Eminemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een herrie dit zeg... druk gedoe van die Eminem.
Zeker! althans, wat zijn oude platen betreft. Moet zeggen dat het meest recent werk van hem mij niet meer kan boeien. Love The Way You Lie mij geen seconde heeft weten te boeienquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
Dus...
Een maand geleden deed het mengpaneel van CrossRadio plots raar. Nee, er is geen cola of wat dan ook overheen gegaan. Gevalletje garantie dus.
Vandaag, exact een maand later, is het vervangende mengpaneel binnen gekomen.
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. Dat model is echter uit productie, en er is een opvolger, de Xenyx 2442USB. Eigenlijk vrijwel dezelfde tafel, maar dan met een ingebouwde USB in/uit (zat bij de FX als losse USB naar tulp geluidskaart) en heel leuk, ingebouwde compressors op de microfoon kanalen.
Eigenlijk was ik best blij, tot ik voor de registratie het serienummer op de achterkant bekeek:
[ afbeelding ]
We hebben het dus voor elkaar gekregen om exact het 538e exemplaar van deze nieuwe serie te ontvangen.
Als ik ergens een hekel aan heb...
Ik zag hem langkomen ja op Twitterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
Dus...
Een maand geleden deed het mengpaneel van CrossRadio plots raar. Nee, er is geen cola of wat dan ook overheen gegaan. Gevalletje garantie dus.
Vandaag, exact een maand later, is het vervangende mengpaneel binnen gekomen.
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. Dat model is echter uit productie, en er is een opvolger, de Xenyx 2442USB. Eigenlijk vrijwel dezelfde tafel, maar dan met een ingebouwde USB in/uit (zat bij de FX als losse USB naar tulp geluidskaart) en heel leuk, ingebouwde compressors op de microfoon kanalen.
Eigenlijk was ik best blij, tot ik voor de registratie het serienummer op de achterkant bekeek:
[ afbeelding ]
We hebben het dus voor elkaar gekregen om exact het 538e exemplaar van deze nieuwe serie te ontvangen.
Als ik ergens een hekel aan heb...
Nee, dat zal wel komen door m'n nieuwe scriptje. Moet ik nog ff aanpassen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Sinds wanneer worden de Popduel-jingles gescrobbled?
Of komt dat door Bart?
Inderdaad..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef -Hans- het volgende:
Ze hebben de single niet eens! Hoe kan je het dan in vredesnaam Megahit maken?! Dit gaat nergens meer over.
Dan moeten er nog een paar figuren zijn die met de keuze hebben ingestemd want anders heb je geen meerderheid. De megahit wordt democratisch gekozenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef alors het volgende:
Giel heeft dit erdoor gedrukt, zei Rob toch al![]()
Op 538 is ie donderdag gemaakt met 98,7 procent, en is ie deze week Alarmschijf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een herrie dit zeg... druk gedoe van die Eminem.
Blij dat ik niet naar die zender luisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op 538 is ie donderdag gemaakt met 98,7 procent, en is ie deze week Alarmschijf.
Is Veenstra er afgelopen week wel geweest? Of voelde hij de strontemmer mbt de MH ook wel aankomen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een FAALHAZEN.
En Venema, kom maar weer uitleggen dat die MH-keuze echt heel democratisch gaat en zééééker niet op basis van commerciële motieven..
.
.
.
.
quote:Go Back To The Zoo, Miss Montreal, Miss Govaert allemaal Megahit, het gaat goed met de Nederlandse muziek! 3FM Rocks!
Die zijn ook druk aan het solliciteren zie ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Rigbymusic/status/17018261271
[..].
.
.
Hoeveel geld zal die tweet hebben opgeleverd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Rigbymusic/status/17018261271
[..].
.
.
Van Jacqueline Govaert word je inderdaad wel erg vrolijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blij dat ik niet naar die zender luister
Hee, wat grappig, ik heb hier de phonic AM844D staan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. (...)
Bekijk het maar. Heb geen zin om WEER iets uit te leggen aan een groepje mensen dat toch al "weet hoe het zit".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een FAALHAZEN.
En Venema, kom maar weer uitleggen dat die MH-keuze echt heel democratisch gaat en zééééker niet op basis van commerciële motieven..
.
.
.
.
Fuck Jacqueline Govaert, Maja Ivarsson FTW!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Van Jacqueline Govaert word je inderdaad wel erg vrolijk.
Precies, laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bekijk het maar. Heb geen zin om WEER iets uit te leggen aan een groepje mensen dat toch al "weet hoe het zit".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |