Ga werken, verrekte koekwous.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ah, maintenance is verlengd zie ik, nog 2 uurtjes wachten
quote:
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoWquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Blistering het volgende:
Als je de komende 10 weken vrij hebt is 2 uur geen WoW op een middag best klote
Is dat wat eigenlijk? Heb me nooit echt verdiept in de boeken, maar ze schijnen wel goed te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoW
Zijn best goed trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn er nog boeken over WoW
Ik heb nooit echt begrepen welk boek mee te beginnen. Heb wel vaak gekeken, en je hebt zo ontiegelijk veel boeken van Warcraft. Is die trilogy het beste om mee te beginnen? Dus The Well of Eternity en dan die andere 2 boeken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zijn best goed trouwens.War of the Ancients triology door Richard A. Knaak, zeker een aanrader voor de echte WoW-verslaafde WoW-fan.
Ik heb alleen de strategy guidesquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk? Heb me nooit echt verdiept in de boeken, maar ze schijnen wel goed te zijn.
Well of Eternity gebeurde 10.000 jaar geleden;quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen welk boek mee te beginnen. Heb wel vaak gekeken, en je hebt zo ontiegelijk veel boeken van Warcraft. Is die trilogy het beste om mee te beginnen? Dus The Well of Eternity en dan die andere 2 boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, aardig in het begin der tijd.
Ik hou HELEMAAL NIET van lezen (laat staan dikke pillen), behalve de WoW-boeken door Knaak en de Harry Potter boeken.Dát vind ik dan wél weer leuk om te lezen.
Dus als je een WoW-fan bent en je houdt niet van lezen, probeer het gewoon.
Ik zeg, gewoon doen!![]()
Dat dit kan in Nederland
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Well of Eternity gebeurde 10.000 jaar geleden;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, aardig in het begin der tijd.
Ik hou HELEMAAL NIET van lezen (laat staan dikke pillen), behalve de WoW-boeken door Knaak en de Harry Potter boeken.Dát vind ik dan wél weer leuk om te lezen.
Dus als je een WoW-fan bent en je houdt niet van lezen, probeer het gewoon.
Misschien wel leuk om mee te nemen op mijn vakantie. Zijn dat echt verhalen of is het meer een soort van uitgebreide tijdslijn zeg maar. Om het in de vergelijking met Potter te trekken. Zit er zo een soort verhaal aan of is het meer een geschiedenisboek. Lees sowieso wel veel maar wist niet dat er goede boeken waren over Warcraft
En Potter boeken zijn tof. Behalve de eerste 2-3 dan.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Dat dacht ik dus ook eerst, maar dat viel me echt reuze en reuze mee. Ook een boek wat tijdens The Second War afspeelt, waar Alexstrazsa gevangen wordt genomen door de Old Horde mbv de Demon Soul (waar je ook veel over leest met War of the Ancients, de 5 Dragonflights en hoe Nefarian én Malygos gecorrupt raken), klopt precies allemaal met hoe het verteld wordt in Warcraft II - Tides of Darkness.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
De hele WoW-verhaallijn is ook zo onsamenhangend als je maar kan bedenken. Zoveel aparte dingen die in de loop van de tijd erbij zijn gekomen.. Laat maar zitten allemaal
Euh, beide denk ik. Superuitgebreide tijdslijn in 1 groot verhaal wat meerdere personen volgt, met nadruk op Malfurion Stormrage. Een beetje te vergelijken met Harry Potter, denk ik, aangezien ik beide boeken als weinigen écht goed vind.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om mee te nemen op mijn vakantie. Zijn dat echt verhalen of is het meer een soort van uitgebreide tijdslijn zeg maar. Om het in de vergelijking met Potter te trekken. Zit er zo een soort verhaal aan of is het meer een geschiedenisboek. Lees sowieso wel veel maar wist niet dat er goede boeken waren over Warcraft
En Potter boeken zijn tof. Behalve de eerste 2-3 dan.
quote:Update: The maintenance has been extended for all realms until 22:00, Paris time. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig afgelopen week de attunement gedaan met m'n 80 pala. Maar dat was puur omdat ik de UBRS achie wilde behalen en dus toch Drakki moest killen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
UBRS is leuk, is ook meteen de attunement voor Blackwing Lair zodat je de Orb kan gebruiken bij de ingang.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]![]()
![]()
MIJN LEVEN, WAT DOE JE?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Attunement is niet per se nodig inderdaad, dan moet je gewoon heel upper Blackrock Spire doorbaggeren... en dat duurt evenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen week de attunement gedaan met m'n 80 pala. Maar dat was puur omdat ik de UBRS achie wilde behalen en dus toch Drakki moest killen.
Attunement voor BWL is overigens niet meer nodig. Ben voordat ik de attunement had ook wel eens in de instance geweest.
Yarr.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef klammenoorseboskat het volgende:
Update OP maar:
Tarren Mill: Moraear, Death Knight.
Sunstrider: Raekre, Hunter.
Beide 80
Hoe is hier jongens? Zin in RS?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yarr.2 characters tegelijk weer, net als toen Ony80 uit kwam.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet grappig, ben nu in één klap 10 jaar ouder geworden
en toch moest ik een beetje lachen![]()
Omdat iedereen al zo op spanning staat, wehehe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
niet grappig, ben nu in één klap 10 jaar ouder geworden
en toch moest ik een beetje lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |