Ik zie hetquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest snel zijn, dus het aantal is niet aangepast
lol. Inderdaad, Huntelaar werd naar beneden geduwd, maarja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. hadden we nog een GOOOOAAAALLLL gehad
Naaah, gewoon zorgen dat Oranje altijd 1 meer scoort dan de tegenstanderquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
lol. Inderdaad, Huntelaar werd naar beneden geduwd, maarja.
Zo'n super geweldige wedstrijd was het niet, verdediging zal toch beter moeten worden willen ze het verder schoppen dan de 1/8 finales.
Dat doe je ook "gewoon" ff.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naaah, gewoon zorgen dat Oranje altijd 1 meer scoort dan de tegenstander
Het is anders wel het principe van voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je ook "gewoon" ff.
Moet wel zeggen dat toen Robben erin kwam, er gelijk meer/sneller kansen werden gecreëerd
Robben is baas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je ook "gewoon" ff.
Moet wel zeggen dat toen Robben erin kwam, er gelijk meer/sneller kansen werden gecreëerd
Nee, 3 voor 12 Radioquote:
Alleen de hoogte punten natuurlijk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... de complete opname is 1 gigabyte... en zoveel webspace heb ik niet.
I knowquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ergens een pagina waar ze allemaal op staan?
Dat zal wel iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef themauster het volgende:
Hier bij mijn ouders hadden we de eerste 20 min ook comentaar van EW erop maar was grote ergernis van voetballiefhebbers
Timo !quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
Italie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef alors het volgende:
Haha hebben Ekdom en Veenstra de studio zo mishandeld?
ophangen is geen probleem maar opruimenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Lol, studio is nog steeds helemaal oranje
Ziet er wel sfeervol uit snachts
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben erg benieuwd wat Michiel en Gerard vanavond doen. Iets met the king of pop enzo.
Ik heb een bestand van 1 GB staan, met de opname van 20.00 tot 22.30 uur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ophangen is geen probleem maar opruimen
@sirolf ik hoop dat je EW nog op je pc hebt staan en zo ja zou je het verslag tussen 21:39 en 22:00 online willen zetten internet is hier een minuut weggeweest en dus de opname gestopt.
Vooral Roos is er toen de hele nacht mee bezig geweest. Heb de uitzending vorige week nog teruggeluisterd. Erg surrealistisch om te horen, nog steeds!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben erg benieuwd wat Michiel en Gerard vanavond doen. Iets met the king of pop enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:02 schreef borisz het volgende:
MOgge
Moeders is jarig en die hebben we verrast met een ontbijtje.
Het is wel te vroeg voor mij dit tijdstip
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:02 schreef borisz het volgende:
MOgge
Moeders is jarig en die hebben we verrast met een ontbijtje.
Het is wel te vroeg voor mij dit tijdstip
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
Ja maar ik ben een luie studentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip.
Dan ga je nog wat beleven als je straks werk hebtquote:
Nadeel van school is dat je behalve bijeenkomsten nog een heleboel in je eigen tijd moet doen (huiswerk/verslagen/leren). Bij werk is dat veeeeeel minder het geval (da's meestal om 17 uur wegwezen en de rest van de avond rust hebben), dus dat is het voordeel van werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga je nog wat beleven als je straks werk hebt. Heb inmiddels meer dan 5 jaar een full time baan, maar potverdikkie de tijden dat ik nog op school waren toch wel erg relaxt
. Qua tijden stelt dat echt niets voor en de vakanties... prima
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |