hehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel een voordeel, die megahit pas vanaf maandag. Een heel weekend lang er geen last van
LOLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het heeft wel een voordeel, die megahit pas vanaf maandag. Een heel weekend lang er geen last van
Gister op Twitter:quote:
quote:Volgens @stenders3fm zijn Bertolf, Two Door Cinema Club en Ginger Ninja gister mogelijke Megahit geweest.
Daar dacht ik net ook aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Toch maar eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een 3FM plaat-skipper kan maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
Bertolf niet leuk genoeg, Ginger Ninja te oud.. nou, ik wist het welquote:
MissMontreal was enthousiaster.quote:MEGAHIT!! Hihaa.. Ze kunnen m maandag pas draaien maar nu al megahit, heb ik nog nooit meegemaakt... Heel cool!
Bouw meteen een John Mayer-filter in!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een 3FM plaat-skipper kan maken.
Idem hier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bertolf niet leuk genoeg, Ginger Ninja te oud.. nou, ik wist het wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bouw meteen een John Mayer-filter in!
Die kan ik nu wel verdragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier!
Dat het niet John Mayer is geworden...!
Dan wil je toch niet over Jacqueline heen? Of wil je er meteen relatiegeschenk bij?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kan ik nu wel verdragen.
Ik had overigens ook met het management van Jacqueline moeten bellen. Ik moet namelijk wat one-night stands regelen.
En een custom skipper, dan kunnen we nog meer troep skippenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad, deze nieuwe plaat is nog wel te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kan ik nu wel verdragen.
Ik had overigens ook met het management van Jacqueline moeten bellen. Ik moet namelijk wat one-night stands regelen.
OF ze moeten eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |