Bren!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef Brennel het volgende:
Hoi! Dit Bezige Bijtje heeft een avondje vrij
Heb het even in het woordenboek opgezocht en het kan beidenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nein, es heißt: eine Deutsche Wettervorhersage.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Brennel het volgende:
Ik heb, als ik het zo op heb, 1,3 liter kippensoep op.
Lekker Brennel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Brennel het volgende:
Hee Hans en Roel!
Ik heb, als ik het zo op heb, 1,3 liter kippensoep op. Baal alleen dat ik er geen brood bij heb, maar ach, ik ga zo gewoon over op de Borrelnootjes en het Bier
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
DJ Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix
1. Rock With You
2. Bad
3. Smooth Criminal
4. Jam
5. Thriller
6. In The Closet
7. Don't Stop Till You Get Enough
8. Wanna Be Startin' Somethin'
9. Black Or White
10. Billie Jean
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Voor straks, de playlist van DER RUDY:Oh My God wat een gruwelijke lijst!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, daar zitten een paar gigantische toppers tussen! Jonsi, InterPol, Vampire Weekend, Das Pop, Bat For Lashes, 2DCC
Smullen!
Memories - Fuck me i'm famousquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God wat een gruwelijke lijst!!!!
Echt, daar zitten een paar gigantische toppers tussen! Jonsi, InterPol, Vampire Weekend, Das Pop, Bat For Lashes, 2DCC
Smullen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Memories - Fuck me i'm famousLicht uit
Muse
Mark Ronson
De 3FM VSR? Is helaas wat lastig. Zelf doe ik dat via een PHP-scriptje die de ASX ophaalt en verbouwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Pino112 het volgende:
@Sirolf: kan je bij NetTransport ook ergens de URL opslaan?
Als ik een video heb gepauseerd kan hij niet meer verder recorden zeg maar.
Moet ik eerst weer de paginabron van de cam openen voor de link van de stream enzo, is niet handig
Ah, okequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM VSR? Is helaas wat lastig. Zelf doe ik dat via een PHP-scriptje die de ASX ophaalt en verbouwd.
Ja man, weet je hoe cool!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |