ja dat hadden wij vroeger op de basisschool altijd, als die dingen oefenvluchten hadden, echt 4x per week door die barriere heen, bij ons vielen dan altijd die stalen roosters uit de bakken waar de tlbuizen inzaten. Midden in de klas, ineens zon ding met n knal op je tafeltje..... levensgevaarlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Jerro het volgende:
zaten 'rustig' in de les vlogen er opeens 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen. Echt bikkelharde knallen.. alsof er oorlog kwam ofzoschrik je rot
http://www.noordhollandsd(...)8.ece?showComments=3
Of dat je op je arm hebt gelegen en hem niet meer voelt. Op die manier ook wel eens geschrokken van mijn eigen hand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef CasB het volgende:
Toen ik een jaartje of 5 was werd ik 's nachts een keer wakker, en toen ik mijn ogen open deed zag ik een hand uit mijn bed steken.Volgens mij heb ik toen heel hard gegild.
Toen ik er later aan terug dacht, zou het best zo kunnen zijn dan mijn eigen voet buiten de dekens lag, en ik dat dus zag.
Boe!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
afgelopen konininginnedag. Ik liep met n vriendin dronken te wezen op straat. zegt ze ineens "kijk eens achterom" Stonden er echt twee van die kickass grote politiepaarden achter me. Ik snapte er geen drol van, ik had ze helemaal niet gehoord ofzo
die gasten op het paard lachten me hartelijk uit
ja zoquote:
WTFquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zomernacht, alleen thuis. Zit ik half slapend op het toilet, zie ik opeens iets onder de wastafel staan. Iets bruinigs, houtigs, met vier ledemaatjes. Het leek nog het meest op een houten kaboutertje. Dus ik kijken wat het was, steeds dichterbij met mijn hoofd, want de verlichting in de badkamer was slecht, en ik zag het niet goed. Springt dat ding opeens luid kwakend in mijn gezicht. Ik sprong omhoog, en knal ook nog eens loeihard met mijn kop tegen de onderkant van de wastafel
Heb mijn vader gebeld, die sliep bij zijn vriendin, om die 'wratachtige megapad' weg te laten halen. Was uiteindelijk een kikkertje van 2 centimeter of zo.
![]()
De kikker kon gewoon binnenkomen omdat we gelijkvloers woonden. Dat heeft nog een keer wat leuks veroorzaakt: mijn vader kwam midden in de nacht thuis, mam had haar slaapkamerraam nog open staan (begane grond dus). Pap steekt zijn kop naar binnen en roept kei hard bèèè. Moeder krijsen dus. En ik ook, want ik lag een kamer verderop en hoorde alles. Tegelijkertijd kwam er een kennis van ons langrijden met zijn auto, die kwam van hetzelfde feestje als mijn vader vandaan. En die ziet een man half de slaapkamer van mijn moeder inklimmen. Schrok ie zo dat ie uit de bocht vloog.Moet je nagaan, lig je daar als 12-jarige in je bed, hoor je eerst geblaat, dan gekrijs van je moeder, en vervolgens piepende remmen en een knal. Kon niet meer slapen toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |