abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83428248
Toen ik 's nachts thuiskwam en via onze trap in een brandgang naar ons dakterras moest. Brandgang is totaal onverlicht en komend uit het straatlicht moesten mijn ogen even wennen aan het donker. Toen ik mijn fiets parkeerde om de deur van het schuurtje op de begane grond open te doen zag ik ineens 2 witte schoentjes en een wit hemd in het het houten kliko-hokje onder onze trap zitten. Ik schrok me, aangeschoten en wel, een hoedje toen er een neger in hurktoestand bleek te zitten en geen kik gaf op mijn: "Je laat me schrikken man!".
pi_83432856
Toen ik met de hond ging wandelen kwam er een man aan met 2 grote loslopende honden. Ik ben normaal gesproken niet bang voor grote honden maar deze rende achter mij aan en dat was best creepy
pi_83434289
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dus daarom ben ik nog single, vuile troll!

Meh
pi_83434671
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik 's nachts thuiskwam en via onze trap in een brandgang naar ons dakterras moest. Brandgang is totaal onverlicht en komend uit het straatlicht moesten mijn ogen even wennen aan het donker. Toen ik mijn fiets parkeerde om de deur van het schuurtje op de begane grond open te doen zag ik ineens 2 witte schoentjes en een wit hemd in het het houten kliko-hokje onder onze trap zitten. Ik schrok me, aangeschoten en wel, een hoedje toen er een neger in hurktoestand bleek te zitten en geen kik gaf op mijn: "Je laat me schrikken man!".
signalement van een uitkeringstrekker
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83439586
Terug schrik post
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:33:10 #81
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83440337
1 The Beatles 9
2 Yann Tiersen 5
2 Gorillaz 5
4 Cream 3
4 The Rolling Stones 3
4 The Calling 3
4 Papa Roach 3
4 The Goo Goo Dolls 3
4 Five for Fighting 3
4 Kings of Leon 3
11 Moby 2

Unique Artists: 95
Total Tracks: 138
Total Plays: 139
pi_83440430
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
1 The Beatles 9
2 Yann Tiersen 5
2 Gorillaz 5
4 Cream 3
4 The Rolling Stones 3
4 The Calling 3
4 Papa Roach 3
4 The Goo Goo Dolls 3
4 Five for Fighting 3
4 Kings of Leon 3
11 Moby 2

Unique Artists: 95
Total Tracks: 138
Total Plays: 139
he wat?
pi_83440847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Midden in de nacht begon onze oude gammele kat voor het eerst in z'n leven te miauwen, naast m'n hoofd.

Die miauws klonken echt als death himself, alsof het een normale miauw was vertraagd. Ik herkende het ook totaal niet en ik gilde het hele huis bijelkaar.
Helemaal vergelijkbaar met mijn ervaring.
Ik stond om 2 uur 's nachts in de donkere keuken mijn tanden te poetsen toen mijn 2 katten elkaar ineens vlak achter me wild krijsend aanvlogen.
Wie wel eens buiten katten heeft horen vechten weet hoe hard dat klinkt.
Ik geloof dat mijn hart uit elkaar klapte als een feestballon en ik bulderde ook het hele huis bij elkaar.
De katten schrokken op hun beurt ook en vlogen de kamer uit dus het duurde ook nog even voor ik door had wat dat monsterlijke gekrijs had veroorzaakt.
Brrrrrrrrr.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:58:02 #84
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_83444003
In 2003 sliep ik op een camping in een klein tentje onder een flinke boom.

Die flikkerde om half twee 's nachts om, vlak naast mijn tent. Ik dacht dat ik dood bleef
De andere campinggasten keken alsof ze een geest zagen toen ik eindelijk uit mijn gehavende tentje kroop...
pi_83444011
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:33 schreef Twiney het volgende:
Toen ik alleen thuis was en snachts ging vanuit t niets de radio kei hard aan.... :S
Dat is vooral leuk als je net een film als Room 1408 hebt gezien.

Nog een schrikmoment dat me altijd zal heugen.
Tijdens een schoolkamp gingen we kanoën op een meer.
De instructeur vond het wel vermakelijk om ons om te duwen door van kano naar kano te springen.
Ik kon niet overeind komen en bleef met mijn schoen achter een rand in de kano haken waardoor ik dreeg te verzuipen.
Gelukkig werd ik op tijd losgetrokken door 2 klasgenoten maar het had niet veel langer moeten duren.
Het moment van realisatie dat het echt afgelopen kan zijn en je gaat verdrinken hoop ik NOOIT meer me te maken.
Toen werd gevraagd waar die mongool van een instructeur mee bezig was en waarom hij niet hielp kregen we de melding dat 'je maar niet in een kano moet gaan zitten als je het niet kan.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Vengerr op 29-06-2010 15:04:05 ]
pi_83444046
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef JelleFOK het volgende:

Het was 2 uur 's nachts en ik lag in bed een spannend boek te lezen. Ik wou net gaan stoppen, opeens zag ik iets dus ik keek naar links en toen zat daar de poes van mijn vriendin.
Normaal zou ik het niet eng hebben gevonden, maar op zo een moment dat je het totaal niet verwacht..... vreselijk.

dinsdag 29 juni 2010 @ 16:49:30 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_83449410
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Dat is vooral leuk als je net een film als Room 1408 hebt gezien.

Nog een schrikmoment dat me altijd zal heugen.
Tijdens een schoolkamp gingen we kanoën op een meer.
De instructeur vond het wel vermakelijk om ons om te duwen door van kano naar kano te springen.
Ik kon niet overeind komen en bleef met mijn schoen achter een rand in de kano haken waardoor ik dreeg te verzuipen.
Gelukkig werd ik op tijd losgetrokken door 2 klasgenoten maar het had niet veel langer moeten duren.
Het moment van realisatie dat het echt afgelopen kan zijn en je gaat verdrinken hoop ik NOOIT meer me te maken.
Toen werd gevraagd waar die mongool van een instructeur mee bezig was en waarom hij niet hielp kregen we de melding dat 'je maar niet in een kano moet gaan zitten als je het niet kan.'
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_83452121
Midden in de nacht om 3 uur hoorde ik een vet hard lawaai, bleek het politie te zijn die bezig waren een deur te forceren waarna er een grote plantage werd gevonden!

Zat recht overeind in me nest
pi_83453096
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Hi_flyer het volgende:
In 2003 sliep ik op een camping in een klein tentje onder een flinke boom.

Die flikkerde om half twee 's nachts om, vlak naast mijn tent. Ik dacht dat ik dood bleef
De andere campinggasten keken alsof ze een geest zagen toen ik eindelijk uit mijn gehavende tentje kroop...
Vieldie gewoon uit zn eigen om?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:34:33 #90
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_83453895
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Vieldie gewoon uit zn eigen om?
Yup, bleek aangetast door fokking paddenstoelen
Normaal ga je hooguit dood als je ze eet
pi_83454003
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Yup, bleek aangetast door fokking paddenstoelen
Normaal ga je hooguit dood als je ze eet
1UP.. of.. toch niet..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83456224
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het voor jou grappiger over komt dan voor mij.
pi_83469043
Ik was 1 jaar terug met het busje van mijn vorige werk (oud iveco wrak met remmen uit het jaar kruik) volgeladen met tuinhekken een bestelling wegbrengen. En wat gebeurt er, de doserings stoplicht springt aan, mijn voorligger en ik reden toen al 80 (om de snelweg op te komen) die vent voor mij remmen, en ik probeerde ook te remmen... toen kwam ik erachter dat ze niet echt werkte omdat het keihard regent, hand rem aangetrokken, en echt op het laatste moment liet ik mijzelf tegen de vangrail aanknallen anders was die voorliger echt de sjaak (en wij ook, BMW 325i uit 2008) echt vlak langs de BMW, zo op doseerstoplicht, ding brak af en knalde ook echt mijn vooruit in... Lekker onder het glas enzo...

je schrikt je echt de tering als je erachter komt dat de remmen niet werken... Ik heb nu wel een mooi stuk stoplicht in mijn kamer
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:28:17 #94
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83473202
Vorig jaar tijdens het hardlopen. Het was ongeveer een uur of 23.00 of 0.00.
Ik rende langs een maisveld met mijn koptelefoon op en zag ineens wat bewegen in het veld. Ik stopte, en deed mijn koptelefoon af en ik hoorde vervolgens allemaal geritsel en zag een schim door het veld heen rennen. Ik schrok mij echt de tering en was als een malle gaan rennen. Na een minuut wezen sprinten durfde ik weer stil te gaan staan om te luisteren of ik nog gevolgd werd...Maar weer hoorde ik geritsel! Dus ik zette het weer op een sprinten en rende als een gek een woonwijk in. Ik had mij nog nooit zo kapot geschrokken van wat geritsel. Achteraf gezien zal het wel een hond of vos geweest zijn.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:42:38 #95
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_83473733
Een recent schrikmoment: Ik lig in bed, raam open. Het is midden in de nacht, rond een uur of 3 ergens. Lig een beetje te "sluimeren" (Beetje tussen slaap en wakker zijn in), hoor ik opeens een zeer harde knal. Bleek van onweer te zijn. Ben wel wat gewend qua onweer, maar die knal kwam echt uit het niets. Geen eerdere knallen gehoord, geen flitsen gemerkt... En die knal was harder dan een kanonschot. Ik schrok me echt helemaal kapot, en het duurde daarna wel even voordat ik weer kon slapen... En verder geen knallen meer gehoord.
Was geloof ik vorig jaar ergens... Hevig onweer wat aardig wat schade veroorzaakte. Maar hier in Nijmegen dus alleen die knal gehoord, en verder was er geloof ik niets te merken hier van dat onweer.

Nog eentje van wat langer geleden... We waren met onze schoolklas op een uitje naar de Veluwe, met z'n allen in zo'n vakantiehuisje. We zaten met de groep beneden wat te praten. Het onderwerp was (uiteraard in zulke omstandigheden van een klein huisje in het donker in the middle of nowhere) het paranormale, horrorfilms, etc. Iedereen doodstil, en uiteraard in het onderbewuste de "angst" dat er buiten iemand rondsluipt. Horen we opeens geklop boven ons. Iedereen schrok zich helemaal de pleuris. Wat bleek? Enkelen waren, zonder dat de rest het merkte, al naar boven gegaan om slaapzakken klaar te leggen e.d. Dat was echt even heel eng, als je helemaal in die enge sfeer zit.
You know, I've learned something today
pi_83473873
afgelopen konininginnedag. Ik liep met n vriendin dronken te wezen op straat. zegt ze ineens "kijk eens achterom" Stonden er echt twee van die kickass grote politiepaarden achter me . Ik snapte er geen drol van, ik had ze helemaal niet gehoord ofzo die gasten op het paard lachten me hartelijk uit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:00:17 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83474227
Mijn man lag in het ziekenhuis en ik was alleen thuis met mijn 2 dochtertjes, we wonen op een bedrijventerrein en daar wonen maar weinig mensen.
Ik lig in bed en hoor ineens een raar geluid bij de voordeur, ik ging op de camera kijken maar zag niks.
Helemaal in paniek belde ik een vriendin op ( 1 uur 's nachts).
Die probeerde me rustig te praten maar dat lukte niet echt, uiteindelijk had ik de moed gevonden om naar beneden te lopen.
nog steeds hoorde ik het rare onregelmatige gekras op de deur, met de telefoon bibberend in mijn hand opende ik deur....

En toen schoot er een zwarte kat weg, waarschijnlijk reageerde hij op onze katten.
Ik dus weer naar boven lopen, enigszins gerustgesteld liep ik de huiskamer in en zie ineens een witte gedaante staan, weer schrik ik me de pleuris.

Was het mijn oudste dochter die even naar de toilet ging maar ze had het joud dus had haar deken omgeslagen.

Die nacht heb ik heel weinig geslapen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_83475605
Leuk topic!
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:37:42 #99
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_83475607
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Mijn moeder zorgt voor de grootste schrikmomenten bij mij. Ga ik bijv. midden in de nacht naar de wc, kom ik weer uit het hokje, staat zij ineens achter de deur en roept "BOE!" Dat is niet zo tof als je nog half in je slaap zit
Ook slaat ze wel eens voor de grap 's nachts op m'n slaapkamerdeur.

Ik denk dat ik me al minstens dertig keer half dood ben geschrokken door zulke praktijken Ik ga ook niet meer 's nachts naar de wc, tenzij ik echt heel nodig moet
Haha, dat soort praktijken voerde ik zelf ook wel eens uit bij vriendin, maar ze werd er enorm pissig om en barste half in huilen uit van de schrik. Ook kreeg ik klappen.

Sommige mensen kunnen er echt niet tegen.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:40:07 #100
244933 trovey
Nachtoele
pi_83475629
Vaak genoeg ergens van geschrokken...kan me alleen niet meer herinneren waar ik al die keren van ben geschrokken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')