quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ah mooi, kan ik lekker shutter island afkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]EIKEL, ik keek ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het staat niet voor niets in een spoilerquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I spoke proper England since I was a children.
Dan ben je al te laatquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Justme33 het volgende:
Je zult maar met je guild zitten te wachten om RS als world's first te clearen xD
Ja, iets eerder in dit topic stond ook wie. Op 10 en 25 man HC al.quote:
Door jouw grapje gingen ze mij terug pakken in de guildquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef SharQueDo het volgende:
Nog 35 minuten tot we bericht krijgen dat er wederom extended maintenance is tot 20:00.Kan ik toch nog eens gelijk hebben met mijn "extended maintenance tot 22:00"-garpje.
Whahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Door jouw grapje gingen ze mij terug pakken in de guild. Of ik Shadowmourne wou hebben omdat de huidige persoon die 'm krijgt niet meer wou omdat ie ging stoppen met raiden. Kut grap omdat ik jouw grap postte
.
Boo, fml.
Dat je als eerste van alle spelers/guilds in de wereld een nieuwe baas hebt gedood. In dit geval dus die ene uit Ruby Sanctum. Verder heb je nog realm first kills, dan telt het alleen voor de realm waar je op speelt.quote:
Want bij elke patch hebben ze de complete infrastructuur op de kop gegooid m.b.t. Real ID?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Rikketik het volgende:
Dikke fail weer.Waarom gaat het na een miljoen patches toch nog steeds fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |