quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bekijk het maar. Heb geen zin om WEER iets uit te leggen aan een groepje mensen dat toch al "weet hoe het zit".
Er is dus duidelijk een verschil in smaak, maar hoe komt het dan dat Domien blijft verklaren dat de MH steeds weer unaniem gekozen is? Als er verschil in smaak is, dan zou een MH niet unaniem gekozen kunnen worden..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Al begrijp ik het dit keer wel een beetje waarom ze zo reageren. Het blijft lastig om het verschil in smaak te begrijpen soms.
Een verschil in smaak tussen ons en de DJ's bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Er is dus duidelijk een verschil in smaak, maar hoe komt het dan dat Domien blijft verklaren dat de MH steeds weer unaniem gekozen is? Als er verschil in smaak is, dan zou een MH niet unaniem gekozen kunnen worden..
Omg, ik wist hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:10 schreef Broekie het volgende:
Pino, prutser, je bent vergeten de counter aan te passen
je hebt PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, ik wist het
Naja, zal wel even TR doen.
Ik maak me al maanden niet meer druk om de MH. Er zijn zat andere dingen die meer aandacht nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.
Al begrijp ik het dit keer wel een beetje waarom ze zo reageren. Het blijft lastig om het verschil in smaak te begrijpen soms.
Punt in mijn ogen is vooral de irritatie dat ze voor een plaat kiezen die wij als luisteraar pas as. maandag voor het eerst krijgen te horen. Maak dan zo'n plaat een week later Megahit. Je kan toch niet ontkennen dat de gang van zaken op zijn minst een beetje 'apart' is te noemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Men snapt kennelijk niet dat iets democratisch kiezen niet betekend dat het unaniem moet zijn.
Nee, daar heeft 't niks mee te maken. Lijkt me ook stug als ALLE dj's ELKE week weer voor dezelfde MH zouden kiezen. Wat wel vreemd is, is dat er elke week weer dj's ontbreken (of omdat ze zelf programma hebben of anderszins). Wordt hun stem ook nog gehoord bij de MH-keuze? En komende week hebben we dus een MH die blijkbaar nog geen hond gehoord heeft. Waar komt dat enthousiasme voor die nieuwe (kut)plaat van Bertolf dan terug?? Waarom is dat dan geen MH? Waarom is die plaat van die Krezipmuts ineens ZO ont-zet-tend veel beter dat die koste wat kost MH moet worden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Men snapt kennelijk niet dat iets democratisch kiezen niet betekend dat het unaniem moet zijn.
Beweer jij nu dat er geen DJ is met een fatsoenlijk smaak?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een verschil in smaak tussen ons en de DJ's bedoel ik.
Roel, let op uw hart...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, daar heeft 't niks mee te maken. Lijkt me ook stug als ALLE dj's ELKE week weer voor dezelfde MH zouden kiezen. Wat wel vreemd is, is dat er elke week weer dj's ontbreken (of omdat ze zelf programma hebben of anderszins). Wordt hun stem ook nog gehoord bij de MH-keuze? En komende week hebben we dus een MH die blijkbaar nog geen hond gehoord heeft. Waar komt dat enthousiasme voor die nieuwe (kut)plaat van Bertolf dan terug?? Waarom is dat dan geen MH? Waarom is die plaat van die Krezipmuts ineens ZO ont-zet-tend veel beter dat die koste wat kost MH moet worden?
Daar ben ik het zeker mee eens, ik had ook lekker een weekje gewacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Punt in mijn ogen is vooral de irritatie dat ze voor een plaat kiezen die wij als luisteraar pas as. maandag voor het eerst krijgen te horen. Maak dan zo'n plaat een week later Megahit. Je kan toch niet ontkennen dat de gang van zaken op zijn minst een beetje 'apart' is te noemen.
Ow, zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roel, let op uw hart...
Er zijn ergere dingen...
Giel kan het niet helpen: je haat hem deze week en je houdt van hem de volgende week.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat er geen DJ is met een fatsoenlijk smaak?
Als ze nu eens Giel, Coen Sander en de weekend DJ's uit het MH-overleg gooien, dan worden de MHen volgens mij al stukken beter.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, die zag ik vanmiddag.
Super!![]()
Wel handig om er bij te houden![]()
![]()
quote:De Megahit Komt Maandag Pas - *** !!!!!! Fragment Megahit - Geen Plaat !!!!!! ***
hehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel een voordeel, die megahit pas vanaf maandag. Een heel weekend lang er geen last van
LOLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel een voordeel, die megahit pas vanaf maandag. Een heel weekend lang er geen last van
Gister op Twitter:quote:
quote:Volgens @stenders3fm zijn Bertolf, Two Door Cinema Club en Ginger Ninja gister mogelijke Megahit geweest.
Daar dacht ik net ook aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Toch maar eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een 3FM plaat-skipper kan maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Bertolf niet leuk genoeg, Ginger Ninja te oud.. nou, ik wist het welquote:
MissMontreal was enthousiaster.quote:MEGAHIT!! Hihaa.. Ze kunnen m maandag pas draaien maar nu al megahit, heb ik nog nooit meegemaakt... Heel cool!
Bouw meteen een John Mayer-filter in!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een 3FM plaat-skipper kan maken.
Idem hier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bertolf niet leuk genoeg, Ginger Ninja te oud.. nou, ik wist het wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bouw meteen een John Mayer-filter in!
Die kan ik nu wel verdragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier!
Dat het niet John Mayer is geworden...!
Dan wil je toch niet over Jacqueline heen? Of wil je er meteen relatiegeschenk bij?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kan ik nu wel verdragen.
Ik had overigens ook met het management van Jacqueline moeten bellen. Ik moet namelijk wat one-night stands regelen.
En een custom skipper, dan kunnen we nog meer troep skippenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad, deze nieuwe plaat is nog wel te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kan ik nu wel verdragen.
Ik had overigens ook met het management van Jacqueline moeten bellen. Ik moet namelijk wat one-night stands regelen.
OF ze moeten eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bren!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef Brennel het volgende:
Hoi! Dit Bezige Bijtje heeft een avondje vrij
Heb het even in het woordenboek opgezocht en het kan beidenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nein, es heißt: eine Deutsche Wettervorhersage.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Brennel het volgende:
Ik heb, als ik het zo op heb, 1,3 liter kippensoep op.
Lekker Brennel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Brennel het volgende:
Hee Hans en Roel!
Ik heb, als ik het zo op heb, 1,3 liter kippensoep op. Baal alleen dat ik er geen brood bij heb, maar ach, ik ga zo gewoon over op de Borrelnootjes en het Bier
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
DJ Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix
1. Rock With You
2. Bad
3. Smooth Criminal
4. Jam
5. Thriller
6. In The Closet
7. Don't Stop Till You Get Enough
8. Wanna Be Startin' Somethin'
9. Black Or White
10. Billie Jean
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Voor straks, de playlist van DER RUDY:Oh My God wat een gruwelijke lijst!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, daar zitten een paar gigantische toppers tussen! Jonsi, InterPol, Vampire Weekend, Das Pop, Bat For Lashes, 2DCC
Smullen!
Memories - Fuck me i'm famousquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God wat een gruwelijke lijst!!!!
Echt, daar zitten een paar gigantische toppers tussen! Jonsi, InterPol, Vampire Weekend, Das Pop, Bat For Lashes, 2DCC
Smullen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Memories - Fuck me i'm famousLicht uit
Muse
Mark Ronson
De 3FM VSR? Is helaas wat lastig. Zelf doe ik dat via een PHP-scriptje die de ASX ophaalt en verbouwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Pino112 het volgende:
@Sirolf: kan je bij NetTransport ook ergens de URL opslaan?
Als ik een video heb gepauseerd kan hij niet meer verder recorden zeg maar.
Moet ik eerst weer de paginabron van de cam openen voor de link van de stream enzo, is niet handig
Ah, okequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM VSR? Is helaas wat lastig. Zelf doe ik dat via een PHP-scriptje die de ASX ophaalt en verbouwd.
Ja man, weet je hoe cool!quote:
Haha herkenbaar, Brennelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja man, weet je hoe cool!![]()
![]()
Bier werkt ook prima als anti-paniekmiddel
Mag ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Cola en bier klaar. Chips + kaas en mosterd. Tijd voor Der Rudy!
Hmm, tegen de tijd dat ik er een keer ben, kan ik alweer naar huis, als ik dan nog naar huis kan komenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk!. FF tot 01:00 een feestje bouwen
.
Hans regelt wel een slaapplek voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hmm, tegen de tijd dat ik er een keer ben, kan ik alweer naar huis, als ik dan nog naar huis kan komen.
Seven nation army
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hmm, tegen de tijd dat ik er een keer ben, kan ik alweer naar huis, als ik dan nog naar huis kan komen.
Seven nation army
quote:
Kevin!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!!
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nu wel al geluid op de stream??
ja, album is net uit en erg lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de zanger van Bloc Party lees ik net. Vond het al zo herkenbaar.
Maar een keer checken dan en zeker als het een beetje in de lijn ligt van de muziek wat Bloc Party heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, album is net uit en erg lekker!
Prachtig nummer idd. Nooit doorgebrokenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! een van je favo tracks. Helaas erg weinig op 3FM te horen geweest. Prachtige plaat
Bat For Lashes – Daniel![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prachtig nummer idd. Nooit doorgebroken![]()
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad![]()
De clip van The Resistance is trouwens echt briljant ! Geloof dat 'ie is opgenomen @ Rotterdam.
Shane Shu. Maf dat die plaat nog niet is gekozen als Megahit. Echt een goede plaat hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
als je dat ziet, vind ik het jammer dat het in het goffertpark (dus zonder dak) gehouden werd afgelopen week, binnen lijkt me die show nog tien keer beter!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad![]()
De clip van The Resistance is trouwens echt briljant ! Geloof dat 'ie is opgenomen @ Rotterdam.
Shane Shu. Maf dat die plaat nog niet is gekozen als Megahit. Echt een goede plaat hoor..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?Kort: Die is er nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lang: Nieuwe single van Jacqueline Govaerts. Komt maandag pas uit. 2 weken geleden bij Giel heeft ze een demo laten horen. Dus hij wordt pas vanaf maandag gedraaid, maar is al wel MH.
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?
Ze deden volgens mij ook wel extra hun best om het ook heel tof te doen lijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
als je dat ziet, vind ik het jammer dat het in het goffertpark (dus zonder dak) gehouden werd afgelopen week, binnen lijkt me die show nog tien keer beter!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?Dat wil je niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was Rudy dan wel bij de Megahit vergadering? Wil niet weer de hele discussie opstarten (zoek maar op Twitter + zoekterm Megahit en de reacties zeggen voldoende), maar waarom kiezen jullie in vredesnaam een Megahit uit die pas maandag voor het eerst te horen is op de radio? Heel vreemd, imo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waar)
Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waar)
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was Rudy dan wel bij de Megahit vergadering? Wil niet weer de hele discussie opstarten (zoek maar op Twitter + zoekterm Megahit en de reacties zeggen voldoende), maar waarom kiezen jullie in vredesnaam een Megahit uit die pas maandag voor het eerst te horen is op de radio? Heel vreemd, imo.
Bart A ongetwijfeld ook en dan zit je idd zo aan de meerderheidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dus
Nu snap ik wel dat het unaniem is gebeurdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dus
Gewoon de 3e pakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef Brennel het volgende:
Hmm, oke, aparte keuze voor een nieuwe MH dan... ben benieuwd.
The Fear
. Wat een sfeer. Wat een juweeltje
![]()
* Brennel twijfelt of ze een derde biertje gaat pakken.
Zeer nice!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
23-00
David Guetta ft Kid Cudi – Memories (F*ck Me I'm Famous Remix)
Kensington – Youth
Ginger Ninja – Sunshine
I Am Oak – live in de studio (2)
Ol' Dirty Bastard ft Kelis – Got Your Money
Vampire Weekend – A-Punk
Sia – Clap Your Hands
LCD Soundsystem – You Wanted A Hit (Soulwax Remix)
Groove Armada – My Friend
Das Pop – Never Get Enough
Mark Ronson ft Q Tip – Bang Bang Bang
Neh, ik laat het toch maar zitten, ga lekker m'n bed in denk ik. Het waait heerlijk door hier nu (alle ramen en deuren (behalve buitendeuren) staan open), dus de slaapkamer zal wel lekker afgekoeld zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon de 3e pakken. Al ga ik zo over op de cola
. The Fear is echt zo mooi inderdaad
.
Ben ook vanaf 06:00 wakker (ook kud geslapen), maar ben tijdens het NOS journaal weer even in slaap gevallen. Ben zelf atm nog wel redelijk frisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik gaat zo ook pitten denk ik, ben al vanaf 6uur op, en daarvoor maar 4 uur geslapen
Ik heb niet kudt geslapen, ging om 2u pitten en om 6u er uit om te douchen en naar school te gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook vanaf 06:00 wakker (ook kud geslapen), maar ben tijdens het NOS journaal weer even in slaap gevallen. Ben zelf atm nog wel redelijk fris. 01:00 haal ik zeker wel. Komen nog genoeg tracks die ik ff wil horen
.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, was altijd eeen item bij de regenjas van Harry Vermegenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet kudt geslapen, ging om 2u pitten en om 6u er uit om te douchen en naar school te gaan
http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/6868951![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat 2010 sowieso al een klassieker op dance gebied heeft opgeleverd. Want dat Memories een klassieker is zal denk ik weinig twijfel over bestaan.
Wat een vette mix. Damn!De buren zullen weer blij met mij zijn *ahum*.
giel staat op concert at sea in zeeland...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanavond nog spannende dingen in de freakn8?
Volgens mij ken ik die nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut
En ik hoop dat we na afloop van de zomer (wat hopelijk nog lang duurt) er nog 1 bij hebben: Swedish House Mafia - One
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog iemand wakker hier?
En hier ook. Alhoewel ik me afvraag voor hoe lang nog, ook ik heb geen beste nachtrust gehad.quote:
chackquote:
quote:
quote:
Zelfde hier, maar toch blijf ik opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
En hier ook. Alhoewel ik me afvraag voor hoe lang nog, ook ik heb geen beste nachtrust gehad.
quote:Jarco Kriek
Volgens mij zijn ze bij Weerplaza nu al bevangen door de hitte. Geven nu voor vrijdag 9 juli temperaturen tussen 33 en 37 graden op!
4 minutes ago from Twitterrific
Was daar bij editie 1. Wel lollig hoor, alleen Zeeland is een rampquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
giel staat op concert at sea in zeeland...
Sounds good Timo!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er is ook een 3,5 minuut radio versie van en er is een vocal versie met Pharell met die vind ik niet zo tof
Dit is wel een toffe mix
Prima! dat zijn de betere temperaturenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/kriekmedia/status/17045942843
[..]
![]()
der rudy gaat helaas verdwijnen na 1 september. Rob komt hier in de zendtijd van POWNED.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:56 schreef hole1988 het volgende:
he Kevin is er al iets bekend of jullie blijven of wordt er nog onderhandeld
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
ja dat wist ik, maar ik heb gehoord dat rudy aan het onderhandelen was met een ander omroep.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
der rudy gaat helaas verdwijnen na 1 september. Rob komt hier in de zendtijd van POWNED.
Om zelfmoord van te plegenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
der rudy gaat helaas verdwijnen na 1 september. Rob komt hier in de zendtijd van POWNED.
Ik zie dat echt _totaal niet _ zitten. Rob, prima jock hoor maar ik vrees dat het weer zo'n programma wordt met een hoop gebla bla en waar de focus veel minder ligt bij het draaien van (nieuwe-) muziek.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker, Rob is ook meer een praat DJ net als gielquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie dat echt _totaal niet _ zitten. Rob, prima jock hoor maar ik vrees dat het weer zo'n programma wordt met een hoop gebla bla en waar de focus veel minder ligt bij het draaien van (nieuwe-) muziek.
En daar heb ik echt helemaal niets meequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker, Rob is ook meer een praat DJ net als giel
had ik weer eens zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:20 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Interpol – The Heinrich Maneuve
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komt een luisteraar even langs om raketijsjes te brengen..... uit breda!!!
Uit breda?! dat ze dan nog niet zijn gesmolten. Wel aardig btwquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komt een luisteraar even langs om raketijsjes te brengen..... uit breda!!!
Hier mag je mij voor wakker maken. Geweldige plaatquote:
Yeasayer moet het idd wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef CindieY het volgende:
Alsje-alsje-alsje-blieft niet Mika. Ik hoop Yeasayer
Hoe, Ekstra Weekend weg? dat hoop ik toch nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar heb ik echt helemaal niets mee. Naja, dan maar wat minder 3FM op de vrijdagavond. Disco Classics is al weg, EkStra weekend misschien weg (al ben ik daar ook wel een beetje op uitgekeken) en geen Der Rudy. Welkom extra vrije tijd
Mwa, misschien blijft het wel maar misschien ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe, Ekstra Weekend weg? dat hoop ik toch niet![]()
hoezo ben je er op uitgekeken?
Ik moet Hans wel gelijk geven, het is gewoon even niet leuk meer...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe, Ekstra Weekend weg? dat hoop ik toch niet![]()
hoezo ben je er op uitgekeken?
De afleveringen waarin geen gast is zijn geweldigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik moet Hans wel gelijk geven, het is gewoon even niet leuk meer...
Maar verdwijnen zal het echt niet.
Zonder gast vind ik idd ook leukerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De afleveringen waarin geen gast is zijn geweldigMet gast is het een stuk minder idd.
Soms is de gast wel leuk, maar dan moeten er 3 flessen Rosé inquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zonder gast vind ik idd ook leuker.
O.N.E gewonnen.
Haha ja iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Soms is de gast wel leuk, maar dan moeten er 3 flessen Rosé in![]()
En het midgetgolfslagbad toernooi was wel leuk
Trusten !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef CindieY het volgende:
Laatste nummer, en wat een fijne![]()
Nou heren van FOK!, ik wens jullie een fijne (freak)nacht toe. Ik duik m'n bed in.
We zouden tegen zulke digibeten moeten zeggen: 'Je doet niet meer mee, je doet niet meer mee!'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Brein is weer lekker bezig: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43644757
Vooral dit stuk:
"Volgens de woordvoerder van XS4all komt die handelswijze neer op censuur. "De website van The Pirate Bay staat niet op een server van Ziggo, dus kan Ziggo niet verantwoordelijk worden gehouden voor het blokkeren van die website. Brein is dus aan het verkeerde adres," zegt de woordvoerder in dit artikel.
Maar Tim Kuik van Stichting Brein denkt daar heel anders over. “Dit gaat niet over censuur maar over de basisprincipes van de rechtstaat waarin we leven,” aldus Kuik."
Geen censuur is volgens mij een stuk belangrijker in de rechtsstaat dan auteursrechtCensuur is een van de basisprincipes, auteursrecht niet
![]()
Dat wordt dan voor mij BNR dan. Zaterdag en zondag verandert er heel weinig omdat ik op die dagen al volbezet ben...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar heb ik echt helemaal niets mee. Naja, dan maar wat minder 3FM op de vrijdagavond. Disco Classics is al weg, EkStra weekend misschien weg (al ben ik daar ook wel een beetje op uitgekeken) en geen Der Rudy. Welkom extra vrije tijd
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We zouden tegen zulke digibeten moeten zeggen: 'Je doet niet meer mee, je doet niet meer mee!'
Ondertussen zou iemand Tim Kuik's IP-instellingen zodanig moeten fnuiken dat hij alleen de site van linedancevereniging Op Een Rijtje kan bezoeken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Timo20 het volgende:
Zo, die tweede halve liter Bitburger van deze avond pakt lekker beet![]()
We lachen nu allemaal om China, maar Australië heeft ook een Internetfilter die doorgeslagen is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
De basis principes van de rechtstaat. Mijn God, leeft die kerel in fokking China?? nee, censuur is lekker rechtmatig
Zingen ze 'Please Please Me'?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Blof en dat Waylongeval The Beatles verkrachten.
quote:
Waarom wil 3fm steeds meer op 538 aan lijken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul Rabbering krijgt een nieuw programma op 3FM per september:
Paul Rabbering en Sofie van den Enk gaan op 3FM programma maken voor jongeren over liefde, relaties en seks: PS Radio bron: Domien en Sophie van den Enk op twitter
Daar zitten we ook echt op te wachten... Daar is de Hitkrant toch voor?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul Rabbering krijgt een nieuw programma op 3FM per september:
Paul Rabbering en Sofie van den Enk gaan op 3FM programma maken voor jongeren over liefde, relaties en seks: PS Radio bron: Domien en Sophie van den Enk op twitter
Precies wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zitten we ook echt op te wachten... Daar is de Hitkrant toch voor?
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij neemt iig voor alledrie z'n pet niet af.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:26 schreef Cee het volgende:
Daar hebben we 'Ik weet niet of ik Marvin Gaye, Martin Luther King of Bob Marley wil zijn dus ik probeer ze alledrie maar in m'n matige liedjes te proppen'-Alain Clarke.
NRJ Norwayquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Boodschappenspel
Ik zet hem wel op NRJ oid
Gelukkig heeft Rab altijd rubbertjes bij zich van de ruitenwissersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rab altijd rubbertjes bij zich van de ruitenwissers
http://www.youtube.com/view_play_list?p=056B59B89AAEB8B4quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef henkde_j het volgende:
Staat de ekstra wedstrijd verslaggeving ook ergens online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |