ja, album is net uit en erg lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de zanger van Bloc Party lees ik net. Vond het al zo herkenbaar.
Maar een keer checken dan en zeker als het een beetje in de lijn ligt van de muziek wat Bloc Party heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, album is net uit en erg lekker!
Prachtig nummer idd. Nooit doorgebrokenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! een van je favo tracks. Helaas erg weinig op 3FM te horen geweest. Prachtige plaat
Bat For Lashes – Daniel![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prachtig nummer idd. Nooit doorgebroken![]()
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad![]()
De clip van The Resistance is trouwens echt briljant ! Geloof dat 'ie is opgenomen @ Rotterdam.
Shane Shu. Maf dat die plaat nog niet is gekozen als Megahit. Echt een goede plaat hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
als je dat ziet, vind ik het jammer dat het in het goffertpark (dus zonder dak) gehouden werd afgelopen week, binnen lijkt me die show nog tien keer beter!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad![]()
De clip van The Resistance is trouwens echt briljant ! Geloof dat 'ie is opgenomen @ Rotterdam.
Shane Shu. Maf dat die plaat nog niet is gekozen als Megahit. Echt een goede plaat hoor..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?Kort: Die is er nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lang: Nieuwe single van Jacqueline Govaerts. Komt maandag pas uit. 2 weken geleden bij Giel heeft ze een demo laten horen. Dus hij wordt pas vanaf maandag gedraaid, maar is al wel MH.
een plaat die ik zelf nog niet gehoord heb! (echt waarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?
Ze deden volgens mij ook wel extra hun best om het ook heel tof te doen lijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
als je dat ziet, vind ik het jammer dat het in het goffertpark (dus zonder dak) gehouden werd afgelopen week, binnen lijkt me die show nog tien keer beter!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeer fijn dit inderdaad. Wat is eigenlijk de nieuwe MH?Dat wil je niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |