bron: http://www.geenstijl.nl/quote:14 procent van de jongeren komt in aanraking met justitie. Bij Nederlandse mannen gaat het om 20 procent, bij Marokkanen om 54 procent. Marokkaanse jongeren zijn het jongst als ze met justitie in aanraking komen. Zij komen gemiddeld 4,1 keer met justitie in aanraking. Turkse mannen plegen geweldsdelicten, Marokkanen vermogensdelicten, autochtone Nederlanders vernielingen, verstoring van de openbare orde en verkeersdelicten. 4,5 procent van de autochtone Nederlandse meisjes komt in aanraking met justitie. Van de Marokkaanse meisjes is dat 16,6 procent (in de statistieken zijn dus zowel Marokkaanse jongens als Marokkaanse meisjes oververtegenwoordigd). Bij meisjes gaat het zelden om geweldsdelicten. Surinaamse en Antilliaanse meisjes plegen drie keer vaker een vermogensdelict met geweld dan Nederlandse meisjes. Van de veelplegers is 12,8 procent autochtoon Nederlands, maarliefst 32,3 procent is Marokkaans. Marokkaanse meisjes zijn twee keer zo vaak veelpleger ten opzichte van autochtone meisjes. Criminele allochtonen zijn gewelddadiger dan criminele autochtonen.
En nu kan ik alle linkschmenschen bitchslappen die mij vertellen dat het slechts een onderbuikgevoel zou zijn.quote:
O, yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu kan ik alle linkschmenschen bitchslappen die mij vertellen dat het slechts een onderbuikgevoel zou zijn.
Als jij in de tussentijd je werk goed had gedaan, was het probleem al lang opgelost.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Monco10 het volgende:
Dit is toch geen nieuws? Het is al jaren en jaren bekend.
Had ik de politiek ingemoeten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als jij in de tussentijd je werk goed had gedaan, was het probleem al lang opgelost.
Dit zijn nieuwe cijfers, newbie. Hoe kan dat nou al jaren bekend zijn? Ben je helderziend?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Monco10 het volgende:
Dit is toch geen nieuws? Het is al jaren en jaren bekend.
En dan kunnen zij weer woorden als stigmatiseren, polariseren enz. gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu kan ik alle linkschmenschen bitchslappen die mij vertellen dat het slechts een onderbuikgevoel zou zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Is dit zo'n zelfde prutgetal als waar Wilders mee schermde afgelopen verkiezingsstrijd? "Marokkanen zijn 5x vaker verdacht van een misdrijf dan Nederlanders", dat zegt dus niets. Zijn we in Nederland niet onschuldig tot het tegendeel is bewezen? Ik ben benieuwd wat hier precies berekend is.
Oeh! Dus die reacties op de FP 'vast een Fin'! of 'zeker weer een bontkraagje' zijn dingen die alleen de laatste weken opeens als paddestoelen uit de grond schieten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe cijfers, newbie. Hoe kan dat nou al jaren bekend zijn? Ben je helderziend?
Wat is dat nou voor onzin. Ik praat niets goed, ik probeer alleen duidelijk te maken dat populistisch/racistisch iets roepen zonder gefundeerde cijfers niet correct is.quote:
Dat staat er toch gewoon, linksmensch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Is dit zo'n zelfde prutgetal als waar Wilders mee schermde afgelopen verkiezingsstrijd? "Marokkanen zijn 5x vaker verdacht van een misdrijf dan Nederlanders", dat zegt dus niets. Zijn we in Nederland niet onschuldig tot het tegendeel is bewezen? Ik ben benieuwd wat hier precies berekend is.
Doe eens een rondje gevangenis, dan zul je nog opkijken van het hoge aantal exotisch ogende ingezetenen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |