Dat is al 1 voor-stemmer!quote:
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op zondag 27 juni 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
welke awards hebben jullie eigenlijkk?
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.quote:
Morning Jojoquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Mag ik eenieder alhier een goede morgen toewensen.
Blieft er iemand een kopje koffie of thee?
[ afbeelding ]
Okay...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
Ik zie nog wel eens een damesfiets zonder zadel...quote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond een verjaardagsfeest gehad in de stad, was erg leuk maar uiteindelijk toch zin gekregen om naar huis te gaan. Kom ik aan bij mijn fiets, is mijn zadel gejat!
Pics??quote:Op zondag 27 juni 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de aanwezigen hadden erg nette kleren aan. Ik heb sinds de uitreiking mijn smoking niet meer gedragen
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.quote:
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.
heb ik bet wel gedaan. Ben net anderhalf uur wezen wandelenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.
Beter de waterbak dan de kattenbak.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Of die arme knul heeft dorst......quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?Niemand anders die even de honneurs waarnam?
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of die arme knul heeft dorst......
Ja, prioriteiten stellen. Dat snap ik wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ik was MC dus ik kon ook geen foto's nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?
[..]
[..]
Dat is ook wel flauw zeg...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was wel uitgenodigd maar niemand wou zeggen waar het was.
Moet je de Limousine ook maar niet wegsturen.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was wel uitgenodigd maar niemand wou zeggen waar het was.
Dat is ook veel te decadent. Ik zou daar ook niet in gaan zitten. Kever cabrio it is!!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je de Limousine ook maar niet wegsturen.....
Bij zo'n gala-avondje hoort een Limousine.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook veel te decadent. Ik zou daar ook niet in gaan zitten. Kever cabrio it is!!![]()
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!quote:
Ach zo moeilijk zal dat niet zijn... ik ben er dit jaar bij.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik zal al mijn connecties en organisatietalent moeten aanwenden om de 2010 awardsceremonie te kunnen overtreffen!
Maar vorig jaar had ik Coldplay kunnen strikken als muzikaal intermezzo.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo moeilijk zal dat niet zijn... ik ben er dit jaar bij.![]()
![]()
Maar dit jaar de tv rechten niet aan een commerciele zender verkopen. Die reclames waren klote.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had ik Coldplay kunnen strikken als muzikaal intermezzo.....
Nu zijn zoutsteentje nog.....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Coldplay![]()
dan kom ik niet...
ik zie net dat Lennon zn drinkbeker in de waterbak van de katten heeft gegooid... eerlijk delen zal hij wel denken...
Dat was inderdaad niet zo fijn maar om zo'n mooi festijn te organiseren heb je geld nodig en SBS bood zeer veel geld.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dit jaar de tv rechten niet aan een commerciele zender verkopen. Die reclames waren klote.
Klopquote:Op zondag 27 juni 2010 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, nu snap ik. Daarom stond er campingsmoking op de uitnodiging...
Wordt niets van jullie iin het BD genoemd Cobraquote:Grote brand verwoest bedrijfscomplex
zondag 27 juni 2010 | 09:47 | Laatst bijgewerkt op: zondag 27 juni 2010 | 09:51
Logo van de brandweer. ANP
Quantcast
OIRSCHOT - Een zeer grote brand heeft in de nacht van zaterdag op zondag een leegstaand bedrijfscomplex aan de Koestraat in Oirschot in de as gelegd.
Daarnaast is ook het pand van bedrijf Producx voor een deel afgebrand en de voorkant zwaar beschadigd. 9 bewoners zijn geėvacueerd. Mogelijk is er ook asbest in de lucht gekomen.
Om half 3 's nachts is een schuurbrand gemeld. De brandweer in Oirschot kwam er echter snel achter dat het om een erg grote brand ging en riep daarom de hulp in van de brandweer uit Best, Eindhoven, De Beerzen en Veldhoven. Volgens een woordvoerster zijn er 10 tankwagens en een aantal hoogwerkers ingezet om de brand te blussen.
Voorheen zat op het complex een houtbewerkingsbedrijf. Een deel van de gebouwen is ingestort. Er zijn proefmonsters genomen om het asbestgehalte in de lucht te meten. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Ik zie het.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wordt niets van jullie iin het BD genoemd Cobra
Veel plezier in de file.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:mogguh! Onderweg naar Zandvoort, naar het circuit. Vandaag Italian day, een van m'n klanten komt ook in zijn spliksplinternieuwe auto: Lamborghini Gallardo LP 670 SV
en hij is je zo dankbaar dat je z'n centen goed beheerd dat je een rondje mag rijden?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:mogguh! Onderweg naar Zandvoort, naar het circuit. Vandaag Italian day, een van m'n klanten komt ook in zijn spliksplinternieuwe auto: Lamborghini Gallardo LP 670 SV
Je hebt een Flintstone auto?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank, airco, cd'tje en de sc houden me op de been
geen idee of ik mag (mee)rijden, maar het zou wel eens kunnen gebeuren...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hij is je zo dankbaar dat je z'n centen goed beheerd dat je een rondje mag rijden?
![]()
Heeft zo'n auto standaard airco?
Renault Megane Scenic 2.0 RXI met full optionquote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt een Flintstone auto?
Heb jij trouwens nog wat voor de handel van onze BV?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank, airco, cd'tje en de sc houden me op de been
BV?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog wat voor de handel van onze BV?
Zie TT.quote:
Ah. Ik zal eens kijken waar mijn boeken van Kinderen van de Wind zijn gebleven voor tips.quote:
Druk met verhuizen en waarschijnlijk ook verloven.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk met verhuizen en waarschijnlijk ook verloven.
Ja helaas. Ik zal eens kijken of er andere leuke dames zijn in mijn omgeving die wel single zijn.quote:
Da's vorig jaar langs mee heen gegaan, ik hing hier toen niet zo veel rond.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
De Tony Soprano Award voor de user met de meeste criminele connections is gewonnen door iemand die zoveel criminele kennis had dat hij nu inmiddels weet waar Jimmy Hoffa begraven ligt........
En niemand mij informeren, he?quote:
Schandalig... ik zou de awards dit jaar boycotten...quote:Op zondag 27 juni 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijk dus nog een award gewonnen te hebben ook...![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
En niemand mij informeren, he?
Meerijdenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaaf
veel plezier. Mag je zelf of wordt het meerijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |