Als hij volgende week maar niet écht elk programma gedraaid wordt..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Uiteraard moet John Mayer elk programma even gedraaid worden.. stel je eens voor dat ze het een keer niet doen.
Zometeen maar eens lekker buiten zitten
Gerard heeft hetzelfde probleem, al is die dit etmaal toch een uurtje korter te horen (Gerard 2 + 3 + 3 uur, Giel 4 + 2 + 3 uur).quote:
Whaha, kende hem nog niet, ge-ni-aalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even tijd voor een retro-item van Giel. Een van de meest hilarische in jaren:
late quote, maar ik zat et even terug te lezen, enquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Aloe Blacc - I Need A Dollar is de FREAKANDEL Speciaal!
haha, kan ze der wat van?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicole Ekdom presenteert op KX i.p.v. Gerard.
Pfff dat is idd niet te hopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij volgende week maar niet écht elk programma gedraaid wordt..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
TV-tip: veel, héél veel Glastonbury op de BBC - http://tinyurl.com/33jgrqe
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?quote:
Nope, gister ook al.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Wtf bart A ?! Geen Rabbering.
Ej !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?
Goeiemiddag ook trouwens. Wijn + bier en de volgende dag tentamen om half10 is geen succes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt niet goed van al die MJ liedjes
Zal wel weer een sterretje hebben opgelopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het dus wel goed. Waar hangt Paul uit?
Wijn en shoarma ook goed?quote:
Prima !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijn en shoarma ook goed?![]()
Ok, die Bart maakt er nogal een soepzooitje van, vind ik. Geen heul slechte nummers, maar sommige nummers direct achter elkaar aan kloppen gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |