abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83287139
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Eh, nee? De crisis kwam van links.
Eeh, nee Het was toch echt de liberale hebzucht die ons in de problemen heeft gebracht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83287152
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een feitelijke constatering?
Links houdt nu eenmaal niet zo van feitelijke constateringen. Links doet liever alsof bepaalde problemen niet bestaan, om vervolgens de "rechtse" boodschappers de schuld van alle ellende te geven als die problemen gigantisch uit de klauwen lopen.

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, KoosVogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
pi_83287187
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goed. Het kwam er nogal onvriendelijk uit. Ik refereer toch ook niet aan Fortuyn als de vermoordde, rechtse relnicht?
Volgens mij doe je dat wel hoor. Maar daar zul je mij niet over horen klagen.
pi_83287193
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Links houdt nu eenmaal niet zo van feitelijke constateringen. Links doet liever alsof bepaalde problemen niet bestaan, om vervolgens de "rechtse" boodschappers de schuld van alle ellende te geven als die problemen gigantisch uit de klauwen lopen.

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, Koos_Vogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
Wiens kloon ben jij?
pi_83287217
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wiens kloon ben jij?
Van je moeder.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:22 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83287265
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eeh, nee Het was toch echt de liberale hebzucht die ons in de problemen heeft gebracht.
Nee het weg geven van geld zoals de PvdA heeft gedaan helpt wel mee
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:45 #257
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287282
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was? Nou nee, dat kwam doordat ze die zooi konden doorverkopen aan Freddie Mac en Fannie Mae. Juist: twee staatsinstellingen, die zo het eigenwoningbezit wilden stimuleren onder de onderklasse. Een klassiek voorbeeld van staatsfalen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_83287313
Sachertorte, wat zei je ook alweer? Rechtsen zijn beschaafde mensen?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:23 #259
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287407
quote:

[..]

Neem nu het het Marokkanenprobleem: 12 jaar geleden was dit probleem bij de gemiddelde Randstedeling al bekend. Echter, hun werd destijds het zwijgen opgelegd door obscure links-fascistoïde types als gelly, KoosVogels en Fortune_Cookie. Maar nu zwijgt men niet meer.
Het wordt inderdaad hoog tijd dat dat probleem eens wordt opgelost. Schluss met pappen en nathouden.

vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:53 #260
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287435
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Sachertorte, wat zei je ook alweer? Rechtsen zijn beschaafde mensen?
Ja, hoezo?
pi_83287436
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was? Nou nee, dat kwam doordat ze die zooi konden doorverkopen aan Freddie Mac en Fannie Mae. Juist: twee staatsinstellingen, die zo het eigenwoningbezit wilden stimuleren onder de onderklasse. Een klassiek voorbeeld van staatsfalen.
Het was toch echt rechts beleid die het allemaal mogelijk heeft gemaakt. Iedereen moest een huis kunnen kopen, aldus rechts Amerika. Dat gebeurde ook. Elke Jan Lul kreeg een hypotheek. De banken hoorde je natuurlijk niet klagen, die zagen dollartekens...
pi_83287497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad hoog tijd dat dat probleem eens wordt opgelost. Schluss met pappen en nathouden.

[ afbeelding ]
Exact. Of zoals Geert Wilders het vanochtend twitterde:
quote:
Oppakken, cel in en land uit!
Zo moeilijk is het allemaal echt niet.
pi_83287623
Zo moeilijk is het wel.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:10:45 #264
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287787
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was toch echt rechts beleid die het allemaal mogelijk heeft gemaakt. Iedereen moest een huis kunnen kopen, aldus rechts Amerika. Dat gebeurde ook. Elke Jan Lul kreeg een hypotheek. De banken hoorde je natuurlijk niet klagen, die zagen dollartekens...
Inderdaad: ze konden er goed geld aan verdienen, maar dat maakt ze niet rechts... De linksen verdienen bv ook goud geld in de goededoelenindustrie.

Het is niet rechts om markverstorende regelgeving op te leggen, het is niet rechts om faillerende banken met staatssteun te redden. Het is rechts om de markt zijn werk te laten doen.

De denkfout die jij maakt is dat mensen worden uitgebuit en achtergesteld als de markt z'n werk kan doen, en dat de staat dit kan compenseren door gratis cadeautjes uit te delen. Zoals je ziet zijn die cadeautjes echter helemaal niet gratis...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:12:52 #265
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83287879
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Exact. Of zoals Geert Wilders het vanochtend twitterde:
[..]

Zo moeilijk is het allemaal echt niet.
Het schijnt zelfs dat er nogal wat scooterboys actief zijn zonder Nederlandse nationaliteit...

Hun verblijfsvergunning wordt uiteraard iedere keer automatisch verlengd. Daar zakt je broek toch werkelijk van af?
pi_83288104
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het schijnt zelfs dat er nogal wat scooterboys actief zijn zonder Nederlandse nationaliteit...

Hun verblijfsvergunning wordt uiteraard iedere keer automatisch verlengd. Daar zakt je broek toch werkelijk van af?
Ja, en zelfs het uitzetten van dat illegale uitschot schijnt al een brug tever te zijn voor de links-fascistoïden, die tegenwoordig ook al tot in de rechtszaal zijn doorgedrongen.

Beangstigend. Een ander woord heb ik er niet voor.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:32:39 #267
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83288730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ja, en zelfs het uitzetten van dat illegale uitschot schijnt al een brug tever te zijn voor de links-fascistoïden, die tegenwoordig ook al tot in de rechtszaal zijn doorgedrongen.

Beangstigend. Een ander woord heb ik er niet voor.
Ach, de Nederlanders hebben ook het slechtste trackrecord van heel Europa mbt de Jodenvernietiging. De linksigheid zit velen duidelijk in de genen, dus echt verbazing hoeft het niet te wekken.
pi_83289021
benieuwd wat de meeste mensen zouden kiezen

stel dat jij kon bepalen welke gastarbeiders we kregen ....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:53:11 #269
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83289578
quote:

[..]

Mensen als jij zwijgen zodra ik dat verlang.

Daar ben ik een fascistoide tiepje voor toch, mallerd.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:55:31 #270
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83289687
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Eh, nee? De crisis kwam van links.
Leg uit, voor mij het eeuwige zwijgen wordt opgelegd!
pi_83290251
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach, de Nederlanders hebben ook het slechtste trackrecord van heel Europa mbt de Jodenvernietiging. De linksigheid zit velen duidelijk in de genen, dus echt verbazing hoeft het niet te wekken.
heheheheh
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:12:41 #272
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83290497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Leg uit, voor mij het eeuwige zwijgen wordt opgelegd!
Marokkaan meest criminele jongere..
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:15:18 #273
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83290599
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Marokkaan meest criminele jongere..
Owja

Vader Geert vergeve mij mijn insolentie. Straf mijn vlees voor de misdadigheid van mijn geest!

Ik was zowaar vergeten dat die kutislamietjes naast het veroorzaken van ondraaglijk fileleed, ook nog eens een bijdrage van MILJARDEN hebben geleverd aan de crisis.

Moge Vader Geert hen de genadigheid schenken die de geschiedenis hen ontzeggen zal
pi_83290896
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:41 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin. Ik praat niets goed, ik probeer alleen duidelijk te maken dat populistisch/racistisch iets roepen zonder gefundeerde cijfers niet correct is.
je hebt gelijk de cijfers kloppen niet:

-van veel zaken word al geen aangifte meer gedaan. vrouwen die lastig worden gevallen of mensen die in elkaar gemept worden zien het nu niet meer in om naar de politie te gaan of vrezen wraak.
-de marokkaanse gemeenschap beschermt elkaar dus zullen ze criminele componenten ook beschermen
-3e generatie marokkanen worden als autochtoon geteld
-als een marokkaan een paar maal gepakt is word die crimineel slimmer en neemt de pakkans af.

je hebt dus helemaal gelijk dat de cijfers niet kloppen en veel te laag zijn
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:23:16 #275
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83290974
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Werkelijk?

Waarom denk je dat in Amerika de banken allemaal hypotheken verkochten aan idioten zonder inkomen, omdat dat zo lekker risicoloos was?
Uhm... Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')