Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Spinebreakerquote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Xaviusquote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Woensdag jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Die patch komt hier woensdag toch? Ik heb steeds 22 juni in m'n hoofd zitten, maar dat was volgens mij alleen in Amerika.
Heb ook zoiets soortgelijks gehad: ik rolde hoogste voor pvp boots in VOA maar kreeg het niet, natuurlijk quit ik dan maar niet zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat zitten er toch rare mensen in pugsDropt een staff (met agility) rollt een priest voor die staff. Erm, juist. Hij rollt dan ook nog eens het hoogst, maar de raidleader geeft de staff aan iemand anders (die het wel nuttig kan gebruiken). Wordt de priest woest, roept dat hij de speler aan gaat geven bij een GM en dat die dan geband gaat worden (incl lolol) en ragequit dan de raid
Nou ja, bij pvp weet je natuurlijk nooit of iemand ook daadwerkelijk pvp speelt hč, dus misschien had je ze wel kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef Roeb het volgende:
Heb ook zoiets soortgelijks gehad: ik rolde hoogste voor pvp boots in VOA maar kreeg het niet, natuurlijk quit ik dan maar niet zo
Ja ik pvp ook wel ook arena enzo, toch werd het aan een andere rogue gegeven omdat i betere rating had (komop zeg waar gaat dat over)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij pvp weet je natuurlijk nooit of iemand ook daadwerkelijk pvp speelt hč, dus misschien had je ze wel kunnen gebruiken.
Nou, als ze zien dat je pvp doet en je rating is lager dan zou ik zeggen dat jij het beter kon gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Roeb het volgende:
Ja ik pvp ook wel ook arena enzo, toch werd het aan een andere rogue gegeven omdat i betere rating had (komop zeg waar gaat dat over)
Zat er agi op?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als ze zien dat je pvp doet en je rating is lager dan zou ik zeggen dat jij het beter kon gebruiken
Dus die beslissing vind ik raar. Een priest een staff waar agi op zit niet geven vind ik niet meer dan logisch.
Nu begint het spel pas echtquote:Op zondag 27 juni 2010 05:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn main is level 80 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
met een vriend meteen wat dungeons gedaan voor betere gear, hij heeft nog wat zooi gemaakt en ook meteen wat heroics gepakt. Heb de draak van Stratholme, heb mijn eerste set-piece te pakken en nu ga ik slapen
Op z'n WoWs:quote:Op zondag 27 juni 2010 05:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn main is level 80 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
met een vriend meteen wat dungeons gedaan voor betere gear, hij heeft nog wat zooi gemaakt en ook meteen wat heroics gepakt. Heb de draak van Stratholme, heb mijn eerste set-piece te pakken en nu ga ik slapen
Ik weet niet wat daar 'quote:
Bedanktquote:
Fixed.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef CraniuM het volgende:
Wat zijn de alliance op Misery toch zo fucking noob
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Fratz het volgende:
Bah, weer een guild die uit elkaar valt. Nah ja, het is nu toch lekker weer, kan ik mijn tijd lekker buiten besteden.
Gebruikelijke reden tijdens de zomer; mensen die niet komen opdagen maar wel signen voor een raid.quote:
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?quote:
Ik heb 3 jaar Alliance gespeeld en 2 jaar Horde, op verschillende servers.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human spelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?
Fixed.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human night elves spelen.
Allebei wel hoor.quote:
GM van Legion Inc?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoi* WyriHaximus is er ook weer eens na druk te zijn geweest met 1 van ze wow sites en een hoop prog dingetjes + het GM zijn
Human paladin met Dragonball Z haar. Vermijden als de pest.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human spelen.
lol is het serieus zo erg aan die kant?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Human paladin met Dragonball Z haar. Vermijden als de pest.
Allemaal Ret gespecced uiteraard.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Erg, ach. Ben het inmiddels gewend. Het is wel een makkelijke indicator. Human pala of dk met dbz haar zijn over het algemeen handig om te vermijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol is het serieus zo erg aan die kant?
Ik weet niet eens wat Dragonball Z haar isquote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
Oh god ja. Normaal gesproken heb ik niet zoveel last van die gozertjes omdat ik op een PvE server zit. Maar als je nu met midsummer zo'n fire desecrate, word je dus gelijk geflagged voor PvP. Nou ja, niets mis mee. Mijn main is nu level 69, maar van de 40 gedoofde fires kon ik 39 keer gewoon weglopen met een alliance lvl 80 op een paar meter afstand. Beetje zwaaien naar elkaar en zo, je kent het wel. De ene keer dat het níet kon werd ik afgemaakt door een... jawel, door een human paladin met DBZ haar.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ner%27zhul&cn=Jeyanthquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Dragonball Z haar is
Doe eens plaatje! Ik heb geen flauw idee wat jullie bedoelen met Dragonball Z haar!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef ufopiloot het volgende:
Human. Check.
Paladin. Check.
Dragonball Z haar. Check.
![]()
![]()
Maar geen retribution, dat maakt alles weer goed imo![]()
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Sjiznit het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ner%27zhul&cn=Jeyanth
Haal zijn helm er maar eens af. Zulk haar. Vaak is het dan nog blond ook.
Ter vergelijking komt deze meneer uit Dragonball Z: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.wowhead.com/spell=74932
100 minipets nu
vage tactic ?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef lifeblind het volgende:
Human: check
Paladin: check
Retribution specced: check
Dragonball Z haar: Nee!
Maar in tegenstelling tot de meeste retardins weet ik WEL wat ik moet doen
Afgelopen zaterdag met de coregroup uit de guild weer eens een poging icc10 gewaagd. Toch weer 8/12 neergekregen, waarvan maar 1 keer gewiped op op festergut, rotface en dreamwalker (allen 1 keer). Putricide ging wat lastiger, maar hadden we de 3e try ook neer. We hadden ook wat mensen bij die in de 2e wing nog niet zo'n ervaring hadden, dus dat ging even mis, maar we mogen niet klagen.
Onze 1 tank, 1 lokaas retardin tactiek voor festergut werkt overigens ook feilloosOp het moment dat onze paladin tank 7 stacks heeft, loop ik van de groep weg, op 't moment dat de tank 9 stacks heeft, taunt ik festergut naar me toe, tank bubbelt en verliest stacks, ik speel even voor lokaas, bubble en tank taunt terug. Op de een of andere manier werkt dit voor onze healers beter dan wanneer we 2 tanks hebben!
Het idee bestond al langer om het een keer te proberen, omdat volgens onze healers, na de overtaunt tussen de tanks, er ineens zo'n berg schade komt waar ze niet tegen kunnen ophealen. Afgelopen zaterdag maar eens in de praktijk gebracht, en het werkte gewoon perfectquote:Op maandag 28 juni 2010 09:54 schreef jagga het volgende:
[..]
vage tactic ?maargoed als het werkt, waarom niet.
Wij gebruiken gewoon 2 tanks, pally en warrior of dk en warrior. Gaat altijd goed nooit problemen mee.
idd... onze healers staan bijna te neuspeuteren.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef GI het volgende:
Seriously ?
Nou weet ik dat onze groep ondertussen ICC ook al deels begint te outgearen, maar zelfs op festergut doen wij het op het moment met 2 healers.
Tanks taunten gewoon op 8 van elkaar af en het is een gegarandeerde kill tegenwoordig
Wij hebben 5 top-healers op dit moment en we runnen 2x10 in ICC.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef jagga het volgende:
[..]
idd... onze healers staan bijna te neuspeuteren.
Onze tanks(waaronder ik) chain gewoon defensive cooldowns in dat tijdbestek. Je hoeft het toch maar uit te zingen totdat hij zijn gas weer verspreid. Is echt een eitje.
Wij gebruiken een disc priest en een shaman.
Wij 2man healen trouwens alles in icc10. Puur door gebrek aan healers in ons guildZelfs dreamwalker is te 2 man healen. Onze shammy constant op dreamwalker+alle portals. Onze disc priest pakt elke andere portal en doet de raid + een beetje dreamwalker.
Pff! 4K dps? Ik zit op 6K dps in dungeons ^^quote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef SharQueDo het volgende:![]()
Ik heb het zelf ook op mijn Blood-Elf Paladin, alleen dan wel oranje/rood (nee niet vanwege het WK) en Holy PVP-orientated, ofc. Geen "hurhursealofcommanddivinestormziemijeens4kdpsdoeninheroics".
Ik heb ondertussen wel genoeg 80s waar ik op speel: Druid (main), Rogue (2e main), Paladin (pvp only). Daarnaast heb ik 80s waar ik niet/minder op speel: DK, Warlock, Hunter. En heb ik nog een 77 Priest, 24 Warriorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Pff! 4K dps? Ik zit op 6K dps in dungeons ^^
Wel lastig, mijn paladin is gigantisch overgeared om HC dungeons te doen, dus daar bagger ik vrolijk doorheen. Mijn mage daarentegen is nogal fragiel, dus dat is wat lastiger![]()
Heb mijn mage ondertussen 5% van lvl 77 afzitten, dus einde van de week is die ook op lvl 80, kan ik die ook een beetje gaan gearen.
Mja, ik heb echt gigantisch veel tijd in mn paladin gestoken de laatste paar maanden, vandaar dat ie zo overgeared is voor dungeons. Op mn mage ga ik dat toch wat minder enthousiast doen denk ik (alhoewel, als ik me verveel ga ik toch weer vrolijk dungeons runnen hehe)quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen wel genoeg 80s waar ik op speel: Druid (main), Rogue (2e main), Paladin (pvp only). Daarnaast heb ik 80s waar ik niet/minder op speel: DK, Warlock, Hunter. En heb ik nog een 77 Priest, 24 Warrior, 73 Shaman en een 72 Mage.
Er is een guild dat LK heroic 10 man met 1 healer heeft gedaan, een disc priest.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef GI het volgende:
Eigenlijk is het allemaal te duohealen eigenlijk. Tenminste de bosses die wij tot nu toe down hebben wel.
Marrow zou zelfs alleen te healen zijn denk ik.
DW heb je wel twee nodig
zelfde geld voor het gunship.
Saurfang is zelfs toen het moeilijk was nog met twee healers omdat je daar meer dps nodig had
Fester is alleen pittig als twee healers tegelijk de stun op zich krijgen
Rotface is altijd al makkelijk om te healen geweest.
Putri gebruiken we al van begin af aan twee healers
Dreamwalker is anders. Daar log ik altijd mijn pally aan omdat het zo leuk is
Blood council is wat pittiger om te duohealen maar zeker te doen
Queen is de extra DPS altijd prettig en is het een kwestie van cooldowns good managen tijdens de airphase(s)
Mijn Dwergquote:Op maandag 28 juni 2010 20:10 schreef Rikketik het volgende:
Daar al dat gelul over paladins kreeg ik zin om ook eens eentje te rollen. Draenei, female en ik ga elleboogdiep de retribution tree in met haar.
45 minuten of langer en beide teams krijgen -12 punten, ongeacht uitkomst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de tegenpartij de arena verlaat krijgt de andere partij toch de punten??
47 min is ook wel een beetje sick
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:35 schreef SharQueDo het volgende:
45 minuten of langer en beide teams krijgen -12 punten, ongeacht uitkomst.
Ja, toen T9,5 nog de oude 4 set bonus had (20% meer Lava Burst damage) ging ik met mijn shammy in BG,s in Pve gear en critte een dikke 17,7k (met Berserking en trinket procs) gevolgd door een chain lightning van 6k en frost shock van 5k. Arme DK hij was letterlijk instant dood en kwam niet binnen 10 yards van de vlag in Arathi Basinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Yay Lava Burst op m'n shaman. Questmobs zijn al halfdood als die hit.
had in season 4 matches van 104 minuten als rogue/druid... good time..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zover is het bij mij dus nooit gekomen, wist ik niet.
ik heb als holy in season 3 ooit eens een team(feral druid + hunter) alleen neergekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Net een 47 minuten durende arena match. Ik (rdu) + Unholy vs Arms/Hdin. Warrior uiteindelijk down gekregen na een half uur, Paladin nooit neer kunnen krijgen, hij leavede na 47 minuten, dus beide teams -12 points.
Brb ff iemand vermoorden.
Eternal fires zijn bij mij al 35g. Lang leve de verschillende prijzen op servers. Gems die al gecut, ook de relentless earthsiege, zijn komen ook niet boven de 30g uit bij mij en de ruwe gems zijn redelijk prijzig. Enige waar wel redelijk op te verdienen is zijn de solid stormjewels. Die gaan regelmatig voor 250g.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef ufopiloot het volgende:
Geld verdienen met transmute master?
Men neme 1 Dark Jade ŕ 1 gold
Daarbij nog een Huge Citrine ŕ 1 gold
En een Eternal Fire ŕ ~18 gold
Transmute vervolgens een Earthsiege Diamond (welke ook kan proccen), en maar hiervan een Relentless Earthsiege Diamond voor melee DPS, of een Insightful Earthsiege Diamond voor healers.
Kosten? 20g. De gem op auction house? 60-70, soms wel 100g.
Female Human hebben altijd insane grote wapens, en ja hellreaver is ook groot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn poppetje nu gewoon zo klein of is mijn wapen belachelijk groot?
Titanium bars verkopen inderdaad best goed, mijn Hunter heeft mining en die stuur ik af en toe op pad naar Sholazar om wat Saronite te minen (heel soms spawned er zelfs Titanium ore). De bars mail ik naar mijn Druid (die is transmutation master). En dan verkopen. Ik heb wel gemerkt dat je ze beter per 2 kunt verkopen dan per 6, verkoopt sneller.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb volgens mij eindelijk een hele makkelijke manier gevonden om geld te verdienen. Met mijn shammie heb ik Alchemy en transmute master. Nu zijn die epic gems wel leuk maar dat kan maar 1 keer per dag.
Ben de afgelopen dagen een beetje gaan expirimenteren of het opkopen van saronite bars en die dan transmuten naar titanium wat oplevert. De eerste test gister was een winst van 63g op een investering van 170. Das natuurlijk geen slecht rendement.
Vandaag een iets grotere hoeveelheid genomen met een investering van 330g. Zag net dat ze allemaal verkocht zijn dus als ik thuis ben eens de winst uitrekenen. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Nog gemakkelijker:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb volgens mij eindelijk een hele makkelijke manier gevonden om geld te verdienen. Met mijn shammie heb ik Alchemy en transmute master. Nu zijn die epic gems wel leuk maar dat kan maar 1 keer per dag.
Ben de afgelopen dagen een beetje gaan expirimenteren of het opkopen van saronite bars en die dan transmuten naar titanium wat oplevert. De eerste test gister was een winst van 63g op een investering van 170. Das natuurlijk geen slecht rendement.
Vandaag een iets grotere hoeveelheid genomen met een investering van 330g. Zag net dat ze allemaal verkocht zijn dus als ik thuis ben eens de winst uitrekenen. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Zeker doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Dan zal ik de volgende keer mijn stoute schoenen maar eens aantrekken
lees je nooit voor je inlogt ? of de afteltimer niet gezien net ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef Dibble het volgende:
Ben net opeens gedisconnect. Wil ik weer inloggen krijg ik dit, Wtf is happening?![]()
[ afbeelding ]
Nee, en welke timer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
lees je nooit voor je inlogt ? of de afteltimer niet gezien net ?
quote:
van 12-12 is onderhoud en update naar 335quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee, en welke timer?
Woensdag onderhoud nu al begonnen bedoel jezeker?
ok, nee dat is me dus ontgaan danquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
van 12-12 is onderhoud en update naar 335Timer die je in chat ziet (zag je iig op turalyon aftellen een kwartier van te voren )
Heuj, mede-Turalyonner.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
van 12-12 is onderhoud en update naar 335Timer die je in chat ziet (zag je iig op turalyon aftellen een kwartier van te voren )
http://www.wowwiki.com/Patch_3.3.5quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef Roeb het volgende:
En waar zijn de patch notes? Ik heb echt helemaal niks gezien en geen patch gedownload.
Armory maar: Duskariel, Sharqy, Lithariel, Cyromancer (ja opzettelijke typfout in die naamquote:
Géén idee.quote:weet jij hoe die wiki-zooi werkt ?
je laatste char zit in dutchincquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Armory maar: Duskariel, Sharqy, Lithariel, Cyromancer (ja opzettelijke typfout in die naam).
[..]
Géén idee.![]()
Ow ja vergeet je steeds aan me friendlist toe te voegen op de Warlock (Khruul) en Warrior (Bilora)quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Armory maar: Duskariel, Sharqy, Lithariel, Cyromancer (ja opzettelijke typfout in die naam).
[..]
Géén idee.![]()
Straks ff wat heel wat Fok!kers aan Real ID toevoegen dunkt me. Gezamelijk heroicjes doen, cross-server (cross-battlegroup?) enzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:17 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ow ja vergeet je steeds aan me friendlist toe te voegen op de Warlock (Khruul) en Warrior (Bilora)
Op normal dropt ICC ook 271 geloof ik? Lijkt me ook stug dat ze met RS nog eens over ICC heen gaan qua loot, terwijl ICC toch dé raid van WotLK is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef SharQueDo het volgende:
RS25 dropt 271 op normal en 284 op heroic, iirc.
ICC25 normal dropt 264, ICC25HC dropt 277. Net gekeken, RS25 normal dropt 271 en RS25HC dropt idd 284. RS10 normal 258, RS10HC 271.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op normal dropt ICC ook 271 geloof ik? Lijkt me ook stug dat ze met RS nog eens over ICC heen gaan qua loot, terwijl ICC toch dé raid van WotLK is.
normal 264 en heroic 277. normal rs 271 en heroic rs 284 (25)quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op normal dropt ICC ook 271 geloof ik? Lijkt me ook stug dat ze met RS nog eens over ICC heen gaan qua loot, terwijl ICC toch dé raid van WotLK is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:31 schreef Maureentje het volgende:
Ruby sanctum is morgen nog niet open he
quote:
Maar ik dacht dus dat ICC de raid zou zijn waar het deze uitbreiding uiteindelijk allemaal om draaide. Misschien ben ik nu even in de war, maar dan ga je daarna toch geen raid meer uitbrengen die nog betere loot dropt?quote:
Wel als je de massa langer moet bezighouden dan gedacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 02:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus dat ICC de raid zou zijn waar het deze uitbreiding uiteindelijk allemaal om draaide. Misschien ben ik nu even in de war, maar dan ga je daarna toch geen raid meer uitbrengen die nog betere loot dropt?
staat in de patchnotes ,maar hier (wel us realms ) staat weer wat anders http://www.wow.com/2010/06/29/ruby-sanctum-is-open-apparently/ ... dus we zien t wel morgenquote:
Het zijn toch maar 2 items per rol ofzo, dus het zijn gewoon lokkertjes om wel Ruby Sanctum te doen, terwijl je ook nog gewoon ICC doet. Net zoiets als Onyxia.quote:
Hierdoor wordt de kans dat de algehele spelergroep betere loot krijgt verhoogt, zodat iedereen de laatste paar maanden van WotLK toch nog even op 'hoog niveau' mee kan spelen lootwise. Geen idee of ze 'm vandaag al meteen open zetten eigenlijk, had iets gelezen van Blizzard dat ze 'm op alle realms tegelijk open willen zetten, maar dan moet natuurlijk wel iedereen de patch hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar ik dacht dus dat ICC de raid zou zijn waar het deze uitbreiding uiteindelijk allemaal om draaide. Misschien ben ik nu even in de war, maar dan ga je daarna toch geen raid meer uitbrengen die nog betere loot dropt?
Tis ook gewoon lullig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:14 schreef Blinkje het volgende:
RS is open
http://www.wowprogress.com/rating.rs_25
en dus de QQing is gestart![]()
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=25626575023&sid=1
74 US servers down voor 24 uur en de rest vd wereld heeft nog geen patch, so much voor World First, waardeloos dus ^^quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis ook gewoon lullig.
US moet 1 week wachten zodat nonUS ook een kans maakt op world first.
Om vervolgens volgas in de maintenance van X aantal servers RS te launchen, en Premonition World first heroic 25m kill heeft
Planning fucked much?
Klopt, komt doordat alles plat ligtquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef Blistering het volgende:
Krijgen jullie ook een Unable to Connect error bij het inloggen? Ja, er is maintenance, maar normaal kan je wel altijd gewoon de realm list bekijken, maar ook dat lukt niet nu
Heb de update ook gedaan, maar kan niet inloggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:49 schreef MarkyB het volgende:
Heb de update al kunnen doen, zodat ik zometeen als eerste in RS zit te solo'en
Respect dat je de naam van mijn wapen weetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Female Human hebben altijd insane grote wapens, en ja hellreaver is ook groot.
DIe pole-arm dropt in Hellfire Ramparts, bijna iedere lvl 60 die pole-arms kan dragen en de stats nodig heeft, loopt er altijd meequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb de update ook gedaan, maar kan niet inloggen
[..]
Respect dat je de naam van mijn wapen weet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
DIe pole-arm dropt in Hellfire Ramparts, bijna iedere lvl 60 die pole-arms kan dragen en de stats nodig heeft, loopt er altijd mee
Heb er zelf op lvl 60 op mijn retri paladin ook mee gelopen, erg fijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hij is wel fijn hoorrustig 1.500 damage in 1 hit..
Als ik lvl 80 ben ga ik ook niet met een voor lvl 60 wapen rondlopen, dus groot gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heb er zelf op lvl 60 op mijn retri paladin ook mee gelopen, erg fijnMaar tegenwoordig ben ik ook blij met mijn Bryntroll. 2x20+ STR gems er in, berserker enchant, en gaan!
In theorie is het gewoon een dungeon, maar dan met meer mensen ja. Het is vaak wel zo dat raids een iets ingewikkeldere tactiek hebben op bosses, in dungeons is 't vaak niets anders dan tank & spank. Maar met een addon zoals Deadly Boss Mods elimineer je al een hoop van dit soort problemen als je de fights niet goed kent overigens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik lvl 80 ben ga ik ook niet met een voor lvl 60 wapen rondlopen, dus groot gelijk
Vrijdag heb ik trouwens mijn eerste raid als DPS.. tips of moet ik het gewoon als een dungeon beschouwen, maar dan met meerdere mensen?
Even de installer/launcher als admin runnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kutzooi, ik krijg een error met het downloaden van de patch:
The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Meer mensen hier last van? Heb geen zin om alles opnieuw te installeren
Is dat niet iets wat windows vista specifiek is, en met rechten te maken heeft? Dacht me te herinneren dat je 'm dan als administrator moest uitvoeren om 't werkend te krijgen. (Kan het verkeerd hebben overigens, maar dit is 't eerste wat bij me opkomt).quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Ok, zal de add-on ook gelijk even installerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In theorie is het gewoon een dungeon, maar dan met meer mensen ja. Het is vaak wel zo dat raids een iets ingewikkeldere tactiek hebben op bosses, in dungeons is 't vaak niets anders dan tank & spank. Maar met een addon zoals Deadly Boss Mods elimineer je al een hoop van dit soort problemen als je de fights niet goed kent overigens.
Welke raid ga je doen?
Bedankt en Fffuuuuquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef Junglebeast het volgende:
Ja meer mensen dat wel. Alleen de bosses zijn net iets sterker dan die in heroics bijv. Er zal ook veel meer gebeuren om je heen waar je rekening mee moet houden.
Geen idee welke raid je gaat doen maar let op dingen op de vloer enzo. Als je bijv Deadly Boss Mods heb krijg je waarschuwingen in beeld als je weg moet lopen e.d.
Extended Maintenance tot 14:00..
Volgens mij moet je hem dan "handmatig" installeren via de WoW-map op je computerquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mwoah, als het hier bij blijft... Twee uurtjes op een patchdag, heb het wel eens erger meegemaakt.quote:
Ben ik blij dat ik gewoon tot 17:30 moet werkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef Junglebeast het volgende:
Ja meer mensen dat wel. Alleen de bosses zijn net iets sterker dan die in heroics bijv. Er zal ook veel meer gebeuren om je heen waar je rekening mee moet houden.
Geen idee welke raid je gaat doen maar let op dingen op de vloer enzo. Als je bijv Deadly Boss Mods heb krijg je waarschuwingen in beeld als je weg moet lopen e.d.
Extended Maintenance tot 14:00..
De armory is weer online zo te zien, dus daarlangs kun je je calendar invites ook zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, zal de add-on ook gelijk even installerenDe naam van de raid weet ik niet, kan het ook niet opzoeken omdat ik nog niet kan inloggen
68, vanaf dan kun je naar Northrend (en ook meteen doen uiteraard! En Howling Fjord in plaats van Boring Tundra!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:52 schreef Maraca het volgende:
Op welk lvl was het ook al weer interessant om Wrath of the lich king aan te schaffen?
Als ik inlog zie ik: This account has no characters.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De armory is weer online zo te zien, dus daarlangs kun je je calendar invites ook zien.
Ok, ben nu lvl 62 dus nog eventjes wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
68, vanaf dan kun je naar Northrend (en ook meteen doen uiteraard! En Howling Fjord in plaats van Boring Tundra!)
Wel de EU armory hequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik inlog zie ik: This account has no characters.![]()
[..]
Ok, ben nu lvl 62 dus nog eventjes wachten
quote:
UBRS is leuk, is ook meteen de attunement voor Blackwing Lair zodat je de Orb kan gebruiken bij de ingang.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef Maraca het volgende:
Lang leve de iPhone
Raid is upper blackrock spire
[..]
sorry, vergeet om de haverklap dat er een US en EU versie is
Hoe vaak ik deze zin ook lees, ik snap er geen bal vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
UBRS is leuk, is ook meteen de attunement voor Blackwing Lair zodat je de Orb kan gebruiken bij de ingang.
En natuurlijk die twee frost emblemsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De armory is weer online zo te zien, dus daarlangs kun je je calendar invites ook zien.
Gisteren trouwens nog een iLvl 232 tanking cloak gewonnen met die midsummer dungeon, nice! Voor mn offspec tanking heb ik al m'n items op zo'n manier gekregen, (zomaar omdat er iets dropte, of omdat ik de offspec roll won)
Blackwing Lair is de raid die na Upper Blackrock spire komt (dat wil zeggen, de ingang van Blackwing Lair is aan het einde van Upper Blackrock Spire). Er is ook een Orb die je kunt aanraken nadat general Drakkisath is verslagen, dan kun je vanuit het het begin van Blackrock mountain (die grote ronde hall met die lava onderin), een andere orb aanraken om meteen daarnaartoe te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe vaak ik deze zin ook lees, ik snap er geen bal van![]()
maar ik ben dan ook een WoW n00bje
Ik heb iets van 160 frost emblems nu, en ik heb geen idee wat ik er mee moet doenquote:
Ok, nu is het al wat duidelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Blackwing Lair is de raid die na Upper Blackrock spire komt (dat wil zeggen, de ingang van Blackwing Lair is aan het einde van Upper Blackrock Spire). Er is ook een Orb die je kunt aanraken nadat general Drakkisath is verslagen, dan kun je vanuit het het begin van Blackrock mountain (die grote ronde hall met die lava onderin), een andere orb aanraken om meteen daarnaartoe te gaan.
Maar geen zorgen, vroeger snapte ik ook eigenlijk geen bal van dit soort zinnen, en nu doe ik 't zelf hehe
Ga werken, verrekte koekwous.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ah, maintenance is verlengd zie ik, nog 2 uurtjes wachten
quote:
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoWquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Blistering het volgende:
Als je de komende 10 weken vrij hebt is 2 uur geen WoW op een middag best klote
Is dat wat eigenlijk? Heb me nooit echt verdiept in de boeken, maar ze schijnen wel goed te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoW
Zijn best goed trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoW
Ik heb nooit echt begrepen welk boek mee te beginnen. Heb wel vaak gekeken, en je hebt zo ontiegelijk veel boeken van Warcraft. Is die trilogy het beste om mee te beginnen? Dus The Well of Eternity en dan die andere 2 boeken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zijn best goed trouwens.War of the Ancients triology door Richard A. Knaak, zeker een aanrader voor de echte WoW-verslaafde WoW-fan.
Ik heb alleen de strategy guidesquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk? Heb me nooit echt verdiept in de boeken, maar ze schijnen wel goed te zijn.
Well of Eternity gebeurde 10.000 jaar geleden;quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen welk boek mee te beginnen. Heb wel vaak gekeken, en je hebt zo ontiegelijk veel boeken van Warcraft. Is die trilogy het beste om mee te beginnen? Dus The Well of Eternity en dan die andere 2 boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, aardig in het begin der tijd.
Ik hou HELEMAAL NIET van lezen (laat staan dikke pillen), behalve de WoW-boeken door Knaak en de Harry Potter boeken.Dát vind ik dan wél weer leuk om te lezen.
Dus als je een WoW-fan bent en je houdt niet van lezen, probeer het gewoon.
Ik zeg, gewoon doen!![]()
Dat dit kan in Nederland
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Well of Eternity gebeurde 10.000 jaar geleden;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, aardig in het begin der tijd.
Ik hou HELEMAAL NIET van lezen (laat staan dikke pillen), behalve de WoW-boeken door Knaak en de Harry Potter boeken.Dát vind ik dan wél weer leuk om te lezen.
Dus als je een WoW-fan bent en je houdt niet van lezen, probeer het gewoon.
Misschien wel leuk om mee te nemen op mijn vakantie. Zijn dat echt verhalen of is het meer een soort van uitgebreide tijdslijn zeg maar. Om het in de vergelijking met Potter te trekken. Zit er zo een soort verhaal aan of is het meer een geschiedenisboek. Lees sowieso wel veel maar wist niet dat er goede boeken waren over Warcraft
En Potter boeken zijn tof. Behalve de eerste 2-3 dan.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Dat dacht ik dus ook eerst, maar dat viel me echt reuze en reuze mee. Ook een boek wat tijdens The Second War afspeelt, waar Alexstrazsa gevangen wordt genomen door de Old Horde mbv de Demon Soul (waar je ook veel over leest met War of the Ancients, de 5 Dragonflights en hoe Nefarian én Malygos gecorrupt raken), klopt precies allemaal met hoe het verteld wordt in Warcraft II - Tides of Darkness.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
De hele WoW-verhaallijn is ook zo onsamenhangend als je maar kan bedenken. Zoveel aparte dingen die in de loop van de tijd erbij zijn gekomen.. Laat maar zitten allemaal
Euh, beide denk ik. Superuitgebreide tijdslijn in 1 groot verhaal wat meerdere personen volgt, met nadruk op Malfurion Stormrage. Een beetje te vergelijken met Harry Potter, denk ik, aangezien ik beide boeken als weinigen écht goed vind.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om mee te nemen op mijn vakantie. Zijn dat echt verhalen of is het meer een soort van uitgebreide tijdslijn zeg maar. Om het in de vergelijking met Potter te trekken. Zit er zo een soort verhaal aan of is het meer een geschiedenisboek. Lees sowieso wel veel maar wist niet dat er goede boeken waren over Warcraft
En Potter boeken zijn tof. Behalve de eerste 2-3 dan.
quote:Update: The maintenance has been extended for all realms until 22:00, Paris time. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig afgelopen week de attunement gedaan met m'n 80 pala. Maar dat was puur omdat ik de UBRS achie wilde behalen en dus toch Drakki moest killen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
UBRS is leuk, is ook meteen de attunement voor Blackwing Lair zodat je de Orb kan gebruiken bij de ingang.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]![]()
![]()
MIJN LEVEN, WAT DOE JE?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Attunement is niet per se nodig inderdaad, dan moet je gewoon heel upper Blackrock Spire doorbaggeren... en dat duurt evenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen week de attunement gedaan met m'n 80 pala. Maar dat was puur omdat ik de UBRS achie wilde behalen en dus toch Drakki moest killen.
Attunement voor BWL is overigens niet meer nodig. Ben voordat ik de attunement had ook wel eens in de instance geweest.
Yarr.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef klammenoorseboskat het volgende:
Update OP maar:
Tarren Mill: Moraear, Death Knight.
Sunstrider: Raekre, Hunter.
Beide 80
Hoe is hier jongens? Zin in RS?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yarr.2 characters tegelijk weer, net als toen Ony80 uit kwam.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet grappig, ben nu in één klap 10 jaar ouder geworden
en toch moest ik een beetje lachen![]()
Omdat iedereen al zo op spanning staat, wehehe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
niet grappig, ben nu in één klap 10 jaar ouder geworden
en toch moest ik een beetje lachen
Mja, heb er ook al een paar goed te pakken op mijn Skypelijst idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Sharq, je grapje maakte m'n guildie lekker bang![]()
|| Las Vegas || Awesome. zegt:
Update: The maintenance has been extended for all realms until 22:00, Paris time. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
deac zegt:
u fucking trolling?
|| Las Vegas || Awesome. zegt:
I am
Fml
deac zegt:
gave me a fucking heartattack
Volgens mij is zelfs dat niet meer nodig...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Attunement is niet per se nodig inderdaad, dan moet je gewoon heel upper Blackrock Spire doorbaggeren... en dat duurt even
+ iedereen zit in RS vanavond dus die zitten ook volquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nog 7 minuten, dan gaat iedereen weer massaal proberen in te loggen, dan "world server down" met een bericht "maintenance extended to 18:00 hours"
Naaah, zoals altijd wacht ik 1 a 2 dagen met een nieuwe instance/raid, vanaaf doen wij gewoon weer iccquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
+ iedereen zit in RS vanavond dus die zitten ook vol* WyriHaximus loves patchday chaos!
Haha BINGOquote:
quote:
Hahaha.quote:
Ach, ik herinner me tijden dat ze er wel eens 24 uur naast zaten...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef Roeb het volgende:
Blizzard failt episch. 4 uur langer dan verwachtdan is er iets mis met je planning
Ik ga maar ff Family Guy kijken. Forums trollen schiet ook niet op verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hahaha.
Mijn kapotte Xbox was een maand geleden één van de redenen om weer even opnieuw te beginnen met WoW. Ben ik even blij dat ik gisteren een splinternieuwe thuisgestuurd kreeg. Anders was ik ook wel pissig geweest.
/start ME2 op.
Ik ben dus niet de enige die dat deed tijdens downtimequote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga maar ff Family Guy kijken. Forums trollen schiet ook niet op verder
Servertimequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef SharQueDo het volgende:
Bah. Zelfs m'n computer clock naar 16:00 gezet, maar ik kan nog steeds niet inloggen.
Ik kreeg er een voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef Roeb het volgende:
Ik ben nu al 2 weken die rare NPC,s in The Maul aan het farmen voor Orb of Deception en nog steeds neit gedropt
quote:
Op patchday zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je zult trouwens maar vandaag vrijgenomen hebben om lekker te gamen
Hoe ver van te voren is dat eigenlijk bekend?quote:
Ehm, elke woensdag is sowieso downtime en patch is vaak paar weken van te voren wel bekend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe ver van te voren is dat eigenlijk bekend?
Ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ehm, elke woensdag is sowieso downtime en patch is vaak paar weken van te voren wel bekend.
Ja kak, ging ik vanuit college even langs mn kamer, dacht even beetje chill wow spelen voordat ik om half 5 weer de trein in stap. Had net zo goed direct naar de trein kunnen gaan danquote:
Launcher as Administrator runnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef WJE11 het volgende:
Wtf, ik probeer de patch te downen. Komt ie op 70%, stopt ie krijg ik deze melding:
''The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\Wrath of the Lich King (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)''
Iemand die weet of dit misschien te verhelpen is zonder opnieuw alles te installeren?
Ik heb op de D schijf ( andere schijf ) alles van WoW zelf staan maar op de C schijf Progam files > Common files > Blizzard Entertainment > Woltk
Alvast bedankt.
-Edit-quote:
Humz geen idee dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar nog steeds die error..
Als het goed is kan je dat ook als standaard instellen. Heb je er de volgende keer geen last van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
-Edit-
Ik was alleen aangemeld als Administator maar moest dus via rechtermuisklik het uitvoeren. Bedankt hij doet het nu![]()
http://status.wow-europe.com/en/alertquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Zokunen het volgende:
wat was die URL ook alweer waar je die breaking news gewoon in je browser kon openen.
Ty, en dus geen garp dat 18:00quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
http://status.wow-europe.com/en/alert
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ah mooi, kan ik lekker shutter island afkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]EIKEL, ik keek ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het staat niet voor niets in een spoilerquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I spoke proper England since I was a children.
Dan ben je al te laatquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Justme33 het volgende:
Je zult maar met je guild zitten te wachten om RS als world's first te clearen xD
Ja, iets eerder in dit topic stond ook wie. Op 10 en 25 man HC al.quote:
Door jouw grapje gingen ze mij terug pakken in de guildquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef SharQueDo het volgende:
Nog 35 minuten tot we bericht krijgen dat er wederom extended maintenance is tot 20:00.Kan ik toch nog eens gelijk hebben met mijn "extended maintenance tot 22:00"-garpje.
Whahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Door jouw grapje gingen ze mij terug pakken in de guild. Of ik Shadowmourne wou hebben omdat de huidige persoon die 'm krijgt niet meer wou omdat ie ging stoppen met raiden. Kut grap omdat ik jouw grap postte
.
Boo, fml.
Dat je als eerste van alle spelers/guilds in de wereld een nieuwe baas hebt gedood. In dit geval dus die ene uit Ruby Sanctum. Verder heb je nog realm first kills, dan telt het alleen voor de realm waar je op speelt.quote:
Want bij elke patch hebben ze de complete infrastructuur op de kop gegooid m.b.t. Real ID?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Rikketik het volgende:
Dikke fail weer.Waarom gaat het na een miljoen patches toch nog steeds fout?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Justme33 het volgende:
De eerste Realms zijn alweer UP!!!!
Ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef Metonae het volgende:
Blijf maar op 'Connected' hangen! Kut WoW
Small Glimmering Shardquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef HalloweenJack het volgende:
Vraagje: Wat is de beste en/of meest toegankelijke shard voor een beginner?
Yup. Veel lage level alts.quote:Zijn er uberhaupt nog veel mensen te vinden die een personage met een laag level hebben?
Ik ook! Is Shattered Halls eindleijk open blijft i op connecting hangen. Dit is dus al een Quadruple fail van Blizzardquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef Metonae het volgende:
Blijf maar op 'Connected' hangen! Kut WoW
Ach het is maar een miljarden bedrijf, wat verwacht je dan, dat alles goed werktquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Roeb het volgende:
Helemaal gehad met blizzard, stelletje kankerhoerenzonen.
Eh, ja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach het is maar een miljarden bedrijf, wat verwacht je dan, dat alles goed werkt
Nee, dus mijn vraag blijft staan: waarom gaat het dan toch bij élke patch fout?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Want bij elke patch hebben ze de complete infrastructuur op de kop gegooid m.b.t. Real ID?
Omdat het falers zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, dus mijn vraag blijft staan: waarom gaat het dan toch bij élke patch fout?
Die heb ik alquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Roeb het volgende:
Ik vind wel dat we allemaal een gratis Retarded Horse mogen krijgen hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |