Soms is de gast wel leuk, maar dan moeten er 3 flessen Rosé inquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zonder gast vind ik idd ook leuker.
O.N.E gewonnen.
Haha ja iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Soms is de gast wel leuk, maar dan moeten er 3 flessen Rosé in![]()
En het midgetgolfslagbad toernooi was wel leuk
Trusten !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef CindieY het volgende:
Laatste nummer, en wat een fijne![]()
Nou heren van FOK!, ik wens jullie een fijne (freak)nacht toe. Ik duik m'n bed in.
We zouden tegen zulke digibeten moeten zeggen: 'Je doet niet meer mee, je doet niet meer mee!'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Brein is weer lekker bezig: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43644757
Vooral dit stuk:
"Volgens de woordvoerder van XS4all komt die handelswijze neer op censuur. "De website van The Pirate Bay staat niet op een server van Ziggo, dus kan Ziggo niet verantwoordelijk worden gehouden voor het blokkeren van die website. Brein is dus aan het verkeerde adres," zegt de woordvoerder in dit artikel.
Maar Tim Kuik van Stichting Brein denkt daar heel anders over. “Dit gaat niet over censuur maar over de basisprincipes van de rechtstaat waarin we leven,” aldus Kuik."
Geen censuur is volgens mij een stuk belangrijker in de rechtsstaat dan auteursrechtCensuur is een van de basisprincipes, auteursrecht niet
![]()
Dat wordt dan voor mij BNR dan. Zaterdag en zondag verandert er heel weinig omdat ik op die dagen al volbezet ben...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar heb ik echt helemaal niets mee. Naja, dan maar wat minder 3FM op de vrijdagavond. Disco Classics is al weg, EkStra weekend misschien weg (al ben ik daar ook wel een beetje op uitgekeken) en geen Der Rudy. Welkom extra vrije tijd
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We zouden tegen zulke digibeten moeten zeggen: 'Je doet niet meer mee, je doet niet meer mee!'
Ondertussen zou iemand Tim Kuik's IP-instellingen zodanig moeten fnuiken dat hij alleen de site van linedancevereniging Op Een Rijtje kan bezoeken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Timo20 het volgende:
Zo, die tweede halve liter Bitburger van deze avond pakt lekker beet![]()
We lachen nu allemaal om China, maar Australië heeft ook een Internetfilter die doorgeslagen is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
![]()
De basis principes van de rechtstaat. Mijn God, leeft die kerel in fokking China?? nee, censuur is lekker rechtmatig
Zingen ze 'Please Please Me'?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Blof en dat Waylongeval The Beatles verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |