quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Mangostine het volgende:[..]
Spookrijdster is door gesloten slagbomen een tunnel ingereden, heeft serie aanrijdingen veroorzaakt, tenslotte tegen een jeep tot stilstand gekomen. Ze had naar eigen zeggen 'last van een lage bloedsuikerspiegel', maar hoe je het klaarspeelt om dan met 100 km/u en waarschuwingslichten over de linkerbaan te scheuren is mij een raadsel.
Volgens mij was zij zelf uiteindelijk ongedeerd en waren andere bestuurders lichtgewond.
zo gaat het altijd met die kutmongolen. als ik lichtgewond was had ik wel voor gezorgd dat zij ook lichtgewond de auto uitkwam.
maar goed, anger management.. whoosaa
over spinnen gesproken, toen ik nog een klein rickje was ( aaaahw

) klom ik in een stalen raket in onze ghetto speeltuin. eenmaal aan de top dacht ik WOOT, tot ik een spin zag afdalen vlak voor mn neus. handen en voeten kwamen los en mijn hoof heeft meerdere malen van voor naar achter van links naar rechts contact gemaakt met het stalen skelet van het raket. ik kwam er met een traantje vanaf.
nog een schrikmoment, paar jaar terug. Voorwiel wiegde soms een beetje apart naar links of rechts als ik een bocht omging. Ik dacht, fix ik thuis wel, ben er toch zo. eenmaal bij een stoep aangekomen dacht ik slim te zijn door mn voorwiel op te tillen om de klap tegen de stoep minder erg te maken. op dat moment denkt mijn voorwiel "ja doei!" en breekt mn voorwiel eraf, voorvork in de stoep, driedubbele indische schroef met een kopstoot tegen de weg. na een blackout bijgekomen, fietsdelen en accesoires (telefoon, zonnebril, flesje water) van de openbare weg (waar ze nog dolletjes bleven rijden) gehaald, op de stoep mn adrenaline uit laten lopen. pas toen ik shakerig opstond om verder naar huis te lopen kwamen 3 mooie dames (studentes van toen een jaar of 20, ik was stoer 17! ) aan en vroegen of alles goed ging en of ze me naar het ziekenhuis moesten brengen. Had ik maar ja gezegd, in plaats daarvan zei ik dat ik bij een mountainbike stuntteam zat en het vaker was gebeurd t_t daar ging mn kans op poes
en een laatste schrikmoment, vorig jaar voor de zomer. ik rij met mama's auto op een gevaarlijk kruispunt (links waren werkzaamheden aan een nieuwe flat, rechts stonden autos geparkeerd dus ik zag niemand). opeens zie ik de neus van een aston martin dbs / db9. ik vol op de rem

ik kon er niks aan doen want het zicht was beperkt EN een aston is al lekker laag

hij kon er ook niks aan doen want zij nzicht werd ook belemmerd. blij dat ik geen kusje gaf, is toch best lullig om zo'n dikke bak aan te rijden (elke aanrijding is lullig, maar een AM is en blijft mooi

)
[ Bericht 15% gewijzigd door Rick_dB op 28-06-2010 15:14:31 ]
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.