Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Spinebreakerquote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Xaviusquote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Woensdag jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Die patch komt hier woensdag toch? Ik heb steeds 22 juni in m'n hoofd zitten, maar dat was volgens mij alleen in Amerika.
Heb ook zoiets soortgelijks gehad: ik rolde hoogste voor pvp boots in VOA maar kreeg het niet, natuurlijk quit ik dan maar niet zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat zitten er toch rare mensen in pugsDropt een staff (met agility) rollt een priest voor die staff. Erm, juist. Hij rollt dan ook nog eens het hoogst, maar de raidleader geeft de staff aan iemand anders (die het wel nuttig kan gebruiken). Wordt de priest woest, roept dat hij de speler aan gaat geven bij een GM en dat die dan geband gaat worden (incl lolol) en ragequit dan de raid
Nou ja, bij pvp weet je natuurlijk nooit of iemand ook daadwerkelijk pvp speelt hč, dus misschien had je ze wel kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef Roeb het volgende:
Heb ook zoiets soortgelijks gehad: ik rolde hoogste voor pvp boots in VOA maar kreeg het niet, natuurlijk quit ik dan maar niet zo
Ja ik pvp ook wel ook arena enzo, toch werd het aan een andere rogue gegeven omdat i betere rating had (komop zeg waar gaat dat over)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij pvp weet je natuurlijk nooit of iemand ook daadwerkelijk pvp speelt hč, dus misschien had je ze wel kunnen gebruiken.
Nou, als ze zien dat je pvp doet en je rating is lager dan zou ik zeggen dat jij het beter kon gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Roeb het volgende:
Ja ik pvp ook wel ook arena enzo, toch werd het aan een andere rogue gegeven omdat i betere rating had (komop zeg waar gaat dat over)
Zat er agi op?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als ze zien dat je pvp doet en je rating is lager dan zou ik zeggen dat jij het beter kon gebruiken
Dus die beslissing vind ik raar. Een priest een staff waar agi op zit niet geven vind ik niet meer dan logisch.
Nu begint het spel pas echtquote:Op zondag 27 juni 2010 05:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn main is level 80 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
met een vriend meteen wat dungeons gedaan voor betere gear, hij heeft nog wat zooi gemaakt en ook meteen wat heroics gepakt. Heb de draak van Stratholme, heb mijn eerste set-piece te pakken en nu ga ik slapen
Op z'n WoWs:quote:Op zondag 27 juni 2010 05:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn main is level 80 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
met een vriend meteen wat dungeons gedaan voor betere gear, hij heeft nog wat zooi gemaakt en ook meteen wat heroics gepakt. Heb de draak van Stratholme, heb mijn eerste set-piece te pakken en nu ga ik slapen
Ik weet niet wat daar 'quote:
Bedanktquote:
Fixed.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef CraniuM het volgende:
Wat zijn de alliance op Misery toch zo fucking noob
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Fratz het volgende:
Bah, weer een guild die uit elkaar valt. Nah ja, het is nu toch lekker weer, kan ik mijn tijd lekker buiten besteden.
Gebruikelijke reden tijdens de zomer; mensen die niet komen opdagen maar wel signen voor een raid.quote:
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?quote:
Ik heb 3 jaar Alliance gespeeld en 2 jaar Horde, op verschillende servers.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human spelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb altijd Horde gespeeld, maar is het niet gewoon zo dat elke faction evenveel kleuters heeft? OK, ik weet dat veel meer mensen Alliance spelen, maar naar verhouding moet dat toch gelijk zijn?
Fixed.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human night elves spelen.
Allebei wel hoor.quote:
GM van Legion Inc?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoi* WyriHaximus is er ook weer eens na druk te zijn geweest met 1 van ze wow sites en een hoop prog dingetjes + het GM zijn
Human paladin met Dragonball Z haar. Vermijden als de pest.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar het lijkt wel of kinderachtige n00bs het liefst gewoon human spelen.
lol is het serieus zo erg aan die kant?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Human paladin met Dragonball Z haar. Vermijden als de pest.
Allemaal Ret gespecced uiteraard.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Erg, ach. Ben het inmiddels gewend. Het is wel een makkelijke indicator. Human pala of dk met dbz haar zijn over het algemeen handig om te vermijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol is het serieus zo erg aan die kant?
Ik weet niet eens wat Dragonball Z haar isquote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
Oh god ja. Normaal gesproken heb ik niet zoveel last van die gozertjes omdat ik op een PvE server zit. Maar als je nu met midsummer zo'n fire desecrate, word je dus gelijk geflagged voor PvP. Nou ja, niets mis mee. Mijn main is nu level 69, maar van de 40 gedoofde fires kon ik 39 keer gewoon weglopen met een alliance lvl 80 op een paar meter afstand. Beetje zwaaien naar elkaar en zo, je kent het wel. De ene keer dat het níet kon werd ik afgemaakt door een... jawel, door een human paladin met DBZ haar.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ner%27zhul&cn=Jeyanthquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Dragonball Z haar is
Doe eens plaatje! Ik heb geen flauw idee wat jullie bedoelen met Dragonball Z haar!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef ufopiloot het volgende:
Human. Check.
Paladin. Check.
Dragonball Z haar. Check.
![]()
![]()
Maar geen retribution, dat maakt alles weer goed imo![]()
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Sjiznit het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ner%27zhul&cn=Jeyanth
Haal zijn helm er maar eens af. Zulk haar. Vaak is het dan nog blond ook.
Ter vergelijking komt deze meneer uit Dragonball Z: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.wowhead.com/spell=74932
100 minipets nu
vage tactic ?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef lifeblind het volgende:
Human: check
Paladin: check
Retribution specced: check
Dragonball Z haar: Nee!
Maar in tegenstelling tot de meeste retardins weet ik WEL wat ik moet doen
Afgelopen zaterdag met de coregroup uit de guild weer eens een poging icc10 gewaagd. Toch weer 8/12 neergekregen, waarvan maar 1 keer gewiped op op festergut, rotface en dreamwalker (allen 1 keer). Putricide ging wat lastiger, maar hadden we de 3e try ook neer. We hadden ook wat mensen bij die in de 2e wing nog niet zo'n ervaring hadden, dus dat ging even mis, maar we mogen niet klagen.
Onze 1 tank, 1 lokaas retardin tactiek voor festergut werkt overigens ook feilloosOp het moment dat onze paladin tank 7 stacks heeft, loop ik van de groep weg, op 't moment dat de tank 9 stacks heeft, taunt ik festergut naar me toe, tank bubbelt en verliest stacks, ik speel even voor lokaas, bubble en tank taunt terug. Op de een of andere manier werkt dit voor onze healers beter dan wanneer we 2 tanks hebben!
Het idee bestond al langer om het een keer te proberen, omdat volgens onze healers, na de overtaunt tussen de tanks, er ineens zo'n berg schade komt waar ze niet tegen kunnen ophealen. Afgelopen zaterdag maar eens in de praktijk gebracht, en het werkte gewoon perfectquote:Op maandag 28 juni 2010 09:54 schreef jagga het volgende:
[..]
vage tactic ?maargoed als het werkt, waarom niet.
Wij gebruiken gewoon 2 tanks, pally en warrior of dk en warrior. Gaat altijd goed nooit problemen mee.
idd... onze healers staan bijna te neuspeuteren.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef GI het volgende:
Seriously ?
Nou weet ik dat onze groep ondertussen ICC ook al deels begint te outgearen, maar zelfs op festergut doen wij het op het moment met 2 healers.
Tanks taunten gewoon op 8 van elkaar af en het is een gegarandeerde kill tegenwoordig
Wij hebben 5 top-healers op dit moment en we runnen 2x10 in ICC.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef jagga het volgende:
[..]
idd... onze healers staan bijna te neuspeuteren.
Onze tanks(waaronder ik) chain gewoon defensive cooldowns in dat tijdbestek. Je hoeft het toch maar uit te zingen totdat hij zijn gas weer verspreid. Is echt een eitje.
Wij gebruiken een disc priest en een shaman.
Wij 2man healen trouwens alles in icc10. Puur door gebrek aan healers in ons guildZelfs dreamwalker is te 2 man healen. Onze shammy constant op dreamwalker+alle portals. Onze disc priest pakt elke andere portal en doet de raid + een beetje dreamwalker.
Pff! 4K dps? Ik zit op 6K dps in dungeons ^^quote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef SharQueDo het volgende:![]()
Ik heb het zelf ook op mijn Blood-Elf Paladin, alleen dan wel oranje/rood (nee niet vanwege het WK) en Holy PVP-orientated, ofc. Geen "hurhursealofcommanddivinestormziemijeens4kdpsdoeninheroics".
Ik heb ondertussen wel genoeg 80s waar ik op speel: Druid (main), Rogue (2e main), Paladin (pvp only). Daarnaast heb ik 80s waar ik niet/minder op speel: DK, Warlock, Hunter. En heb ik nog een 77 Priest, 24 Warriorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Pff! 4K dps? Ik zit op 6K dps in dungeons ^^
Wel lastig, mijn paladin is gigantisch overgeared om HC dungeons te doen, dus daar bagger ik vrolijk doorheen. Mijn mage daarentegen is nogal fragiel, dus dat is wat lastiger![]()
Heb mijn mage ondertussen 5% van lvl 77 afzitten, dus einde van de week is die ook op lvl 80, kan ik die ook een beetje gaan gearen.
Mja, ik heb echt gigantisch veel tijd in mn paladin gestoken de laatste paar maanden, vandaar dat ie zo overgeared is voor dungeons. Op mn mage ga ik dat toch wat minder enthousiast doen denk ik (alhoewel, als ik me verveel ga ik toch weer vrolijk dungeons runnen hehe)quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen wel genoeg 80s waar ik op speel: Druid (main), Rogue (2e main), Paladin (pvp only). Daarnaast heb ik 80s waar ik niet/minder op speel: DK, Warlock, Hunter. En heb ik nog een 77 Priest, 24 Warrior, 73 Shaman en een 72 Mage.
Er is een guild dat LK heroic 10 man met 1 healer heeft gedaan, een disc priest.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef GI het volgende:
Eigenlijk is het allemaal te duohealen eigenlijk. Tenminste de bosses die wij tot nu toe down hebben wel.
Marrow zou zelfs alleen te healen zijn denk ik.
DW heb je wel twee nodig
zelfde geld voor het gunship.
Saurfang is zelfs toen het moeilijk was nog met twee healers omdat je daar meer dps nodig had
Fester is alleen pittig als twee healers tegelijk de stun op zich krijgen
Rotface is altijd al makkelijk om te healen geweest.
Putri gebruiken we al van begin af aan twee healers
Dreamwalker is anders. Daar log ik altijd mijn pally aan omdat het zo leuk is
Blood council is wat pittiger om te duohealen maar zeker te doen
Queen is de extra DPS altijd prettig en is het een kwestie van cooldowns good managen tijdens de airphase(s)
Mijn Dwergquote:Op maandag 28 juni 2010 20:10 schreef Rikketik het volgende:
Daar al dat gelul over paladins kreeg ik zin om ook eens eentje te rollen. Draenei, female en ik ga elleboogdiep de retribution tree in met haar.
45 minuten of langer en beide teams krijgen -12 punten, ongeacht uitkomst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de tegenpartij de arena verlaat krijgt de andere partij toch de punten??
47 min is ook wel een beetje sick
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:35 schreef SharQueDo het volgende:
45 minuten of langer en beide teams krijgen -12 punten, ongeacht uitkomst.
Ja, toen T9,5 nog de oude 4 set bonus had (20% meer Lava Burst damage) ging ik met mijn shammy in BG,s in Pve gear en critte een dikke 17,7k (met Berserking en trinket procs) gevolgd door een chain lightning van 6k en frost shock van 5k. Arme DK hij was letterlijk instant dood en kwam niet binnen 10 yards van de vlag in Arathi Basinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Yay Lava Burst op m'n shaman. Questmobs zijn al halfdood als die hit.
had in season 4 matches van 104 minuten als rogue/druid... good time..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zover is het bij mij dus nooit gekomen, wist ik niet.
ik heb als holy in season 3 ooit eens een team(feral druid + hunter) alleen neergekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Net een 47 minuten durende arena match. Ik (rdu) + Unholy vs Arms/Hdin. Warrior uiteindelijk down gekregen na een half uur, Paladin nooit neer kunnen krijgen, hij leavede na 47 minuten, dus beide teams -12 points.
Brb ff iemand vermoorden.
Eternal fires zijn bij mij al 35g. Lang leve de verschillende prijzen op servers. Gems die al gecut, ook de relentless earthsiege, zijn komen ook niet boven de 30g uit bij mij en de ruwe gems zijn redelijk prijzig. Enige waar wel redelijk op te verdienen is zijn de solid stormjewels. Die gaan regelmatig voor 250g.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef ufopiloot het volgende:
Geld verdienen met transmute master?
Men neme 1 Dark Jade ŕ 1 gold
Daarbij nog een Huge Citrine ŕ 1 gold
En een Eternal Fire ŕ ~18 gold
Transmute vervolgens een Earthsiege Diamond (welke ook kan proccen), en maar hiervan een Relentless Earthsiege Diamond voor melee DPS, of een Insightful Earthsiege Diamond voor healers.
Kosten? 20g. De gem op auction house? 60-70, soms wel 100g.
Female Human hebben altijd insane grote wapens, en ja hellreaver is ook groot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn poppetje nu gewoon zo klein of is mijn wapen belachelijk groot?
Titanium bars verkopen inderdaad best goed, mijn Hunter heeft mining en die stuur ik af en toe op pad naar Sholazar om wat Saronite te minen (heel soms spawned er zelfs Titanium ore). De bars mail ik naar mijn Druid (die is transmutation master). En dan verkopen. Ik heb wel gemerkt dat je ze beter per 2 kunt verkopen dan per 6, verkoopt sneller.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb volgens mij eindelijk een hele makkelijke manier gevonden om geld te verdienen. Met mijn shammie heb ik Alchemy en transmute master. Nu zijn die epic gems wel leuk maar dat kan maar 1 keer per dag.
Ben de afgelopen dagen een beetje gaan expirimenteren of het opkopen van saronite bars en die dan transmuten naar titanium wat oplevert. De eerste test gister was een winst van 63g op een investering van 170. Das natuurlijk geen slecht rendement.
Vandaag een iets grotere hoeveelheid genomen met een investering van 330g. Zag net dat ze allemaal verkocht zijn dus als ik thuis ben eens de winst uitrekenen. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Nog gemakkelijker:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb volgens mij eindelijk een hele makkelijke manier gevonden om geld te verdienen. Met mijn shammie heb ik Alchemy en transmute master. Nu zijn die epic gems wel leuk maar dat kan maar 1 keer per dag.
Ben de afgelopen dagen een beetje gaan expirimenteren of het opkopen van saronite bars en die dan transmuten naar titanium wat oplevert. De eerste test gister was een winst van 63g op een investering van 170. Das natuurlijk geen slecht rendement.
Vandaag een iets grotere hoeveelheid genomen met een investering van 330g. Zag net dat ze allemaal verkocht zijn dus als ik thuis ben eens de winst uitrekenen. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Zeker doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Dan zal ik de volgende keer mijn stoute schoenen maar eens aantrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |