Mijne was ook met een scream maskerquote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Oneself het volgende:
Hm, ik was 15 of 16 ofzo en was met m'n broer en wat vrienden van hem naar een Scream aan 't kijken. Ik heb het totaal niet op dat soort films, maar was wel benieuwd wat het nou in hield. Dus wij kijken, ik zat op de grond, leunend tegen de fauteuil waar mijn broer in zat. Woonkamer was donker, iedereen natuurlijk doodstil en helemaal in de film, ik ook. Vervolgens kijk ik eventjes naar rechts, schiet dat witte Scream-masker opeens voor me, al schreeuwend en schuddend. Ik schrok me we-zen-loos en heb uit automatisme een klap gegeven, haha.
Blijkt dat m'n broer een Scream-masker had geregeld via z'n vriendjes en dat ding gewoon op het juiste moment op had gezet. Ah nu weet ik iig dat ik ga meppen als ik écht schrik.
Leuk in combinatie met je FOK!-naamquote:Op zondag 27 juni 2010 15:11 schreef SeeNoEvil het volgende:
dat was toen ik ging douchen na een wedstrijd voetbal. Ik had douchegel in me ogen gekregen en stond dus hard in me ogen te wrijven om het uit te spoelen, compleet verblind dus. Precies op dat moment hadden 2 jongens per ongeluk het licht van de kleedkamer uitgezet omdat ze daar tegen waren gestoten toen ze aan het stoeien waren. IK deed vervolgens me ogen open en zag dus nog steeds donker omdat het licht uit wasHet eerste wat ik dacht was: IK BEN BLIND! want me ogen waren open, dat voelde ik, maar ik zag alleen maar zwart
![]()
![]()
Ik begon te schreeuwen maar even later werd het licht aangezet en had ik door dat het licht uit was geweest.
brrr dat was best freaky
ah je hebt dus geen spiegel thuis.quote:
haha leuke moeder heb jijquote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Mijn moeder zorgt voor de grootste schrikmomenten bij mij. Ga ik bijv. midden in de nacht naar de wc, kom ik weer uit het hokje, staat zij ineens achter de deur en roept "BOE!" Dat is niet zo tof als je nog half in je slaap zit
Ook slaat ze wel eens voor de grap 's nachts op m'n slaapkamerdeur.
Ik denk dat ik me al minstens dertig keer half dood ben geschrokken door zulke praktijkenIk ga ook niet meer 's nachts naar de wc, tenzij ik echt heel nodig moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |