Mja, heb er ook al een paar goed te pakken op mijn Skypelijst idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Sharq, je grapje maakte m'n guildie lekker bang![]()
|| Las Vegas || Awesome. zegt:
Update: The maintenance has been extended for all realms until 22:00, Paris time. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
deac zegt:
u fucking trolling?
|| Las Vegas || Awesome. zegt:
I am
Fml
deac zegt:
gave me a fucking heartattack
Volgens mij is zelfs dat niet meer nodig...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Attunement is niet per se nodig inderdaad, dan moet je gewoon heel upper Blackrock Spire doorbaggeren... en dat duurt even
+ iedereen zit in RS vanavond dus die zitten ook volquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nog 7 minuten, dan gaat iedereen weer massaal proberen in te loggen, dan "world server down" met een bericht "maintenance extended to 18:00 hours"
Naaah, zoals altijd wacht ik 1 a 2 dagen met een nieuwe instance/raid, vanaaf doen wij gewoon weer iccquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
+ iedereen zit in RS vanavond dus die zitten ook vol* WyriHaximus loves patchday chaos!
Haha BINGOquote:
quote:
Hahaha.quote:
Ach, ik herinner me tijden dat ze er wel eens 24 uur naast zaten...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef Roeb het volgende:
Blizzard failt episch. 4 uur langer dan verwachtdan is er iets mis met je planning
Ik ga maar ff Family Guy kijken. Forums trollen schiet ook niet op verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hahaha.
Mijn kapotte Xbox was een maand geleden één van de redenen om weer even opnieuw te beginnen met WoW. Ben ik even blij dat ik gisteren een splinternieuwe thuisgestuurd kreeg. Anders was ik ook wel pissig geweest.
/start ME2 op.
Ik ben dus niet de enige die dat deed tijdens downtimequote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga maar ff Family Guy kijken. Forums trollen schiet ook niet op verder
Servertimequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef SharQueDo het volgende:
Bah. Zelfs m'n computer clock naar 16:00 gezet, maar ik kan nog steeds niet inloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |