En hem schenken aan bv de kerk is ook niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees dat ik er niet zoveel voor krijg. Moet het ook nog delen met zijn vader... en wat ik net al zei, hij zal niet zo'n goede slaaf zijn, veel te gemakzuchtig. Krijg ik alleen maar gezeur van. Nah, ik denk dat ik hem maar zelf hou.
Moet het wel de katholieke kerk zijn... daar wordt hij wel opgevangen door oma van vaders kant. Over 2 weken gaat hij 3 weken op vakantie met zn vader, dat is altijd wel even weer vreemd en wennen. Daarna is hij 3 weken bij ons... dat is ook weer vreemd en wennen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hem schenken aan bv de kerk is ook niet zo'n goed idee.
Als het een meisje was geweest kon je meer vragen, maar voor de juiste mensen moet hij toch wel een leuk bedrag opbrengenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zou dat opleveren?
AKQ SC #885 SC Slavenhandel BV
ach dat verleerd hij wel snelquote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een slechte slaaf aan..hij is erg gemakzuchtig net als ik vroeger..
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het een meisje was geweest kon je meer vragen, maar voor de juiste mensen moet hij toch wel een leuk bedrag opbrengen
[..]
dat vraag ik me af...quote:ach dat verleerd hij wel snel
3 weken rust.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet het wel de katholieke kerk zijn... daar wordt hij wel opgevangen door oma van vaders kant. Over 2 weken gaat hij 3 weken op vakantie met zn vader, dat is altijd wel even weer vreemd en wennen. Daarna is hij 3 weken bij ons... dat is ook weer vreemd en wennen.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
het journaal kan niet uitgezonden worden.... de electriciteit is daar uitgevallen.
Het sportjournaal wordt daardoor ook niet uitgezonden.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vast de rekening niet betaald. Dat krijg je met die bezuinigingen.
Er zal wel iemand over een kabel gestruikeld zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het sportjournaal wordt daardoor ook niet uitgezonden.![]()
De techniek van tegenwoordig staat voor niets.
Het is in ieder geval niet makkelijk te verhelpen... ze hebben de hele uitzending afgekapt.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zal wel iemand over een kabel gestruikeld zijn.
Zie de juiste kabel maar eens te vinden in zo'n studio.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet makkelijk te verhelpen... ze hebben de hele uitzending afgekapt.
Dank je wel. Weltrustenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
er is een stroomstoring op het Mediapark....
Anyway, het is inmiddels half 1, mooie tijd om te gaan slapen en hopelijk blijft Lennon ook tot een uur of 8 slapen.
C4 "werkze" de komende nacht!!
Kunnen ze bij de NOS niet met een Kärcher door hinderlijke sportcommentatoren als Frank Snoeks en Jeroen Grueter?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vast de rekening niet betaald. Dat krijg je met die bezuinigingen.
Eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de NOS niet met een Kärcher door hinderlijke sportcommentatoren als Frank Snoeks en Jeroen Grueter?
Kärcher krijgt maar bestellingen binnen: van Nicolas Sarkozy, de Franse voetbalbond, TNT ...quote:
Neem de FIFA dan ook maar onderhanden.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kärcher krijgt maar bestellingen binnen: van Nicolas Sarkozy, de Franse voetbalbond, TNT ...
Het houdt maar niet op.
Het verbaast me nog steeds dat Sepp Blatter de bekendste maffialeider is die nog zonder politiebegeleiding kan rondlopen...quote:
En Nederland en België willen dus graag dat hij zijn praktijken bij ons gaat uitvoeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat Sepp Blatter de bekendste maffialeider is die nog zonder politiebegeleiding kan rondlopen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond een verjaardagsfeest gehad in de stad, was erg leuk maar uiteindelijk toch zin gekregen om naar huis te gaan. Kom ik aan bij mijn fiets, is mijn zadel gejat!
Lekker rustig hier. Onze brandweer is wel druk. Die zijn helpen bij een zeer grote brand in Oirschot.quote:Op zondag 27 juni 2010 04:56 schreef lubje25 het volgende:
Zeker, met jou dan? Lekker aan t werk?
Kop of Munt?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te dubben of ik wel of niet zal gaan fitnessen....
Dat is inderdaad een optie. Zondag is het altijd zo druk in de sportschool. Maar misschien ivm het warme weer valt het vandaag mee.....quote:
Ik zou daar niet over hoeven te twijfelen... niet gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te dubben of ik wel of niet zal gaan fitnessen....
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie. Zondag is het altijd zo druk in de sportschool. Maar misschien ivm het warme weer valt het vandaag mee.....
Voor je wekelijkse portie geloofspraatje??quote:Op zondag 27 juni 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, kinderen van het lam God!!
* MadMaster kijkt naar een TV-dominee, wat een droge humor...
Ik ga daarna ook altijd even naar de sauna en zwemmen. Daar heb ik wel zin in. Maar ik vind het vreselijk als er 20 man in een veels te klein zwembad rondhangen enz.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet over hoeven te twijfelen... niet gaan.
Wij wilden evt. naar een zwembad vandaag, maar ik heb geen zin in de drukte... dus we blijven maar thuis. Peace ligt ook nog te slapen.
Dat zou ook kunnen....quote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.
Heb je ons iets te vertellen?quote:
Ik vind van wel want dan fris het zwemmen je helemaal goed op!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Sauna is lekker maar niet met dit weer, tenminste dat vind ik...Je kunt ook alleen gaan zwemmen!!
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |