toen ik een jaar of 12 was
zaten op een camping, en was met mn fiets aan het rijden, het ging daar heel steil naar beneden, en tijdens het remmen schiet mijn voorrem door (had alleen een voorrem)
dat was echt 'aaaaaaaaaaaaaaaaa'
net niet gevallen
een keertje dat ik laat thuis kwam met mijn moto, parkeer hem in de garage, was pikdonker,
en blijkbaar was mn broer ook net thuisgekomen, die stond dus in de garage achter een hoekje
ik stap af en hem 'boeeeee'
ik schrok me kapot, en wat deed ik, gewoon roepen als een klein meisje
was wel al wat aangeschoten, hopelijk daardoor die reactie
was een keertje gaan vissen met een vriend, daarvoor moeten we via een landelijk wegeltje rijden, dat achter een boerenhof ligt, plots komt er zo'n duitse herder aangewandeld, gaat ie beetje sniffen aan mijn been. Ik dacht, wat'n lief hondje, en wanneer ik hem wil aaien bijt ie gewoon in mijn been en loopt hij weg
beet recht in mijn spier, paar weken niet op kunnen gaan

(na 5-tal jaar is mijn liefde én vertrouwen voor hondjes wel al terug, maar dat heeft mij heeeeel veeel moeite gekost )
oja, hier in de buurt zit er ook een duitse herder, loopt altijd los in de tuin,
was een keertje gaan lopen, en passeer daar dus, ik zag en hoorde hem niet
en liep dus gewoon voorbij, tot ik plots die hond hoor lopen op tarmac, ik volle sprint vooruit
maar die liep dus gewoon nog in zijn tuin, ze hebben zo'n lange oprit uit tarmac
dat was echt schrikken
ng een keertje met die kuthond
ik passeer daar weer al wandelend, en plots zie ik dus een duitse herder in de graskant zitten
ik stop en wil gaan lopen, maar dan merk ik dat iemand die hond roept
wat bleek, nieuwe buren (homo's

) hadden ook een duitse herder, en die liep altijd los,
maar dat was een echte lievrd
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris