En hem schenken aan bv de kerk is ook niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees dat ik er niet zoveel voor krijg. Moet het ook nog delen met zijn vader... en wat ik net al zei, hij zal niet zo'n goede slaaf zijn, veel te gemakzuchtig. Krijg ik alleen maar gezeur van. Nah, ik denk dat ik hem maar zelf hou.
Moet het wel de katholieke kerk zijn... daar wordt hij wel opgevangen door oma van vaders kant. Over 2 weken gaat hij 3 weken op vakantie met zn vader, dat is altijd wel even weer vreemd en wennen. Daarna is hij 3 weken bij ons... dat is ook weer vreemd en wennen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hem schenken aan bv de kerk is ook niet zo'n goed idee.
Als het een meisje was geweest kon je meer vragen, maar voor de juiste mensen moet hij toch wel een leuk bedrag opbrengenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zou dat opleveren?
AKQ SC #885 SC Slavenhandel BV
ach dat verleerd hij wel snelquote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een slechte slaaf aan..hij is erg gemakzuchtig net als ik vroeger..
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het een meisje was geweest kon je meer vragen, maar voor de juiste mensen moet hij toch wel een leuk bedrag opbrengen
[..]
dat vraag ik me af...quote:ach dat verleerd hij wel snel
3 weken rust.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet het wel de katholieke kerk zijn... daar wordt hij wel opgevangen door oma van vaders kant. Over 2 weken gaat hij 3 weken op vakantie met zn vader, dat is altijd wel even weer vreemd en wennen. Daarna is hij 3 weken bij ons... dat is ook weer vreemd en wennen.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
het journaal kan niet uitgezonden worden.... de electriciteit is daar uitgevallen.
Het sportjournaal wordt daardoor ook niet uitgezonden.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vast de rekening niet betaald. Dat krijg je met die bezuinigingen.
Er zal wel iemand over een kabel gestruikeld zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het sportjournaal wordt daardoor ook niet uitgezonden.![]()
De techniek van tegenwoordig staat voor niets.
Het is in ieder geval niet makkelijk te verhelpen... ze hebben de hele uitzending afgekapt.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zal wel iemand over een kabel gestruikeld zijn.
Zie de juiste kabel maar eens te vinden in zo'n studio.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet makkelijk te verhelpen... ze hebben de hele uitzending afgekapt.
Dank je wel. Weltrustenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
er is een stroomstoring op het Mediapark....
Anyway, het is inmiddels half 1, mooie tijd om te gaan slapen en hopelijk blijft Lennon ook tot een uur of 8 slapen.
C4 "werkze" de komende nacht!!
Kunnen ze bij de NOS niet met een Kärcher door hinderlijke sportcommentatoren als Frank Snoeks en Jeroen Grueter?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vast de rekening niet betaald. Dat krijg je met die bezuinigingen.
Eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de NOS niet met een Kärcher door hinderlijke sportcommentatoren als Frank Snoeks en Jeroen Grueter?
Kärcher krijgt maar bestellingen binnen: van Nicolas Sarkozy, de Franse voetbalbond, TNT ...quote:
Neem de FIFA dan ook maar onderhanden.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kärcher krijgt maar bestellingen binnen: van Nicolas Sarkozy, de Franse voetbalbond, TNT ...
Het houdt maar niet op.
Het verbaast me nog steeds dat Sepp Blatter de bekendste maffialeider is die nog zonder politiebegeleiding kan rondlopen...quote:
En Nederland en België willen dus graag dat hij zijn praktijken bij ons gaat uitvoeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat Sepp Blatter de bekendste maffialeider is die nog zonder politiebegeleiding kan rondlopen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond een verjaardagsfeest gehad in de stad, was erg leuk maar uiteindelijk toch zin gekregen om naar huis te gaan. Kom ik aan bij mijn fiets, is mijn zadel gejat!
Lekker rustig hier. Onze brandweer is wel druk. Die zijn helpen bij een zeer grote brand in Oirschot.quote:Op zondag 27 juni 2010 04:56 schreef lubje25 het volgende:
Zeker, met jou dan? Lekker aan t werk?
Kop of Munt?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te dubben of ik wel of niet zal gaan fitnessen....
Dat is inderdaad een optie. Zondag is het altijd zo druk in de sportschool. Maar misschien ivm het warme weer valt het vandaag mee.....quote:
Ik zou daar niet over hoeven te twijfelen... niet gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te dubben of ik wel of niet zal gaan fitnessen....
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie. Zondag is het altijd zo druk in de sportschool. Maar misschien ivm het warme weer valt het vandaag mee.....
Voor je wekelijkse portie geloofspraatje??quote:Op zondag 27 juni 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, kinderen van het lam God!!
* MadMaster kijkt naar een TV-dominee, wat een droge humor...
Ik ga daarna ook altijd even naar de sauna en zwemmen. Daar heb ik wel zin in. Maar ik vind het vreselijk als er 20 man in een veels te klein zwembad rondhangen enz.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet over hoeven te twijfelen... niet gaan.
Wij wilden evt. naar een zwembad vandaag, maar ik heb geen zin in de drukte... dus we blijven maar thuis. Peace ligt ook nog te slapen.
Dat zou ook kunnen....quote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.
Heb je ons iets te vertellen?quote:
Ik vind van wel want dan fris het zwemmen je helemaal goed op!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Sauna is lekker maar niet met dit weer, tenminste dat vind ik...Je kunt ook alleen gaan zwemmen!!
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!
Jantje als het een jongen is. Lady Gaga als het een meisje is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe zal de nieuwe Peacebaby gaan heten? Ringo? Harrison? McCartney?
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jantje als het een jongen is. Lady Gaga als het een meisje is.
En bij drie jongens; De 3 J's.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Of het wordt een tweeling! Sonny & Cher of Saskia en Serge!
De gebroeders Ko zou ook kunnen! Bij een tweeling jongens: Nick en Simon.quote:
Als het maar geen Jordi is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De gebroeders Ko zou ook kunnen! Bij een tweeling jongens: Nick en Simon.
quote:
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor je wekelijkse portie geloofspraatje??
Wij kijken Babytv!!
Goedemorgen MM
Hoeveel ramen heb je ingegooid?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.
Je hebt er dan toch een soort van band mee...
War.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.
Euhm..... MM..... sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
War.
Als Peace dan met de kleine gaat lopen heb je een goed boek.
Geen, zou geen zin hebben gehad.quote:
Jeeminee! 61 op de userstotalslist......quote:Op zondag 27 juni 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm..... MM..... sorry.![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, zou geen zin hebben gehad.
Gezien het aantal volgelingen daar, hadden ze de ramen dan sneller gerepareerd dan ik ze in zou kunnen gooien...
Je kunt ook overdrijven!!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontneem mannen hun fantasie en ze hebben geen leven meer...
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er trouwens nog animo voor een nieuwe awardronde?
welke awards hebben jullie eigenlijkk?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er trouwens nog animo voor een nieuwe awardronde?
De AKQ/AKQ SC awards.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
welke awards hebben jullie eigenlijkk?
Dat is al 1 voor-stemmer!quote:
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op zondag 27 juni 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
welke awards hebben jullie eigenlijkk?
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.quote:
Morning Jojoquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Mag ik eenieder alhier een goede morgen toewensen.
Blieft er iemand een kopje koffie of thee?
[ afbeelding ]
Okay...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
Ik zie nog wel eens een damesfiets zonder zadel...quote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond een verjaardagsfeest gehad in de stad, was erg leuk maar uiteindelijk toch zin gekregen om naar huis te gaan. Kom ik aan bij mijn fiets, is mijn zadel gejat!
Pics??quote:Op zondag 27 juni 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de aanwezigen hadden erg nette kleren aan. Ik heb sinds de uitreiking mijn smoking niet meer gedragen
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.quote:
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.
heb ik bet wel gedaan. Ben net anderhalf uur wezen wandelenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.
Beter de waterbak dan de kattenbak.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Of die arme knul heeft dorst......quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?Niemand anders die even de honneurs waarnam?
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of die arme knul heeft dorst......
Ja, prioriteiten stellen. Dat snap ik wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ik was MC dus ik kon ook geen foto's nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?
[..]
[..]
Dat is ook wel flauw zeg...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was wel uitgenodigd maar niemand wou zeggen waar het was.
Moet je de Limousine ook maar niet wegsturen.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was wel uitgenodigd maar niemand wou zeggen waar het was.
Dat is ook veel te decadent. Ik zou daar ook niet in gaan zitten. Kever cabrio it is!!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je de Limousine ook maar niet wegsturen.....
Bij zo'n gala-avondje hoort een Limousine.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook veel te decadent. Ik zou daar ook niet in gaan zitten. Kever cabrio it is!!![]()
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!quote:
Ach zo moeilijk zal dat niet zijn... ik ben er dit jaar bij.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!
Maar vorig jaar had ik Coldplay kunnen strikken als muzikaal intermezzo.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo moeilijk zal dat niet zijn... ik ben er dit jaar bij.![]()
![]()
Maar dit jaar de tv rechten niet aan een commerciele zender verkopen. Die reclames waren klote.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had ik Coldplay kunnen strikken als muzikaal intermezzo.....
Nu zijn zoutsteentje nog.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Coldplay![]()
dan kom ik niet...
ik zie net dat Lennon zn drinkbeker in de waterbak van de katten heeft gegooid... eerlijk delen zal hij wel denken...
Dat was inderdaad niet zo fijn maar om zo'n mooi festijn te organiseren heb je geld nodig en SBS bood zeer veel geld.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dit jaar de tv rechten niet aan een commerciele zender verkopen. Die reclames waren klote.
Klopquote:Op zondag 27 juni 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, nu snap ik. Daarom stond er campingsmoking op de uitnodiging...
Wordt niets van jullie iin het BD genoemd Cobraquote:Grote brand verwoest bedrijfscomplex
zondag 27 juni 2010 | 09:47 | Laatst bijgewerkt op: zondag 27 juni 2010 | 09:51
Logo van de brandweer. ANP
Quantcast
OIRSCHOT - Een zeer grote brand heeft in de nacht van zaterdag op zondag een leegstaand bedrijfscomplex aan de Koestraat in Oirschot in de as gelegd.
Daarnaast is ook het pand van bedrijf Producx voor een deel afgebrand en de voorkant zwaar beschadigd. 9 bewoners zijn geëvacueerd. Mogelijk is er ook asbest in de lucht gekomen.
Om half 3 's nachts is een schuurbrand gemeld. De brandweer in Oirschot kwam er echter snel achter dat het om een erg grote brand ging en riep daarom de hulp in van de brandweer uit Best, Eindhoven, De Beerzen en Veldhoven. Volgens een woordvoerster zijn er 10 tankwagens en een aantal hoogwerkers ingezet om de brand te blussen.
Voorheen zat op het complex een houtbewerkingsbedrijf. Een deel van de gebouwen is ingestort. Er zijn proefmonsters genomen om het asbestgehalte in de lucht te meten. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Ik zie het.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wordt niets van jullie iin het BD genoemd Cobra
Veel plezier in de file.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:mogguh! Onderweg naar Zandvoort, naar het circuit. Vandaag Italian day, een van m'n klanten komt ook in zijn spliksplinternieuwe auto: Lamborghini Gallardo LP 670 SV
en hij is je zo dankbaar dat je z'n centen goed beheerd dat je een rondje mag rijden?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:mogguh! Onderweg naar Zandvoort, naar het circuit. Vandaag Italian day, een van m'n klanten komt ook in zijn spliksplinternieuwe auto: Lamborghini Gallardo LP 670 SV
Je hebt een Flintstone auto?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank, airco, cd'tje en de sc houden me op de been
geen idee of ik mag (mee)rijden, maar het zou wel eens kunnen gebeuren...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hij is je zo dankbaar dat je z'n centen goed beheerd dat je een rondje mag rijden?
![]()
Heeft zo'n auto standaard airco?
Renault Megane Scenic 2.0 RXI met full optionquote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt een Flintstone auto?
Heb jij trouwens nog wat voor de handel van onze BV?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank, airco, cd'tje en de sc houden me op de been
BV?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog wat voor de handel van onze BV?
Zie TT.quote:
Ah. Ik zal eens kijken waar mijn boeken van Kinderen van de Wind zijn gebleven voor tips.quote:
Druk met verhuizen en waarschijnlijk ook verloven.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk met verhuizen en waarschijnlijk ook verloven.
Ja helaas. Ik zal eens kijken of er andere leuke dames zijn in mijn omgeving die wel single zijn.quote:
Da's vorig jaar langs mee heen gegaan, ik hing hier toen niet zo veel rond.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
De Tony Soprano Award voor de user met de meeste criminele connections is gewonnen door iemand die zoveel criminele kennis had dat hij nu inmiddels weet waar Jimmy Hoffa begraven ligt........
En niemand mij informeren, he?quote:
Schandalig... ik zou de awards dit jaar boycotten...quote:Op zondag 27 juni 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijk dus nog een award gewonnen te hebben ook...![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
En niemand mij informeren, he?
Meerijdenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaaf
veel plezier. Mag je zelf of wordt het meerijden?
Wat voor cd was het?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaren terug heb ik ooit een cd samengesteld en gebrand. Die cd is nu flink beschadigd (en niet hier) dus ik wil een nieuwe versie maken. Er waren 26 tracks in totaal, maar ik kan er nu maar op 17 komen
De arbitrage heeft het tot nu toe goed gedaan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De arbitrage heeft het tot nu toe goed gedaan.
Alleen zijn de scheidsrechters bij de F'jes vele malen beter.
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering van Top Gear gezien?
Hilarisch
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?
Ik vind het niet leuk.... Peace vergeet het vaak..quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomen
Toevallig auto's in voorkomen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomen
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:
Ik heb een directory met allerlei van dit soort foute muziek, maar het meeste heb ik niet...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig auto's in voorkomen?
Welke gear van wat anders wil je in top zetten als je de auto's er uit verwijderd?
En een paar maanden geleden zaten al die bezoekers aan de RAI (incl. jijzelf) alleen voor het leuke programma op de tribune?
Come on...
De liedjes kom ik op een of andere manier wel weer aan. Eerste belangrijke punt is zorgen dat ik de tracklist weer heb zodat ik er in een keer mee bezig kanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een directory met allerlei van dit soort foute muziek, maar het meeste heb ik niet...
Dat klopt ook wel. Peace geeft niet ook niet om auto's, weet veel merken/modellen niet, maar Top Gear vindt hij soms wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.
Zat je maar wat te stangen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.
Net zoals VI Oranje ook een breed publiek aanspreekt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch, Ik zie allebei de programma's wel eens en ook VI wel. Allebei + en - punten. Ik vind het eigenlijk allemaal kroegpraat.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zoals VI Oranje ook een breed publiek aanspreekt.
Studio Sportzomer en Studio Voetbal zijn programma's waar encyclopedische kennis vereist is, maar zelfs daarmee red je het niet...
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?
Idd, jullie hebben allebei gelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je het over je zelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Sandalen zijn sneu.
Op je werk komen in een oranje shirt is sneu.
Als je én sandalen én een oranje shirt draagt op je werk, moet gewoon ontslag volgen...
Nog niet... was gisteravond iets te gaar (letterlijk), en had de hele dag al toffe auto's gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering van Top Gear gezien?
Hilarisch
* hap *quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Toevallig auto's in voorkomen?
Welke gear van wat anders wil je in top zetten als je de auto's er uit verwijderd?
En een paar maanden geleden zaten al die bezoekers aan de RAI (incl. jijzelf) alleen voor het leuke programma op de tribune?
Come on...
Pics?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Sandalen zijn sneu.
Op je werk komen in een oranje shirt is sneu.
Als je én sandalen én een oranje shirt draagt op je werk, moet gewoon ontslag volgen...
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.quote:
Polo van Cobra gekregen of haal je die bij de dump?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.
Ik heb het over de vele figuren die ik vanochtend uit het station zag stromen in hun oranje shirtje, al dan niet op sandalen...
Iets uitgebreidere samenvatting: heerlijk genieten van al het moois (quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Even een korte samenvatting van de rit in de Lamborghini:
wauw!
hele verhaal morgen. Ben doodop en ga nu naar bed
Niks gekregen, gekocht in de USA...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Polo van Cobra gekregen of haal je die bij de dump?
Ach. Na vanmiddag kunnen die oranje spullen weer voor 2 jaar de kast in.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.
Ik heb het over de vele figuren die ik vanochtend uit het station zag stromen in hun oranje shirtje, al dan niet op sandalen...
Een beetje als de start va een beetje rollercoaster dus...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iets uitgebreidere samenvatting: heerlijk genieten van al het moois () op en om het circuit, en ook twee laps meegereden in de Lambo. De "launch" vanuit de pits was fenomenaal...
Je dacht toen aan de kosten van de hoeveelheid benzine die je er met zo'n kickdown even doorheen blaast?quote:...en het geluid van de motor als de bestuurder even doortrapt is werkelijk om van te rillen.
Zet je er dan wel 'vroem, vroem' bij?quote:Ondanks dat we rustig reden (niet harder dan 150, want koude motor), en na 1 rondje de gele vlag en tijdens het 2e rondje een rode (ongeluk verderop), was het heel bijzonder. De foto's en de video's zal ik deze week op de computer zetten, en met toestemming van de eigenaar van de auto ook hier posten.
Je hebt nu nog rug- en nekklachten?quote:Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het een onbeschrijfelijke ervaring is om in zo'n auto te mogen plaatsnemen (en dan bedoel ik niet in een showroom of zo)
Dat denk ik ook, maar hier op Fok! geef ik nog even tegengas, omdat dat leuker is...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Na vanmiddag kunnen die oranje spullen weer voor 2 jaar de kast in.
Geen extra Beesies.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar hier op Fok! geef ik nog even tegengas, omdat dat leuker is...
Welnee, AH laat extra Beesies in de townships in elkaar frutselen, vrijdag 2 juli wordt het knallen tegen Brazilië en dan is volgende week de apotheose...
Tuurlijk wel, goedkope PR-stunt van AH door dat zo bekend te maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen extra Beesies.
http://www.telegraaf.nl/d(...)tekort__.html?p=24,1
Ja, een beetje zoals de eerste stevige afdaling van een rollercoaster. Maar met het verschil dat je dit dus op elk gewenst moment kan doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje als de start va een beetje rollercoaster dus...
[..]
Je dacht toen aan de kosten van de hoeveelheid benzine die je er met zo'n kickdown even doorheen blaast?
[..]
Zet je er dan wel 'vroem, vroem' bij?
[..]
Je hebt nu nog rug- en nekklachten?
Geen wonder dan dat de banken een crisis hadden.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:45 schreef iamredleader het volgende:
Nee, ik heb niet gedacht aan de benzinekosten
Een klein beetje maar volgens hen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, da's BP die er niet aan gedacht heeft
Ze zijn daardoor ook wat olie verloren.
quote:
Hoe gaat het met MaJo en haar huisje? Nog geen overdaad aan plantjes gezien?quote:Vrijdag en zaterdag geklust bij MaJo(geverfd en een vloer gelegd)
Spierpijn van voetbal kijken?quote:Gisteren zouden we naar Parkpop gaan maar we hebben met z'n allen zitten BBQ-en en hebben een stukje voetbal gekeken.
En nu het ik overal spierpijn
Ik heb gisteren begrependat het meeste is geverfd, de grote dingen zijn verhuisd en dat een andere vloer ook is gelegd. Dus het is bijna klaarquote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe gaat het met MaJo en haar huisje? Nog geen overdaad aan plantjes gezien?
Gek genoeg van die vloer leggen. Niet van het verven natuurlijkquote:Spierpijn van voetbal kijken?
Ik begreep al dat volgens de planning van MaJo alles binnen 7 dagen klaar moest zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren begrependat het meeste is geverfd, de grote dingen zijn verhuisd en dat een andere vloer ook is gelegd. Dus het is bijna klaar
Het zijn lange dagen maar het moet wel gebeuren
quote:Gek genoeg van die vloer leggen. Niet van het verven natuurlijk
Kloptquote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik begreep al dat volgens de planning van MaJo alles binnen 7 dagen klaar moest zijn.
Een hele leuke buurtquote:Is het een leuke buurt waar ze terecht is gekomen?
Ik zou willen dat ik een Indonesisch buurvrouwtje zou hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele leuke buurt
En ze heeft ook een geweldig Indonesisch buurvrouwtje. Die kwam zaterdag opeens nog wat drinken brengen
18 juli.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie een geslaagde meet gehad?Die was toch laatst in het weekend?
dus je kan nog komenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie een geslaagde meet gehad?Die was toch laatst in het weekend?
quote:
Alcohol vrije week? Je moet juist de training op peil houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ohnouja, alvast veel plezier dan!
Vakantie was heerlijk, ik was met mn twee beste vriendinnen een week in Barcelona
Heerlijk rondgeslenterd, weinig gedaan eigenlijk, maar echt van de stad genoten!
Ohja en veel cocktails gedronkenEn de afgelopen week thuis ook weer bijna elke avond gedronken dus ik denk dat ik nu maar een alcoholvrije week inlas
Vast allemaal van mensen die ouder worden dan ze zich voelen. Die kun je dus gerust afzeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nope, heb dat weekend al vol met verjaardagen...
Tjendol?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ze heeft ook een geweldig Indonesisch buurvrouwtje. Die kwam zaterdag opeens nog wat drinken brengen
Nee, Cola en waterquote:
Ik ken tjendol niet. Waar smaakt het naar? Wat zit erin?quote:[ afbeelding ]
En wat Cobra zegt, aanpappen met die Indonesische en haar aardappelen met doppers aanbieden in ruil voor nasi en bami...![]()
Een goede buur enzo...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Cola en water
Hartstikke lief
Maar de hele buurt is een leuke buurt. Aan der achterkant liggen alle tuinen aan elkaar zodat het bijna een binnenplaatsje lijkt en sommige tuinen zien er echt goed uit
Tjendol is een Indonesische (voornamelijk op Java verkrijgbaar) zoete drank met kokosmelk, suikersiroop en gekleurde gelatineachtige wormpjes (quote:Ik ken tjendol niet. Waar smaakt het naar? Wat zit erin?
quote:Tjendol
Benodigdheden
120 gram goela djawa * 8 dl kokosmelk (uit een blikje) * ijsblokjes * 2 pakjes hunkweemeel * 1 liter water
Bereiden
Breng de goela djawa met ⅛ liter water al roerend aan de kook en laat het daarna 3 minuten zachtjes pruttelen. Schenk de siroop vervolgens over in een kan en laat het afkoelen.
Doe de hunkweemeel in een pan en voeg er een scheutje water aan toe. Roer het tot een papje en voeg al roerend de rest van het water toe. Voeg eventueel een paar druppeltjes levensmiddelenkleurstof toe om er de tjendol mee te kleuren. Breng de pap al roerend aan de kook en laat het, onder voortdurend roeren, op een zacht vuur tot een dikke massa inkoken.
Vul een grote kom of pan voor de helft met koud water. Wrijf de pap door een grove zeef of gebruik hiervoor een speciale tjendolzeef. De stukjes pap die in het water vallen vormen de tjendol. Laat ze in het water opstijven.
Doe in een hoog glas 2 à 3 eetlepels tjendol, 2 à 3 eetlepels siroop, 3 à 4 ijsblokjes en een scheutje kokosmelk. Opdienen met een lepel.
Tip
Vervang de goela djawa door rozensiroop of pandansiroop voor een roze, respectievelijk groene kleur. De ijsblokjes kunnen overigens vervangen worden door geschaafd ijs.
Heb het pas gedronken bij de Indonees. De smaak vond ik wel ok maar die dingen erin kunnen mij niet bekoren. Ik houd het wel bij indonesisch eten.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goede buur enzo...![]()
[..]
Tjendol is een Indonesische (voornamelijk op Java verkrijgbaar) zoete drank met kokosmelk, suikersiroop en gekleurde gelatineachtige wormpjes (). Die wormpjes noemt men 'tjendol'. Mierzoet, maar zeer dorstlessend.
Hier in Nederland wordt het vaak als nagerecht op de kaart gezet bij toko's e.d., maar in Indonesië is het een drankje dat gewoon op straat verkrijgbaar is bij voedselkraampjes...
[..]
En toch even geklikt op de link...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vermoedelijke dader van de brand bij Rabobank is betrapt!
foto
Bij 'onze' toko verkopen ze de suikersiroop en de tjendol kant-en-klaar als combi.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, Tjendol is lekker. Vroeger, toen ik nog een Javaans restaurant werkte werd dat regelmatig gemaakt.
Lekker![]()
In Utrecht? Daar reden we gisteren toevallig langs. Hoorde op dat moment toevallig iets over een gasfles die ook nog ontplofte.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vermoedelijke dader van de brand bij Rabobank is betrapt!
foto
Ik denk dat ik wel een plekje weet waar ik het eens kan proberen. Ik ben niet zo'n kokosfan eigenlijk maar proberen kan altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goede buur enzo...![]()
[..]
Tjendol is een Indonesische (voornamelijk op Java verkrijgbaar) zoete drank met kokosmelk, suikersiroop en gekleurde gelatineachtige wormpjes (). Die wormpjes noemt men 'tjendol'. Mierzoet, maar zeer dorstlessend.
Hier in Nederland wordt het vaak als nagerecht op de kaart gezet bij toko's e.d., maar in Indonesië is het een drankje dat gewoon op straat verkrijgbaar is bij voedselkraampjes...
[..]
Wat was er nou in plaats van die rellen- en homohaatveroorzakers?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Parkpop gister was erg warm maar ook heel gezellig
Alpha Blondie. Maar ik hoorde van het weekend iemand die echt dacht dat ergens gelezen/gehoord te hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sieneke?
Ik hoorde dat het behoorlijk druk was?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Parkpop gister was erg warm maar ook heel gezellig
Ja, gouden dagenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was best druk, maar niet te druk, geen idee ook hoe druk parkpop soms kan zijn, het was mijn eerste bezoek
Oh en een hele hoop mooie dames natuurlijk
Ah, wederom zo'n weeddampend figuur...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alpha Blondie. Maar ik hoorde van het weekend iemand die echt dacht dat ergens gelezen/gehoord te hebben
Ik weet niet of je het zo kunt noemenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er soms voetbal?
Ik denk het.....quote:
Is het al afgelopen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
jahoor in de laatste minuut toch nog weer
jep gewonnen met 2-1quote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het al afgelopen dan?
Shit, ik had even op mijn gemak boodschappen willen doen.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Diaan was hier niet tijdens de match? Waarschijnlijk loopt ze in Enschede nog de polonaise met Lennon aan haar linkerhand en de hapjes in haar rechterhand...
Mijn vierde wedstrijd al correct voorspeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer....
Maar feli voor de voetbal liefhebbers.
Ik doe alleen mee met de FOK! WK-pool.quote:
Veel te drukke en warme dag... en ruim een uur terug in een veel te warme treinquote:Op maandag 28 juni 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Diaan was hier niet tijdens de match? Waarschijnlijk loopt ze in Enschede nog de polonaise met Lennon aan haar linkerhand en de hapjes in haar rechterhand...
Ja, ik moest vandaag een dagje in Zutphen werken.... woensdag naar Zwolle en vrijdag weer in Zutphen. Morgen en donderdag wel lekker vrij. Morgenvroeg even een zwembadje kopen....quote:
Nee, zit Lebbis op NL3 te kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen zit weer vol spanning voor de kijkbuis om de tegenstander in te schatten?
Peace is ook Lebbis aan het kijken. Lebbis is leuk!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zit Lebbis op NL3 te kijken.
Ik kijk vrijdag wel naar de wedstrijd van Brazilie...
Doet die vent van jou ook nog wel eens iets? Op Fok! zie ik hem ook al nauwelijks, dus dat kan het niet zijn...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel te drukke en warme dag... en ruim een uur terug in een veel te warme treinTijdens het 1e doelpunt stond ik natuurlijk weer in de keuken, ditmaal om drinken te pakken. Daarna moest ik Lennon nog van het kdv ophalen.... ik heb niet eens de hele wedstrijd gezien.. vanavond even de voor- en achtertuin gesproeid, dat was wel even lekker verkoelend. Op de kamers van de kinderen was het net wel 29 graden... en gewoon slapen.
Anyway... goedenavond![]()
Ah, daar is 'ie dus druk mee...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace is ook Lebbis aan het kijken. Lebbis is leuk!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet die vent van jou ook nog wel eens iets? Op Fok! zie ik hem ook al nauwelijks, dus dat kan het niet zijn...
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja hoor...
Fok! vindt hij momenteel even minder leuk/gezellig.
Endex Nederland dus.quote:
Die kans is groot ja!! In ieder geval vrijdag weer rond half 3 richting huis!!quote:
Maar wel een stuk sneller dan Nederland en toch wel iets strakker. Gezien het slaapverwekkende spel en tempo van Nederland, denk ik dat Oranje achter de feiten aan gaat lopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Nederland misschien nog wel kan verrassen. Brazilië vind ik ook niet echt supergeweldig spelen.
Ik denk dat Nederland ook niet de juiste tegenstanders had om echt flitsend spel te spelen. Misschien met een tegenstander als Brazilië gaat dat wel lukken. We shall see!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel een stuk sneller dan Nederland en toch wel iets strakker. Gezien het slaapverwekkende spel en tempo van Nederland, denk ik dat Oranje achter de feiten aan gaat lopen.
Yup, ben vandaag extra licht gekleedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, weer klaar voor een warm dagje?
Als ik nu mijn blauwe nette pak aan zou hebben dan ik het korte mouwen en zonder stropdas.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nog steeds pak met das aan dit weer (of draag je dat toch al nooit)?
En cobra een pak zonder das?
Nou het mag van mij wel eenonsje minder zijn hahaha. Nou ja, ik heb wel goed geslapen, pop 10 minuten toen Lennon even wakker was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
mogguh Diaan
Het is inderdaad nu al behoorlijk warm, maar laten we niet klagen: Nederland is door, en het is beter dit weer dan een verregende zomer
Mee eens, 26 graden en een heel licht briesje is ideaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het mag van mij wel eenonsje minder zijn hahaha. Nou ja, ik heb wel goed geslapen, pop 10 minuten toen Lennon even wakker was.
Ik ga zo richting de stad... zwembadje kopen. Maar eerst thee en een boterham.
Je gaat een buurmeisje kopen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, 26 graden en een heel licht briesje is ideaal
Jair was gisteren in het badje met het buurmeisje van 11 maanden, ze hadden samen vreselijk veel lol heb ik begrepenzal ook maar eens zo'n ding kopen
Uiteraard, een goede buuf is beter dan een verre vriendin...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
en buurmeisjes maak je met de buurvrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |