer de keuken in. Dus lief als ik ben haal een een biertje voor dr! Toen ik in de keuken was heb ik het op een gillen gezet. Toen ik terug kwam lag mijn vriendin huilend op de grond.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:34:01 #46
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_83397655
Toen ik het filmpje hieronder voor het eerst zag schrok ik als de tering:

Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_83398009
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

moet je maar opletten en om je heen kijken.. zelfs als het een richting is
Doe ik normaal ook, woon in Amsterdam, dan moet je altijd uitkijken
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 28 juni 2010 @ 14:01:49 #48
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83398905
2 jaar geleden ofzo, ik lag in bed om te gaan pitten (no shit sherlock) en hoorde een vaag gekraak onder m'n bed. Dus ik dacht hmm, vast de kat ofzo. Dus ik wat rommelen onder m'n bed, zie ik opeens iets zwarts door de kamer rennen . Dus ik spacede 'm hard, snel wat kleren aangetrokken en met een vliegenmepper ( , eerste wat ik voorhanden had) op jacht. Maar hoorde en vond niets meer.

Dus ik weer in bed liggen, hoor ik weer gekraak nu achter de kast. Nu was het niet leuk meer .. Keihard aan m'n kast sjorren en heen en weer bewegen, zie ik echt een HUGE fucking rat m'n kamer uit rennen zo de zolder op.

Dus ik heb asap de deur dicht gedaan en ben verder gaan pitten. Hoor ik een dag later van m'n buurman dat ze een rat op zolder hadden gevonden. Heb maar niets gezegd verder .

In before ''goed geïsoleerde huizen zeg'' trouwens
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83399357
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:01 schreef Blistering het volgende:
2 jaar geleden ofzo, ik lag in bed om te gaan pitten (no shit sherlock) en hoorde een vaag gekraak onder m'n bed. Dus ik dacht hmm, vast de kat ofzo. Dus ik wat rommelen onder m'n bed, zie ik opeens iets zwarts door de kamer rennen . Dus ik spacede 'm hard, snel wat kleren aangetrokken en met een vliegenmepper ( , eerste wat ik voorhanden had) op jacht. Maar hoorde en vond niets meer.

Dus ik weer in bed liggen, hoor ik weer gekraak nu achter de kast. Nu was het niet leuk meer .. Keihard aan m'n kast sjorren en heen en weer bewegen, zie ik echt een HUGE fucking rat m'n kamer uit rennen zo de zolder op.

Dus ik heb asap de deur dicht gedaan en ben verder gaan pitten. Hoor ik een dag later van m'n buurman dat ze een rat op zolder hadden gevonden. Heb maar niets gezegd verder .

In before ''goed geïsoleerde huizen zeg'' trouwens
en je dacht niet van

"laat ik hem killen, +5 exp., +2 gp, 2 meat en 1 rope?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:12:48 #50
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83399406
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

en je dacht niet van

"laat ik hem killen, +5 exp., +2 gp, 2 meat en 1 rope?
Neuh, uit m'n kamer is goed genoeg voor mij, kan ik verder pitten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83399515
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Neuh, uit m'n kamer is goed genoeg voor mij, kan ik verder pitten
pitten doe ik liever in een auto, vol tegen het achterwiel!
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83399676
Toen ik nog iets van 10 jaar oud was, was ik een keer in de tuin aan het spelen oid. Nu keek ik toevallig eens op mijn schouder en daar zat echt zo'n gigantische spin. Ik was in die tijd echt als de dood voor spinnen, dus ik heb de hele buurt bij elkaar gegild. Toen was m'n vader ook nog van de trap gevallen omdat hij zo snel mogelijk naar mij toe rende.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_83400646
Ik reed over de A73 naar huis toen ik op de radio een melding hoorde van een spookrijder op die snelweg in mijn richting. En terwijl ik me op dat moment nog afvraag hoe hard zo'n spookrijder nou eigenlijk komt aanrijden, en of zo iemand dan over de rijbaan of de vluchtstrook rijdt, komt een auto mij al met een rotvaart over de linkerbaan tegemoet. Toen ben ik me wezenloos geschrokken ondanks dat ik dus vlak daarvoor 'gewaarschuwd' was.
Heel soms heb ik daarvan nu nog plotselinge schrikreflexen op de snelweg, dan zie ik het gewoon even verkeerd, heb ik gelijk weer mijn hart in mijn keel.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:42:30 #54
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83400729
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:41 schreef Mangostine het volgende:
Ik reed over de A73 naar huis toen ik op de radio een melding hoorde van een spookrijder op die snelweg in mijn richting. En terwijl ik me op dat moment nog afvraag hoe hard zo'n spookrijder nou eigenlijk komt aanrijden, en of zo iemand dan over de rijbaan of de vluchtstrook rijdt, komt een auto mij al met een rotvaart over de linkerbaan tegemoet. Toen ben ik me wezenloos geschrokken ondanks dat ik dus vlak daarvoor 'gewaarschuwd' was.
Heel soms heb ik daarvan nu nog plotselinge schrikreflexen op de snelweg, dan zie ik het gewoon even verkeerd, heb ik gelijk weer mijn hart in mijn keel.
Dat klinkt niet tof, hoe is dat afgelopen?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83401249
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:42 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat klinkt niet tof, hoe is dat afgelopen?
Spookrijdster is door gesloten slagbomen een tunnel ingereden, heeft serie aanrijdingen veroorzaakt, tenslotte tegen een jeep tot stilstand gekomen. Ze had naar eigen zeggen 'last van een lage bloedsuikerspiegel', maar hoe je het klaarspeelt om dan met 100 km/u en waarschuwingslichten over de linkerbaan te scheuren is mij een raadsel. Volgens mij was zij zelf uiteindelijk ongedeerd en waren andere bestuurders lichtgewond.
pi_83401591
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Spookrijdster is door gesloten slagbomen een tunnel ingereden, heeft serie aanrijdingen veroorzaakt, tenslotte tegen een jeep tot stilstand gekomen. Ze had naar eigen zeggen 'last van een lage bloedsuikerspiegel', maar hoe je het klaarspeelt om dan met 100 km/u en waarschuwingslichten over de linkerbaan te scheuren is mij een raadsel. Volgens mij was zij zelf uiteindelijk ongedeerd en waren andere bestuurders lichtgewond.
zo gaat het altijd met die kutmongolen. als ik lichtgewond was had ik wel voor gezorgd dat zij ook lichtgewond de auto uitkwam.

maar goed, anger management.. whoosaa


over spinnen gesproken, toen ik nog een klein rickje was ( aaaahw ) klom ik in een stalen raket in onze ghetto speeltuin. eenmaal aan de top dacht ik WOOT, tot ik een spin zag afdalen vlak voor mn neus. handen en voeten kwamen los en mijn hoof heeft meerdere malen van voor naar achter van links naar rechts contact gemaakt met het stalen skelet van het raket. ik kwam er met een traantje vanaf.

nog een schrikmoment, paar jaar terug. Voorwiel wiegde soms een beetje apart naar links of rechts als ik een bocht omging. Ik dacht, fix ik thuis wel, ben er toch zo. eenmaal bij een stoep aangekomen dacht ik slim te zijn door mn voorwiel op te tillen om de klap tegen de stoep minder erg te maken. op dat moment denkt mijn voorwiel "ja doei!" en breekt mn voorwiel eraf, voorvork in de stoep, driedubbele indische schroef met een kopstoot tegen de weg. na een blackout bijgekomen, fietsdelen en accesoires (telefoon, zonnebril, flesje water) van de openbare weg (waar ze nog dolletjes bleven rijden) gehaald, op de stoep mn adrenaline uit laten lopen. pas toen ik shakerig opstond om verder naar huis te lopen kwamen 3 mooie dames (studentes van toen een jaar of 20, ik was stoer 17! ) aan en vroegen of alles goed ging en of ze me naar het ziekenhuis moesten brengen. Had ik maar ja gezegd, in plaats daarvan zei ik dat ik bij een mountainbike stuntteam zat en het vaker was gebeurd t_t daar ging mn kans op poes

en een laatste schrikmoment, vorig jaar voor de zomer. ik rij met mama's auto op een gevaarlijk kruispunt (links waren werkzaamheden aan een nieuwe flat, rechts stonden autos geparkeerd dus ik zag niemand). opeens zie ik de neus van een aston martin dbs / db9. ik vol op de rem ik kon er niks aan doen want het zicht was beperkt EN een aston is al lekker laag hij kon er ook niks aan doen want zij nzicht werd ook belemmerd. blij dat ik geen kusje gaf, is toch best lullig om zo'n dikke bak aan te rijden (elke aanrijding is lullig, maar een AM is en blijft mooi )

[ Bericht 15% gewijzigd door Rick_dB op 28-06-2010 15:14:31 ]
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:03:43 #57
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_83416645
Als kind kwam ik met zwemmen in zee ooit eens in een onderstroom terecht. Ik worstelde me naar boven maar werd steeds weer onder water gezogen. Tot ik inene door een wildvreemde uit het water getrokken werd. Dat is wel het ergste schrikmoment van mijn leven geweest.

Dat bijna verzuipen dan he, niet dat ik uit het water getrokken werd
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 28 juni 2010 @ 22:06:01 #58
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_83420520
Alleen thuis, was een jaar of 10 denk ik, geld gekregen van m'n ouders om naar de snackbar te gaan en een film te huren.
Dus ik zie Scream staan Nouja die moest er dan aan geloven

Dus ik zat hem te kijken en ik vond het al eng, ondertussen was het donker buiten En net op een spannend moment vliegt er opeens keihard een vogel tegen de ruit aan.

Ik schrok me half dood
  maandag 28 juni 2010 @ 22:30:27 #59
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_83421965
- Toen we in Frankrijk waren, had ik ('s avonds in het donker) al een paar keer gezegd dat ik die Franse 'bloedhonden' zo eng vond. Mijn vader 'gromde' en pakte mijn voet (hij weet wel dat ik dat soort dingen wel kan waarderen. Maar ik schrok wel.)

- In een spookhuis waar je lopend door heen moest, liep ik voorop. Onderweg kwam je echte mensen tegen die je lieten schrikken. Een van hen greep me vast. Er is dus niet zoveel voor nodig om mij te laten schrikken.
Me gewoon in het donker vastgrijpen.

Er zijn ook wel mensen van mij geschrokken. Soms was dat de bedoeling, soms ook niet. Vorig jaar werkte ik in een attractiepark met een spookhuis (waar men met een treintje doorheen ging). Ik moest de bezoekers binnenlaten (in een kostuum van 'de dood'), beetje enge stem opzetten en klaar! Vervolgens reed ik ook mee in het achterste wagentje (tachtig rondjes spookhuis was mijn werkdag).
Maar een van de volwassenen had niet gezien dat ik in het treintje was gestapt en wist dus niet dat ik er nog was.
Toen ik haar aan het einde van de rit de uitgang wees, schrok ze nogal van mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 28-06-2010 22:42:19 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_83422171
Toen ik op een avond over een onbekende slecht verlichte weg reed en er een best wel flauwe bocht kwam, ik schrok zo van die bocht eigenlijk en kwam iets in de berm, daarna heb ik heel sterk gecorrigeerd en schoot zo diagonaal de weg over, dus andere weghelft over en ging tussen 2 heeeeeele dikke bomen door en belande op een iets dunnere.
Schitterende mazda 626 totall loss, ik gelukkig niets.
Verzekering betaalde zooi wel maar heb sindsdien niet meer gereden uit angst.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:39:34 #61
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_83422499
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:59 schreef Anthurium het volgende:
Mijn vriendin schrikt eigenlijk overal van. Een tijdje terug zaten we een enge film te kijken. Ze wilde graag wat drinken halen, maar durfde eigenlijk niet zo goed meer de keuken in. Dus lief als ik ben haal een een biertje voor dr! Toen ik in de keuken was heb ik het op een gillen gezet. Toen ik terug kwam lag mijn vriendin huilend op de grond.
haha, die neiging heb ik ook altijd als mensen zo bang worden bij een film (nog nooit echt gedaan). Maar de poging was wel erg geslaagd! Misschien ook wel geslaagder dan jezelf had verwacht??
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 28 juni 2010 @ 22:41:27 #62
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_83422595
Ik schrik me bijna iedere dag te pletter als ik de voordeur uit loop. De kat van de buren zit meestal in het open trappenhuis, zo heel stilletjes. Om de een of andere reden word ik zenuwachtig van katten, en als ik dan nog half slaapdronken buiten stap en dat beest zit me daar aan te staren.. brr.
In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
pi_83422747
Net nog. Was aan het wielrennen met een gangetje van rond de 30km/u op het fietspad. Op de weg ernaast rijdt een auto die rechtsaf wil slaan. Ik denk nog 'goh, die gaat mijn weg kruisen', dus ik ben al alert. Die auto stuurt heel langzaam met de neus het fietspad op en staat bijna stil. Dus ik rij door in de veronderstelling dat ze me gezien had. Maar plotseling begint die auto weer te rijden als ik er 2 meter vanaf ben Kon niet meer remmen en moest de stoep op rijden om er nog nét voorlangs te glippen (schampte met mn been langs de gehele voorkant van de auto) en ik hoor die auto met piepende banden remmen toen ik er al langs was

Dan voel je ook wel even je hart in je keel kloppen en ik was ook best link op dat moment dus ben maar snel doorgereden om escalatie te voorkomen Was uiteraard een vrouw achter het stuur en denk eigenlijk dat zij achteraf nog meer geschrokken was dan ik
  maandag 28 juni 2010 @ 22:49:24 #64
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_83423054
Dat had ik ook een keer. Ik dacht dat de man in de auto mij wel had gezien, maar voor de zekerheid remde ik toch maar af. Maar goed ook, want blijkbaar was hij te druk met het nemen van een slok uit zijn blikje cola, waardoor hij mij over het hoofd had gezien.

Ik schrok aardig toen die man ineens gas gaf en echt op het allerlaatste moment remde, maar niet zo erg als die man zelf, die zijn blikje cola van schrik door zijn auto gooide
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:58:03 #65
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_83423544
Toen ik nog klein was...Vonden mijn ouders het wel leuk om een kudde ballonnen boven mijn bed te plakken de nacht voor mijn verjaardag. Dit vond plaats terwijl ik sliep. Toen ik 's nachts toevallig wakker werd en ineens een zwarte massa boven me zag hangen schrok ik me wezenloos + epileptische stuiptrekkingen.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_83423724
Ook een schrik- cq. angstmoment toen ik eens in mn eentje 's nachts Paranormal Activity ging kijken. Heb die film na een kwartier uitgezet
pi_83423731
Ik had het hier op Fok! een pracht topic geopend samen met een paar vrienden over Lexa. Op een gegeven moment na honderden trolls van mensen op Lexa had een vriend gebeld naar een of andere gozer en hem de tering gescholden en gezegd dat hij op Fok! forum moest kijken etc. kreeg ik een mail van lexa dat ze aangifte gingen doen van bedreiging en zo! Ik had het niet meer, ik ging helemaal excuses zoeken etc. tot dat iemand naar een half uur zei dat ze met eens scriptje mij een mail hadden gestuurd.

Ik vond mezelf zo dom toen ik de mail rustig na las!
alsof lexa voor iemand aangifte gaat doen.
Lekker happen
pi_83423908
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had het hier op Fok! een pracht topic geopend samen met een paar vrienden over Lexa. Op een gegeven moment na honderden trolls van mensen op Lexa had een vriend gebeld naar een of andere gozer en hem de tering gescholden en gezegd dat hij op Fok! forum moest kijken etc. kreeg ik een mail van lexa dat ze aangifte gingen doen van bedreiging en zo! Ik had het niet meer, ik ging helemaal excuses zoeken etc. tot dat iemand naar een half uur zei dat ze met eens scriptje mij een mail hadden gestuurd.

Ik vond mezelf zo dom toen ik de mail rustig na las!
alsof lexa voor iemand aangifte gaat doen.
datingsite lexa.nl?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83424053
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

datingsite lexa.nl?
ja.
Lekker happen
pi_83426651
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:09 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

ja.
dus daarom ben ik nog single, vuile troll!


Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 00:20:49 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_83426782
Ik liep op 13 Mei 2000 in Enschede.
Heb gehuild van schrik en angst.
Ik was 13.
Wat een chaos.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_83426828
Vroegah was ik altijd bang dat er iets of iemand onder me bed lag
na een tijdje eindelijk er niet meer bang voor ik voor het bed me omkleden word ik ineenkeer bij me benen gegrepen.
bleek me broer onder het bed te liggen die dacht leuk te zijn
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_83427071
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:22 schreef Koopsie het volgende:
Vroegah was ik altijd bang dat er iets of iemand onder me bed lag
na een tijdje eindelijk er niet meer bang voor ik voor het bed me omkleden word ik ineenkeer bij me benen gegrepen.
bleek me broer onder het bed te liggen die dacht leuk te zijn
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83427104
Toen ik alleen thuis was en snachts ging vanuit t niets de radio kei hard aan.... :S
pi_83427956
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:33 schreef Twiney het volgende:
Toen ik alleen thuis was en snachts ging vanuit t niets de radio kei hard aan.... :S
:S :S :S.
Geen referral hier.
pi_83428248
Toen ik 's nachts thuiskwam en via onze trap in een brandgang naar ons dakterras moest. Brandgang is totaal onverlicht en komend uit het straatlicht moesten mijn ogen even wennen aan het donker. Toen ik mijn fiets parkeerde om de deur van het schuurtje op de begane grond open te doen zag ik ineens 2 witte schoentjes en een wit hemd in het het houten kliko-hokje onder onze trap zitten. Ik schrok me, aangeschoten en wel, een hoedje toen er een neger in hurktoestand bleek te zitten en geen kik gaf op mijn: "Je laat me schrikken man!".
pi_83432856
Toen ik met de hond ging wandelen kwam er een man aan met 2 grote loslopende honden. Ik ben normaal gesproken niet bang voor grote honden maar deze rende achter mij aan en dat was best creepy
pi_83434289
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dus daarom ben ik nog single, vuile troll!


Meh
Lekker happen
pi_83434671
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik 's nachts thuiskwam en via onze trap in een brandgang naar ons dakterras moest. Brandgang is totaal onverlicht en komend uit het straatlicht moesten mijn ogen even wennen aan het donker. Toen ik mijn fiets parkeerde om de deur van het schuurtje op de begane grond open te doen zag ik ineens 2 witte schoentjes en een wit hemd in het het houten kliko-hokje onder onze trap zitten. Ik schrok me, aangeschoten en wel, een hoedje toen er een neger in hurktoestand bleek te zitten en geen kik gaf op mijn: "Je laat me schrikken man!".
signalement van een uitkeringstrekker
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83439586
Terug schrik post
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:33:10 #81
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83440337
1 The Beatles 9
2 Yann Tiersen 5
2 Gorillaz 5
4 Cream 3
4 The Rolling Stones 3
4 The Calling 3
4 Papa Roach 3
4 The Goo Goo Dolls 3
4 Five for Fighting 3
4 Kings of Leon 3
11 Moby 2

Unique Artists: 95
Total Tracks: 138
Total Plays: 139
pi_83440430
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
1 The Beatles 9
2 Yann Tiersen 5
2 Gorillaz 5
4 Cream 3
4 The Rolling Stones 3
4 The Calling 3
4 Papa Roach 3
4 The Goo Goo Dolls 3
4 Five for Fighting 3
4 Kings of Leon 3
11 Moby 2

Unique Artists: 95
Total Tracks: 138
Total Plays: 139
he wat?
Lekker happen
pi_83440847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Midden in de nacht begon onze oude gammele kat voor het eerst in z'n leven te miauwen, naast m'n hoofd.

Die miauws klonken echt als death himself, alsof het een normale miauw was vertraagd. Ik herkende het ook totaal niet en ik gilde het hele huis bijelkaar.
Helemaal vergelijkbaar met mijn ervaring.
Ik stond om 2 uur 's nachts in de donkere keuken mijn tanden te poetsen toen mijn 2 katten elkaar ineens vlak achter me wild krijsend aanvlogen.
Wie wel eens buiten katten heeft horen vechten weet hoe hard dat klinkt.
Ik geloof dat mijn hart uit elkaar klapte als een feestballon en ik bulderde ook het hele huis bij elkaar.
De katten schrokken op hun beurt ook en vlogen de kamer uit dus het duurde ook nog even voor ik door had wat dat monsterlijke gekrijs had veroorzaakt.
Brrrrrrrrr.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:58:02 #84
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_83444003
In 2003 sliep ik op een camping in een klein tentje onder een flinke boom.

Die flikkerde om half twee 's nachts om, vlak naast mijn tent. Ik dacht dat ik dood bleef
De andere campinggasten keken alsof ze een geest zagen toen ik eindelijk uit mijn gehavende tentje kroop...
pi_83444011
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:33 schreef Twiney het volgende:
Toen ik alleen thuis was en snachts ging vanuit t niets de radio kei hard aan.... :S
Dat is vooral leuk als je net een film als Room 1408 hebt gezien.

Nog een schrikmoment dat me altijd zal heugen.
Tijdens een schoolkamp gingen we kanoën op een meer.
De instructeur vond het wel vermakelijk om ons om te duwen door van kano naar kano te springen.
Ik kon niet overeind komen en bleef met mijn schoen achter een rand in de kano haken waardoor ik dreeg te verzuipen.
Gelukkig werd ik op tijd losgetrokken door 2 klasgenoten maar het had niet veel langer moeten duren.
Het moment van realisatie dat het echt afgelopen kan zijn en je gaat verdrinken hoop ik NOOIT meer me te maken.
Toen werd gevraagd waar die mongool van een instructeur mee bezig was en waarom hij niet hielp kregen we de melding dat 'je maar niet in een kano moet gaan zitten als je het niet kan.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Vengerr op 29-06-2010 15:04:05 ]
pi_83444046
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef JelleFOK het volgende:

Het was 2 uur 's nachts en ik lag in bed een spannend boek te lezen. Ik wou net gaan stoppen, opeens zag ik iets dus ik keek naar links en toen zat daar de poes van mijn vriendin.
Normaal zou ik het niet eng hebben gevonden, maar op zo een moment dat je het totaal niet verwacht..... vreselijk.

  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:49:30 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_83449410
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Dat is vooral leuk als je net een film als Room 1408 hebt gezien.

Nog een schrikmoment dat me altijd zal heugen.
Tijdens een schoolkamp gingen we kanoën op een meer.
De instructeur vond het wel vermakelijk om ons om te duwen door van kano naar kano te springen.
Ik kon niet overeind komen en bleef met mijn schoen achter een rand in de kano haken waardoor ik dreeg te verzuipen.
Gelukkig werd ik op tijd losgetrokken door 2 klasgenoten maar het had niet veel langer moeten duren.
Het moment van realisatie dat het echt afgelopen kan zijn en je gaat verdrinken hoop ik NOOIT meer me te maken.
Toen werd gevraagd waar die mongool van een instructeur mee bezig was en waarom hij niet hielp kregen we de melding dat 'je maar niet in een kano moet gaan zitten als je het niet kan.'
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_83452121
Midden in de nacht om 3 uur hoorde ik een vet hard lawaai, bleek het politie te zijn die bezig waren een deur te forceren waarna er een grote plantage werd gevonden!

Zat recht overeind in me nest
pi_83453096
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Hi_flyer het volgende:
In 2003 sliep ik op een camping in een klein tentje onder een flinke boom.

Die flikkerde om half twee 's nachts om, vlak naast mijn tent. Ik dacht dat ik dood bleef
De andere campinggasten keken alsof ze een geest zagen toen ik eindelijk uit mijn gehavende tentje kroop...
Vieldie gewoon uit zn eigen om?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:34:33 #90
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_83453895
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Vieldie gewoon uit zn eigen om?
Yup, bleek aangetast door fokking paddenstoelen
Normaal ga je hooguit dood als je ze eet
pi_83454003
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Yup, bleek aangetast door fokking paddenstoelen
Normaal ga je hooguit dood als je ze eet
1UP.. of.. toch niet..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83456224
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]


Ik kan me voorstellen dat het voor jou grappiger over komt dan voor mij.
pi_83469043
Ik was 1 jaar terug met het busje van mijn vorige werk (oud iveco wrak met remmen uit het jaar kruik) volgeladen met tuinhekken een bestelling wegbrengen. En wat gebeurt er, de doserings stoplicht springt aan, mijn voorligger en ik reden toen al 80 (om de snelweg op te komen) die vent voor mij remmen, en ik probeerde ook te remmen... toen kwam ik erachter dat ze niet echt werkte omdat het keihard regent, hand rem aangetrokken, en echt op het laatste moment liet ik mijzelf tegen de vangrail aanknallen anders was die voorliger echt de sjaak (en wij ook, BMW 325i uit 2008) echt vlak langs de BMW, zo op doseerstoplicht, ding brak af en knalde ook echt mijn vooruit in... Lekker onder het glas enzo...

je schrikt je echt de tering als je erachter komt dat de remmen niet werken... Ik heb nu wel een mooi stuk stoplicht in mijn kamer
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:28:17 #94
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83473202
Vorig jaar tijdens het hardlopen. Het was ongeveer een uur of 23.00 of 0.00.
Ik rende langs een maisveld met mijn koptelefoon op en zag ineens wat bewegen in het veld. Ik stopte, en deed mijn koptelefoon af en ik hoorde vervolgens allemaal geritsel en zag een schim door het veld heen rennen. Ik schrok mij echt de tering en was als een malle gaan rennen. Na een minuut wezen sprinten durfde ik weer stil te gaan staan om te luisteren of ik nog gevolgd werd...Maar weer hoorde ik geritsel! Dus ik zette het weer op een sprinten en rende als een gek een woonwijk in. Ik had mij nog nooit zo kapot geschrokken van wat geritsel. Achteraf gezien zal het wel een hond of vos geweest zijn.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:42:38 #95
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_83473733
Een recent schrikmoment: Ik lig in bed, raam open. Het is midden in de nacht, rond een uur of 3 ergens. Lig een beetje te "sluimeren" (Beetje tussen slaap en wakker zijn in), hoor ik opeens een zeer harde knal. Bleek van onweer te zijn. Ben wel wat gewend qua onweer, maar die knal kwam echt uit het niets. Geen eerdere knallen gehoord, geen flitsen gemerkt... En die knal was harder dan een kanonschot. Ik schrok me echt helemaal kapot, en het duurde daarna wel even voordat ik weer kon slapen... En verder geen knallen meer gehoord.
Was geloof ik vorig jaar ergens... Hevig onweer wat aardig wat schade veroorzaakte. Maar hier in Nijmegen dus alleen die knal gehoord, en verder was er geloof ik niets te merken hier van dat onweer.

Nog eentje van wat langer geleden... We waren met onze schoolklas op een uitje naar de Veluwe, met z'n allen in zo'n vakantiehuisje. We zaten met de groep beneden wat te praten. Het onderwerp was (uiteraard in zulke omstandigheden van een klein huisje in het donker in the middle of nowhere) het paranormale, horrorfilms, etc. Iedereen doodstil, en uiteraard in het onderbewuste de "angst" dat er buiten iemand rondsluipt. Horen we opeens geklop boven ons. Iedereen schrok zich helemaal de pleuris. Wat bleek? Enkelen waren, zonder dat de rest het merkte, al naar boven gegaan om slaapzakken klaar te leggen e.d. Dat was echt even heel eng, als je helemaal in die enge sfeer zit.
You know, I've learned something today
pi_83473873
afgelopen konininginnedag. Ik liep met n vriendin dronken te wezen op straat. zegt ze ineens "kijk eens achterom" Stonden er echt twee van die kickass grote politiepaarden achter me . Ik snapte er geen drol van, ik had ze helemaal niet gehoord ofzo die gasten op het paard lachten me hartelijk uit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:00:17 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83474227
Mijn man lag in het ziekenhuis en ik was alleen thuis met mijn 2 dochtertjes, we wonen op een bedrijventerrein en daar wonen maar weinig mensen.
Ik lig in bed en hoor ineens een raar geluid bij de voordeur, ik ging op de camera kijken maar zag niks.
Helemaal in paniek belde ik een vriendin op ( 1 uur 's nachts).
Die probeerde me rustig te praten maar dat lukte niet echt, uiteindelijk had ik de moed gevonden om naar beneden te lopen.
nog steeds hoorde ik het rare onregelmatige gekras op de deur, met de telefoon bibberend in mijn hand opende ik deur....


En toen schoot er een zwarte kat weg, waarschijnlijk reageerde hij op onze katten.
Ik dus weer naar boven lopen, enigszins gerustgesteld liep ik de huiskamer in en zie ineens een witte gedaante staan, weer schrik ik me de pleuris.

Was het mijn oudste dochter die even naar de toilet ging maar ze had het joud dus had haar deken omgeslagen.

Die nacht heb ik heel weinig geslapen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_83475605
Leuk topic!
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:37:42 #99
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_83475607
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Mijn moeder zorgt voor de grootste schrikmomenten bij mij. Ga ik bijv. midden in de nacht naar de wc, kom ik weer uit het hokje, staat zij ineens achter de deur en roept "BOE!" Dat is niet zo tof als je nog half in je slaap zit
Ook slaat ze wel eens voor de grap 's nachts op m'n slaapkamerdeur.

Ik denk dat ik me al minstens dertig keer half dood ben geschrokken door zulke praktijken Ik ga ook niet meer 's nachts naar de wc, tenzij ik echt heel nodig moet
Haha, dat soort praktijken voerde ik zelf ook wel eens uit bij vriendin, maar ze werd er enorm pissig om en barste half in huilen uit van de schrik. Ook kreeg ik klappen.

Sommige mensen kunnen er echt niet tegen.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:40:07 #100
244933 trovey
Nachtoele
pi_83475629
Vaak genoeg ergens van geschrokken...kan me alleen niet meer herinneren waar ik al die keren van ben geschrokken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 30 juni 2010 @ 04:11:30 #101
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_83476039
Wat me wel vaker is overkomen: Mijn ouders zijn verhuisd nadat ik uit huis ging, dus ik ben niet heel bekend met hun huis. Als ik er eens ben en ik kom thuis van het stappen doe ik de lichten niet aan omdat m'n pa nogal licht slaapt.

Nu hebben ze in de gang een hele grote spiegel hangen. Moet je voorstellen dat je dan halfdronken en moe naar binnen strompelt en ineens voor je uit een gestalte ziet staan die op je afkomt... Je schrikt je kapot, totdat je je realiseert dat het je eigen spiegelbeeld is.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:26:34 #102
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_83482552
Zakynthos, midden in de nacht. Ik lig lekker in een laken gerold te slapen,voel naast me mijn partner zoeken naar zijn deel van het laken. Ik rol eruit zodat hij het uit kan slaan en voel in de holte van mijn rug iets kriebelen. Ik vertrouw het meteen niet, partner doet het licht aan en terwijl ik van het bed rol zie ik een 15 cm lange duizendpoot op me af komen... Heb het hele appartemantencomplex bij elkaar gegild...

En als klap op de vuurpijl verdween hij daarna in mijn rugzak
Common sense is not so common
pi_83485738
zaten 'rustig' in de les vlogen er opeens 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen. Echt bikkelharde knallen.. alsof er oorlog kwam ofzo schrik je rot

http://www.noordhollandsd(...)8.ece?showComments=3
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:52:21 #104
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_83486037
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Jerro het volgende:
zaten 'rustig' in de les vlogen er opeens 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen. Echt bikkelharde knallen.. alsof er oorlog kwam ofzo schrik je rot

http://www.noordhollandsd(...)8.ece?showComments=3
ja dat hadden wij vroeger op de basisschool altijd, als die dingen oefenvluchten hadden, echt 4x per week door die barriere heen, bij ons vielen dan altijd die stalen roosters uit de bakken waar de tlbuizen inzaten. Midden in de klas, ineens zon ding met n knal op je tafeltje..... levensgevaarlijk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_83487680
Zomernacht, alleen thuis. Zit ik half slapend op het toilet, zie ik opeens iets onder de wastafel staan. Iets bruinigs, houtigs, met vier ledemaatjes. Het leek nog het meest op een houten kaboutertje . Dus ik kijken wat het was, steeds dichterbij met mijn hoofd, want de verlichting in de badkamer was slecht, en ik zag het niet goed. Springt dat ding opeens luid kwakend in mijn gezicht. Ik sprong omhoog, en knal ook nog eens loeihard met mijn kop tegen de onderkant van de wastafel Heb mijn vader gebeld, die sliep bij zijn vriendin, om die 'wratachtige megapad' weg te laten halen. Was uiteindelijk een kikkertje van 2 centimeter of zo.

De kikker kon gewoon binnenkomen omdat we gelijkvloers woonden. Dat heeft nog een keer wat leuks veroorzaakt: mijn vader kwam midden in de nacht thuis, mam had haar slaapkamerraam nog open staan (begane grond dus). Pap steekt zijn kop naar binnen en roept kei hard bèèè. Moeder krijsen dus. En ik ook, want ik lag een kamer verderop en hoorde alles. Tegelijkertijd kwam er een kennis van ons langrijden met zijn auto, die kwam van hetzelfde feestje als mijn vader vandaan. En die ziet een man half de slaapkamer van mijn moeder inklimmen. Schrok ie zo dat ie uit de bocht vloog. Moet je nagaan, lig je daar als 12-jarige in je bed, hoor je eerst geblaat, dan gekrijs van je moeder, en vervolgens piepende remmen en een knal. Kon niet meer slapen toen.
pi_83488266
Toen ik een jaartje of 5 was werd ik 's nachts een keer wakker, en toen ik mijn ogen open deed zag ik een hand uit mijn bed steken. Volgens mij heb ik toen heel hard gegild.

Toen ik er later aan terug dacht, zou het best zo kunnen zijn dan mijn eigen voet buiten de dekens lag, en ik dat dus zag.
pi_83488455
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef CasB het volgende:
Toen ik een jaartje of 5 was werd ik 's nachts een keer wakker, en toen ik mijn ogen open deed zag ik een hand uit mijn bed steken. Volgens mij heb ik toen heel hard gegild.

Toen ik er later aan terug dacht, zou het best zo kunnen zijn dan mijn eigen voet buiten de dekens lag, en ik dat dus zag.
Of dat je op je arm hebt gelegen en hem niet meer voelt. Op die manier ook wel eens geschrokken van mijn eigen hand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Westsidee op 30-06-2010 15:27:53 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:14:48 #108
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_83489734
Ik reed in mijn auto op de autobahn, het stuk tussen Bremen en Hanover heeft 2 rijbanen per rijrichting.
Ik passeerde een stuk of vier vrachtwagens die op de rechter rijbaan reden, toen er plotseling een auto max 90 tussen die vrachtwagens vandaan kwam en voor mij invoegde. Ik ging vol op de rem, banden blokkeerde en de auto schoot naar rechts... god zij dank net achter die auto langs en precies tussen twee vrachtwagens door. Ik liet de rem los, banden draaide weer en ik kon weer sturen waardoor ik de vangrail nog net kon ontwijken.

Ik had de dagen ervoor net een gesprek gehad met m'n vader over het gebrek aan airbags etc in mijn auto. Op het moment dat ik die auto zag verschijnen, dacht ik echt dat ik dood zou gaan.

Gestopt voor koffie en later met bibberende benen verder gereden, ik moest nog helemaal naar L'vov (Oekraïne). Had ik Polen weer een bijna dood ervaring....

Het was 04.00 ongeveer, en dus donker. Ik reed op een tweebaansweg met zo'n 100, voor die regio een heel nette snelheid op zo'n weg. Ik was al een hele tijd geen verkeer meer tegengekomen toen ik een flauwe bocht in stuurde en er halverwege ineens een paar koplampen verscheen en een seconde later nog een paar daar naast. Ik schrok me helemaal wezeloos, zeker omdat ik ook half verblind werd door de koplampen. Waarschijnlijk een vrachtwagen die een andere vrachtwagen probeerde in te halen en beide begonnen ze woest te toeteren. Ik stuurde zo ver richting de rechter berm als ik durfde en past nog net langs de twee vrachtwagens die naast elkaar reden.
Maar door de luchtdruk van de vrachtwagens kreeg mijn auto een zetje mee en kwam met de rechter wielen in de berm. Vervolgens overcorrigeerde ik twee keer, raakte in de spin en eindigde achterstevoren op het midden van de weg.... gelukkig weer goed afgelopen, maar toen durfde ik toch niet verder. Een motel opgezocht, alleen kon ik niet meer slapen
pi_83493312
ik woon in studentenhuis op de begane grond, beneden verder woont een jong stelletje, ik moet naar boven voor wc/douche/keuken.. Op een gegeven moment 's avonds moest ik naar de wc, ik half slaapdronken. doe de lamp aan naar boven, loop 3 treden de trap op, zit daar ook een mega spin van 6-7 cm met zon dik lijf en dikke harige poten.. stond paar tellen echt verstijfd van angst
ik die drie treden weer af naar beneden en ik hoorde de tv nog bij mn huisgenoten, ik daar aangeklopt, nog steeds doodsbang, of ze die spin aub weg wilden halen
gelukkig waren die niet bang
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:49:04 #110
263102 Piepfiets
pieperdepiep
pi_83493550
Het was een warme dag en de achterdeur stond open, met een horgordijn ervoor. Ik was heel even boven om iets op te zoeken op de pc. Opeens hoor ik heel zacht een belletje. En ik denk nog, da's ergens buiten. Tot ik opeens achterom kijk en een wildvreemde kat - met belletje om zijn nek - in mijn studeerkamer zie staan. Het arme beest wist niet hoe snel dat ie weg moest komen...maar ik was behoorlijk geschrokken.
pi_83499109
toen ik vanochtend op mijn moped naar school reed en een mooi meisje uit tegengesteld richting zag komen, natuurlijk focusde ik mij compleet op dat vrouwelijk schoon en niet op de weg, waarna ik bijna de kont van de renault twingo voor mij kuste omdat die wél moeten remmen voor een drempel
pi_83523804
Toen ik terugkwam van de tandarts tegen mijn vriendin gezegd dat ik last had van een zogenoemde 'hondenkaak'.

Na een vreemde blik ik uitleggen dat er een bobbel op mn kaak zit, 'kijk, voel maar even'. En net op het moment dat ze dichtbij was begon ik keihard te blaffen

gillen + bitchslap was het gevolg

bitchslap van haar he
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:55:03 #113
308897 Gaumata
Prima de Bima ^^
pi_83533573
afgelopen Jazz festival in Breda.. in de avond was ik met wat mensen buiten aan het praten en muziek luisteren en vanalles dus ik stond met mijn gezicht van de straatkant af gedraaid. Op een gegeven moment zie ik de vriendin waar ik mee stond te praten een stapje naar achter doen. ik denk .. waarom doet ze dat, ik draai me om .. staat er echt 1 cm van mijn hoofd een politie paard .... scrok me echt de KLOTE en in mijn reactie sprong ik nog als een klein meisje weg hahah..

En nog een keer een bijna dood ervaring:
Toen ik in slovenie ging kajakken toen ik nog 13 was, ik had net een nieuw zwemvest maar dat was een ander type dan ze daar hadden ( deze had iets teveel drijf vermogen) niets aan de hand dacht ik. Begeleider en trainer ook niet.. nu zit je in een kajak opgesloten met een soort neoprene hoes om de opening heen. daar zit een lipje aan. als je omvalt en je kunt je er niet meer uit rollen dan moet je aan die lip trekken en dan kan je er zo uit.. Probleem... ik werd door mijn zwemvest zodanig tegen de achterzijde van de kajak omhoog geduwd dat ik dus ( ondersteboven in het water) niet meer kon draaien of bij die lip. Had een soort doodsstrijd en toen ik opgaf ( dus dacht dat het met me gedaan was) liet ik dat lipje los.. op dat moment werd ik omgedraaid door de begeleider.. heel vreemd.. daarna had ik ineens geen zin meer om te kajakken..

[ Bericht 46% gewijzigd door Gaumata op 01-07-2010 15:10:28 ]
Wat je met een beetje ouwehoeren al niet kunt bereiken!
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:48:35 #114
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_83535569
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
afgelopen konininginnedag. Ik liep met n vriendin dronken te wezen op straat. zegt ze ineens "kijk eens achterom" Stonden er echt twee van die kickass grote politiepaarden achter me . Ik snapte er geen drol van, ik had ze helemaal niet gehoord ofzo die gasten op het paard lachten me hartelijk uit
Boe!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_83537699
ik lag in bed en werd wakker van een stem ja serieus er was iemand tegen me aan t praten.
Ik helemaal in paniek en toen kwam ik erachter dat mij telefoon onder mijn kussen iemand was gaan bellen en die was tegen me aan het praten
I solemnly swear i'm up to no good
pi_83539150
Net nog geen 20 minuten geleden, 2, wat ik vermoed sonic booms, boven Maastricht, m'n hele flat trilde, viel zowat van m'n stoel keihard gewoon.
pi_83542826
Een keer na een buitenfeestje (batavierenrace) thuis gekomen.
Voelde wat kriebelen in m'n haar, dus pak het eruit.
Blijkt het een enorme mei-kever te zijn, 15mm groot
dat leverde wel ff een schrikmomentje op zo in m'n beschonken toestand.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:40:59 #118
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_83543060
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef tonja het volgende:

[..]

Boe!
[ afbeelding ]
ja zo

ben helemaal niet bang voor paarden ofzo maar damn, ze stonden gewoon met hun snuit bij mn hoofd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:59:47 #119
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83543686
Toen ik geboren werd en de rest van m,n familie zag.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:22:13 #120
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_83544581
Jaren geleden op vakantie met m'n ouders en broer in Zuid-Frankrijk. Mijn broer zat me toen de hele tijd wijs te maken dat er haaien in de zee zwommen. We waren een flink stuk van het strand af en toen voelde ik dus op een gegeven moment echt iets langs m'n been glijden. Bleek achteraf zeewier te zijn, maar ik wist niet hoe snel ik uit het water moest komen
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:24:21 #121
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_83544675
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zomernacht, alleen thuis. Zit ik half slapend op het toilet, zie ik opeens iets onder de wastafel staan. Iets bruinigs, houtigs, met vier ledemaatjes. Het leek nog het meest op een houten kaboutertje . Dus ik kijken wat het was, steeds dichterbij met mijn hoofd, want de verlichting in de badkamer was slecht, en ik zag het niet goed. Springt dat ding opeens luid kwakend in mijn gezicht. Ik sprong omhoog, en knal ook nog eens loeihard met mijn kop tegen de onderkant van de wastafel Heb mijn vader gebeld, die sliep bij zijn vriendin, om die 'wratachtige megapad' weg te laten halen. Was uiteindelijk een kikkertje van 2 centimeter of zo.

De kikker kon gewoon binnenkomen omdat we gelijkvloers woonden. Dat heeft nog een keer wat leuks veroorzaakt: mijn vader kwam midden in de nacht thuis, mam had haar slaapkamerraam nog open staan (begane grond dus). Pap steekt zijn kop naar binnen en roept kei hard bèèè. Moeder krijsen dus. En ik ook, want ik lag een kamer verderop en hoorde alles. Tegelijkertijd kwam er een kennis van ons langrijden met zijn auto, die kwam van hetzelfde feestje als mijn vader vandaan. En die ziet een man half de slaapkamer van mijn moeder inklimmen. Schrok ie zo dat ie uit de bocht vloog. Moet je nagaan, lig je daar als 12-jarige in je bed, hoor je eerst geblaat, dan gekrijs van je moeder, en vervolgens piepende remmen en een knal. Kon niet meer slapen toen.
WTF
pi_83547625
Ik ging met wat vrienden naar een feestje van een vriend, maar we gingen eerst nog even langs de supermarkt om bier te halen. Wij lopen naar binnen gaat dat alarm af, maar het was zo dat ik zo'n 15 euro aan wiet, 4 gram speed en een co2 pistool in mijn tas had. Gelukkig hoefden ze niet in mn tas te kijken.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt was als die securitygozer van 4 bij 3 mn tas opentrok om vervolgens een 1:1 replica van een pistool te zien.

Dat pistool was overigens om in de tuin van die vriend te schieten, niet om ongein mee uit te halen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:52:35 #123
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_83548258
Een keer was ik bij een vriend in huis, en dat huis is een boerderijtje, weinig mensen daar omheen dus.
we gingen een enge film kijken, en dan op een doodstille boerderij, je kent het wel. op een eng moment moest mn vriend dus zogenaamd ''plassen'' en ik moest alleen in die kamer die film gaan kijken. eerst ging die vriend gillen, had ik wel redelijk verwacht, en schrok niet. maar hij riep dus GRAPJE , en terwijl ik nog wat dom lachte, kwam hij met zo'n spooky masker en een nepmes, (weetikveel wat dat was ) op mij afgerend. ik sprong omhoog, stootte me kop aan een rand die daar in de kamer zat, en heb heel hard geschreeuwd .

Een bijna dood ervaring die mn moeder heeft meegemaakt:
Mijn moeder was gaan zwemmen in een groot meer, en zonder dat ze het wist vier er zo'n groot olieschip naast haar. zij werd opgetrokken door de stroom, en verdronk dus bijna. haar opa heeft haar toen snel uit het water gepakt, en heeft haar gered.
  Redactie Frontpage donderdag 1 juli 2010 @ 22:49:42 #124
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_83551528
Ik woon in een huis waar iemand op verdachte wijze is gestorven en een ander plotseling overleden. Er gebeuren de gekste dingen. Een van de engste dingen was dat het licht beneden 's nachts ineens aan ging.

Toen ik nog in mijn eentje op mezelf woonde, is middenin de nacht mijn stereo plotseling aangegaan. Deze bevond zich in een afgesloten hifi-kast, dus erg vreemd hoe deze aan kon gaan
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_83552443
Als ik de trap van de flat afloop en dat dan net als ik de deur open wil doen, iemand anders aan de andere kant hem opentrekt. Ik schrik me dan altijd een hoedje om de een of andere reden.
Cool story, Hansel.
pi_83552556
Tijdje geleden was ik de bob en na het uitgaan ging ik lekker slapen, maar ik wilde eerst nog even op de laptop
Laptop op schoot en in slaap gevallen. Ineens schrik ik wakker, denk ik dat ik in slaap ben gevallen tijdens het rijden en probeer dus te remmen met m`n voeten. Toen dacht ik dat het te laat was, maar gelukkig had ik vrij snel daarna door dat ik gewoon in bed lag
pi_83552641
Te veel gedronken?
pi_83554055
ik heb snachts wel eens vaker rare hallucinaties. het is al donker, en het kleine beetje licht wat op onze overloop tussen de slaapkamers schijnt laat een menselijke schaduw achter. rechts van de trap hangt een spiegel dus ik dacht dat er iemand stond. funny thing is: die schaduw heb ik nooit meer gezien. ook voel ik me soms bekeken als ik de trap op loop. dat is het kutte van een huis vol reflecties
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83560702
Iets meer dan een maand terug, in Williamsburg, AZ. Daar hebben ze het stadje in Wild West stijl aangekleed. Ik zat al de hele vakantie op slangen te letten (niks gezien natuurlijk). Maar daar lag dus een nep-ratelslang, maar die zag er vrij realistisch uit. Letterlijk een meter naar achter gesprongen.
pi_83605348
Gisteravond. Na eerst twee schallebijters te hebben doodgeslagen op mijn muur, een spin te hebben doodgeramd op mijn vloer, een beestje op mijn voeteneindkussen te hebben vermorzeld, dacht ik eindelijk te gaan slapen. Tot ik iets voelde kruipen op mijn oor. Een kwartier gillen, zoeken, vader roepen en voorzichtigheid later, zat er dus een schallebijter tussen mijn tweede kussensloop en kussen. Vervolgens werd ik een uur later wakker en hallucineerde dat er een grote spin over mijn deken liep, wat gelukkig niet zo was toen ik het licht had aangedaan.
Tel daarbij mijn absolutie spinnenfobie en insectenfobie bij op en je snapt wat voor bloedstollende anderhalf uur ik achter de rug had.
''When you play the Game of Thrones, you win, or you die..''
pi_83606158
Liep 's nachts terug van de tram naar huis. Vrij donker daar, links duinen, rechts portiekwoningen. M'n ma had me een dag of wat daarvoor zitten opnaaien dat ik eigenlijk beter een andere weg kon lopen. Loop ik langs zo'n afgesloten portiek zie ik daar een of andere vage kerel net om het hoekje kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:25:54 #132
205909 otacon
Rude Boy
pi_83607405
Laatst sliep ik al een paar dagen vertyfd slecht en toen besloot mijn kat om maar even te gaan janken midden in de nacht >.> gilde heel mijn huis bij elkaar
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_83645682
Ik deed gisteren avond een verkoelend rondje door het park, betrap ik dus 2 stropers die op konijnen/hazen aan het jagen waren. Gezien de lokatie (openbaar park met doorgaand fietspad) en het onverzorgde uiterlijk van de heren neem ik aan dat ze illegaal bezig waren. Toen ze mij zagen stuurde ie meteen de honden achter mij aan, echter die zijn zeker nachtblind ofzo. Anyhow ben toen maar de bosjes in gedoken, wat een steil talud bleek en heb nog 90 min onder een oerwoud van braam en brandnetels :S Ze hebben wel nog lopen zoeken, heb ze paar keer voorbij horen lopen, ze roken ook naar de drank en urine.

Even 112 bellen wil helaas niet met een touchscreen telefoon, die vaak te pas en te onpas geluidjes maakt, en dus jezelf zichtbaar maakt op grote afstand.
  zondag 4 juli 2010 @ 23:05:26 #134
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83661624
De keer dat ik bijna omviel van schrik was toen ik 'de toekomst voorspeld had'. Kans van de lotto winnen, maar m'n gok klopte dus precies

Verder kan ik er heel bang van worden als ik slaperig ben en mensen doen raar tegen me, me hard lachend achterna rennen of zo Of dreigend op me afsluipen Een nachtmerrie terwijl ik wakker ben
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83665525
Na drie nachtjes doorhalen aan de pep in het park gezeten om 04:00. Werd helemaal paranoide van vossen die in de ochtendmist rondslopen en ik zag een stenen beeld een paar keer bewegen.
pi_83665921
Toen ik wakker werd en er een kerel mn hoofd vast hield en vroeg wat mn naam was, welke dag het was, en ik het echt niet wist.. Vervolgens kreeg ik een nekband, plank onder mn rug en werd ik op de brancard de ambulance in gehesen. Bleek dat mn toffe stunt om met mn mountainbike de trap af te fietsen niet zo goed was gegaan. Gelukkig is bijna alles goed gekomen

En de keer dat ik samen met mijn broer ging snorkelen ergens bij een strandje op Bali. Zien we plots 12 haaien onder ons zwemmen. Eerst was het enorm schrikken, daarna een half uur lang die beesten proberen te volgen. Supervette vissen ( )
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:07:37 #137
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_83680302
toen ik een jaar of 12 was
zaten op een camping, en was met mn fiets aan het rijden, het ging daar heel steil naar beneden, en tijdens het remmen schiet mijn voorrem door (had alleen een voorrem)
dat was echt 'aaaaaaaaaaaaaaaaa'
net niet gevallen

een keertje dat ik laat thuis kwam met mijn moto, parkeer hem in de garage, was pikdonker,
en blijkbaar was mn broer ook net thuisgekomen, die stond dus in de garage achter een hoekje
ik stap af en hem 'boeeeee'
ik schrok me kapot, en wat deed ik, gewoon roepen als een klein meisje
was wel al wat aangeschoten, hopelijk daardoor die reactie

was een keertje gaan vissen met een vriend, daarvoor moeten we via een landelijk wegeltje rijden, dat achter een boerenhof ligt, plots komt er zo'n duitse herder aangewandeld, gaat ie beetje sniffen aan mijn been. Ik dacht, wat'n lief hondje, en wanneer ik hem wil aaien bijt ie gewoon in mijn been en loopt hij weg
beet recht in mijn spier, paar weken niet op kunnen gaan (na 5-tal jaar is mijn liefde én vertrouwen voor hondjes wel al terug, maar dat heeft mij heeeeel veeel moeite gekost )

oja, hier in de buurt zit er ook een duitse herder, loopt altijd los in de tuin,
was een keertje gaan lopen, en passeer daar dus, ik zag en hoorde hem niet
en liep dus gewoon voorbij, tot ik plots die hond hoor lopen op tarmac, ik volle sprint vooruit
maar die liep dus gewoon nog in zijn tuin, ze hebben zo'n lange oprit uit tarmac
dat was echt schrikken

ng een keertje met die kuthond
ik passeer daar weer al wandelend, en plots zie ik dus een duitse herder in de graskant zitten
ik stop en wil gaan lopen, maar dan merk ik dat iemand die hond roept
wat bleek, nieuwe buren (homo's ) hadden ook een duitse herder, en die liep altijd los,
maar dat was een echte lievrd
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  maandag 5 juli 2010 @ 16:14:43 #138
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_83685126
Ik nam bij mijn ouderlijk huis altijd een binnendoor weggetje met de fiets, over een grasveld om op het fietspad te komen. 's Avonds laat, het was al donker, nam ik zoals gewoonlijk weer die route. Ik maakte flink vaart, want ik had haast.
Net voordat ik op het gras kom, knalt mijn voorwiel tegen iets aan en ik maak een salto voorover over mijn stuur heen. Bleek 'men' er de dag ervoor een hek in de vorm van paaltjes met draad te hebben geplaatst

Overburen waren aankomen rennen, die zagen het gebeuren. Ik had gelukkig niks, maar was echt ontzettend geschrokken.

Volgende dag ging ik er lopend langs, bleken ze het hekje al weer weg te hebben gehaald - toch te gevaarlijk blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Sylver_ op 05-07-2010 16:24:09 ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:37:09 #139
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83696205
Zo vaak ben ik niet echt geschrokken, maar die ene keer dat ik 's avonds laat naar bed ging en de trap opliep in het donker schrok ik me helemaal kapot. M'n broertje vond het kennelijk leuk om mijn enkel vast te pakken terwijl ik slaperig naar boven liep. (Wij hadden toen een ruimte achter de trap).
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 5 juli 2010 @ 21:01:04 #140
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_83697290
Ik had vroeger een kat die er van hield om op de tv te slapen.We waren er aan gewend dat ze wel 2 of 3 keer per avond van de tv viel.
Kreeg ik een vriendin op visite, gingen we griezelfilms kijken.......HAHA m'n vriendin sprong n meter de lucht in toen de kat ,net op een erg eng moment, van de tv viel.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_83701413
Vriend van me heeft een heksenmasker in z'n toilet hangen dus zodra je het licht aandoet, zie je een zwevend heksengezicht voor je. Altijd leuk als er nieuwe mensen komen die het niet weten .
pi_83701559
Had met mn ex een enge film gekeken en toen MOEST ik nog buitenom naar de schuur in het donker om iets te pakken. Hij wilde niet met me mee Dus ik de schaduwen overwonnen en naar de schuur. Staat die lul ineens achter me zonder dat ik het had gehoord Ik ben echt nog nooit zo geschrokken. 'Ja ik ging toch maar wel met je mee'
pi_83703581
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Arctic_ het volgende:
Vriend van me heeft een heksenmasker in z'n toilet hangen dus zodra je het licht aandoet, zie je een zwevend heksengezicht voor je. Altijd leuk als er nieuwe mensen komen die het niet weten .
pi_83704081
gisteren was mijn zusje alleen thuis + mij

en ik ging de hele tijd op de deur kloppen. en toen verstopte ik me. en mijn moeder kwam thuis en ze merkte er niks van. toen ging ze naar wc.(mijn moeder}en mijn moeder kwam zachtjes uit de wc en raakte haar aan. dus zij schrok donders hard. en viel op de grond.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:03 #145
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_83705766
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:17 schreef Crutch het volgende:
Ik werkte vroeger bij een bedrijf dat feesten aankleedt en verzorgt.
Moest ik naar het toilet, trek ik de deur open staat daar ineens een beeld van de Blues Brothers.

Niet echt luguber of eng, maar ik schrok me echt de tyfus.
Een kartonnen standbeeld van Darth Vader op de WC midden in de nacht doet ook wonderen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:57:23 #146
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_83707486
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef Rick_dB het volgende:
ook voel ik me soms bekeken als ik de trap op loop
Herkenbaar.

@Rubber_Johnny : haha, ik had een keer een grote Niko Bellic van karton in mijn kamer staan, op een ochtend werd ik wakker en keek ik hem recht aan, schrok me dood.
pi_83707891
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:34 schreef Dalando het volgende:
Toen ik het filmpje hieronder voor het eerst zag schrok ik als de tering:


Ik zat er op te wachten, maar alsnog schrok ik.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 06:39:06 #148
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_83709523
Mijn moeder had vroeger een scanner. Daarmee luisterde ze altijd naar de taxi, zij werkte bij de taxi vandaar.
Op een doordeweekse avond waren mijn ouders weg en ik zat op de bank een hele enge film te kijken. Ik wist niet dat de scanner aanstond, blijkbaar was het rustig bij de taxi.
Op een heel spannend moment werd er opeens met hele schelle stem: RONALD BEN JE AL ONDERWEG? geroepen door de scanner.

Ik sprong 3 meter de lucht in bij wijze van spreken. Heb die scanner vervloekt.

************************************************
Wij hadden 5 katten vroeger, door het kattenluikje konden zij vrij rondlopen door de buurt.
Mijn wekker ging en ik draaide mij zoals altijd eerst nog even om. Met een hallf oog open kijk ik voor me uit en toen zag ik het. Een dode duif op mijn kussen, wat een lief cadeautje.
Het is niet raadzaam om van schrik uit een hoogslaper te springen!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 06:54:22 #149
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_83709547
Huppelmuts, je door jou is mijn dag met een lach begonnen.....bedankt!
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  dinsdag 6 juli 2010 @ 06:55:54 #150
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_83709549
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 06:54 schreef KarinJ. het volgende:
Huppelmuts, je door jou is mijn dag met een lach begonnen.....bedankt!
Graag gedaan dan maar
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_83713787
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder had vroeger een scanner. Daarmee luisterde ze altijd naar de taxi, zij werkte bij de taxi vandaar.
Op een doordeweekse avond waren mijn ouders weg en ik zat op de bank een hele enge film te kijken. Ik wist niet dat de scanner aanstond, blijkbaar was het rustig bij de taxi.
Op een heel spannend moment werd er opeens met hele schelle stem: RONALD BEN JE AL ONDERWEG? geroepen door de scanner.

Ik sprong 3 meter de lucht in bij wijze van spreken. Heb die scanner vervloekt.

************************************************
Wij hadden 5 katten vroeger, door het kattenluikje konden zij vrij rondlopen door de buurt.
Mijn wekker ging en ik draaide mij zoals altijd eerst nog even om. Met een hallf oog open kijk ik voor me uit en toen zag ik het. Een dode duif op mijn kussen, wat een lief cadeautje.
Het is niet raadzaam om van schrik uit een hoogslaper te springen!!
Die duif.
Lekker happen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')