quote:
Waarom wil 3fm steeds meer op 538 aan lijken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul Rabbering krijgt een nieuw programma op 3FM per september:
Paul Rabbering en Sofie van den Enk gaan op 3FM programma maken voor jongeren over liefde, relaties en seks: PS Radio bron: Domien en Sophie van den Enk op twitter
Daar zitten we ook echt op te wachten... Daar is de Hitkrant toch voor?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:07 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul Rabbering krijgt een nieuw programma op 3FM per september:
Paul Rabbering en Sofie van den Enk gaan op 3FM programma maken voor jongeren over liefde, relaties en seks: PS Radio bron: Domien en Sophie van den Enk op twitter
Precies wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zitten we ook echt op te wachten... Daar is de Hitkrant toch voor?
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij neemt iig voor alledrie z'n pet niet af.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:26 schreef Cee het volgende:
Daar hebben we 'Ik weet niet of ik Marvin Gaye, Martin Luther King of Bob Marley wil zijn dus ik probeer ze alledrie maar in m'n matige liedjes te proppen'-Alain Clarke.
NRJ Norwayquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Boodschappenspel
Ik zet hem wel op NRJ oid
Gelukkig heeft Rab altijd rubbertjes bij zich van de ruitenwissersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rab altijd rubbertjes bij zich van de ruitenwissers
http://www.youtube.com/view_play_list?p=056B59B89AAEB8B4quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef henkde_j het volgende:
Staat de ekstra wedstrijd verslaggeving ook ergens online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |