Was Rudy dan wel bij de Megahit vergadering? Wil niet weer de hele discussie opstarten (zoek maar op Twitter + zoekterm Megahit en de reacties zeggen voldoende), maar waarom kiezen jullie in vredesnaam een Megahit uit die pas maandag voor het eerst te horen is op de radio? Heel vreemd, imo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waar)
Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waar)
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was Rudy dan wel bij de Megahit vergadering? Wil niet weer de hele discussie opstarten (zoek maar op Twitter + zoekterm Megahit en de reacties zeggen voldoende), maar waarom kiezen jullie in vredesnaam een Megahit uit die pas maandag voor het eerst te horen is op de radio? Heel vreemd, imo.
Bart A ongetwijfeld ook en dan zit je idd zo aan de meerderheidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dus
Nu snap ik wel dat het unaniem is gebeurdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Rudy er dan nooit. Paul was er ook niet, Coen en Sander ook niet. Rob wel en Giel dus
Gewoon de 3e pakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef Brennel het volgende:
Hmm, oke, aparte keuze voor een nieuwe MH dan... ben benieuwd.
The Fear
. Wat een sfeer. Wat een juweeltje
![]()
* Brennel twijfelt of ze een derde biertje gaat pakken.
Zeer nice!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
23-00
David Guetta ft Kid Cudi – Memories (F*ck Me I'm Famous Remix)
Kensington – Youth
Ginger Ninja – Sunshine
I Am Oak – live in de studio (2)
Ol' Dirty Bastard ft Kelis – Got Your Money
Vampire Weekend – A-Punk
Sia – Clap Your Hands
LCD Soundsystem – You Wanted A Hit (Soulwax Remix)
Groove Armada – My Friend
Das Pop – Never Get Enough
Mark Ronson ft Q Tip – Bang Bang Bang
Neh, ik laat het toch maar zitten, ga lekker m'n bed in denk ik. Het waait heerlijk door hier nu (alle ramen en deuren (behalve buitendeuren) staan open), dus de slaapkamer zal wel lekker afgekoeld zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon de 3e pakken. Al ga ik zo over op de cola
. The Fear is echt zo mooi inderdaad
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |