Ik kreeg er een voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef Roeb het volgende:
Ik ben nu al 2 weken die rare NPC,s in The Maul aan het farmen voor Orb of Deception en nog steeds neit gedropt
quote:
Op patchday zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je zult trouwens maar vandaag vrijgenomen hebben om lekker te gamen
Hoe ver van te voren is dat eigenlijk bekend?quote:
Ehm, elke woensdag is sowieso downtime en patch is vaak paar weken van te voren wel bekend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe ver van te voren is dat eigenlijk bekend?
Ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ehm, elke woensdag is sowieso downtime en patch is vaak paar weken van te voren wel bekend.
Ja kak, ging ik vanuit college even langs mn kamer, dacht even beetje chill wow spelen voordat ik om half 5 weer de trein in stap. Had net zo goed direct naar de trein kunnen gaan danquote:
Launcher as Administrator runnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef WJE11 het volgende:
Wtf, ik probeer de patch te downen. Komt ie op 70%, stopt ie krijg ik deze melding:
''The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\Wrath of the Lich King (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)''
Iemand die weet of dit misschien te verhelpen is zonder opnieuw alles te installeren?
Ik heb op de D schijf ( andere schijf ) alles van WoW zelf staan maar op de C schijf Progam files > Common files > Blizzard Entertainment > Woltk
Alvast bedankt.
-Edit-quote:
Humz geen idee dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar nog steeds die error..
Als het goed is kan je dat ook als standaard instellen. Heb je er de volgende keer geen last van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
-Edit-
Ik was alleen aangemeld als Administator maar moest dus via rechtermuisklik het uitvoeren. Bedankt hij doet het nu![]()
http://status.wow-europe.com/en/alertquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Zokunen het volgende:
wat was die URL ook alweer waar je die breaking news gewoon in je browser kon openen.
Ty, en dus geen garp dat 18:00quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
http://status.wow-europe.com/en/alert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |