Ik zie hetquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest snel zijn, dus het aantal is niet aangepast
lol. Inderdaad, Huntelaar werd naar beneden geduwd, maarja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. hadden we nog een GOOOOAAAALLLL gehad
Naaah, gewoon zorgen dat Oranje altijd 1 meer scoort dan de tegenstanderquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
lol. Inderdaad, Huntelaar werd naar beneden geduwd, maarja.
Zo'n super geweldige wedstrijd was het niet, verdediging zal toch beter moeten worden willen ze het verder schoppen dan de 1/8 finales.
Dat doe je ook "gewoon" ff.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naaah, gewoon zorgen dat Oranje altijd 1 meer scoort dan de tegenstander
Het is anders wel het principe van voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je ook "gewoon" ff.
Moet wel zeggen dat toen Robben erin kwam, er gelijk meer/sneller kansen werden gecreëerd
Robben is baas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je ook "gewoon" ff.
Moet wel zeggen dat toen Robben erin kwam, er gelijk meer/sneller kansen werden gecreëerd
Nee, 3 voor 12 Radioquote:
Alleen de hoogte punten natuurlijk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... de complete opname is 1 gigabyte... en zoveel webspace heb ik niet.
I knowquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ergens een pagina waar ze allemaal op staan?
Dat zal wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef themauster het volgende:
Hier bij mijn ouders hadden we de eerste 20 min ook comentaar van EW erop maar was grote ergernis van voetballiefhebbers
Timo !quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
Italie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef alors het volgende:
Haha hebben Ekdom en Veenstra de studio zo mishandeld?
ophangen is geen probleem maar opruimenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Lol, studio is nog steeds helemaal oranje
Ziet er wel sfeervol uit snachts
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben erg benieuwd wat Michiel en Gerard vanavond doen. Iets met the king of pop enzo.
Ik heb een bestand van 1 GB staan, met de opname van 20.00 tot 22.30 uur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ophangen is geen probleem maar opruimen
@sirolf ik hoop dat je EW nog op je pc hebt staan en zo ja zou je het verslag tussen 21:39 en 22:00 online willen zetten internet is hier een minuut weggeweest en dus de opname gestopt.
Vooral Roos is er toen de hele nacht mee bezig geweest. Heb de uitzending vorige week nog teruggeluisterd. Erg surrealistisch om te horen, nog steeds!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben erg benieuwd wat Michiel en Gerard vanavond doen. Iets met the king of pop enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:02 schreef borisz het volgende:
MOgge
Moeders is jarig en die hebben we verrast met een ontbijtje.
Het is wel te vroeg voor mij dit tijdstip
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:02 schreef borisz het volgende:
MOgge
Moeders is jarig en die hebben we verrast met een ontbijtje.
Het is wel te vroeg voor mij dit tijdstip
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
Ja maar ik ben een luie studentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
Dan ga je nog wat beleven als je straks werk hebtquote:
Nadeel van school is dat je behalve bijeenkomsten nog een heleboel in je eigen tijd moet doen (huiswerk/verslagen/leren). Bij werk is dat veeeeeel minder het geval (da's meestal om 17 uur wegwezen en de rest van de avond rust hebben), dus dat is het voordeel van werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga je nog wat beleven als je straks werk hebt. Heb inmiddels meer dan 5 jaar een full time baan, maar potverdikkie de tijden dat ik nog op school waren toch wel erg relaxt
. Qua tijden stelt dat echt niets voor en de vakanties... prima
.
Hangt een beetje af van het werk wat je doet, maar over het algemeen klopt dat natuurlijk wel wat je zegtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nadeel van school is dat je behalve bijeenkomsten nog een heleboel in je eigen tijd moet doen (huiswerk/verslagen/leren). Bij werk is dat veeeeeel minder het geval (da's meestal om 17 uur wegwezen en de rest van de avond rust hebben), dus dat is het voordeel van werken.
Haha geweldig fragmentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even tijd voor een retro-item van Giel. Een van de meest hilarische in jaren:
Blijft epischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even tijd voor een retro-item van Giel. Een van de meest hilarische in jaren:
Heeeeeel lekker ! wat een begin. Toto - Stop Loving You!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oké gerard, hier ben ik voor opgebleven. (04.03u hier) Hoe ga je openen?
In de backstage vertelde 'ie al dat 'ie 2 MJ-platen gaat draaien in de komende twee uur... en hij had zelfs al verteld welke, maar dat ben ik weer vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oké gerard, hier ben ik voor opgebleven. (04.03u hier) Hoe ga je openen?
Ach, is niet zo erg. Heb beide streams aangezet, en het geluid bij de webcam uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze zitten weer te kutten. Het is het bekende tiktiktiktiktiktik-geluid.
Duckstad Twitterquote:
Nu ff niet, lijkt me!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het regent gewoon kutplaten vanochtend
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het regent gewoon kutplaten vanochtend
Die is idd erg leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
KOM OP MN BOOOOOORSTEN![]()
Echt een van de leukste mama appelsapjes ooit vind ik deze
Ik vind Amish Paradise van Weird Al Yankovic tofquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:34 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAA Coolio !!!!!!!Gangsta's Paradise
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
Fietsen... met dit weer is dat idd prima te doen.
Die is inderdaad ook wel leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Amish Paradise van Weird Al Yankovic tof
Goed gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Sirolf het volgende:
Zou het webcam-geluid al gefixt zijn?
John Mayer is dan wel weer een beetje jammer... maar aangezien ik dit uur nog geen MJ-track heb gehoord blijf ik toch even hangen.
Als hij volgende week maar niet écht elk programma gedraaid wordt..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Uiteraard moet John Mayer elk programma even gedraaid worden.. stel je eens voor dat ze het een keer niet doen.
Zometeen maar eens lekker buiten zitten
Gerard heeft hetzelfde probleem, al is die dit etmaal toch een uurtje korter te horen (Gerard 2 + 3 + 3 uur, Giel 4 + 2 + 3 uur).quote:
Whaha, kende hem nog niet, ge-ni-aalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef Sirolf het volgende:
late quote, maar ik zat et even terug te lezen, enquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Aloe Blacc - I Need A Dollar is de FREAKANDEL Speciaal!
haha, kan ze der wat van?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicole Ekdom presenteert op KX i.p.v. Gerard.
Pfff dat is idd niet te hopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij volgende week maar niet écht elk programma gedraaid wordt..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
TV-tip: veel, héél veel Glastonbury op de BBC - http://tinyurl.com/33jgrqe
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?quote:
Nope, gister ook al.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Wtf bart A ?! Geen Rabbering.
Ej !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?
Goeiemiddag ook trouwens. Wijn + bier en de volgende dag tentamen om half10 is geen succes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt niet goed van al die MJ liedjes
Zal wel weer een sterretje hebben opgelopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?
Wijn en shoarma ook goed?quote:
Prima !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijn en shoarma ook goed?![]()
Ok, die Bart maakt er nogal een soepzooitje van, vind ik. Geen heul slechte nummers, maar sommige nummers direct achter elkaar aan kloppen gewoon niet
Eminemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een herrie dit zeg... druk gedoe van die Eminem.
Zeker! althans, wat zijn oude platen betreft. Moet zeggen dat het meest recent werk van hem mij niet meer kan boeien. Love The Way You Lie mij geen seconde heeft weten te boeienquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
Dus...
Een maand geleden deed het mengpaneel van CrossRadio plots raar. Nee, er is geen cola of wat dan ook overheen gegaan. Gevalletje garantie dus.
Vandaag, exact een maand later, is het vervangende mengpaneel binnen gekomen.
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. Dat model is echter uit productie, en er is een opvolger, de Xenyx 2442USB. Eigenlijk vrijwel dezelfde tafel, maar dan met een ingebouwde USB in/uit (zat bij de FX als losse USB naar tulp geluidskaart) en heel leuk, ingebouwde compressors op de microfoon kanalen.
Eigenlijk was ik best blij, tot ik voor de registratie het serienummer op de achterkant bekeek:
[ afbeelding ]
We hebben het dus voor elkaar gekregen om exact het 538e exemplaar van deze nieuwe serie te ontvangen.
Als ik ergens een hekel aan heb...
Ik zag hem langkomen ja op Twitterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
Dus...
Een maand geleden deed het mengpaneel van CrossRadio plots raar. Nee, er is geen cola of wat dan ook overheen gegaan. Gevalletje garantie dus.
Vandaag, exact een maand later, is het vervangende mengpaneel binnen gekomen.
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. Dat model is echter uit productie, en er is een opvolger, de Xenyx 2442USB. Eigenlijk vrijwel dezelfde tafel, maar dan met een ingebouwde USB in/uit (zat bij de FX als losse USB naar tulp geluidskaart) en heel leuk, ingebouwde compressors op de microfoon kanalen.
Eigenlijk was ik best blij, tot ik voor de registratie het serienummer op de achterkant bekeek:
[ afbeelding ]
We hebben het dus voor elkaar gekregen om exact het 538e exemplaar van deze nieuwe serie te ontvangen.
Als ik ergens een hekel aan heb...
Nee, dat zal wel komen door m'n nieuwe scriptje. Moet ik nog ff aanpassen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Sinds wanneer worden de Popduel-jingles gescrobbled?
Of komt dat door Bart?
Inderdaad..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef -Hans- het volgende:
Ze hebben de single niet eens! Hoe kan je het dan in vredesnaam Megahit maken?! Dit gaat nergens meer over.
Dan moeten er nog een paar figuren zijn die met de keuze hebben ingestemd want anders heb je geen meerderheid. De megahit wordt democratisch gekozenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef alors het volgende:
Giel heeft dit erdoor gedrukt, zei Rob toch al![]()
Op 538 is ie donderdag gemaakt met 98,7 procent, en is ie deze week Alarmschijf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een herrie dit zeg... druk gedoe van die Eminem.
Blij dat ik niet naar die zender luisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op 538 is ie donderdag gemaakt met 98,7 procent, en is ie deze week Alarmschijf.
Is Veenstra er afgelopen week wel geweest? Of voelde hij de strontemmer mbt de MH ook wel aankomen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een FAALHAZEN.
En Venema, kom maar weer uitleggen dat die MH-keuze echt heel democratisch gaat en zééééker niet op basis van commerciële motieven..
.
.
.
.
quote:Go Back To The Zoo, Miss Montreal, Miss Govaert allemaal Megahit, het gaat goed met de Nederlandse muziek! 3FM Rocks!
Die zijn ook druk aan het solliciteren zie ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Rigbymusic/status/17018261271
[..].
.
.
Hoeveel geld zal die tweet hebben opgeleverd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Rigbymusic/status/17018261271
[..].
.
.
Van Jacqueline Govaert word je inderdaad wel erg vrolijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blij dat ik niet naar die zender luister
Hee, wat grappig, ik heb hier de phonic AM844D staan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Broekie het volgende:
De oude was een Behringer Xenyx 2442FX. (...)
Bekijk het maar. Heb geen zin om WEER iets uit te leggen aan een groepje mensen dat toch al "weet hoe het zit".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een FAALHAZEN.
En Venema, kom maar weer uitleggen dat die MH-keuze echt heel democratisch gaat en zééééker niet op basis van commerciële motieven..
.
.
.
.
Fuck Jacqueline Govaert, Maja Ivarsson FTW!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Van Jacqueline Govaert word je inderdaad wel erg vrolijk.
Precies, laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bekijk het maar. Heb geen zin om WEER iets uit te leggen aan een groepje mensen dat toch al "weet hoe het zit".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |