abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:42:34 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_83281004
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand? Nooit toen je jong was ergens gehangen waar het niet mocht? Of gedronken waar het niet mocht? Of een boete ergens voor gehad?
Goh...hangen waar je niet mag, drinken waar je niet mag...een boete...toe maar, dat loopt ook helemaal paralel met alles pikken wat los en vast zit, mensen hun huizen uit terroriseren, en in groepsverband eens lekker een eenling in elkaar rossen.

Koos Struisvogels.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_83281058
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij hebt veel Nederlands Marokkaanse vrienden?
En die opmerking slaat ergens op, omdat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83281264
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou dan? 54% van alle jongeren of 54% van die 14%?
Doe je gewoon stom voor de lol? Ik bedoel wat er staat.
pi_83281286
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Ra-z het volgende:

[..]

van die 14% van de jongeren komen in aanraking met de politie.

Van die 14% is 54% van Marokaanse komaf, en 20 van Nederlandse de overige 26 % zijn turken, anti's, polen, chinezen
Nee dus, lees nou eens gewoon goed.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:50:26 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83281307
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt vast wel suggesties.

Of zelfs dat niet?
Sowieso jeugdcriminelen (in het algemeen) keihard aanpakken. Nu gebeurt het niet of het mag niet, waardoor de plegers niet "bang" genoeg zijn om iets te doen. Een paar uur onkruid wieden worden ze echt niet bang van als het betekent dat ze 200 euro uit een tasje kunnen roven.

En stemmen bij de verkiezingen. Op die manier de mensen aanstellen die daar een beslissing over kunnen nemen.

Verdere oplossingen heb ik eerlijk gezegd ook niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:51:28 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83281354
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee dus, lees nou eens gewoon goed.
Dat is moeilijk....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_83281526
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Doe dat.
Je mag ook zeggen dat hij een crimineel is die zijn leven gebeterd heeft en dat we hem dus redelijk in de samenleving accepteren.

Mens, zeur toch niet. Het ging mij meer om het beeld. We hebben het over een huidig beeld, niet over iemand die 20 jaar geleden een keer iets gedaan heeft wat niet mag. Jongeren die recentelijk iets op gedaan hebben wat niet mag waardoor ze in aanraking zijn gekomen met juistitie.
Sjeetje zeg, er zou hier maar iemand eens een flauw grapje maken, met smilies erbij en al. Ouwe zeurkous dat je dr bent.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:57:42 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83281608
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sjeetje zeg, er zou hier maar iemand eens een flauw grapje maken, met smilies erbij en al. Ouwe zeurkous dat je dr bent.
Het eerste gedeelte van mij was ook maar een grapje.... Het spijt me voor het gebrek aan smilies. Ik dacht dat het zo ook wel duidelijk was.
pi_83281662
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

"Marokkaanse jongeren zijn het jongst als ze met justitie in aanraking komen. Zij komen gemiddeld 4,1 keer met justitie in aanraking. "
Het is wel een gemiddelde he? Maar ik ben het wel met je eens dat wie vaker dan 3 keer in aanraking komt met de politie wel iemand is met een probleem/die problemen geeft.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik niets uiteraard. Ik ben maar gewoon een burger die een hekel heeft aan criminelen en dan met name aan die tasjesrovende bontkraagmarokkaantjes.
Dat ik constateer dat er een probleem is, wil niet zeggen dat ik het dan ook maar moet oplossen.
Waarom met name een bepaalde groep? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Ik denk dat niemand echt gecharmeerd is van tasjesrovende bontkraagjes (ongeacht afkomst).
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:01:10 #212
3542 Gia
User under construction
pi_83281768
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die opmerking slaat ergens op, omdat?
Het dan begrijpelijk is dat je veel mensen kent die met jusitie in aanraking zijn geweest.
Als jij veel mensen kent die met justitie in aanraking zijn geweest en je meeste vrienden zijn van Marokkaanse afkomst, dan klopt het artikel, dus.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:03:23 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83281859
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het is wel een gemiddelde he? Maar ik ben het wel met je eens dat wie vaker dan 3 keer in aanraking komt met de politie wel iemand is met een probleem/die problemen geeft.
Het is natuurlijk wel een gemiddelde wat heel erg hoog ligt. Ik vind het zelfs bizar hoog.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:04:04 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83281892
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Het dan begrijpelijk is dat je veel mensen kent die met jusitie in aanraking zijn geweest.
Als jij veel mensen kent die met justitie in aanraking zijn geweest en je meeste vrienden zijn van Marokkaanse afkomst, dan klopt het artikel, dus.
Hehe die is wel grappig eigenlijk
pi_83282235
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een gemiddelde wat heel erg hoog ligt. Ik vind het zelfs bizar hoog.
Ik ook. Ik vind het wel vreemd dat ik nergens kan lezen hoe hoog het dan bij autochtonen is... Niet dat ik er aan twijfel dat dat lager zal liggen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:35:55 #216
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_83283370
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Irian.Jaya het volgende:
54% van de Marokkaanse jongemannen met hun gezinnen zijn dus gewoon deportatieklantjes. Ik schat dat we het dan over minimaal 90% van alle "Nederlandse" Marokkanen hebben, want die gezinnen zijn vaak erg groot en elk Marokkaans gezin herbergt wel tenminste één kansencrimineeltje.

Tsjongejonge! Dat gaat lekker opruimen zeg!
pi_83283542
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dan in aanraking komen met justitie? Een strafblad hebben? Dat lijkt mij niet.
het zal niet voor belletje trekken zijn of wildplassen

dit zijn de serieuzere misdrijven ...

btw, de 3e generatie marokkanen worden gewoon als autochtoon mee genomen, dus de cijfers zijn vaak nog veel hoger

prachtig he, die marokkanen, wie wil er nu niet een in huis
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:45:16 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83283804
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind het wel vreemd dat ik nergens kan lezen hoe hoog het dan bij autochtonen is... Niet dat ik er aan twijfel dat dat lager zal liggen.
Tja, alleen het hoogste zal wel interessant zijn in dit geval denk ik.
pi_83284102
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Irian.Jaya het volgende:
54% van de Marokkaanse jongemannen met hun gezinnen zijn dus gewoon deportatieklantjes. Ik schat dat we het dan over minimaal 90% van alle "Nederlandse" Marokkanen hebben, want die gezinnen zijn vaak erg groot en elk Marokkaans gezin herbergt wel tenminste één kansencrimineeltje.

Tsjongejonge! Dat gaat lekker opruimen zeg!
http://en.wikipedia.org/wiki/Sippenhaft
pi_83284140
Zelfs Geert slaat dit soort 'nieuws' tegenwoordig over.
pi_83284282
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Mistbank het volgende:
Zelfs Geert slaat dit soort 'nieuws' tegenwoordig over.
wie verbaast zich hier dan nog over.
we weten dit al jaren alleen heeft links gepoogd het te ontkrachten.

vergeet niet dat linkse partijen alleen zo groot zijn omdat al dat tuig erop stemt.

taalcurcussen, integratieprojecten, etc zijn allemaal goudmijntjes voor links tuig
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:23:06 #222
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83285533
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder Marokkanen immers ook geen ellende. Volgens mij zou er zelfs vrede op aarde heersen als Marokko niet bestond.
Je wordt nu toch wel erg links Koos, dit gaat zelfs mij als erkend liberaal wat te ver.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:24:26 #223
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83285600
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef janavar het volgende:

[..]

wie verbaast zich hier dan nog over.
we weten dit al jaren alleen heeft links gepoogd het te ontkrachten.

vergeet niet dat linkse partijen alleen zo groot zijn omdat al dat tuig erop stemt.

taalcurcussen, integratieprojecten, etc zijn allemaal goudmijntjes voor links tuig
Goed dat 15 jarigen zich interesseren voor politiek!
Intelligent, but fucked up.
pi_83285713
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Tsja, helaas zijn al mijn vrienden roomblank en honderd procent autochtoon. Maar misschien vormen wij een uitzondering op de regel en zijn Nederlandse jongeren doorgaans buitengewoon braaf.
pi_83285748
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je wordt nu toch wel erg links Koos, dit gaat zelfs mij als erkend liberaal wat te ver.
Jullie dwingen mij naar de linkerkant. De rechtsmensen op FOK! worden steeds extremer, daardoor moet ik mij heviger verweren.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:28:22 #226
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_83285806
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Goed dat 15 jarigen zich interesseren voor politiek!
En dan meteen ook zo'n heldere gedachtegang. En dat debatteertalent!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:28:53 #227
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83285830
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jullie dwingen mij naar de linkerkant. De rechtsmensen op FOK! worden steeds extremer, daardoor moet ik mij heviger verweren.
Dat is idd waarom zoveel discussies uit de hand lopen denk ik, al valt het de laatste tijd wel mee volgens mij.
pi_83285902
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat is idd waarom zoveel discussies uit de hand lopen denk ik, al valt het de laatste tijd wel mee volgens mij.
Ja, tijdens de aanloop naar de verkiezingen was het bij vlagen ernstig. Nu is de storm weer gaan liggen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:32:18 #229
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83286009
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechtsmensen zijn juist hele beschaafde mensen . Alle genocides staan op naam van linksmenschen. Koos, alsjeblieft, wordt toch eens wat rechtser, in je hart ben je immers een goed mens! Kom op, je kan het!
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 14:33:11 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_83286071
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, tijdens de aanloop naar de verkiezingen was het bij vlagen ernstig. Nu is de storm weer gaan liggen.

Nou, bij jou nog niet, daar is het nog steeds windkracht 10
pi_83286159
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de zieligen der aarde hebben zich weer eens verzameld. Voelt lekker he, alle problemen neerleggen bij een bevolkingsgroep. Zonder Marokkanen immers ook geen ellende. Volgens mij zou er zelfs vrede op aarde heersen als Marokko niet bestond.
Ik dacht al waar blijft die parasiet om het goed te kunnen praten
pi_83286220
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Rechtsmensen zijn juist hele beschaafde mensen . Alle genocides staan op naam van linksmenschen. Koos, alsjeblieft, wordt toch eens wat rechtser, in je hart ben je immers een goed mens! Kom op, je kan het!
Beschaafd? Als ik door het verkiezingsprogramma van de VVD blader, dan kan ik maar weinig beschaafde voorstellen vinden. Om over de PVV maar te zwijgen. Of vind jij het beschaafd om moslims hun recht op het belijden van hun geloof te ontnemen? Zonder koran wordt preken immers erg lastig. Nee, rechts is alles behalve beschaafd. Rechts is The Empire en links is The Rebel Alliance
pi_83286303
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Ik dacht al waar blijft die parasiet om het goed te kunnen praten
Ah, parasiet. Ook weer zo typisch voor de PVV-stemmer. Natuurlijk niet verwonderlijk met Wilders als vaandeldrager. Die scheld immers ook iedereen uit die zijn krankzinnige ideeen niet deelt. Ik kan eerlijk gezegd alleen maar lachen om jouw stupide opmerking.
pi_83286368
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, parasiet. Ook weer zo typisch voor de PVV-stemmer. Natuurlijk niet verwonderlijk met Wilders als vaandeldrager. Die scheld immers ook iedereen uit die zijn krankzinnige ideeen niet deelt. Ik kan eerlijk gezegd alleen maar lachen om jouw stupide opmerking.
Ik hoop niet dat je artikelen in de Stentor eenzelfde air van superieuriteit met zich meedragen....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83286374
quote:

[..]

Behoorlijk dikke gaap hoor hee

pi_83286402
quote:

[..]

Gaan we weer op man spelen ik stem niet eens pvv maar die reactie van jou is gewoon triest maar goed ga zo vooral door kan je weer paar dagen niet posten wegens teveel op de man spelen
quote:
Zonder Marokkanen immers ook geen ellende. Volgens mij zou er zelfs vrede op aarde heersen als Marokko niet bestond.

Je komt een beetje radicaal over
pi_83286456
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Gaan we weer op man spelen ik stem niet eens pvv maar die reactie van jou is gewoon triest maar goed ga zo vooral door kan je weer paar dagen niet posten wegens teveel op de man spelen
[..]

Je komt een beetje radicaal over
Jij noemt mij parasiet en beschuldigt mij vervolgens van op de man spelen. Beetje vreemd, nietwaar?
pi_83286576
quote:
Kijk, wat goed! Iemand anders heeft het allemaal al eens vóór ons uitgewerkt en uitgevoerd! We hoeven het dus alleen maar te kopiëren!

Het is dan ook een volkomen logische gedachte, die zelfs een kind nog kan bedenken. Stel dat je een wespennest in je tuin hebt. Dan maak je natuurlijk ook niet alleen die wespen af die vervelend doen. Nee natuurlijk niet: benzine erover en in de fik ermee!

Nu wil ik hier natuurlijk niet het in de brand steken van Marokkanen propageren (alhoewel sommigen dat wel verdienen). Nee, laten we het humaan houden: deportatie naar Marokko is een prima alternatief.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:44:32 #239
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83286647
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beschaafd? Als ik door het verkiezingsprogramma van de VVD blader, dan kan ik maar weinig beschaafde voorstellen vinden.
Misschien lees je verkeerd? Het kan inderdaad wel kloppen dat er nog wat onbeschaafde voorstellen, restanten van de linkse coup van Dijkstal.
pi_83286704
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Misschien lees je verkeerd? Het kan inderdaad wel kloppen dat er nog wat onbeschaafde voorstellen, restanten van de linkse coup van Dijkstal.
Die onbeschaafde linkse rekel is toch dood, dus dat kan ook nooit lang meer duren dat die er nog instaan.
pi_83286752
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij noemt mij parasiet en beschuldigt mij vervolgens van op de man spelen. Beetje vreemd, nietwaar?
Omdat jij alle pvv stemmers over 1 kam scheert Ga zo door jongen kan je weer 2 dagen niet zielig doen op fok

Ik heb geen meerderen bans gekregen voor op de man spelen
pi_83286779
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Die onbeschaafde linkse rekel is toch dood, dus dat kan ook nooit lang meer duren dat die er nog instaan.
Over onbeschaafd gesproken.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:47:51 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83286799
En weer een topic verkloot omdat er van het onderwerp afgestapt wordt en er weer lekker naar elkaar wordt afgezeken.

Doe toch allemaal eens niet zo triest en hou het bij het onderwerp ipv op de man te spelen.
pi_83286823
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

VVD-voorstellen ogen vaak heel beschaafd. Totdat je door begint te denken en erachter komt dat een groep weliswaar profiteert terwijl een andere club (lees: de minderbedeelden) de lul zijn.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:48:24 #245
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83286832
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over onbeschaafd gesproken.
Het is toch gewoon een feitelijke constatering?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:50:02 #246
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83286904
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

VVD-voorstellen ogen vaak heel beschaafd. Totdat je door begint te denken en erachter komt dat een groep weliswaar profiteert terwijl een andere club (lees: de minderbedeelden) de lul zijn.
Heb je weleens gekeken naar de slachtoffers van de PvdA? Toch voornamelijk minderbedeelden! De liberalen daarentegen hebben ons voorspoed en een functionerende verzorgingsstaat opgeleverd, juist goed voor de minderbedeelden!
pi_83286953
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goed. Het kwam er nogal onvriendelijk uit. Ik refereer toch ook niet aan Fortuyn als de vermoordde, rechtse relnicht?
pi_83287007
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Heb je weleens gekeken naar de slachtoffers van de PvdA? Toch voornamelijk minderbedeelden! De liberalen daarentegen hebben ons voorspoed en een functionerende verzorgingsstaat opgeleverd, juist goed voor de minderbedeelden!
De liberalen hebben ons een gigantische economische crisis opgeleverd.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:54:03 #249
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287072
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eh, nee? De crisis kwam van links.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:54:25 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83287087
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

pi_83287139
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Eeh, nee Het was toch echt de liberale hebzucht die ons in de problemen heeft gebracht.
pi_83287152
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Links houdt nu eenmaal niet zo van feitelijke constateringen. Links doet liever alsof bepaalde problemen niet bestaan, om vervolgens de "rechtse" boodschappers de schuld van alle ellende te geven als die problemen gigantisch uit de klauwen lopen.

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, KoosVogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
pi_83287187
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goed. Het kwam er nogal onvriendelijk uit. Ik refereer toch ook niet aan Fortuyn als de vermoordde, rechtse relnicht?
Volgens mij doe je dat wel hoor. Maar daar zul je mij niet over horen klagen.
pi_83287193
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Links houdt nu eenmaal niet zo van feitelijke constateringen. Links doet liever alsof bepaalde problemen niet bestaan, om vervolgens de "rechtse" boodschappers de schuld van alle ellende te geven als die problemen gigantisch uit de klauwen lopen.

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, Koos_Vogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
Wiens kloon ben jij?
pi_83287217
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wiens kloon ben jij?
Van je moeder.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:22 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83287265
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eeh, nee Het was toch echt de liberale hebzucht die ons in de problemen heeft gebracht.
Nee het weg geven van geld zoals de PvdA heeft gedaan helpt wel mee
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:45 #257
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287282
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was? Nou nee, dat kwam doordat ze die zooi konden doorverkopen aan Freddie Mac en Fannie Mae. Juist: twee staatsinstellingen, die zo het eigenwoningbezit wilden stimuleren onder de onderklasse. Een klassiek voorbeeld van staatsfalen.
pi_83287313
Sachertorte, wat zei je ook alweer? Rechtsen zijn beschaafde mensen?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:23 #259
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287407
quote:

[..]

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, KoosVogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
Het wordt inderdaad hoog tijd dat dat probleem eens wordt opgelost. Schluss met pappen en nathouden.

vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:53 #260
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287435
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Sachertorte, wat zei je ook alweer? Rechtsen zijn beschaafde mensen?
Ja, hoezo?
pi_83287436
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was? Nou nee, dat kwam doordat ze die zooi konden doorverkopen aan Freddie Mac en Fannie Mae. Juist: twee staatsinstellingen, die zo het eigenwoningbezit wilden stimuleren onder de onderklasse. Een klassiek voorbeeld van staatsfalen.
Het was toch echt rechts beleid die het allemaal mogelijk heeft gemaakt. Iedereen moest een huis kunnen kopen, aldus rechts Amerika. Dat gebeurde ook. Elke Jan Lul kreeg een hypotheek. De banken hoorde je natuurlijk niet klagen, die zagen dollartekens...
pi_83287497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad hoog tijd dat dat probleem eens wordt opgelost. Schluss met pappen en nathouden.

[ afbeelding ]
Exact. Of zoals Geert Wilders het vanochtend twitterde:
quote:
Oppakken, cel in en land uit!
Zo moeilijk is het allemaal echt niet.
pi_83287623
Zo moeilijk is het wel.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:10:45 #264
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287787
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was toch echt rechts beleid die het allemaal mogelijk heeft gemaakt. Iedereen moest een huis kunnen kopen, aldus rechts Amerika. Dat gebeurde ook. Elke Jan Lul kreeg een hypotheek. De banken hoorde je natuurlijk niet klagen, die zagen dollartekens...
Inderdaad: ze konden er goed geld aan verdienen, maar dat maakt ze niet rechts... De linksen verdienen bv ook goud geld in de goededoelenindustrie.

Het is niet rechts om markverstorende regelgeving op te leggen, het is niet rechts om faillerende banken met staatssteun te redden. Het is rechts om de markt zijn werk te laten doen.

De denkfout die jij maakt is dat mensen worden uitgebuit en achtergesteld als de markt z'n werk kan doen, en dat de staat dit kan compenseren door gratis cadeautjes uit te delen. Zoals je ziet zijn die cadeautjes echter helemaal niet gratis...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:12:52 #265
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287879
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Exact. Of zoals Geert Wilders het vanochtend twitterde:
[..]

Zo moeilijk is het allemaal echt niet.
Het schijnt zelfs dat er nogal wat scooterboys actief zijn zonder Nederlandse nationaliteit...

Hun verblijfsvergunning wordt uiteraard iedere keer automatisch verlengd. Daar zakt je broek toch werkelijk van af?
pi_83288104
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het schijnt zelfs dat er nogal wat scooterboys actief zijn zonder Nederlandse nationaliteit...

Hun verblijfsvergunning wordt uiteraard iedere keer automatisch verlengd. Daar zakt je broek toch werkelijk van af?
Ja, en zelfs het uitzetten van dat illegale uitschot schijnt al een brug tever te zijn voor de links-fascistoïden, die tegenwoordig ook al tot in de rechtszaal zijn doorgedrongen.

Beangstigend. Een ander woord heb ik er niet voor.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:32:39 #267
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83288730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ja, en zelfs het uitzetten van dat illegale uitschot schijnt al een brug tever te zijn voor de links-fascistoïden, die tegenwoordig ook al tot in de rechtszaal zijn doorgedrongen.

Beangstigend. Een ander woord heb ik er niet voor.
Ach, de Nederlanders hebben ook het slechtste trackrecord van heel Europa mbt de Jodenvernietiging. De linksigheid zit velen duidelijk in de genen, dus echt verbazing hoeft het niet te wekken.
pi_83289021
benieuwd wat de meeste mensen zouden kiezen

stel dat jij kon bepalen welke gastarbeiders we kregen ....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:53:11 #269
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83289578
quote:

[..]

Mensen als jij zwijgen zodra ik dat verlang.

Daar ben ik een fascistoide tiepje voor toch, mallerd.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:55:31 #270
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83289687
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Leg uit, voor mij het eeuwige zwijgen wordt opgelegd!
pi_83290251
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach, de Nederlanders hebben ook het slechtste trackrecord van heel Europa mbt de Jodenvernietiging. De linksigheid zit velen duidelijk in de genen, dus echt verbazing hoeft het niet te wekken.
heheheheh
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:12:41 #272
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83290497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Leg uit, voor mij het eeuwige zwijgen wordt opgelegd!
Marokkaan meest criminele jongere..
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:15:18 #273
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83290599
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Marokkaan meest criminele jongere..
Owja

Vader Geert vergeve mij mijn insolentie. Straf mijn vlees voor de misdadigheid van mijn geest!

Ik was zowaar vergeten dat die kutislamietjes naast het veroorzaken van ondraaglijk fileleed, ook nog eens een bijdrage van MILJARDEN hebben geleverd aan de crisis.

Moge Vader Geert hen de genadigheid schenken die de geschiedenis hen ontzeggen zal
pi_83290896
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:41 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin. Ik praat niets goed, ik probeer alleen duidelijk te maken dat populistisch/racistisch iets roepen zonder gefundeerde cijfers niet correct is.
je hebt gelijk de cijfers kloppen niet:

-van veel zaken word al geen aangifte meer gedaan. vrouwen die lastig worden gevallen of mensen die in elkaar gemept worden zien het nu niet meer in om naar de politie te gaan of vrezen wraak.
-de marokkaanse gemeenschap beschermt elkaar dus zullen ze criminele componenten ook beschermen
-3e generatie marokkanen worden als autochtoon geteld
-als een marokkaan een paar maal gepakt is word die crimineel slimmer en neemt de pakkans af.

je hebt dus helemaal gelijk dat de cijfers niet kloppen en veel te laag zijn
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:23:16 #275
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83290974
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was?
Uhm... Ja
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:23:23 #276
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83290987
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Owja

Vader Geert vergeve mij mijn insolentie. Straf mijn vlees voor de misdadigheid van mijn geest!

Ik was zowaar vergeten dat die kutislamietjes naast het veroorzaken van ondraaglijk fileleed, ook nog eens een bijdrage van MILJARDEN hebben geleverd aan de crisis.

Moge Vader Geert hen de genadigheid schenken die de geschiedenis hen ontzeggen zal
Het is de post van 14:58 lutser. De Marokkanen hebben geen reet te maken met de kredietcrisis.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:24:00 #277
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83291013
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het is de post van 14:58 lutser. De Marokkanen hebben geen reet te maken met de kredietcrisis.
Volksverrader!

Volksfahrrader. Lumineus idee voor Vader Geert.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:24:30 #278
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83291035
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Uhm... Ja
Inderdaad. En waarom was dat zo risicoloos?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:24:48 #279
303848 KoffieMetMelk
pi_83291048
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wiens kloon ben jij?
Sjezus, jij valt ook iedereen lastig met je kloon-gezeur.
Get a life, fast.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:24:49 #280
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83291051
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:24 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Inderdaad. En waarom was dat zo risicoloos?
Omdat we ze niet om laten vallen.
pi_83291187
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lees het topic anders nog even. 54% ( VIERENVIJFTIG ) . Dat is geen klein groepje. Dat is meer dan de helft. Kutnewbie. Bovendien heb ik geen hekel aan marokkanen, maar aan criminele kutjeugd. Als dat dan voornamelijk marokkanen zijn, dan ben ik dus niet racistisch, homo.
54%, van de jongeren. Heb jij al opgezocht wat voor leeftijdscategorie ze gebruiken? Verder is dit topic niet echt interessant, aangezien het al jaren duidelijk is dat er problemen zijn met criminele Marokkaanse jongeren. Vreemd is echter dat dit voor bepaalde users, kuch, een soort van vrijbrief lijkt te zijn om een continue stroom van ranzigheden te verspreiden over de Marokkaanse bevolking. Nu moet ik bekennen dat veel Marokkanen het aan hun anus zal roesten wat anderen het over hen denken (vroeger was dat anders, toen deed het nog "pijn" als iemand kutmarokkaan zei of wat dan ook), maar het neemt niet weg dat het een beetje onfatsoenlijk is.

Nu kunnen we allemaal Kreator na gaan doen en in een hoekje gaan zitten huilen over hoe criminele deze jongeren al dan niet zijn, maar je kan er ook wat aan gaan doen. Dat lijkt echter niet de opzet van dit topic te zijn geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_83291447
Oh ik heb even 1 seconde de moeite genomen om de originele bron te bekijken. De onderzoeksgroep (omvang) is enorm beperkt. Kreator zei eerder dat het zou gaan om 54% van de Marokkaanse jongeren, echter het gaat om 54% van de Marokkaanse jongeren in de categorie 12 tot 22 jaar geboren in 1984.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:32:50 #283
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83291478
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
Oh ik heb even 1 seconde de moeite genomen om de originele bron te bekijken. De onderzoeksgroep (omvang) is enorm beperkt. Kreator zei eerder dat het zou gaan om 54% van de Marokkaanse jongeren, echter het gaat om 54% van de Marokkaanse jongeren in de categorie 12 tot 22 jaar geboren in 1984.
Hoe kan iemand van 12 in 1984 geboren zijn?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83291594
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hoe kan iemand van 12 in 1984 geboren zijn?
Niet, ze gebruiken namelijk die leeftijd als meetpunt (tussen 12 en 22).
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:38:15 #285
303848 KoffieMetMelk
pi_83291738
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
Dus de groep is eigenlijk nog veel groter!

Je hebt gelijk... We nemen dit onderzoek nog veel te licht op.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:41:08 #286
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83291904
Heeft de OP wel de inleidende artikel gelezen van zijn eigen link?

http://www.criminologie.nl/tvc/TVC_2_2010_Artikel.pdf

Lees de hele ding, en dan zie je dat alles uit het context is. Ze zeggen zelf dat het een relatief klein gedeelte van het Marokkaanse bevolking is.

Verder, 54% komt in aanraking met de justitie is ook misleidend. Het is alsof de TS wilt zeggen dat 54% crimineel is of verdacht is van criminaliteit. Die 54% gaat ook over Marokkanen die naar de politie gaan om een aangifte te doen, of die een boete krijgen, zonder fietslamp rijden, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83291956
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Dus de groep is eigenlijk nog veel groter!

Je hebt gelijk... We nemen dit onderzoek nog veel te licht op.
Absoluut gezien is de groep uiteraard groter, aangezien Marokkanen niet allemaal en masse in 1984 geboren zijn. De relatieve cijfers zijn echter dan weer niet te achterhalen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_83292110
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:

Lees de hele ding, en dan zie je dat alles uit het context is. Ze zeggen zelf dat het een relatief klein gedeelte van het Marokkaanse bevolking is.

Verder, 54% komt in aanraking met de justitie is ook misleidend. Het is alsof de TS wilt zeggen dat 54% crimineel is of verdacht is van criminaliteit. Die 54% gaat ook over Marokkanen die naar de politie gaan om een aangifte te doen, of die een boete krijgen, zonder fietslamp rijden, enz.
Waar zie jij staan dat het ook om mensen gaat die aangifte doen?

Uit jouw link:
quote:
n de eerste bijdrage aan dit themanummer leveren Blokland, Grimbergen, Bernasco en Nieuwbeerta nieuwe cijfers met betrekking tot de betrokkenheid van allochtone jongeren bij de geregistreerde criminaliteit in Nederland.
Zonder fietslamp rijden heeft niets te maken met criminaliteit.
pi_83292243
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:

mongooltje.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:46:46 #290
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83292253
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Volksverrader!

Volksfahrrader. Lumineus idee voor Vader Geert.
Volksfahrräder is het.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:47:05 #291
303848 KoffieMetMelk
pi_83292271
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Absoluut gezien is de groep uiteraard groter, aangezien Marokkanen niet allemaal en masse in 1984 geboren zijn. De relatieve cijfers zijn echter dan weer niet te achterhalen.
Het is groter omdat de groep van Marokkanen van 12-17 jaar nu, nog crimineler zijn dan die van een paar jaar geleden. Het zal me niets verbazen als die rond de 60/70% ligt.
pi_83292343
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Uit jouw link:
[..]

Het topic gaat over het 2e themanummer, de cijfers die geenstijl er dus uit verzonnen heeft - de samenvatting zegt niet zozeer wat er onder verstaan wordt. Wel is duidelijk dat het slechts gaat om mensen geboren in 1984.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:49:15 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83292377
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Uit jouw link:
[..]

En als je artikel verder door leest, zie je nergens staan dat 54% betrokken zijn bij criminaliteit. Marokkanen met strafbladden staat bij 14%. Je moet de hele ding doorlezen, ik ga helaas niet de hele artikel doorzoeken om te kijken wat waar staat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:50:34 #294
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83292443
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef LarryBird het volgende:

[..]

mongooltje.
Jij stalkt me overal, he?
pi_83292542
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Het is groter omdat de groep van Marokkanen van 12-17 jaar nu, nog crimineler zijn dan die van een paar jaar geleden. Het zal me niets verbazen als die rond de 60/70% ligt.
Dat blijkt a) helemaal nergens uit, dat zeg je wel leuk maar ik zie je nog niet met bronnen aankomen. b) gaat het om de categorie 12-22 en niet 12-17. c) zijn er veel meer Marokkaanse jongeren dan de ene groep uit 1984. Dat wil zeggen dat de omvang van die groep dus een factor 20 groter is. d) je spreekt over "crimineler", wat net zo goed in kan houden dat de groep criminelen relatief gezien net zo groot is gebleven, doch meer misdaden pleegt (veelplegers). Hoe dan ook, de 54% slaat puur op de jongeren uit de categorie 1984. Dat wil niet zeggen dat het dus voor mensen geboren uit andere jaren minder zal zijn, ik wil alleen zeggen dat de statement van Kreator volstrekt uit de lucht gegrepen is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_83292573
Wel humor dat er nog users zijn die in de ontkenningsfase zitten.
pi_83292578
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En als je artikel verder door leest, zie je nergens staan dat 54% betrokken zijn bij criminaliteit. Marokkanen met strafbladden staat bij 14%. Je moet de hele ding doorlezen, ik ga helaas niet de hele artikel doorzoeken om te kijken wat waar staat.
Dus je loopt te blaten. Eerst zeg je dat er ook mensen zijn meegeteld die op het bureau aangifte doen en mensen die zonder licht rijden en nu is het teveel moeite om even te zeggen waar dat dan staat?

Lees anders dit even http://www.gva.be/dekrant(...)sche-afstamming.aspx dan weet je genoeg.
pi_83292640
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wel humor dat er nog users zijn die in de ontkenningsfase zitten.
Ik vind het eerder humor dat zulke wetenschappelijke waardevolle onderzoeken zo verkracht worden om eigen belangen. Het genot van kankeren op Marokkanen zal er echter niet minder van worden.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:57:08 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83292722
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus je loopt te blaten. Eerst zeg je dat er ook mensen zijn meegeteld die op het bureau aangifte doen en mensen die zonder licht rijden en nu is het teveel moeite om even te zeggen waar dat dan staat?
In het artikel zelf staat meerdere keren vermeldt dat het om een relatief klein deel van de Marokkaanse (en andere) bevolkingsgroep gaat. Er staat vermeldt dat zo'n 14% crimineel actief zijn of waren geweest. Nergens staat er dat 54% verdacht zijn van criminaliteit. Verder weet ik ook niet waar die 54% vandaan kwam. Staat nergens in het Inleidende artikel geschreven.
pi_83292773
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het eerder humor dat zulke wetenschappelijke waardevolle onderzoeken zo verkracht worden om eigen belangen. Het genot van kankeren op Marokkanen zal er echter niet minder van worden.
Beide partijen komen met wetenschappelijk bewijs.
1 + 1 = 2, dus 1 van de partijen heeft een duim die groter is dan hun hoofd.
Welke partij is dat?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:59:37 #301
303848 KoffieMetMelk
pi_83292831
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat blijkt a) helemaal nergens uit,
Bron: straat/nieuws

Tis zo simpel. Maar aangezien het niet 1-2-3 in een grafiekje staat, kun jij er niks mee. Maar hadden we het wel, zat je de zaak te verdraaien zoals je al met dit artikel doet.
Wat maken "bronnen" dan voor jou nog uit? Doe gewoon je ding hier op Fok zoals altijd, bagatelliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')