quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Tanjaa het volgende:
Zeg, zijn er inmiddels nog 15-jarige mensen bij gekomen? Zo ja, dan ben ik de jongste niet meer
Goeieavond Diaan.quote:
Nog thuis. Ik ga zo weer richting werk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
heee C4, al op je werk? Of nog thuis?
23:00 beginnen of 22:30 uur?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog thuis. Ik ga zo weer richting werk.
Dan kun je vandaag niet op tijd naar bed...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond
Ik ben voor het eerst babysitten! Buurvrouw schuin onder onze flat is de stad in, en ik pas oq haar dochtertje van 10 maanden
2300. Maar voor het werk even rustig een bakkie doen en de zaken van de voorgaande dienst doornemen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kun je vandaag niet op tijd naar bed...![]()
Dat doe ik nou nooit, even rustig wat drinken voordat ik ga werken. Ik ga 's morgens zo laat mogelijk uit bed, haal de kinderen eruit en ga ze dan wegbrengen. Ze krijgen dan pap bij mn ouders/kdv. En ik eet/drink pas als ik op mn werk ben. Misschien is het wel anders als je op een ander/later tijdstip begint met werken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2300. Maar voor het werk even rustig een bakkie doen en de zaken van de voorgaande dienst doornemen.
Als de buuf terug is, ga ik nog bij m'n broertje langs, dus het wordt sowieso een latertjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dan kun je vandaag niet op tijd naar bed...![]()
Gezellig!! Voor mij wordt het vandaag niet echt laat denk ik, ben nu wel een beetje gaar. Ik word moe van dit weer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als de buuf terug is, ga ik nog bij m'n broertje langs, dus het wordt sowieso een latertje
morgen gaan we ook bbq'enquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig!! Voor mij wordt het vandaag niet echt laat denk ik, ben nu wel een beetje gaar. Ik word moe van dit weer.
Wel lekker gebbqd vanmiddag.
Lekker... wij gaan morgen pasta eten, denk ik... ik heb in ieder geval de spullen ervoor in huis. We willen morgen evt. gaan zwemmen maar het zal wel erg druk zijn in het zwembad, vind ik ook niet erg fijn.quote:
Ik doe het voor elke dienst.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit, even rustig wat drinken voordat ik ga werken. Ik ga 's morgens zo laat mogelijk uit bed, haal de kinderen eruit en ga ze dan wegbrengen. Ze krijgen dan pap bij mn ouders/kdv. En ik eet/drink pas als ik op mn werk ben. Misschien is het wel anders als je op een ander/later tijdstip begint met werken.
Grappig hè? Gewoontedieren als mensen soms zijn. Ik stond alleen wat eerder op toen Lennon 's morgens nog de fles kreeg... daarna zo lang mogelijk blijven liggen. Terwijl ik wel een ochtendmens ben...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doe het voor elke dienst.En ik sta 's ochtends rustig een uur eerder op om de koekepan op het vuur te zetten voor een stevig ontbijt.
Ik lag net al een beetje te dommelen op de bank... toen maar weer laptop erbij gepaktquote:
Een bekertje anijsmelk. Slaap je goed van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lag net al een beetje te dommelen op de bank... toen maar weer laptop erbij gepaktZometeen nog even wat drinken.
Ik slaap altijd wel goed... te goed soms.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bekertje anijsmelk. Slaap je goed van.
Da's toch lekker als je overal doorheen slaapt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd wel goed... te goed soms.Ik hoor vaak niets, alleen de kinderen.... Ik neem zo nog een glaasje Spa Citron.
Ja, op zich wel... maar soms vind ik het ook wel sneu voor Peace. Die slaapt soms erg slecht... en ik merk er helemaal niets van. Ook lig ik vaak te vroeg op de bank te slapen... dat vind ik niet leuk/gezellig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch lekker als je overal doorheen slaapt?
Dat komt omdat je een SCenior bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Ja, op zich wel... maar soms vind ik het ook wel sneu voor Peace. Die slaapt soms erg slecht... en ik merk er helemaal niets van. Ook lig ik vaak te vroeg op de bank te slapen... dat vind ik niet leuk/gezellig.
quote:
quote:
Dank u wel mevrouw.quote:
quote:
Ik wil ook wel dame zeggen hoor.quote:
quote:Hmm Twan heeft de muis van mn laptop verstopt, moet nu alles met touchpad doen, erg irritant...
Diaan volstaat ook wel.quote:
Morgenvroeg meteen vragen waar hij hem verstopt heeft.quote:
gewoon nu direct uit bed trekken, zal hem lerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgenvroeg meteen vragen waar hij hem verstopt heeft.
Ok dan.quote:
Vast aan de kat gegeven.quote:Morgenvroeg meteen vragen waar hij hem verstopt heeft.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon nu direct uit bed trekken, zal hem leren
Dat vindt hij alleen maar leuk, hij wil het liefst zo laat mogelijk opblijven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon nu direct uit bed trekken, zal hem leren
gewoon een opvoedkundig tikje geven zoals is toegestaan door onze partij van de christelijke normen en waardenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vindt hij alleen maar leuk, hij wil het liefst zo laat mogelijk opblijven.
Hij heeft hem ergens bij zn speelgoedkastje verstopt, maar ik heb nu geen zin om te zoeken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een opvoedkundig tikje geven zoals is toegestaan door onze partij van de christelijke normen en waarden
Ow, dat gebeurde af en toe ook wel. Hij wordt nu groter en is het niet meer echt nodig en is het een verbale strijd soms.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een opvoedkundig tikje geven zoals is toegestaan door onze partij van de christelijke normen en waarden
anders verkoop je hem gewoon als slaafquote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat gebeurde af en toe ook wel. Hij wordt nu groter en is het niet meer echt nodig en is het een verbale strijd soms.
Daar hebben ze een slechte slaaf aan..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders verkoop je hem gewoon als slaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |