quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Justme33 het volgende:
De eerste Realms zijn alweer UP!!!!
Ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef Metonae het volgende:
Blijf maar op 'Connected' hangen! Kut WoW
Small Glimmering Shardquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef HalloweenJack het volgende:
Vraagje: Wat is de beste en/of meest toegankelijke shard voor een beginner?
Yup. Veel lage level alts.quote:Zijn er uberhaupt nog veel mensen te vinden die een personage met een laag level hebben?
Ik ook! Is Shattered Halls eindleijk open blijft i op connecting hangen. Dit is dus al een Quadruple fail van Blizzardquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef Metonae het volgende:
Blijf maar op 'Connected' hangen! Kut WoW
Ach het is maar een miljarden bedrijf, wat verwacht je dan, dat alles goed werktquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Roeb het volgende:
Helemaal gehad met blizzard, stelletje kankerhoerenzonen.
Eh, ja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach het is maar een miljarden bedrijf, wat verwacht je dan, dat alles goed werkt
Nee, dus mijn vraag blijft staan: waarom gaat het dan toch bij élke patch fout?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Want bij elke patch hebben ze de complete infrastructuur op de kop gegooid m.b.t. Real ID?
Omdat het falers zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, dus mijn vraag blijft staan: waarom gaat het dan toch bij élke patch fout?
Die heb ik alquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Roeb het volgende:
Ik vind wel dat we allemaal een gratis Retarded Horse mogen krijgen hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |